Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 212300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #990 dnia: Listopada 13, 2016, 08:30:25 »
Szukaja wiekszej rzeszy odbiorcow. Nie wszyscy sa zaintetesowani 10min procedyura przedstarowa w A10...
Szkoda bo taki ruch bedzie sporo rzeczy komplikowal.
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2016, 09:15:04 wysłana przez YoYo »

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #991 dnia: Listopada 13, 2016, 08:49:30 »
Nie wierzę, że to czytam. Wsadzanie wszystkich do jednego worka, czyli fanów study simów i niedzielnych graczy lubiących od czasu do czasu postrzelać w Hawx nie przyniesie nic dobrego. Seria schodzi na psy. Ilość bugów jest zatrważająca. Ich usuwanie trwa wieki. Jeszcze ta mapa Normandii... Parsknąłem śmiechem, gdy zobaczyłem jej "ogrom". Chciałem wreszcie kupić sobie skończonego F-5E, ale po przeczytanie newslettera zrezygnowałem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #992 dnia: Listopada 13, 2016, 09:14:00 »
Planują wprowadzić w przyszłości uproszczone tańsze wersje modułów, dla tych, którzy nie radzą sobie z obsługą awioniki i systemów, oraz tych, którzy stawiają na fun.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949932&postcount=2524
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2949808&postcount=2505


Czyli już wiemy co cały przyszły rok będzie chodzić jako newsletter (+ wszelkie możliwe kombinacje na nowo np. Kup prosty Mi-8, dostaniesz Nevadę za 50%) :P i od czasu do czasu, że robią jeszcze Newadę, Normandię i Horneta ;).
Ziew.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #993 dnia: Listopada 13, 2016, 09:29:26 »
Albo że z powodów różnych np. Głosowanie na forum ED.... Hornet wydzie tylko jako uproszczona wersja he he he. Tu piękna fota, niebieskie forum chyba też ma bekę z tego.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #994 dnia: Listopada 13, 2016, 09:38:42 »
Teraz moduły będą szybciej wydawane :). Najpierw będzie dostępna wersja podstawowa maksymalnie uproszczona w cenie zbliżonej do modułów wydawanych jak dotychczas i za dodatkową dopłatą z klikanym kokpitem i realistycznym modelem lotu. Idealne posuniecie marketingowe, tak żeby spopularyzować tytuł dla szerszej grupy odbiorców. Pewnie będzie to tłumaczone, jak dostaniemy dodatkową kasę z uproszczonych modułów, będziemy mieli większe możliwości w wydawaniu prawdziwych symulatorów - taki kolejny kompromis który będzie musiał zostać zaakceptowany przez wszystkich.     
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #995 dnia: Listopada 13, 2016, 09:45:16 »
Teraz moduły będą szybciej wydawane :). Najpierw będzie dostępna wersja podstawowa maksymalnie uproszczona w cenie zbliżonej do modułów wydawanych jak dotychczas i za dodatkową dopłatą z klikanym kokpitem i realistycznym modelem lotu. Idealne posuniecie marketingowe, tak żeby spopularyzować tytuł dla szerszej grupy odbiorców. Pewnie będzie to tłumaczone, jak dostaniemy dodatkową kasę z uproszczonych modułów, będziemy mieli większe możliwości w wydawaniu prawdziwych symulatorów - taki kolejny kompromis który będzie musiał zostać zaakceptowany przez wszystkich.     

Przecież oni i tak zazwyczaj wydają "modele uproszczone" na dzień dobry, by potem je łatać i dodawać kolejne funkcje... (patrz np. Mirage).
Nic to nie zmieni z prędkością premier, wręcz opóźni bo mogą mieć jeszcze więcej modułów porozkładanych na tapecie i ciągnących się alfa czy tam beta.
Pomysł od totalnej czapy i rynek nie będzie zainteresowany czymś takim. Jak ktoś chce sobie wcisnąć E i czymś polatać to ma WT za darmo, a w DCS też jest uproszczona komenda startu.
