Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141768 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpnia 22, 2005, 17:13:17 »
No nie wiem. Mapka jest nieco inna :?

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpnia 22, 2005, 17:17:53 »
Może nie chodzi o samą mapę w tym SMT co go miałem na myśli, a raczej o trasę lotu i zaznaczone na niej waypointy.
Inaczej to wygląda niż na zdjęciu,które przedstawiłeś.
Zresztą własnie gość z ED powiedział,że to nie jest ostateczne rozwiązanie.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpnia 22, 2005, 17:23:16 »
Aha, no to kamień z serca :) Czekam na screeny z wersji finalnej.

Boxster

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpnia 22, 2005, 20:33:27 »
Czyli wylazł już tytuł tego "dodatku" 1.2 - [shadow=darkred]Black Shark[/shadow]. Ciekawi mnie po kiego oni nadają jakieś nr 1.1 i teraz 1.2 skoro to praktycznie nowa jakość i zupełnie odrębne programy. Lepiej jak od samego początku by używali samej nazwy dodatku + nr wersji którą reprezentuje, np: Flaming Cliffs 1.0 lub teraz Black Shark 1.0 i potem kolejne nr rozwojowe, bo jak to ma być przy kolejnych poprawkach?
Będą na rynku dwa dodatki i ten pierwszy będą ciągle podciągać tak: 1.1xx..., a drugi tak: 1.2xx... ? Troszkę to mylące i cokolwiek dziwne... może to tylko moje zdanie.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #109 dnia: Sierpnia 23, 2005, 00:06:35 »
Tak wygląda prezentacja danych na wyświetlaczu Miga-29SMT





Takie trochę Lockonowe klimaty  :)

A tak na prawdziwym Abrisie (MFD) z Hokuma.



Może chociaż zmienią tło mapy na piaskowe  :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpnia 23, 2005, 00:08:32 »
A jabbera można tam odpalić? bo ja na telefoniku mogę  :lol:  :lol:  :lol:
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

swier

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpnia 23, 2005, 10:22:28 »
tak wygląda analogiczny bajer np w apacheu:

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpnia 23, 2005, 12:02:46 »
Cytuj
Czyli wylazł już tytuł tego "dodatku" 1.2 - Black Shark. Ciekawi mnie po kiego oni nadają jakieś nr 1.1 i teraz 1.2 skoro to praktycznie nowa jakość i zupełnie odrębne programy. Lepiej jak od samego początku by używali samej nazwy dodatku + nr wersji którą reprezentuje, np: Flaming Cliffs 1.0 lub teraz Black Shark 1.0 i potem kolejne nr rozwojowe, bo jak to ma być przy kolejnych poprawkach?
Będą na rynku dwa dodatki i ten pierwszy będą ciągle podciągać tak: 1.1xx..., a drugi tak: 1.2xx... ? Troszkę to mylące i cokolwiek dziwne... może to tylko moje zdanie.


Może najlepiej Flanker 3.2  :lol:
Oni wiedzą co robią. To taka część strategii marketingowej. Cyferki zawsze działają na graczy. Robią nowe tytuły o 0.1 lepsze i nagle sruuuuuuu... i dadzą podbicie o 0.5. I wtedy wszyscy się napalą na nową odsłonę bez względu jaka będzie. Przynajmniej ja tak to rozumiem.


A mapka faktycznie w klimatach a la lock-on. Ciekawe czy to będzie tak, że w edytorze taka będzie, czy tylko w Akule

Online Hegemon

  • *
  • DCS Pilot na L4
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpnia 23, 2005, 12:41:32 »
Cytat: Kusch
Kolejne screeny Czarnego Rekina;
http://www.forum.lockon.ru/showthread.php?p=98011#post98011


A ja patrzę na screeny kokpitu i zaczynam się bać czy jeden ”normalny” człowiek będzie mógł tym efektywnie walczyć(pilotować, nawigować, niszczyć i nie dać się zestrzelić) wszystko to w tym samym czasie parę metrów nad matką ziemią to trochę przerażająca wizja :). I ilość wichajstrów, guziczków, przycisków i ich kombinacji będzie ogromna,aż przechodzi mnie dreszcz na samą myśl o Czarnym Rekinie.
"Źle, źle zawsze i wszędzie"

swier

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpnia 23, 2005, 14:03:15 »
hihi gadasz jak skostniałe dowództwo WWS  :wink:

to był jeden z zarzutów stawianych ka50

i np właśnie z tego powodu dla turcji został opracowany 2-osobowy Erdogan

ale ja bym się o to nie martwił. Popatrz jak to w su25T jest rozwiązane. myślę że rozbudowany autopilot wspomagający pilota załatwia sprawę

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpnia 23, 2005, 19:13:55 »
Pojawił się wywiad z chłopakami z ED.Jest też parę nowych screenów, min kokpit widziany przy użyciu gogli noktowizyjnych.
Wersja tłumaczona translatorem;
http://www.online-translator.com/url/tran_url.asp

Zwłaszcza końcówka wywiadu jest ciekawa  :wink: Ciekawe co z tego wyniknie.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Boxster

  • Gość
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpnia 23, 2005, 23:37:37 »
@WilkzPolski
Eee... nie zrozumieliśmy się... ale ok.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpnia 24, 2005, 10:56:48 »
Cytat: Kusch
Pojawił się wywiad z chłopakami z ED.Jest też parę nowych screenów, min kokpit widziany przy użyciu gogli noktowizyjnych.
Wersja tłumaczona translatorem;
http://www.online-translator.com/url/tran_url.asp

Zwłaszcza końcówka wywiadu jest ciekawa  :wink: Ciekawe co z tego wyniknie.

Mi się pojawia no URL to translate. Czy to Temat z Forum ED trza przetranslatować??

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpnia 24, 2005, 11:02:31 »
Chyba już zdjeli.Pozostała w takim razie wersja oryginalna;
http://sukhoi.ru/articles.php?id=ed_bsh

Ale przebiegle zrobiłem sobie duplikat tekstu  :)

Cytuj
Alexander "Tihon" Tikhonov

Eagle Dynamics: projects, ideas, new simulators " Black Shark " (Ka-50 "Hokum"), " Tank Killers ", "F-16" and more. Article contains many untranslatable Russian expressions and a word-play.

To visit developers of a simulator - it is very interesting, therefore when such opportunity was presented me, I nepreminul to it to take advantage and have paid a visit to Needles Dajnemiks - a command of developers Lock On and Flanker. To them was what to show - in fact now in development they have three projects. Wish to know what and when to wait for their output? Read further!

Inside and outside

Has met me Andrey Chizh and has shown the project about which virpilam it is known - Lock On 1.2 with Ea-50 in a leaging role already a little. Looks - superb, especially if to consider, that it is an alpha the version. I shall tell under the order - developers sit in the big cabinet, on a wall the NATO card of the Black Sea region, a photo of planes, ZSH on a shelf, a board with formulas - at once is clear, than here are engaged. Andrey brings me to the workplace and shows Lock On 1.2. While the interface completely looks as " Hot rocks ", to guess, that it is version 1.2 possible only having chosen " the Black shark " in the editor. And as soon as mission was loaded - significant differences at once become visible.

Ea-50 costs on the ground (the truth the basic racks the chassis are groundless, but this business easily reperable) - model of the helicopter even is more detailed, than model No-25O in Lock On 1.1" Hot rocks " - are visible the smallest details, rivets, units under lattices. The plug of the screw is fairly drawn and animated. From within the cabin is looked fine. Though while there are no separate structures, there are defects, but that that is already drawn and works - inspires. All devices in a cabin will work, for example system " Screen " which in the previous versions is not simulated. The first that is evident - now a cabin completely tryohmerna. Besides that it is better looked, it allows to realize realistic effects of action of an overload on a head of the pilot. And in a combination with TrackIR the three-dimensional cabin gives very interesting opportunities and makes impression almost a virtual reality - when it is possible privstat in an armchair of the helicopter and to look at lens ILS, to shift a head, for example, to the left and to look at process of landing, seeing a board of the helicopter or to move a body forward and to look through a shoulder. On pressing Alt the screen appears perekrestie and one more advantage of a new cabin - clickability opens. Developers promise full conformity of procedures of work with the engine and systems of arms to those actions which are carried out by real pilot Ka-50, minor systems, probably, will be a little bit simplified. Klikabelen even shchitok ILS - the switch "put-night-grid", the regulator of brightness, the button "test" - all it now works. By the way, itself ILS now also it is drawn fairly - beams pass through two lenses. And the image of "Squall" is deduced on the convex screen of the Soviet TV set.

