Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1365 dnia: Lipca 02, 2017, 13:08:52 »
Szukam argumentów które przekonają mojego wingmana do zakupu 2.0.
Proszę o pomoc, może być lista po angielsku cokolwiek. Bo już nie wiem jak mam na niego wpłynąć. Cały czas twierdzi że samo posiadanie nowej mapy nic nie daje i na 1.5 jest to samo więc wydatek 50dolców (180zł) jest bez sensu.
Samego DCS 2.0 się nie kupuje, jednak trzeba nabyć płatne mapy (na razie są dwie dostępne, za każdą trzeba zapłacić osobno), żeby w ogóle móc polatać. Zależy o jakie loty chodzi, jeśli o rury, to oczywiście Nevada (jednak moim zdaniem po pewnym czasie staje się nudna). Jak starsze samoloty (np. Mustang) lub helikoptery, to zdecydowanie Normandia. Ja latam głównie na tych drugich, i odkąd wyszedł ten dodatek, jeśli nie muszę, nie wracam do 1.5.  :)

Argumenty? Np:
-lotniska posiadają więcej detali, są zdecydowanie bardziej rozbudowane od tych z Kaukazu (chodzi o Nevadę), w Normandii można polatać sobie z trawiastych lotnisk, jeśli komuś brakuje tego w 1.5
-tekstury scenerii są w lepszej jakości
-kolizyjne drzewa (nie są "duchami", jak w starszej wersji DCSa)
-lepsze oświetlenie
-z tego co słyszałem, to lepsza optymalizacja dla VR

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1366 dnia: Lipca 02, 2017, 13:34:10 »
Szukam argumentów które przekonają mojego wingmana do zakupu 2.0.
Proszę o pomoc, może być lista po angielsku cokolwiek. Bo już nie wiem jak mam na niego wpłynąć. Cały czas twierdzi że samo posiadanie nowej mapy nic nie daje i na 1.5 jest to samo więc wydatek 50dolców (180zł) jest bez sensu.

Ma rację, że bez sensu kupować. Newada to margines latania i słomiany ogień po zakupie, a Normandia - ze względu na `niedociągnięcia` - jest praktycznie niegrywalna w normlanym rozumieniu grania. Warto poczekać rok i zobaczyć co z tego będzie. Piszę to jako osoba, która ma Newadę (za zakup A-10C) i Normandię (zakup do testu nowej karty gfx).

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1367 dnia: Lipca 02, 2017, 14:40:14 »
a Normandia - ze względu na `niedociągnięcia` - jest praktycznie niegrywalna w normlanym rozumieniu grania.
Dlaczego jest niegrywalna? Wystarczy wiedzieć, które ustawienia są najbardziej obciążające i je odpowiednio zmniejszyć.  ;D

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1368 dnia: Lipca 02, 2017, 14:44:18 »
Póki co ED w 2.1, które cały czas ma status Alfa, eksperymentuje z nowym silnikiem graficznym. Efekt jest taki, że nie tylko FPS'y poleciały w dół, ale też niektóre samoloty mają brakujące lub niewłaściwe tekstury, a nowe efekty skutecznie utrudniają zobaczenie czegoś na zewnątrz (albo na HUD).

Zabawa dla masochistów.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1369 dnia: Lipca 02, 2017, 15:30:12 »
Dlaczego jest niegrywalna? Wystarczy wiedzieć, które ustawienia są najbardziej obciążające i je odpowiednio zmniejszyć.  ;D

Każdy ma swój preferowany sposób grania i ja to oczywiście szanuję. Natomiast w moim rozumieniu `grywalność`, to możliwość w miarę stabilnego i komfortowego grania w sieci. Jeśli za wzór w DCSie, choć nie pozbawiony mankamentów, weźmiemy 1.5.x, to Normandia w wersji 2.1.x wypada źle i to m.in. z powodów wymienionych przez some1. Tak więc nie przeczę, że można się pobujać śmigłowcem, czy innym samolotem w ramach relaksacji, ale granie w to w sieci raczej nie przyniesie zadowolenia.
Przypominam, że niektórzy mieli problem, żeby grać w `betę` 1.5.x, ze względu na potencjalną niestabilność i inne problemy, tzn. czekali na wersję stabilną, żeby instalować i grać zarówno off- jaki i on-line. Więc jak mają się odnosić do alfy albo prealfy Normandii? Przy niej dawne bety 1.5.x to skała :-).
Szczerość wymaga, żeby powiedzieć jasno: na dzień dzisiejszy Normandia nie jest pełnowartościowym produktem, który umożliwia normalne granie i jak ktoś się wacha z zakupem, to ja odradzam. Newadę można kupić, ale trzeba się liczyć, że też ma problemy i nie jest porywająca (wg mnie)...

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1370 dnia: Lipca 02, 2017, 23:10:46 »
Zlinie, VR-owcy to wydajnościowo akurat najbardziej po doopie dostali z updatem do 2.1, no, chyba że schodzą z ustawień drewnianych na paździerzowe, to wtedy podobno od biedy da się to uruchomić i grać. 1.5.6 to aktualnie w porównaniu z 2.1.1. istna petarda.

Dla nas, zwykłych śmiertelników z monitorami jest niby lepiej, ale cóż po nowym oświetleniu i cieniowaniu, ładnym przyznaję, jeśli trzeba wyłączać AA (lub stosować Reshade'owe protezy tegoż) i ciąć inne ustawienia, żeby zachować akceptowalną wydajność? Nie rozwiązuje to zresztą wspomnianych problemów z teksturami samolotów i żarówiastym horyzontem. Stabilność serwerów z nową mapą podobno też nieco iluzoryczna.