Powinni ew. to zrobić w menu, coś jak jest z Black Shark (bo tam jest taka opcja). Totalna bzdura i bicie piany po raz enty na tych samych modelach.
Zaczynam coraz bardziej doceniać team od nowego IL-2, który trzyma terminów i idzie do przodu, a ci od DCS zaczęli się cofać.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #996 dnia: Listopada 13, 2016, 10:24:14 »
Ja to boję się raczej tego, że jako osoba która stawia serwer, czy napisała misję. Nie będę miał wpływu, w którą wersję maszyny może latać gracz. Jeśli kiedyś zdarzyłby się taki cud i powstała  wersja Su-27 czy F-15 w wersji sim, to zapewne takie bym wolał w mojej misji.
Na dobrą sprawę, to mamy to i teraz,  maszyny z FC to nic innego jak uproszczony  model i nie ma się co okłamywać, że jest inaczej.
Bo raczej nie widzę tego, że uproszczony to taki co nie wpada w przeciągnięcie itp. Bo to by było śmieszne by takie same maszyny, a o całkiem innej charakterystyce lotu walczyły przeciwko sobie na jednym serwerze.
Swoją drogą ciekawe ilu mistrzów Su-27 czy F-15 przesiadło by się szybko na pełno klikalne odpowiedniki. Czy by nie marudzili, że tyle teraz tych guzików, że nie mają teraz czasu na walkę bo trzeba się zająć czymś innym.

PS:
Piszę to jako pilot A-10C, którego ganiają takie myśliwce, a który ma pełne ręce roboty by wykonać swoje zadanie. No ale mi sprawia frajdę gdy czasem dokopię takiej maszynie i gdy ląduję potem na lotnisku z pełną procedurą i ILS-em.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #997 dnia: Listopada 13, 2016, 10:42:38 »
Padonis, znasz może taki skrót HOTAS i potrafisz go rozwinąć - sporo Ci to powie o filozofii obsługi współczesnych myśliwców? Rozumiem, że z perspektywy `ofiary w A-10` praktycznie każdej z innych maszyn w DCSie, narasta w Tobie frustracja i zgorzknienie, ale pamiętaj, że to Twój wybór latanie A-10 w środowisku myśliwskim. Powinieneś jednak wiedzieć, że w świecie prawdziwych maszyn pilot myśliwca podczas walki nie jest zmuszony do przełączania dziesiątek przełączników, a tym samym odrywania wzroku od celu. Na taką zabawę może sobie, w pewnym zakresie, pozwolić pilot maszyny, którą, przy dobrych wiatrach, jest w stanie wyprzedzić kucyk. Tak więc narzekanie na FC i `arkadowość` maszyn mija się z celem, ponieważ zarówno Su-27 jak i F-15 mają PFM. Zresztą w DCSie są też inne maszyny, które mają `procedury` i nie zmienia to faktu, że A-10 przy spotkaniu z nimi obsysa po całości.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #998 dnia: Listopada 13, 2016, 11:12:23 »
A tak na marginesie do końca tego roku nie miały wyjść dodatek - lotniskowce?
