Autor Wątek: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych  (Przeczytany 161541 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmicht

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 04, 2006, 13:01:24 »
OK, dzięki martin-owi dostaliśmy zgodę na użycie fotki z 83.  :001:
Co do pozostałych fotek to czekamy na odpowiedź autorów.

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 04, 2006, 18:18:01 »
W oczekiwaniu na zakończenie przez Schmicht'a prac nad "ekranami powitalnymi" - kilka pomysłów na Logo PL-MOD2:







I tak by to wyglądało w LO (zdjęcia są przykładowe, takie miałem "pod ręką" w dużej rozdzielczości  - Schmicht prowadzi negocjacje co do uzyskania odpowiednich) podczas ładowania sie misji:

MiG-29A


MiG-29AM





kaa

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 10, 2006, 15:24:33 »
coś skromniejszego... ;)

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 11, 2006, 02:25:11 »
W związku z pojawieniem się patcha 1.12 - pliki konfiguracyjne do PL-MOD2beta uległy zmianie. Dla osób mających zainstalowanego już moda wystarczy zmienic 2 pliki - MEInit i MECustom (.http://rapidshare.de/files/12993575/ME.zip.html)

Komplet plików do PL-MOD2beta pod wersję gry 1.12 tutaj (skiny pozostają bez zmian):

http://rapidshare.de/files/12993268/Pliki_konfiguracyjne.zip.html

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 11, 2006, 09:49:34 »
Wrzuciłem pliki konfiguracyjne też pod ten adres http://www.bhpdlaciebie.prv.pl/lofc

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 11, 2006, 14:35:44 »
Korekta do plików pod wersję 1.12.

Poprzednie pliki nie miały skorygowanego uzbrojenia dla MiG-29AM (tak to jest jak się pracuje po nocy, na wywalającym się sprzęcie  :015: - padał mi zasilacz i nie zapisało zmian w plikach - sorry za zamieszanie, ale rozumiecie "siła wyższa", która zmusiła mnie z samego rana do zakupu nowego zasilacza)

Tutaj są właściwe pliki MEInit i MECustom: http://rapidshare.de/files/13023012/ME.zip.html

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 12, 2006, 10:58:49 »
W związku ze zgłaszanym przez niektórych użytkowników rzekomym błędem w funkcjonowaniu "polskiego" Su-25 po wgraniu PL-MOD2beta ( nie działające niektóre przyrządy pokładowe) informuję, że przed startem trzeba w Su-25 włączyć zasilanie (defaultowe ustawienie na klawiaturze Shift + L)

W każdym razie dziękuję za zainteresowanie i testowanie moda  :001:

kaa

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 12, 2006, 11:08:39 »
Ja bym chętnie Su-22M4 przetestował. :)

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 12, 2006, 11:23:10 »
Ja bym chętnie Su-22M4 przetestował. :)

Z tego co wiem Schmicht jeszcze nad Su-22M4 z kabiną od Su-25 pracuje - w każdym razie jeszcze nie przesłał mi odpowiednich plików.

Schmicht może napiszesz jak ci idzie ?

Schmicht

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 14, 2006, 18:58:44 »
Schmicht może napiszesz jak ci idzie ?

Na razie niestety bez większych zmian  :(
Ale spróbuje dany problem zajść od drugiej strony i zamiast szukać pliku, który odpowiada za HUD to poszukam pliku który odpowiada za domyślne użycie kokpitu z Su-27

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 15, 2006, 22:22:10 »
Dzięki plikom przesłanym przez Schmicht'a wpadłem na pewien pomysł. Dotychczas byłem trochę sceptyczny co tych zamian kokpitów, ale po paru testach stwierdzam co następuje:
- zmiana taka wpływa tylko na grę w komputerze gracza, w grze on-line nie przeszkadza to innym graczom;
- daje to pewne możliwości rozbudowania zabawy on-line, bo np. Kusch (Pozdrawiam  :001:) pomysłowdawca tej hybrydy Su-22M4 z kabiną Su-25 może sobie lecieć on-line na Su-22M4, a pozostali mają możliwość latania "normalnym" Su-27 (tylko ten kto wrzuci sobie te zmodowane pliki będzie miał Su-27 z kabiną Su-25)
- można dodać do tego polskie F-16 np. z kabiną MiG-29G (przyrządy pokładowe w miarach anglielskich, i w ogóle jakoś wg. mnie bardziej pasuje niż kokpit Su-27 - przy wyłączeniu opcji "HUD in Russian" i wstawieniu opcjonalnego pliku Persistors lub wyłączeniu opcji językowej będzie gadał w środku po angielsku) lub z kabiną F-15 - to już kwestia gustu (i analogicznie tylko ta osoba będzie miała poprzestawianą kabinę Su-27).

Czyli oprócz opcji plików Su-22M4 flyable można dodać opcję F-16C flyable z kabiną MiG-29G lub F-15 (co prawda analogicznie do tego co pisał Schmicht - HUD będzie od Su-27 - w przypadku kabiny MiG'a to akurat niezbyt rażące)

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 17, 2006, 14:26:23 »
Jeszcze jeden pomysł szczególnie dla tych, którzy chcieliby latać zmodowanym Lockiem np. na serwerze w ramach PL-MOD i jednocześnie na innych serwerach gdzie lata się oryginalną wersją gry, a nie chcą poświęcać czasu na podmianę plików i wgrywanie skinów.

Wydaję się (jestem na razie w fazie prób, ale wszystko wydaje się być w porządku), że można po prostu po instalacji gry skopiować główny folder LO i w tym drugim zapisanym pod inną nazwą zainstalować sobie dowolny mod. Można wtedy odpalać za pomocą skrótu jedną lub drugą wersję gry. Jedna uwaga - nie da się latać jednocześnie np. LO 1.02 i LOFC 1.12 na jednym komputerze - obie wersje symulatora muszą być takie same.

funny_man

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 17, 2006, 14:56:41 »
Razor a myslisz ze posiadanie wersji 1.11 i 1.12 na jednym kompie jest wykonalne? Widze ze sa problemy z nowym patchem i moglbym miec zainstalowane dwie swersje...bawiles sie tak? a moze ktos inny tego probowal? prosze o rade.

Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 17, 2006, 15:16:33 »
To może być możliwe (tak było np. w grze Operation Flashpoint - miałem tam kilkanascie wersji i modów) - jeżeli patch nie zmienił plików w systemie (wydaje mi się , że nie). Wieczorem "rozbiorę" patch i sprawdzę. Na razie testujemy z Somem te dwie wersje (modowana i nie) w multiplayerze, potem spróbuję z tym 1.11 i 1.12.

funny_man

  • Gość
Odp: Polish Air Force oraz inne modyfikacje Sił Powietrznych
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 17, 2006, 15:24:01 »
OKej - czekam na wyniki testow  :532: