Autor Wątek: Okulary VR/Gogle VR, akcesoria. Informacje o rynku.  (Przeczytany 113060 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #390 dnia: Grudnia 04, 2018, 13:14:41 »
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=215373

Bardzo się sprawdza. Dla mnie must be. Koleś poprawił mega wydajność po tych partaczach.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #391 dnia: Grudnia 04, 2018, 14:41:20 »
Czytałem o tym ale jest problem z Integrity Check w MP :/
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #392 dnia: Grudnia 04, 2018, 14:48:54 »
Nie do końca. Jak przejrzysz temat to jest link do wersji MP. Też sporo daje. Ja używam i jestem bardzo zadowolony.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #393 dnia: Grudnia 04, 2018, 15:02:04 »
Dzięki za info, przyjrzę się temu bliżej.
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #394 dnia: Grudnia 04, 2018, 15:21:20 »
Gdybyś nie mógł znaleźć to pisz na PW i podaj maila to Ci podeślę.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

sunrrrise

  • Gość
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #395 dnia: Grudnia 05, 2018, 08:34:55 »
Genialne,myślę że nie tylko dla latających w VR.

Raczej niestety tylko dla latających w VR bo chyba nie ma już nikogo kto kontroluje rozglądanie się myszką, klawiaturą czy HATem na joyu.

Rozważam zbudowanie podobnego ustrojstrwa, ale opartego na żyroskopie. Wtedy to ma sens także dla kogoś używającego OpenTracka czy innego TrackIRa.

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #396 dnia: Grudnia 06, 2018, 22:04:36 »
Dzisiaj przybyły do mnie gogle Samsung Odyssey, moje pierwsze wrażenia są mocno mieszane.
Całość działa, jak na konstrukcję Microsoftu przystało, kapryśnie. Nie ma mowy o poziomie wygody Oculusa. Instalator przywitał się ze mną błędnie wykrywając gogle, kończąc instalację zwiechą windy.
Zrobiło mi się lekko gorąco, myślałem, że gogle są trafione. Na szczęście po twardym resecie, szarpaniną z bluetooth w końcu udało się całość uruchomić. Na wstępie lekko się rozczarowałem, ta niby super optyka Samsunga, jest po prostu marna. Takiego masakrycznego efektu god rays się nie spodziewałem, do kompletu dochodzi marny fov i taki sobie sweet spot. Jakby tego wszystkiego było mało, w bonusie dostajemy wyraźny efekt rybiego oka :-/. Właściwie poza rozdzielczością i szybszą matrycą, cała reszta lepsza jest w dziadku DK2. Gogle są jakby to określić, ociężałe. Niby całość jest dość lekka, ale na głowie czuć je mocno, o gwałtownych ruchach nie ma mowy, potrafią się przesunąć. Słuchawki ujdą, nie mają startu do moich HD595, ale na to przymknę oko, w końcu to nie ta półka.
Na koniec najlepsze, praktycznie nie działają w DCS, może jest na to jakiś patent, ale po uruchomieniu IPD ustawia się chyba na 10m, nie da się tak latać, oczy wypadają a kokpit wygląda jak zabawka. Wydajność też jest marna.
Na koniec zdziwiło mnie to, że dobra rozdzielczość może być wadą. W wielu grach widać, że niebo i dalsze plany to chamskie, beznadziejne, płaskie  tekstury, rozklejone na sferze. Kupiłem gogle z lepszą rozdzielczością, aby było widać dalsze plany, a okazało się, że w wielu przypadkach, nie ma czego tam oglądać :-). Wyjątkowo lipnie wygląda to w Elite Dangerous.
Mam małą nadzieję, że większość minusów powoduje zbyt duża odległość szkieł od oczu, spróbuję to jakoś poprawić. Nie jestem jakoś wymagający co do FOV, ale tutaj jest drażniąco mały, o jakieś 20 stopni mniej, niż w DK2.

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #397 dnia: Grudnia 06, 2018, 22:20:31 »
W DCS chyba można ustawić IPD, w menu ustawień VR. Nigdy tego nie używałem bo mam CV1.

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #398 dnia: Grudnia 06, 2018, 22:44:51 »
W DCS chyba można ustawić IPD, w menu ustawień VR. Nigdy tego nie używałem bo mam CV1.

Wiem, bo też tego używałem z DK2, ale z WMR jakoś słabo to współpracuje. Teraz wyszedł ten patch z VR, może on coś namieszał. Spróbuję poeksperymentować z dziwnymi wartościami IPD, może w taki sposób uda się to wyregulować.
Zdjąłem nakładki z gogli i teraz FOV jest podobny do DK2, więc  na szczęście większość minusów gogli to te gąbki, muszę coś zamiast nich wykombinować, są na rzepy, więc nie powinno być z tym problemów.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2018, 22:51:38 wysłana przez gcze »

Offline Versor

  • 13 WELT
  • *
  • 6 WELT
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #399 dnia: Grudnia 07, 2018, 07:43:25 »
gcze piszesz o Samsungach odysseyach + czy o pierwszej wersji?

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #400 dnia: Grudnia 07, 2018, 09:13:36 »
Jeśli to S+ to nieźle.... A jak wrażenia ogólnie z updateu VR? Jestem na jakiś czas z dala od kompa.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #401 dnia: Grudnia 07, 2018, 10:23:08 »
S+ chwalą sobie na ED-kowym forum. Trzeba wszystko odpowiednio ustawić.
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #402 dnia: Grudnia 07, 2018, 12:08:40 »
Sęk w tym, że nie wszyscy. Niektórzy dalej wracają do CV1... Ergonomia, sweetspot, zacięcia  to najczestsze skargi. Anti SDE podobno spoko, ale bez Wow.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #403 dnia: Grudnia 07, 2018, 12:11:04 »
Wszystkich nigdy nie zadowolą. Przed chwilą czytałem kolejną bardzo dobrą opinię na forum Pimaxa i to od kogoś kto już ma 5K+ więc musi być coś na rzeczy. Chwali za równo wyświetlacze jak i śledzenie 6DOF.
F-16C Block50 driver...

Odp: Okulary VR/Gogle VR - czy istnieje w ogóle coś takiego w sprzedaży?
« Odpowiedź #404 dnia: Grudnia 07, 2018, 12:13:41 »
Albo mają duży rozrzut jakościowy i jest loteria, albo nie wiem co. Dobre i zarówno złe rzeczy często piszą właściciele cv1  czy vive, więc wiedza czego oczekiwać.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2