
Trochę porównań 1080Ti vs 2080Ti.
Futuremark - 3DMark (po wszystkich aktualizacjach dziś), testy z G-sync ON.
Starszy FireStrike.
Na totalu skok o 7%, w teście graficznym +16%. Że tak powiem różnice biedne.

Na nowszym TimeSpy skok łączny o 28% (tu już ładnie), na graficznym 39%. Widać, że sporo załatwia optymalizacja pod nowsze karty.

Zaskoczony jestem kulturą pracy, przy wszystkich testach nie większa temperatura niż 67st. Karty nie słychać (do poprzedniej żadna różnica), a miały się tak grzać. Wzmacniacz (750W) też wyrabia.

Różnice w simach.
Tu zaznaczam, że to w sumie odniesienie się do dość wysokiej liczby klatek i tak przy 1080Ti. Te same lokacje.
DCS - wrażenie chyba najbardziej pozytywne, Viggen Kaukaz, szybki lot w zalesionych górach na bardzo niskim pułapie, ok 80-90 fps vs 90-125 fps (a jednak). Przy Hornecie, M2000, nowym MiG-29, A-10C tak bym też dodał około +10-25 klatek więcej, ale jak piszę te 80 klatek przy takim locie to i tak było git (ustawienia mam średnio/wysokie z przewagą wysokich)
IL-2 - dość mała różnica w stosunku do poprzedniczki, było 110-130, jest 120-144
P3Dv4 - najmniejsza różnica, dałbym może z 5-8 fps więcej, ale za to mam wrażenie, że jest mniej stutteru, momentami było nawet po 45-50 klatek w pewnych sytuacjach cięższych okolic, a jakby płynniej (może kwestia lepszych pamięci GDDR6), na pewno za to karta lepiej sobie radzi z cięższymi chmurami
Shadow of Tomb Rider - buhahah, nie odpala, podaje, że karta nie spełnia wymogów (oczywiście update dziś sterowników do najnowszych), ale już wyczytałem na ich forum, że dziś wyszedł patch, który tak ma z RTX (oczywiście nie oferując jeszcze RT), więc LOL.
Sumując, mam wrażenie, że największy jest wzrost w DCS'ie o dziwo, na pewno nie jest tak, że rzuca na kolana, jest ładniej, szybciej w sumie i tak do szybkiej 1080Ti, no ale za te 20-30% płacimy więcej 100% więc układ niezbyt opłacalny ale co tam raz się żyje ;>. Karta kupiona trochę na farcie, na wygibasie w sumie, bo ogólnie to ich nie ma, rewolucji nie ma na pewno, ot coś tam lepiej ale bez fanfar. Może jak gdzieś zaczną adoptować to nowe wygładzanie to pokaże kiedyś pazurki. Szybko za to łapie wszelkie efekty cząsteczkowe, to akurat dobre w simach. Na pewno różnic znacznie większych można się spodziewać w grach FPS/TPP co pokazuje np. test TimeSpy.