Nevada do turystycznego "pobujania się" całkiem fajna, ale ja akurat mało "bojowy" jestem. A Normandia+Asset Pack... cóż, kupiłem bo WWII to u mnie podstawa, miałem urodziny i 30$ bonusów do zużycia :D. Ale latam nad nią mało, bo jeden z dziesięciu zapowiedzianych nowych samolotów AI (nie całkiem dokończony zresztą), plus garść czołgów i ciężarówek to za mało, żeby wystrugać jakieś sensowne misje. Tal-Rash - moja rekomendacja - broń boże nie kupować teraz za pełną cenę, ani Nevady, ani Normandii. Ale na gwiazdkę - jak najbardziej. Podłubią trochę przy tym silniku i mapach, dojdzie więcej jednostek, a i na jakiegoś bundla czy inne 40% promo Twój kolega wtedy spokojnie się załapie, wtedy to wyjdzie całkiem niegłupia inwestycja.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1371 dnia: Lipca 03, 2017, 01:31:06 »
Myślę, że sporo zależy od tego, co kto lubi. Ja osobiście jestem zadowolony z Normandii, mapa sama w sobie podoba mi się z tego względu, że m.in. można operować z małych, trawiastych lotnisk, które lubię. Nie latam bojowo, głównie akrobacja zespołowa na starszych samolotach (Mustang). Myślę, że dużo ładniej wygląda np. Spitfire na trawie, niż na betonie. Z wydajnością nie jest jakoś idealnie, jednak jakiejś tragedii też nie ma, żeby nie dało się latać w ciasnej formacji. Znajomy posiada Oculusa i jest zadowolony z klatek, które otrzymuje w VR (chociaż trzeba przyznać, że słabego PC to on nie ma), i również mówi, że Normandia jest warta swojej ceny. Tak jak mówiłem wcześniej, jeśli nie musimy, to nie wracamy do 1.5. Można powiedzieć, że mieliśmy ciśnienie na tę mapę, bardziej nam odpowiada do tego, co robimy w symulatorach. ;D

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1372 dnia: Lipca 03, 2017, 09:58:46 »
Nie chcę za dużo mówić by znowu nie było, że marudzę, ale niestety Art-J ma rację. Brak płynności, przycinki sekundowe i dłuższe, takie dziwne terkotanie, brak wyczucia odległości nad morzem i wszystko na już okrojonych ustawieniach. To wszystko nie daje możliwaści a już na bank komfortu walki. No i te świecące kokpity samolotów przy nowym cieniowaniu, wiem że jeszcze nie zrobili nowych tekstór(tekstur), ale kiedy to zrobią? (Latam na A-10C, widok kokpitu jest tam dla mnie bardzo ważny) Płynność Normandii ma się nijak do Newady, a zmienianie ciagłe ustawień grafiki, w zależności która mapę wybiorę - to chyba nie o to chodzi.  Fajnie oczywiście, że mapa jest bo lubię ten okres, jednak jeszcze duuużo jej brakuje do płynności Nevady czy DCS 1.5 . Z niecierpliwością czekam na jakieś  poprawki do tej mapy, tak jak i do całego DCS 2, tak by już wszystko było w jednym opakowaniu.
Nie mam może UBER komputera: i7 6700K, 16Gb DDR4 2400Mhz, GTX 970 4GB GAMING, na płycie ASUS SABERTOOTH Z170 S - to nie tak źle, ale problemy są i u tych co mają  mocniejsze maszyny.
Tak już z innej beczki, to w menadżerze nie widać podglądu - widoku wszystkich obiektów z okresu WWII (żołnierze - wdać tylko wojsko USA ), czy u kolegów też_tak jest?   
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2017, 10:25:53 wysłana przez Kos »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1373 dnia: Lipca 07, 2017, 11:58:19 »
Newsy z dziś: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3188177&postcount=96

Tego się nie spodziewałem. PFM dla Su-33 na ukończeniu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1374 dnia: Lipca 09, 2017, 19:25:16 »
Newsy z dziś: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3188177&postcount=96

Tego się nie spodziewałem. PFM dla Su-33 na ukończeniu.

Żebyś się nie zdziwił, to "na ukończeniu" może zająć 1-2 miesiące. Miał być zaraz po PFM dla Su-27 więc to już wiele mówi. Dobrze za to by było jakby wrzucili od razu też tego Kuzniecowa. Obecny to już niewypał graficzny.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1375 dnia: Lipca 10, 2017, 11:58:39 »
Wyczytałem (Shitxxx), że puszczą tego Su-33 jak.... skończą Kuznicowa. Ponoć model PFM nie radzi sobie z obecnym lotniskowcem i nie zachowuje się na nim "właściwie". Na opublikowanych za to screenach widać, że nie działają światła podejścia jak i nie kładą się barierki, więc raczej faktycznie sobie poczekamy (pewnie). Obym się mylił, byłoby małe odświeżenie w temacie.





Tu dobrze to widać. W takim układzie dopiero Su-33 startują, a nie jak na stronce ED.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1376 dnia: Lipca 11, 2017, 08:34:24 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1377 dnia: Lipca 11, 2017, 09:16:27 »
Genialnie to wygląda z tym nowym oświetleniem. Przez moment się zastanawiałem czy to real.

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1378 dnia: Lipca 11, 2017, 09:56:51 »
Ta. Żeby tylko jeszcze taki klatkaż mieć...

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1379 dnia: Lipca 11, 2017, 20:32:45 »
Genialnie to wygląda z tym nowym oświetleniem. Przez moment się zastanawiałem czy to real.

Wygląda super, a jak wyjdzie.... będzie jak zwykle, bubel przez 2-3 lata, zanim wyjdzie ze stadium `analfa-beta`.