Pozwolę sobie w końcu zrobić małe podsumowanie wszystkich odnalezionych Su-27SM dla liczących numerki:
929 GLIC:
Su-27SM: 56 (dalszy los nieznany) + oddelegowane 03 oraz 08
968.IIASP / 4.CBPiPLS:
Su-27SM: 02, 03, 04, 06, 07
22 GwIAP / 6987.AB (Центральная Угловая - Владивосток):
Su-27SM 1. AE: 01, 02, 03, 04, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12
Su-27SM 2. AE: 20, 21, 24, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 38
Su-27UB: 43, 51, 52, 53
23 IAP / 6989. AB (Дземги - Комсомольск-на-Амуре):
Su-27SM 1. AE: 69, 70, 72, 73, 75, 77, 78, 79
Su-27SM 2. AE: 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 90, 91, 92
Su-27UB: 45, 50, 51, 53, 73
W całym zestawieniu brakuje w zasadzie jeszcze do potwierdzenia 6 maszyn (4rech z 23 IAP oraz 2 z 22 GwIAP).
Ponadto na tym samym lotnisku gdzie bazuje 23 IAP przechowywanych jest jeszcze około tuzina Su-27S/P i 2-3 Su-27UB... najprawdopodobniej w kolejce do remontu.
Su-27UB: 43 (dawna szparka ze 47 IAP)
Su-27S: 08, 30
Warto jeszcze dodać że rozbity Su-27SM n/b 86 (n/s 36911030105 a więc samolot nr 5 z 30 serii produkcyjnej, wyprodukowany latem 1989 roku) dawniej nosił n/b 30 i był podporządkowany operacyjnie 47 IAP ze Złotej Doliny, 1 maja 1998 roku został przekazany do KnAAPO a w roku 2005 oddany jako Su-27SM.