Autor Wątek: DCS: F-86F  (Przeczytany 34554 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 26, 2015, 22:36:42 »
A które to samoloty BST a które ED, bo na przykład w manualach do BF-109 i UH-1 przewijają się te same nazwiska? Manual DCS:F-15 ma oficjalne loga Belsimtek :D

Kwestia dymów to tylko przykład ogólnej tendencji zamykania wątków na tamtym forum gdy ludzie zaczynają zwracać uwagę na powtarzające się problemy. To, albo "było nie kupować bety". Fajnie, że 2.0 się robi, ale przypominam, że skoro nie zostało to jeszcze wydane, to znaczy, że nie nadaje się do szerszej dystrybucji nawet biorąc poprawkę na niskie standardy ED, które od lat wszystko wydaje jako bety. Czyli musi być naprawdę nieużywalne. Nawet to co dostaniemy za miesiąc/dwa/trzy/kiedyśtam to będzie "alfa", całkiem prawdopodobne, że zamiast rozwiązać obecne problemy wprowadzi sporo nowych na których rozwiązanie poczekamy sobie kolejne pół roku albo dłużej.

W dymie programista nie musi grzebać, może go wyłączyć, co zresztą ludzie robią na własną rękę. To samo zrobił LN kiedy okazało się, że numery burtowe zżerają fps'y, zamiast wmawiać ludziom że tak ma być i w 2.0 będzie lepiej, tylko niewiadomokiedy. Da się, tyko trzeba mieć odpowiednie podejście.

Same błędy mi tak nie przeszkadzają, wiem że to skomplikowany proces i nie da się wszystkiego od razu wychwycić. Cieszy też, że świat DCS się rozszerza i jest czym latać. Bardziej martwi mnie, że development coraz bardziej przesuwa się w kierunku wydawania niedokończonych porduktów, żeby cyrk się dalej kręcił. Podobnie było w RoFie, gdzie najpierw mogłeś kupić samoloty w momencie premiery, potem były preordery, ale na screenach i filmikach samolot był prawie skończony, a na końcu robiąc preorder widziałeś tylko zarys sylwetki samolotu na obrazu, a samolot wychodził pół roku później, zanim w ogóle wszystko stanęło. Kiepso to świadczy o kondycji finansowej producenta.

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 27, 2015, 01:13:29 »
Parę smaczków:

Szabla nie używa prawidłowej amunicji? -http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140942
dzięki czemu Mig-15 odbija pociski lol- http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=141142
plus warto dodać, że F-86 od premiery, aż do praktycznie teraz nie latał z prawidłowym fire rate oraz nie ma prawidłowego modelu lotu, gdyż lepiej ją trzymać w stadium "beta".
Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki (negatywne) się znajdą?

Szczerze, to zaczynam mocno wątpić w poziom wykonania samolotów przez ED/ Belsimtek. Takiej fuszerki to dawno nie widziałem.

Jaki wpływ na cokolwiek ma to, że zewnętrzna aplikacja TACVIEW nazwała sobie amunicję Sabre'a "M2 Shell"? Czy to naprawdę aż takie nieprawdopodobne, że część pocisków zrykoszetowała po trafieniu w samolot wyposażony w chociażby opancerzony zagłówek fotela pilota i mnóstwo innych twardych bebechów pod poszyciem?  Mam wrażenie, że kilka osób strasznie uczepiło się tego Sabre'a i MiGa. Najpierw MiG miał być ufolotem, ale szybko się okazało, że poza dwoma czy trzema osobami tutaj nikt się tego nie dopatrzył. Teraz amunicja niby nie ta, ale już w drugim poście tematu, który zalinkowałeś okazuje się, że chyba jednak nie ma sprawy... DCS ma chyba wystarczająco dużo problemów, żebyśmy nie musieli wymyślać sztucznych? :)

P.S. Znalazłem tracka, w którym E-2 odbija dwa moje pociski z NR-23. Więc to chyba nie jest wielki spisek mający na celu zniszczyć legendę Sabre'a ;).

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 27, 2015, 07:03:24 »
A czy nie jest tak, że przecież w DCS są symulowane rykoszety? Bardzo dobrze to widać jak się strzela po ziemi. To nie jest tak, że wszystko wchodzi jak w masełko. Nawet RoF tak ma.