Już się o tym nie mówi. Może Kuzniecow pod Syrią i boją się, że nie wróci? ;>
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #999 dnia: Listopada 13, 2016, 11:58:22 »
Wiem co to jest HOTAS i wiem że pilot myśliwca ma inne cele, jednak w takim samolocie jest sporo przycisków i do czegoś one są. Do ustawienia radaru (to nie tylko przycisk on-off), do ustawienia "Beriozy" itp. Bez tego pilot nie mógłby znaleść celu czy użyć uzbrojenia. Bo nagle by się okazało, że pylony nie mają zasilania, rakiety nie namierzają celu, lub zwyczajnie nie odbezpieczyłeś uzbrojenia. I to nie włącza się w realu tylko przez naciśnięcie literki "D" i "I". Zapewne nigdy o tym nie myślałeś tylko "D" potem "I" i już. Może to w Tobie narasta frustracja, że tak naprawdę nie wiesz do czego te przyciski są i całkowicie byś się zgubił w pełnym simie. Wbrew pozorom pilot myśliwca ma więcej do roboty niź tylko to o czym mówisz. Wybrałem A-10C właśnie dlatego, że trzeba o nim wiedzieć dużo więcej by nim latać, niż o maszynach z FC. Ta maszyna realnie lata jak już nie ma zagrożenia  z powietrza i w naszych realjach będzie ona "obsysać". Ja nie mam z tym problemów. A czy Ty wiesz o swojej  ukochanej Su-27 coś więcej, co do czego jest w kokpicie ? Czy kiedykolwiek ustawiałeś w niej altimeter przed lądowaniem, bo ta funkcja w niej działa jeśli chcesz wiedzieć ? Czy może to ma małe znaczenie w realnym samolocie jak i masa innych przycisków i przełączników? Jeśli byłoby to tak proste jak Ty mówisz, to tych przycisków by tam nie było. Czy realnie wiesz ile wymaga w Su-27 rozgrzanie się radaru tak by zaczął działać? Nigdy tego nie brałeś pod uwagę bo naciskasz "I" i już wszystko jest Ok. Su-27 to nie szczyt dzisiejszej elektroniki, nie jest w nim wszystko takie automatyczne, że tylko się skupiasz na celu i już.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1000 dnia: Listopada 13, 2016, 12:12:59 »
Tak patrząc w którą stronę zmierza DCS, może to znak? BMS FTW? Koniec świetności DCS? U mnie BMS jest non-stop na dysku zaktualizowany i zawsze up to date mimo że w niego nie gram, ale chyba czas zacząć. Jeżeli nic się nie zmieni na lepsze, a raczej się na to nie zapowiada, wręcz przeciwnie, to DCS będzie skończony w ciągu najbliższego roku, sami będą sobie winni, a wszystko dlatego że nie słuchają społeczności.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1001 dnia: Listopada 13, 2016, 12:21:42 »
Może kiedyś wyjdzie ten Hornet, będzie mógł  robić zadania A-10C  a i obsysanie się zmieni. No i on też ma sporo przycisków,  oczywiście pewnie zbędnych  bo ma przecież i HOTAS.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1002 dnia: Listopada 13, 2016, 12:29:04 »
A moze trzeba na to spojrzec z innej strony, moze takie ulatwienie dostepnosci dcs poprawi jego dostepnoac dla szerszej gawedzi, zapewne. Tak jak bylo napisane, na poczatek wydadza modul z arcadowym modelem a potem moze beda go rozwijac, jak bedzie zaintetesowanie. 
Co do tych samolotow z FC i braku w nich klikalnych kokpitow, cos w tym jest ze maja troche latwiej, .irage musi rozgrzac radar a su nie choc uwazam ze i tak liczy sie pilot a nie to czy klikam w kokpit czy nie. Dla mnie to kwestia imersji, gdybym jej nie szukal to dalej gralbym w warthundera.
Caly ten kierunek w ktorym to idzie, poczekajmy nie ma co sie podniecac.
