Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211036 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1680 dnia: Grudnia 10, 2017, 15:08:46 »
Co do trackir mam taki objaw w DCS 1.5. Najczęściej gdy się nie ruszam to pokazuje mi się sufit kabiny na chwilę. Na podglądzie działania trackir nie zauważyłem zakłóceń.
Dokładnie to samo tylko w 2 (DCS-a 1,5 nie instalowałem), tylko ja mam większe spektrum atrakcji, czasem niebo, czasem tył, a czasem dół, ale najczęściej niebo.
Oświetlenie niezmienne, monitor na tym samym biurku, gdzie stał poprzedni lapek. W Xplane działa idealnie, więc to raczej nie wina TrackIr-a.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1681 dnia: Grudnia 10, 2017, 15:11:51 »
Redaktorze, akurat chmury w DCSie to bolesny temat. Faktycznie było tak, że każdy miał gdzie indziej, albo w ogóle nie miał...

M-A-S-A-K-R-A . O ile jeszcze przy suszarach to w miarę obojętnie to już pod Normandię'44 słabizna. W tym temacie nie dogonią IL-2 BoX'ów widzę.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1682 dnia: Grudnia 10, 2017, 15:18:13 »
Zresztą... rok czasu czekaliśmy na kosmetykę, więc finalny produkt raczej nie pojawi się za mojego życia...

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1683 dnia: Grudnia 12, 2017, 00:17:22 »
Panowie, czy po ostatnim update-cie w 2.2 są już nowe efekty wybuchów?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1684 dnia: Grudnia 12, 2017, 00:36:44 »
Panowie, czy po ostatnim update-cie w 2.2 są już nowe efekty wybuchów?


Tak są, wyglądają świetnie i brak spadku fps przy tym.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1685 dnia: Grudnia 12, 2017, 00:44:17 »
Lusterka także nie powodują spadku klatek, przynajmniej nie zauważyłem. Ogólnie wydajnościowo spory krok do przodu.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1686 dnia: Grudnia 12, 2017, 01:00:24 »
No to mam problem. Moje fajerwerki wyglądają po staremu  :cry:

Repair nic nie pomógł...

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1687 dnia: Grudnia 12, 2017, 07:04:26 »
Chyba nie wszystkie efekty są nowe, na pewno eksplozje rakiet A2G.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1688 dnia: Grudnia 12, 2017, 12:07:13 »
Natomiast coś jednak jest na rzeczy z fps'ami. No chyba, że to wina Harriera. Bawię się w edytorze z ustawieniami, raz jest ok, a jak coś pozmieniam (chmury na 9, a potem na 8 ) to potem jest tak 140 fps i na chwilę 40 i znów 140 (Normandia).
W zasadzie zauważyłem to przy zmianie potem na model AV-8B i w kabinie (w innych tak samo, jak zmienia się chmury na więcej i potem na mniej, wydaje mi się, że to związane jest z wiatrem i pojawieniem się też fal).

Jest na to rozwiązanie. Wciskamy LAlt+ Enter i fps wracają do normy nad Normandią.
Bardzo dziwna sprawa, ciężko mi nawet to wytłumaczyć czemu tak się dzieje. Bywa tak przy powtórnej modyfikacji misji w edytorze i to nie zawsze, bywa, że jest okej ale w 70% jest pojawienie się olbrzymiego stuttera.
To nie kwestia chmur, fal czy czegoś. Po prostu coś się dzieje z DCS 2.2. Ten Alt i Enter i wraca wszystko do normy.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1689 dnia: Grudnia 12, 2017, 13:08:31 »
Redaktorze... ten alt+enter to stary jak świat sposób na przełączanie okno/pełny ekran :-).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1690 dnia: Grudnia 12, 2017, 14:59:14 »
Tymczasowe rozwiązanie problemów ze zbyt jasnym oświetleniem:

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3322583&postcount=1

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1691 dnia: Grudnia 12, 2017, 15:37:40 »
Trzeba sprawdzić to, ciekawe czemu na to wpadli, ktoś im napisał ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1692 dnia: Grudnia 12, 2017, 16:19:56 »
Sprawdziłem to "tymczasowe rozwiązanie" i poza tym, że klatki mi poleciały o co najmniej  10 w dół, to nic nie zauważyłem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1693 dnia: Grudnia 12, 2017, 18:11:20 »
Tymczasowe rozwiązanie problemów ze zbyt jasnym oświetleniem:

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3322583&postcount=1

To tymczasowe rozwiązanie obniża mi FPS ze 100 na 45 LOL (Normandia).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1694 dnia: Grudnia 12, 2017, 18:21:28 »
To ci rozwiązanie he he he.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)