Te update'y były tylko dla wersji dev. Z tego co się orientuję, stable branch nie miało jeszcze patcha i zapewne nie będzie mieć jakoś do 1 października, kiedy to ma nadjechać pierwsza porcja kampanii.
Co do multi na serwerach, to wydajność tutaj zależy od samego serwera - jeśli misja jest zaśmiecona bzdurnymi skryptami bo ktoś robił copy/paste na pałę i jeśli komp, na którym stoi serwer nie daje rady, to twoje gigaherce nic nie pomogą. Miarodajne testy wydajności powinno się przeprowadzać w singlu (aż dziwne, że BIS nie dało benchmarka - kolejna rzecz, której im się nie chciało zrobić).
Kilka dodatkowych (zupełnie niepozytywnych) ciekawostek z Army 3:
- Mi-48 ma bardzo swojsko wyglądający kokpit:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?164668-The-Mi-48-Kajman- UAV obydwu stron różnią się tylko skinami
- Kasatka jest tylko reskinem z PMC do Army 2
- a tutaj mamy 30 minut z sesji na SimHQ gdzie panowie w dość interesujący sposób komentują te wypasione celowniki (jakoś od 25 minuty)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6Yv-msxLL3Q