Dr. Carlo Kopp,szef APA, ma pewną manię związaną z F-35 i jest to fakt powszechnie znany na forach zagranicznych. O ile część artykułów tam jest bardzo ciekawa, to jednak te dotyczące JSF a także część dotycząca Super Horneta,są dalekie od obiektywizmu. Zresztą niektóre kryteria są dość dziwne, typu radar ESA. Często się pisze, że sporą wadą Su-35 jest jego radar PESA, zwłaszcza przy obecnym trendzie na radary AESA (Rafale-RBE-2AA,Gripen-Selex 1000, APG-77,79,80,81), jednak mimo to Su-35 zarabia za radar więcej punktów niż F-35..ciekawe czy jakikolwiek konstruktor wybrałby Irbisa nad APG-81. Albo supersonic weapon delivery-kto powiedział że F-35 całe uzbrojenie przenosi w komorze? Równie dobrze można podwiesić je pod węzłami skrzydłowymi podobnie jak w Su-35 i kryterium spełnione. A tak kolejne -1pkt. High Agility Supersonic/Subsonic..F-35 pod tym względem ma być co najmniej równoważny F-16, co oznacza według pana Koppa że Viper nie spełnia żadnego z tych kryteriów.Supersonic może rzeczywiście nie, ale o Subsonic bym się kłócił. Poza tym zarówno PAK-FA jak i F-22 oraz Su-35 to samoloty przewagi powietrznej, F-35 ma być koniem roboczym USAF, następcą F-16. Ma uzupełniać F-22 a nie posiadać wszystkie jego cechy,których zresztą od niego nie oczekiwano. Zresztą z całym szacunkiem dla konstruktorów Suchoja, mimo mojej sympatii dla Su-35 nie jest on raczej samolotem na poziomie F-22.Stealth, supercruise>1,5M, komory na uzbrojenie, wielofunkcyjny radar AESA (z tego co pamiętam jest on także używany jako element systemu walki elektronicznej)..trudno znaleźć coś w czym Su-35 byłby lepszy od Raptora.