Pamietajcie ze serwer stawiany jest przez nas wiec moz a go stawiac na nasze potrzeby.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1003 dnia: Listopada 13, 2016, 12:33:13 »
Wiem co to jest HOTAS i wiem że pilot myśliwca ma inne cele, jednak w takim samolocie jest sporo przycisków i do czegoś one są. Do ustawienia radaru (to nie tylko przycisk on-off), do ustawienia "Beriozy" itp. Bez tego pilot nie mógłby znaleść celu czy użyć uzbrojenia. Bo nagle by się okazało, że pylony nie mają zasilania, rakiety nie namierzają celu, lub zwyczajnie nie odbezpieczyłeś uzbrojenia. I to nie włącza się w realu tylko przez naciśnięcie literki "D" i "I". Zapewne nigdy o tym nie myślałeś tylko "D" potem "I" i już. Może to w Tobie narasta frustracja, że tak naprawdę nie wiesz do czego te przyciski są i całkowicie byś się zgubił w pełnym simie. Wbrew pozorom pilot myśliwca ma więcej do roboty niź tylko to o czym mówisz. Wybrałem A-10C właśnie dlatego, że trzeba o nim wiedzieć dużo więcej by nim latać, niż o maszynach z FC. Ta maszyna realnie lata jak już nie ma zagrożenia  z powietrza i w naszych realjach będzie ona "obsysać". Ja nie mam z tym problemów. A czy Ty wiesz o swojej  ukochanej Su-27 coś więcej, co do czego jest w kokpicie ? Czy kiedykolwiek ustawiałeś w niej altimeter przed lądowaniem, bo ta funkcja w niej działa jeśli chcesz wiedzieć ? Czy może to ma małe znaczenie w realnym samolocie jak i masa innych przycisków i przełączników? Jeśli byłoby to tak proste jak Ty mówisz, to tych przycisków by tam nie było. Czy realnie wiesz ile wymaga w Su-27 rozgrzanie się radaru tak by zaczął działać? Nigdy tego nie brałeś pod uwagę bo naciskasz "I" i już wszystko jest Ok. Su-27 to nie szczyt dzisiejszej elektroniki, nie jest w nim wszystko takie automatyczne, że tylko się skupiasz na celu i już.

To chyba nie pierwszy i nie ostatni raz kiedy pomieszało Ci się kilka różnych spraw i porządków. Generalnie można wyróżnić dwa podejścia do tematu. Podam prosty przykład, zrozumiały dla kierownika A-10. Lodówka - żeby z niej skutecznie korzystać nie trzeba mieć wiedzy na temat praw termodynamiki, choć ich znajomość nikomu jeszcze nie zaszkodziła. Chwila namysłu nad powyższym praktycznie wystarcza.... ale, wyobraźmy sobie teraz DCSa. Ja, żeby skutecznie latać i niwelować cele, nie muszę wiedzieć ile czasu rozgrzewa się radar w Su-27, ponieważ nie jest to w grze konieczne do odstrzelenia, egzekucji na A-10 w dowolnej konfiguracji. Ty po prostu liczysz na to, że przy odpowiedniej komplikacji modułu czegoś zapomni się włączyć, o czymś nie pomyśli i już - radar nie będzie działał w odpowiednim trybie, rakieta nie zejdzie na czas, a Ty się schowasz w jakiejś dziurze i będziesz mega-realistycznie likwidował 10 Os i Hawków, a nawet strzelał z Mavericków do myśliwców po starcie (ultra-realizm). Jakby twórcy gry zmusili mnie do czekania aż się radar rozgrzeje, to bym czekał i tyle. Używam tego samolotu, czyli Su-27, jako platformy do wystrzeliwania rakiet i pocisków z działka i też zgodnie z tym co oferuje ta gra. Inni natomiast zanim użyją lodówki, chcą wiedzieć na jakiej zasadzie ona działa i który kabelek za co odpowiada - ich sprawa, nikomu tego nie bronię. Natomiast niech się zastanowią zanim zaczną krytykować innych, no chyba, że już zjedli wszystkie rozumy. Nie chcę być złośliwy, ale czego by nie wprowadzili i nie zrobili z Su-27, nawet tego, że musiałbym telefonować do Władimira Władimirowicza prosząc o zgodę na start, to.... i tak A-10 będzie ssało pałę każdemu, kto przebrnie przez mniej lub bardziej upierdliwą procedurę.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1004 dnia: Listopada 13, 2016, 12:39:59 »
Może kiedyś wyjdzie ten Hornet, będzie mógł  robić zadania A-10C  ...

Nie, ponieważ to wersja C F/A-18, a nie E (niestety).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl