Autor Wątek: DCS: World 1.2.4  (Przeczytany 28295 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 07, 2013, 19:49:59 »
Umowa między Rosjaninem, a Amerykanem to jak umowa między kotem a psem...
Aby ją wypowiedzieć wystarczy jeden głupi pretekst...
Przecież ED jest z kraju, który szpiegował USA za czasów zimnej wojny. ;)

Kompletne bzdury.   ED ma kontrakt z USAF/ANG i jezeli nie beda sie trszymali umowy, wprost beda zablokowani od nastepnych kontraktow z USAF/ANG.

Cytuj
A tak na serio, to za błędy się płaci... ED wymodelowało laser mavericka i umieściło go w wersji "enthertaiment" razem z awioniką do prosiaka.
Teraz wszystko w naszych rękach (mówiąc naszych mam na myśli ludzi, którzy dobrze wiedzą co się święci bo sprawą interesują się od dłuższego czasu).
Jak nam ED nie da tego co chcemy to poszczujemy na nich nasze pieski (którymi są Amerykanie), oj będzie tyłek bolał :twisted:

A jak to usuną, to nigdy im nie wybaczę, wtedy dopiero ich tyłek zaboli.
Kto ma kopię DCSa ręka do góry. Prawdopodobnie nawet w DCS:A-10C standalone jest ta awionika, więc płytek z naszych domów nie ukradną.[/quote]

Ojej.  Co zrobisz? Bedziesz plakal? :)

Cytuj
Więc usunięcie tego z nowych wersji nie odetnie nam możliwości posiadania pół militarnej wersji DCS'a ;) A tylko zostaną poszczuci jak tak zrobią.

Poszczuci placzem? :)

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 07, 2013, 19:54:47 »
Oj na pewno. Nie będą mogli spać po nocach.

Dokładnie tak, na pewno zależy im najbardziej na wścibskich użytkownikach.
Jeśli cokolwiek usuną w kolejnych wersjach to będzie tylko ich sprawa i wątpię żeby ktoś kogoś szczuł w następstwach tego.



Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 08, 2013, 14:23:12 »
No. A ja sobie poradziłem z instalacją mojego BS2 w DCS World. Próbowałem zdeaktywować wersję 1.1.1.1 tak jak radziłeś Shaitan. Ale to nic nie dało. Zostawały chyba jakieś śmieci i za diabła nie mogłem tego modułu BS2 zainstalować. Więc format.... Potem instalacja DCS World RU (niestety nie mogę mojego klucza użyć w wersji angielskiej), na to oczywiście moduł BS2 RU i działa. Teraz podmieniłem pliki z DCS World EN, do DCS World RU w ten sposób mam rosyjskiego Worlda po angielsku.   ;D Próbowałem to samo zrobić z modułem który wcześniej zainstalowałem w DCS World EN żeby mieć pliki na podmianę. No ale po podmianie BS2 W DCS World RU się wykrzacza. Więc przywróciłem rosyjską wersję. Z ciekawości spróbowałem odpalić BS2 w DCS EN i działa.  :D W ten sposób mam dwie wersie BS2 RU i EN.
Problem będę miał chyba z odinstalowaniem modułu. Sprawdzałem i w przypadku BS2 użycie pliku: uninstall_Ka-50.bat nie działa. :blank: No ale teraz jest ok.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 09, 2013, 16:31:24 »
Po instalacji DCS: World 1.2.4 krawędzie horyzontu w odpalanych poszczególnych modułach bywają u mnie „schodkowate”, bez względu na ustawienia graficzne. Przypadłość ta jest szczególnie widoczna lecąc nad wodą (np. P-51/Take off Batumi). Wersja sterowników karty graficznej 9.012-121219a-152192C-ATI. Pełna kontrola ustawień poprzez aplikację. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?   
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 09, 2013, 17:27:43 »
Mam to samo na GTX 680 - na forum ED już też coś o tym było. Trzeba czekać na 1.2.5.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 09, 2013, 18:25:22 »
Dobija mnie czekanie na patch, który wyeliminuje błędy spowodowane przez poprzednią aktualizację.
Tydzień temu kupiłem FC3, tylko po to żeby stwierdzić, że nie powalczę A-10a, ani Su-25 z powodu braku możliwości zarządania uzbrojeniem (bombsztale można zrzucać tylko parami).
Na obecną chwilę mam dość czekania na nowe maszyny, niech w końcu naprawią to co jest skopane w produktach które dotąd wydali.
Finał jest taki że wydałem kasę a tłukę misje w FC2.
W DCS World na obecną chwilę próbuję tylko uczyć się latania na UH-1. Ci z was którzy opanowali zawis i lądowanie w wybranym punkcie: chylę przed wami czoła panowie.To tyle mojego biadolenia, pozdrawiam wszystkich i życzę zero bugów, doczekania Nevady i kolejnych maszyn na poziomie A-10c.