Zatem jeśli pocisk trafia w samolot pod małym kontem, to i tutaj może to zadziałać, niezależnie od tego czy to MiG, czy F, czy coś innego. Jak lataliśmy ja też słałem całe serie w Sabre i co? I nic. Leciał dalej. Od samolotu też mogą w realu odbijać się pociski i historie z DWŚ nie raz to pokazały.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 27, 2015, 11:07:35 »
Jestem pewny, że to symulacja rykoszetów. Sam nie mam żadnych problemów ze zdejmowaniem AI ani eFa, ani MiGa. Jak pisałem wcześniej. MiGowe działka po prostu zmiatają eFa z nieba. Pod wpływem eFowych Browningów, MiG rozsypuje sie w powietrzu aż miło.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 27, 2015, 11:31:50 »
Skoro wątek przeniósł się tutaj, to może i ja coś napiszę, ponieważ on-line miałem przyjemność zestrzelić już kilka Sabre`ów z MiGa-15. Swoich spostrzeżeń nie jestem w stanie odnieść do rzeczywistości analogowej, bo nie latałem ani jedną ani drugą maszyną przeciwko sobie w wojnie w Korei. Jeśli chodzi o Miga z DCSa, to oferuje on niespotykany wręcz komfort pracy jednostki napędowej. Obecnie w DCSie zarówno Su-27 jak i MiG-21 stosunkowo często łapią pompaż silnika. Piętnastka jest od tego wolna, tzn. może latać z jaką chce prędkością i pod jakim chce kątem bez negatywnych efektów dla pracy silnika. W przypadku 27 i 21 tak nie jest, co oczywiście przekłada się na warunki walki. Jak jest w Sabre? Nie wiem, może latający nim Koledzy napiszą czy silnik ma jakieś problemy z pracą podczas intensywnej walki. Kolejna sprawa to dymy z działek MiGa. Z lenistwa zapominam ich wyłączyć, a strzelanie w dymie nie należy do łatwych, tzn. jak seria nie wejdzie, to po sekundzie mamy szary ekran z dymu. Nie wiem czy tak było, ale jest to irytujące, jednak nie przeszkadza aż tak, żeby nie można było kogoś zestrzelić. Ma to nawet swoje pozytywne strony, ponieważ uczy, żeby strzelać tylko bardzo krótkimi seriami i z pozycji dobrze wypracowanych :-). MiG niewątpliwi jest maszyną bardzo mocną, która idzie lekko do góry... ale Sabre z umiarkowaną ilością paliwa i bez GARów wcale mu nie ustępuje, albo nie jest to takie widoczne. Na dalej jak wczoraj musiałem się napracować kilkanaście minut, żeby wejść na pozycję strzelecką, ale to też tylko dlatego, że Kolega w Szabli popełnił błąd. Tak więc Szabla w doświadczonych rękach wcale nie jest taka bez szans, zważywszy, że ma większą prędkość maksymalną i przy odpowiednio prowadzonej kołówce, MiGowi wcale nie musi się udać wejść na 6. Ja się nie spodziewam, że kiedyś będzie osiągnięty jakiś ideał, że samoloty w tym sensie będą `prawdziwe` w klasycznym Arystotelesowskim rozumieniu, że veritas est adequatio rei et intellectus. Mamy to co mamy i pamiętajmy, że jest to gra. Rozumiem, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale 2-3 lata temu jakby ktoś nam dał 15 i 21, to byłyby goździki, rajstopy i łzy.
Pamiętam czasy jak nie było możliwości kontaktu z twórcami, a gra wychodząc miała zwykle ostateczny kształt. Nie twierdzę, że tak było lepiej, nauczyło mnie to jednak, że raczej cieszę się, że w ogóle coś mam, niż non stop kwilę o pierdoły, typu nr boczny, czy jakiś dym. Nie podoba się aż tak bardzo, to zawsze można sobie pograć w coś innego, prawda? Nie zrozumcie mnie źle, nie uważam, żeby którykolwiek samolot był idealny, ale tylko dlatego, że nie mam Platońskiej idei MiGa-15, Szabla, czy czegoś innego. Po prostu nie ma ideału, do którego ponoć DCS nie dostaje. Jakbym miał, to pewnie bym był dodatkowym głosem w ogólnym pierdolamento. Problemy części graczy wynikają nie ze stanu faktycznego, ale ich stanu psychicznego, tzn. ich osobiste oczekiwania rozmijają się z tym co uważają, że jest/było stanem faktycznym. Na to nie ma rady, oczywiście pomijam konsultację z lekarzem  :evil:.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 27, 2015, 13:35:44 »
Cześć.
Oczywiście mamy to co mamy. Ale nie można nie mówić o podstawowych niedoróbach, które jednak mają, w mojej skromnej ocenie, dość spore znaczenie (pomijam ewidentne przewagi Miga, o których piszesz).  Mówię tu o rudderze i uzbrojeniu w F-86. Ster kierunku znacząco pomaga w ciasnych zakrętach dla utrzymania stabilności maszyny, o czym niejednokrotnie się przekonałem, czy wykonywaniu np. szybkiej beczki. W Szabli jest on w formie szczątkowej, podobnie jak w F15. Devsi doskonale o tym wiedzą już od dawna i nic.
Pomimo tych braków i tak będę ćwiczył szabelką, bo lubię. A z czasem może stała Qrdla ulegnie zmianie :)