Now the helicopter vigorously flies under control of UAFM (simplified uluchshenoj lyotnoj models - for pilots-beginners), high-grade AFM while is in development. Letabelnyj Ea-50 new tactical opportunities will present us many - to storm, being hidden from enemy fire behind structures and a relief to do all tricks accessible to the present coaxial helicopter: to be developed during movement, not changing a direction to fly sideways and so on. Andrey Chizh does a turn and includes a gun: " That it there goes? The bus with pioneers? No, the nine. With Basayev ". Combines a label on ILS with the purpose - the nine tonet in a cloud of breaks of gun shells... And easy goes further. Catching of bugs still is necessary.

ABRISuju opportunities

The Separate mention is deserved by system ABRIS - developers of a simulator have taken from developers ABRISa the documentation on a civil variant of system and realized system... Absolutely completely. In a management to " Hot rocks " about three hundred pages, approximately as much pages only in an official management to ABRISu, how many they will be in all management to Lock On 1.2? Be going to cram, misters virpily! But ABRIS gives the sea of new opportunities - to such navigating tortures as in No-25, the end has come, in Ea-50 it is possible to see a card of district (same as in the editor of missions) with the route laid after it, most to correct a route during flight to set new PPM, to measure map distances, to mark zones of defeat enemy ZRK which will be drawn in view of a relief, to use GPS and GLONASS... Yes all also you will not list! The heaped up piece. And here "Birch" on " the Black shark " is not present - only at the left on a ceiling four bulbs of the prevention of a laser irradiation. So to receive in a tail a rocket with RGSN - it is not too complex.

Also developers realize glasses PNV for night flights. But Ea-50 - not the night helicopter, it is possible to fly only on a route at night, and about fighting application of speech does not go - "Squall" during dark time of day is useless, unless a gun and NURSami in a mode "Grid". The kind from glasses of night vision - all is bright-green, contrast and in optical noise, " in diamonds " - strengthened light from stars does the sky their very large.

In version 1.2 of all boats will translate on standard model of flight (SFM), that will not affect in any way on FPS. Lock On 1.2 will leave roughly in March, 2006, but everyone the alpha can try the version of game at the stand 1N on air show IAEN-2005 which will pass from August, 16 till August, 21st.

Plans gromade

Also I managed to talk to Igor Tishin - director of the company. It has told about strategic plans Eagle Dynamics - that waits for us after output Lock On 1.2. The first project which during release Lock On 1.2 will already pass a stage of aaoa-testing is a game with working name Tank Killers. In it detailed elaboration of the Earth will be simply improbable: the polygonal trees unsteady under impulses of a wind and breaking at collisions with them, a grass which waves from the air stream created by blades of the helicopter... Similar, developers from Eagle Dynamics have conceived to establish absolutely new quality standard of study of an environment. For a role of murderers of tanks apply Ea-50, the Apache, A-10 and No-25, but this list can change. Gradually in Tank Killers it is planned to tighten all planes from Lock On.

Except for cooperation with UbiSoft, Eagle Dynamics does successes and in independent promotion on the market and sale of the products - through the Internet. In TankKillers this method will receive the further development - letabelnye planes and battlefields will be got on one and to be built in a product.

The Second project is a simulator of fighter F-16 (on which at developers huge quantity of the literature). F-16 it will be realized sverhpodrobno, down to insertion of refueling hoses and connection of wires - Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present. Besides developers of game have an arrangement with Mikoyan's firm about granting all open materials on fighters the Instant. So there is a hope to see in this game so worked IeA-29NIO and IeA-29E (new Indian). The Battlefield of a simulator will be the Near East - Syria, Lebanon and other countries. In due course it is planned to simulate all round Earth, but separate regions will be in details worked. Roughly game will leave in one and a half-two year.

Well, plans at Eagle Dynamics huge, we shall wish their of good luck, let they and further please us with the best hardkornymi simulators. Apparently, without favourite business we in the nearest some years shall not remain - and it is healthy.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpnia 24, 2005, 11:13:14 »
Cytat: Kusch
The Second project is a simulator of fighter F-16 (on which at developers huge quantity of the literature). F-16 it will be realized sverhpodrobno, down to insertion of refueling hoses and connection of wires - Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present. Besides developers of game have an arrangement with Mikoyan's firm about granting all open materials on fighters the Instant. So there is a hope to see in this game so worked IeA-29NIO and IeA-29E (new Indian). The Battlefield of a simulator will be the Near East - Syria, Lebanon and other countries. In due course it is planned to simulate all round Earth, but separate regions will be in details worked. Roughly game will leave in one and a half-two year.



Czyżby F-16 się nam szykował?? Ciekawe :) I ciekawe czy to będzie dalej pod logiem Locka czy jako nowy tytuł.