Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70909 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #105 dnia: Października 01, 2013, 10:06:43 »
A jak można tracić? Takie techniczne pytanie... Można wycofać kasę? Czy dochodzi jakaś opłata KS?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #106 dnia: Października 01, 2013, 10:09:05 »
A jak można tracić? Takie techniczne pytanie... Można wycofać kasę? Czy dochodzi jakaś opłata KS?

Nie dochodzi, bo jeszcze ani dolar nie został pobrany. Przez czas trwania kampanii ludzie deklarują ile dadzą, a kasa jest pobierana z karty dopiero po zakończeniu kampanii, pod warunkiem, że goal został przekroczony. Do tego czasu możesz modyfikować swój wkład w górę/dół, albo całkiem go wycofać.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #107 dnia: Października 01, 2013, 11:26:39 »
Dałem im 1$ tylko dlatego, że wolę mieć do polatania 3 samoloty zamiast jednego.

Uważam natomiast, że cała kampania powinna zostać anulowana po pierwszych 10 dniach i rozpoczęta ponownie w maju (taaaa...) przyszłego roku po wypuszczeniu grywalnej "alphy". Wtedy byłaby większa szansa ugrać jakąś porządną kwotę. Dodatkowo zamieszanie, które luthier wprowadził zmianami w progach i wpłatach kompletnie rozłożyło całą zbiórkę.
Już w ogóle nie wspominam o nietrafionej pierwotnej grupie docelowej (ludzie niezaznajomieni do tej pory z symulacjami lotniczymi mieli się zainteresować tak nagle jednym z ich najbardziej skomplikowanych przykładów?), porównywaniu ścieżki uczenia się obsługi P-51 z grą w LoL (ktoś to w ogóle przemyślał?) i zdziwieniu dlaczego wszyscy, który kupili do tej pory "Mustanga" nie rzucają dolarami w monitory.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #108 dnia: Października 01, 2013, 11:47:03 »
Nie rzucają w monitory, bo za dużo rozdają za darmo. Ja sam zastanawiam, czy nie podziękować ED za SDK dorzucając jakiegoś grosza.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #109 dnia: Października 01, 2013, 17:52:32 »
Dałem im dolara, za 3 samoloty to nawet niezły deal.  :021:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #110 dnia: Października 01, 2013, 18:00:01 »
Dałem im dolara, za 3 samoloty to nawet niezły deal.  :021:

Medala dostaniesz, a nie trzy samoloty  :118:.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #111 dnia: Października 01, 2013, 19:48:09 »
Trochę konkretów odnośnie SDK. Będzie tylko dla tych, którzy wsparli KS, oraz tych co podpiszą NDK. Narzędzie ma być dostępne pod koniec roku.

http://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe-1944/posts
http://www.youtube.com/watch?v=rCauXtM1Gjk&hd=1


Medala dostaniesz, a nie trzy samoloty  :118:.

Teraz za 1$ oprócz medalu (dałbym drugiego dolara by go nie mieć) są trzy samoloty:

Cytuj
If you back the project at any time before the funding period ends on October 5th, your rewards will be as previously stated.

Here's what you'll be able to fly:

$0 (non-backer): ONE aircraft (either P-47, Spitfire, or Bf.109, to be voted for by backers)

$1: THREE aircraft (P-47, Spitfire, and Bf.109)

$20: FOUR aircraft (P-47, Spitfire, Bf.109, plus one more of your choice)

$30: FIVE aircraft (P-47, Spitfire, Bf.109, plus two more of your choice)

$40: ALL aircraft (all aircraft in the initial release)


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #112 dnia: Października 01, 2013, 19:52:27 »
Trochę konkretów odnośnie SDK. Będzie tylko dla tych, którzy wsparli KS, oraz tych co podpiszą NDK. Narzędzie ma być dostępne pod koniec roku.

Mój komentarz to duże LOL.

Tajemnice i sekrety jakby ED było komórką KGB.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #113 dnia: Października 01, 2013, 20:41:49 »
Oby to co pokazali to tylko wczesny WIP bez odpowiednich tekstur. Kolorki takie, że brak mi jeszcze różowego My little pony do kompletu (pamiętacie te kolorki na początku w kłodzie? Nie idźcie tą samą drogą...). Wyraźnie też haczy jeszcze bez samolotów. Ale będzie na pewno dobrze, be sure!  ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #114 dnia: Października 01, 2013, 20:45:11 »
Oby to co pokazali to tylko wczesny WIP bez odpowiednich tekstur. Kolorki takie, że brak mi jeszcze różowego My little pony do kompletu (pamiętacie te kolorki na początku w kłodzie? Nie idźcie tą samą drogą...). Wyraźnie też haczy jeszcze bez samolotów. Ale będzie na pewno dobrze, be sure!  ;)

To jest prawdopodobnie edytor. W edytorze nie ma color gradingu i postprocesów.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #115 dnia: Października 01, 2013, 21:00:21 »
LULZ jest taki, że moderzy będą musieli zapłacić, żeby dostać dostęp do SDK, żeby wydać darmowe mody:D

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #116 dnia: Października 01, 2013, 21:14:19 »
Eee.., nie jest źle, odtwarzany filmik chodzi tak płynnie jak Clod. Czyli jeżeli już dziś są na tym etapie to może być tylko lepiej. Ok, dzieci jutro jedza chleb bez masła a tatuś wysupła dolara na Luthiera. Jak spieprzą, to mam nadzieję że sami czarną brukiew żreć będą.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #117 dnia: Października 01, 2013, 21:17:06 »
LULZ jest taki, że moderzy będą musieli zapłacić, żeby dostać dostęp do SDK, żeby wydać darmowe mody:D


Troghv

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #118 dnia: Października 01, 2013, 21:31:34 »
Ale, zaraz, zaraz. Dlaczego o powstającym? silniku EDGE i jego możliwościach opowiada osoba jakby nie było z trzeciej imprezy (3rd party), a nie ktoś kompetentny z ED? :)

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #119 dnia: Października 01, 2013, 21:57:50 »
Ale, zaraz, zaraz. Dlaczego o powstającym? silniku EDGE i jego możliwościach opowiada osoba jakby nie było z trzeciej imprezy (3rd party), a nie ktoś kompetentny z ED? :)

Wkleiłbym jeszcze raz obrazek z mojego poprzedniego posta...