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #96 dnia: Kwietnia 27, 2015, 20:21:09 »
Jocko wypuścił ostatnio parę kanadyjskich skinyów do F-86, zrobionych już na poprawionym templejcie i kompatybilnych z 1.2.16. Polecam - Szabla znowu lśni "amelinium" jak należy, aż się chce znowu tym latać. Można rzucić czerstwe skiny defaultowe i nareszcie cieszyć oko, no chyba że ktoś nie przepada za nie-amerykańskimi malowaniami. Do zassania na stronie ED.

Offline Elian

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #97 dnia: Kwietnia 28, 2015, 21:24:54 »
Mógłbyś podać konkretnie który to plik, bo jakoś dalej matowe są.

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #98 dnia: Kwietnia 29, 2015, 17:00:58 »
Dowolny z kilku niemalowanych. No jak nie świecą jak świecą ;) :

 

Nie jest to wprawdzie poziom "świecingu" jak na previewsach z EDGE'a, ale domyślny "plastik w lakierze do paznokci" biją na głowę. BoNidle w swoich starych skinach trochę lepiej ogarniał specmapy i jego blachy świeciły nieco fajniej, ale Jocko nadrabia szczegółami, jak przyciery i rysy na łączeniach blach, wziernikach itp.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2015, 07:27:29 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 05, 2016, 17:13:21 »
Dokładnie nie rozumiem, do czego jest przycisk "Sight electrical caging buton". Czemu przed atakiem mam go umieścić nad celem ?  W tym  malusim manual-u nic dokładnie nie piszą o tym.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

dufay

  • Gość
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 05, 2016, 18:09:38 »

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 05, 2016, 18:19:46 »
Niestety nie znam angielskiego ale rozumiem, że jest to reset żyroskopu.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 05, 2016, 18:46:45 »
Mniej więcej o to chodzi. Z zalinkowanego postu wynika, że celownik powinien być zablokowany mechanicznie cały czas, z wyjątkiem walki (ze względu na delikatną konstrukcję żyroskopów). Blokada elektryczna służy resetowaniu skumulowanych błędów powstałych przy manewrowaniu, i należy ją uruchamiać w momencie ustawiania się na pozycję do strzału, tuż przed jego oddaniem.

Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 05, 2016, 20:58:18 »
DCS 1.5.3, w Szabelce na panelu uzbrojenia brak  wypełnienia w Function selector lever. Brakuje też  skali w busoli (w zależności od misji, czasem jej brak, czasem jest pod dziwnym kontem, czasem jest).  Nie widać działania przycisków na przepustnicy i drążku.
Nie wspomnę, że w manual-u brak jest opisu wszystkich przycisków...  Ten moduł chyba nie jest betą ?
http://images75.fotosik.pl/394/ca97c85b548103a0.jpg
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: F-86F
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 05, 2016, 21:39:33 »
To nadal beta.

Oznaczenia znikły w ostatnim patchu,  chyba już naprawili, trzeba poczekać na update.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"