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #81 dnia: Maja 09, 2013, 21:30:15 »
Oj tam, oj tam, nie jest źle, zawsze można polatać w HAWX'a  ;D

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #82 dnia: Maja 09, 2013, 22:04:00 »
Kompletne bzdury.   ED ma kontrakt z USAF/ANG i jezeli nie beda sie trszymali umowy, wprost beda zablokowani od nastepnych kontraktow z USAF/ANG.

A jak to usuną, to nigdy im nie wybaczę, wtedy dopiero ich tyłek zaboli.
Kto ma kopię DCSa ręka do góry. Prawdopodobnie nawet w DCS:A-10C standalone jest ta awionika, więc płytek z naszych domów nie ukradną.

Ojej.  Co zrobisz? Bedziesz plakal? :)

Poszczuci placzem? :)

Gdybyś tylko widział posta tego moda do mnie.
Gadał jakby był po dłuższym paleniu zielska.

Nazwał to (drobną modyfikację .lua) "reverse engineering". Od kiedy to .lua są kompilowalne? Mi nic o tym nie wiadomo ;)
Jak go zapytałem czemu inne modyfikacje .lua jak servman hostują na swoim forum to zamilkł. Zapewne uświadomił sobie ile już wypalił ;)

Na początku, jak się o filmie dowiedzieli to normalnie panika wybuchła, temat, który od ponad roku istniał nagle został usunięty. Znacie jakiś inny temat na jakimkolwiek forum co leci do kosza (dopiero) po roku? I to nie z powodu przedawnienia.

Co zrobię pytasz? Poinformuję USAF przez oficjalną stronę o wykorzystaniu przez ED kodu laser mavericka oraz SADL w wersji enthertaiment. Mod ED sam przyanał, że nie powinno tego tutaj być.

A cały ten kontrakt to jest zwykła parodia, parodia i ironia. Tylko człowiek nie znający historii nie widzi tu tej ironi. Kiedyś się szpiegowali, teraz zawiązują kontrakt...

Ale wracamy do tematu, bo się offtop robi z powodu mojego żartobliwego posta.

W changelogu prawdopodobnie pominęto ważny fakt, zmieniający taktykę walki z systemami SAM AI.
Taraz SAMy AI nie są już takie głupie.
Strzelają do wszystkich typów pocisków, nie tylko do ARMów. Tunguska nawet do pocisków Vikhr strzela co jest czymś kompletnie nowym.
Wcześniej można było bez obaw jednym MAVem zatłuc 2S6, teraz już nie jest to strzelanie do kaczki.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #83 dnia: Maja 09, 2013, 22:36:37 »
Co zrobię pytasz? Poinformuję USAF przez oficjalną stronę o wykorzystaniu przez ED kodu laser mavericka oraz SADL w wersji enthertaiment. Mod ED sam przyanał, że nie powinno tego tutaj być.

To prosze bardzo :)

Cytuj
A cały ten kontrakt to jest zwykła parodia, parodia i ironia. Tylko człowiek nie znający historii nie widzi tu tej ironi. Kiedyś się szpiegowali, teraz zawiązują kontrakt...

Tam nic tajnego nie ma.

Cytuj
W changelogu prawdopodobnie pominęto ważny fakt, zmieniający taktykę walki z systemami SAM AI.
Taraz SAMy AI nie są już takie głupie.
Strzelają do wszystkich typów pocisków, nie tylko do ARMów. Tunguska nawet do pocisków Vikhr strzela co jest czymś kompletnie nowym.
Wcześniej można było bez obaw jednym MAVem zatłuc 2S6, teraz już nie jest to strzelanie do kaczki.

