Dzielona przepustnica to nie wszystko. A co z regulacją śmigła, chłodnic, mieszanki? Dla realizmu potrzebne by były zdwojone przełączniki/pokrętła do wszystkiego, a nie tylko dzielona przepustnica.
Niby można przypisać regulację pierwszego silnika do modu 1, drugiego do 2. Jednak to nie będzie działało tak jak powinno. Teoretycznie - ustawiasz na pierwszym silniku skok, chłodnicę, cokolwiek w pozycji powiedzmy "full", przełączasz się na drugi silnik i od razu masz to samo ustawienie, co na pierwszym - wg pozycji przełącznika/pokrętła, czyli też "full".
Może bardziej sprawdziłyby się np. manetki od Saitek Pro Flight Yoke (Some1 właśnie sprzedaje)?. Znajdujesz drugi taki zestaw, "kierownice" wyrzucasz i masz zestaw zdwojonych manetek jak trzeba (jeśli da się to razem włączyć i skonfigurować). Dla miłośnika 110-tek to byłyby ok
