Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 212289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #300 dnia: Października 10, 2015, 15:56:26 »
Mieli naprawić cywilny ruch na drogach, ale u mnie dalej pusto.

Ruch jest, wczoraj przekonaliśmy się o tym na =OPS=, trzeba było edytować misję, żeby Kolegom wróciły fpsy  :evil:.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #301 dnia: Października 10, 2015, 19:22:56 »
W configu mam ["shadowTree"] = false a mimo to są ciągle.

Potwierdzam u mnie to samo.Wiec pozostała już tylko jedna metoda :)  .
Podkręcenie karty graficznej. Procesora nie ma co podkręcać, bo u mnie tylko połowę mocy gra wykorzystuje na CPU.
Miłej zabawy.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #302 dnia: Października 10, 2015, 20:06:25 »
Zauważyłem, że nie wszystkie drzewa mają cień. Te które są powiązane z zabudowaniami praktycznie zawsze mają cienie. Włączanie-wyłączanie działa na drzewa wolnostojące, lasy, itp. Ale mogę się mylić bo to moje obserwacje.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #303 dnia: Października 10, 2015, 20:33:49 »
W jakimś poście czytałem, że naprawiono sytuację, kiedy ktoś obok skakał samolotem we wszystkie strony - dzisiaj wszedłem na serwer, a tam w najlepsze jak było tak i jest. Też tak macie?

Ile DCS zjada wam RAM? U mnie przy 8 GB zajmowana pamięć to ok. 91% (po odjęciu na Windowsa około 2.5-3 GB). Wszystkie ustawienia na High prócz 3 opcji.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #304 dnia: Października 10, 2015, 20:36:19 »
Ruch jest, wczoraj przekonaliśmy się o tym na =OPS=, trzeba było edytować misję, żeby Kolegom wróciły fpsy  :evil:.

Pokręciłem się trochę Mietkiem po okolicy Biesłanu(a) i kompletne pustki na drogach. Zacząłem skakać między lotniskami za pomocą F11 i okazało się, że w jednym miejscu jest ruch, a gdzie indziej go nie ma w ogóle. Wersja DCS 1.5.0.45655.

http://i.imgur.com/QgAuI0eb.jpg
http://i.imgur.com/p72PLjhb.jpg
http://i.imgur.com/7ceilcqb.jpg
http://i.imgur.com/RRM4XTDb.jpg
http://i.imgur.com/MRsaa2Ib.jpg
http://i.imgur.com/7L8v01ab.jpg

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #305 dnia: Października 10, 2015, 21:00:56 »
Dałeś miniaturki zamiast dużych zdjęć Shaitan.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #306 dnia: Października 10, 2015, 23:22:58 »
Dobra, jako album teraz.
http://imgur.com/a/pph77

Jednak jak już się zagęści na drogach to daje po klatkach. Ze 100 potrafi spaść do 30. CPU nie wyrabia, bo karta w 60% wykorzystana.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #307 dnia: Października 11, 2015, 13:22:56 »
Panowie mam pytanko co do Su-33 i Kuzniecowa. Czy u was przy starcie otwiera się za samolotem ściana odbojowa ? Kiedyś się otwierała, teraz  jakoś nie.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #308 dnia: Października 13, 2015, 16:51:34 »
Może ktoś napisać mi szczerze czy w tym nowym DCS jest duża różnica graficzna lepiej wygląda teren,budynki,lotniska itd?

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #309 dnia: Października 13, 2015, 16:55:42 »
Wygląda dużo ładniej, no i w końcu dobrze zoptymalizowane, dzięki czemu jest dużo więcej FPS (mogłem sobie nawet lusterka włączyć :D).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #310 dnia: Października 13, 2015, 17:12:29 »
U mnie 1,5 nie wystartuje :-( Jak oglądam zdjęcia sporządzone przez kolegów, jakoś nie widzę dużej różnicy w grafice.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #311 dnia: Października 13, 2015, 17:28:25 »
Teren - zależy. Siatka terenu pozostała stara, więc szczyty typu origami z paru powierzchni sklejonych na krzyż wciąż górują nad Gruzją ;). Bardziej szczegółowych miast nie uświadczysz z tego samego powodu. Nikt z ED nie będzie już zużywał czasu i pieniędzy na "pimpowanie" tej mapy. Teksturowo jednak jest o wiele lepiej, bo zaimplementowali oficjalnie mod Mustanga (mniej więcej majową kompilację, najfajniejszą moim zadanem z jego modów). Budynki oteksturowane są chyba po staremu, nie przyglądałem im się mocno.

Niebo bardzo ładnie, głęboki błękit, gwiazdy i zakrzywiony horyzont w trakcie lotów na pułap ogląda się przyjemnie. Romantyczne zachody słońca są jeszcze bardziej romantyczne :D. Nowe szejdery ogólnie ciekawie zmieniają grafę, choć kontrast jest teraz większy (bywa bardzo kłopotliwe w niedoświetlonych kokpitach), a i duża składowa niebieska  w palecie może nie wszystkim przypaść do gustu - cóż, zawsze można podpierać się SweetFXami itp.

Przyrost wydajności nowego silnika pozwala na nonszalanckie włączanie większej liczby drzew i krzaków, zwiększanie zasięgu widzialności, włączanie "uber-wody" i inne manewry, na które w 1.2.16 nie mogłem sobie pozwalać dążąc do stabilnych 60 fps-ów. Z drugiej strony np. cienie drzew wieczorną porą (gdy jest ich dużo i są wydłużone) trochę jednak cisną grafę, lepsza optymalizacja byłaby wskazana. Jedyny bajer, jaki jednak odpuszczam, to ruch cywliny, bo po jego włączeniu mam na dzień dobry od 15 do 20 fps-ów w plecy w MiG-u-21, który i tak pozostaje najbardziej zasobożernym modułem w 1.5.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #312 dnia: Października 13, 2015, 17:57:12 »
Wydajność w singlu się poprawiła sporo, szkoda tylko że się nie da Cieni drzew wyłaczyć. Za to multi u mnie mając 4 GB RAMu nie chce się włączyć. Po wejściu na jakikolwiek serwer następuje zawiecha, a po minucie czy dwóch wywala na pulpit z powodu braku pamięci :(

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #313 dnia: Października 13, 2015, 18:07:30 »
U mnie przy ogólnie wysokich ustawieniach poza teksturami (na low) oraz "scenes" (też na low) zapotrzebowanie przerasta moje 8 GB RAM.
Myślę nad kupnem jednej kości oraz zmiany GPU bowiem ma tylko 1 GB VRAM, a to malutko niestety.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #314 dnia: Października 13, 2015, 18:16:24 »
Na szczęście mam 16gb :)
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)