Niestety powinno byc kaczka.   2S6 powinno byc grozne dla helikopterow.   SAMy sawsze byly smieszne w DCSsie, i to nie bedzie ostatnia zmiana.   Duzy i skomplikowany temat :)

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #84 dnia: Maja 10, 2013, 18:08:20 »
Cytuj
Tam nic tajnego nie ma.
To dlaczego USAF nie zezwoliło na umieszczenie tego w wersji enthertaiment?

Cytuj
2S6 powinno byc grozne dla helikopterow.
A nie jest? Przecież jest, ja sam dostałem rakietę jak akułą latałem. Byłem wtedy jakieś 8-9 kilometrów od 2S6.
Też pamiętam serwer gdzie w Ka-50 z hueyami walczyłem. Wystarczyło tylko uciec tam gdzie była sojusznicza Tunguska i wszystkie UH-1 padały jak muchy.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #85 dnia: Maja 10, 2013, 22:39:45 »
To dlaczego USAF nie zezwoliło na umieszczenie tego w wersji enthertaiment?

Bo taka byla umowa - ED robi symulacje wersij 3.1 A-10C, i nic wiecej.   Nic tajnego nie bylo podane dla ED ... ED zaprogramowalo DTS tak, ze jezeli trzeba bylo wpisac tajne dane, ANG moglo samo to robic.

Cytuj
A nie jest? Przecież jest, ja sam dostałem rakietę jak akułą latałem. Byłem wtedy jakieś 8-9 kilometrów od 2S6.
Też pamiętam serwer gdzie w Ka-50 z hueyami walczyłem. Wystarczyło tylko uciec tam gdzie była sojusznicza Tunguska i wszystkie UH-1 padały jak muchy.

Moj blad.  Mam na mysli to ze Tunguska jest SAM ktory ma byc grozny dla helikopterow sczegolnie, po to ten system byl zaprojektowany.   Notmiast, te same cechy ktore pozwalaja atakowac helikoptery ktore lataja bardzo nisko powoduja to ze Tunguska jest a wiele mniej grozniesza przeciwko 'fixed wing' niz nawet taka Igla, juz nie mowac o mozliwosci ataku pociskow.

Niestety DCSW jescze nie ma mozliwosci dokladnej symulacij mozliwosci czujnikow oraz rakiet zeby dobrze odroznic jeden system SAM od drugiego.

Moze sie wydawac nie proste ale na prawde majac tylko wybor IR, SARH, i PN vs SACLOS to troche za malo.   Np. rakieta ktora tunguska uzywa ma bardzo male pokrycie TDD/Fuze, dla tego mozna strelac w helikopter ktory sie kryje za drzewami (powidzmy za lisciami/galeziami, tak ze jest chesciowo zasloniony), bo jest mniejsza szansa ze wykryje drzewo (nic cokolwiek innego) blisko siebie, a inne poskiski przeciw-lotnicze maja wieksze pokrycie i mogly by wybuchnac zanim dotra to helikoptera w takim wypadku.  Ale w takim uknladzie ten pocisk tunkuski praktycznie nie ma szans na wykrycie innego pokisku przelatujacego obok ... istnieje nowszy pocisk tunguski ktory moze, ale nadal istnieja problemy z naprowadzaniem, bo jest czesciowo reczne.
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2013, 14:13:32 wysłana przez KosiMazaki »

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #86 dnia: Maja 12, 2013, 21:47:39 »
Jakoś w DCS Tunguska potrafi nieźle dokopać prosiakowi. Igła jest o wiele słabsza. Igła nie potrafi strzelać w prosiaka na pułapie 20k feet, a tunguska potrafi.

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #87 dnia: Maja 13, 2013, 17:19:32 »
Tak jest, i to jest niepoprawne wedlug mojej opinij.   W dodatku flary powinny dzialac prszeciwko tunguski (system naprowadzania jest SACLOS, podobne do TOW ... rakieta ma flara ktora uzywa system naprowadzania, wiecej flar w polu widzenia systemu naprowadzania spowoduje problemy)

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #88 dnia: Maja 13, 2013, 18:03:09 »
Inna długość fali. Rosjanie długo kombinowali z promiennikami mylącymi na T90, a tu się pojawił TOW-2A i cały misterny plan...  ;D

Odp: DCS: World 1.2.4
« Odpowiedź #89 dnia: Maja 14, 2013, 22:45:43 »
Kolejny update do 1.2.4 ściąga się u mnie (ok. 220MB). Dokładna wersja to 1.2.4.12179.160.
Na forum ED cisza.