Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #810 dnia: Października 31, 2007, 23:10:25 »
Jeśli dzieje się tak podczas kołowania, to jest to całkiem rozsądne - w końcu samolot nie jest sztywny, samochód przy skręcaniu też się pochyla. A jeśli efekt występuje również w stojącym samolocie, to może jest to F/A-18 Sport - wersja ze skaczącym zawieszeniem :banan

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #811 dnia: Listopada 01, 2007, 12:28:16 »
Screeny z XLoad F/A-18D Super Hornet http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=130134
F-117A Nighthawk http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=130142
Co do pytanka a propo czy defaultowego F/A-18 z FSX Acc da się tak rozebrać to odpowiedź brzmi nie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #812 dnia: Listopada 01, 2007, 12:45:44 »
Mimo, że te "defaulty" z Acceleration były robione przez firmy od płatnych dodatków, i tak ustępują samolotom płatnym :121:
Ciekawe jest ten screen:

Prawie im się udało wpasować VC, z podwoziem i efektem dopalacza podobno jest tak samo. Jednak trzeba przyznać CS, modele zewnętrzne robią piękne.
PS
YoYo, F/A-18D to nie Super Hornet, ta nazwa dotyczy wersji E i F.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #813 dnia: Listopada 01, 2007, 12:48:19 »
Nie wiem czy da się rozebrać ale z tym pochylaniem to jest tak: samolot się pochyla podczas szybszego kołowania gdy się da drążek na bok to wtedy stery dociskają jedną stronę i samolot się na nią obniża. Natomiast na lotniskowcu samolot robi tak w miejscu bo lotniskowiec płynie, samolot stoi ale mimo tego gra myśli że jest w ruchu (M$ to zepsuł :/). Poza tym czasem samolot próbuje uciec z pokładu jak sie zwolni hamulce. I zdarza się że samolot zapada się w lotniskowiec.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #814 dnia: Listopada 01, 2007, 12:50:07 »
Mnie ten bug VC/exterior nie dziwi. VC i exterior robiły dwie różne firmy, zapewne równolegle, takie kwiatki są nie do uniknięcia.

Ja bym się bardziej czepiał tego 'addonu' CS'a. IMHO sprzedawanie samych exteriorów jest żałosne, wolałbym pewnie kupić samoloty Alsphasim, one chociaż mają kokpity, może jestem jakiś dziwny, ale większość czasu w FSXsie spędzam w VC, a nie oglądając exteriory wymodelowane do ostatniej śrubki :P

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #815 dnia: Listopada 01, 2007, 13:20:53 »
Mnie trochę dziwi (i jednocześnie irytuje), że z jednej strony już od defaultowego FSX niby mamy 6DOF, ale jak z niego chcemy skorzystać to wszędzie na około wylatują dziury w modelu. Już nie czepiałbym się innych miejsc w samolocie, ale czy to tak dużo wysiłku kosztowałoby, żeby przy wychyleniu na bok patrząc w przód było widoczne poszycie nosa maszyny, a skrzydła nie odstawały od kadłuba? Dotyczy to w zasadzie wszystkich modeli z FSX i wiem, że w Acceleration jest tak samo, wystarczy się unieść w fotelu, i widzimy, że dziób trzyma się reszty kadłuba chyba za pomocą jakiegoś tajemniczego pola magnetycznego. Szczególnie razi to w modelach, w których w realu wyglądanie przez boczne okienko nie jest niczym dziwnym.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #816 dnia: Listopada 01, 2007, 13:22:54 »
samolot się pochyla podczas szybszego kołowania
Jesli tak jest to jest OK. Masz DX10 i kartę go wspierajaca?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #817 dnia: Listopada 01, 2007, 15:29:21 »
Niestety nie. Tylko dx9 ale i tak gra chodzi dużo szybciej niż po sp1. Coś poprawili. Samoloty teraz fajnie sprężynują przy lądowaniu coś jak w FC. Ale chyba trzeba będzie wyłączyć w opcjach uszkodzenia samolotów bo faktycznie lądowanie na lotniskowcu jest nie dopracowane do końca i czasem nie wiadomo czemu samolot sie rozbija a wtedy samolot zostaje w miejscu a lotniskowiec odpływa. Dziwne trochę... 

A co Xload to fajnie że podwozie ugina się bardziej jeżeli samolot jest "załadowany"  :001:
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #818 dnia: Listopada 01, 2007, 17:35:33 »
Cytuj
A co Xload to fajnie że podwozie ugina się bardziej jeżeli samolot jest "załadowany"
Wiesz, to już było w FS9 :P Możesz pochwalić się sprzętem i ustawieniami FSX?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #819 dnia: Listopada 01, 2007, 17:45:15 »
Ja zamówiłem w pilots.pl
może nie najtanij ale najpewniej :)

Postąpiłem tak samo, z kosztami przesyłki (Pocztą) i pobraniem za zaliczeniem wyszło 180 PLN. Ale to typowa wersja angielska, mnie pasuje bo mam też angielską wersją FSX Deluxe z pilots.pl, ale posiadaczom tańszej wersji polskiej radziłbym trochę poczekać może pojawi się analogicznie do FSX tańsze wydanie polskie.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #820 dnia: Listopada 01, 2007, 19:08:39 »
może pojawi się analogicznie do FSX tańsze wydanie polskie.
Raczej nie mają wyboru... bo wersja angielska raczej nie będzie kompatybilna z FSX PL z CD-Projekt bo czemu niby w Simmarkecie jest dostępna osobno wersja niemiecka? W sumie dziwne bo tesktu to tam nawet pewnie nie ma na A4 nawet. Z drugiej strony nie ma np. wersji francuskiej, to by znaczyło, że jednak FS X Acc jest kompatybilny z każdą wersją językową samego FSX. Weź tu bądź mądry ...  :003:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #821 dnia: Listopada 01, 2007, 19:41:14 »
W sumie dziwne bo tesktu to tam nawet pewnie nie ma na A4 nawet.

W FSX za język odpowiada plik language.dll (453kB) - przynajmniej tak słyszałem od osób, które sobie dokonywały zmian w języku gry, choć sam tego nie sprawdzałem.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #822 dnia: Listopada 02, 2007, 07:50:31 »
Mam wersje angielską a Acceleration kupił mi wujek który akurat wracał ze stanów nie dawno ale nie chce powiedzieć ile pieniędzy mam  przyjść na  :564:
Sprzęt mam skromnym bo Athlon 64 3000+ @ 3.1GHz 4x256 ramu w dualu i Galaxy Gf7300GT z 128Mb ddr3. A suwaki po zainstalowaniu mogłem przesunąć do przodu. a gram na 1024x768 textury na high samolot na medium high a reszta tak na 1.4 suwaki przesunięte. Nowe samoloty wyglądają super ale nie zabierają klatek. Gra działa szybciej, dużo szybciej. Chyba nawet Sp2 przyspieszył bardziej grę niż Sp1 przynajmniej tak jest u mnie.
Jest też zła informacja bo dziś robie już reinstalkę acceleration bo po zabawie z ustawieniami nie działają nowe klawisze które obsługują opuszczanie haka uzbrajanie katapulty itp. ale to może moja wina :/
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #823 dnia: Listopada 02, 2007, 12:32:50 »
Na wielu Forach piszą, że podobno z FPSami jest lepiej, zwlaszcza jesli wlaczymy DX10 np. http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=129977 . Ktos moze potwierdzic czy przy DX10 nie dzialaja czy tez dzialaja wczesniejsze niedefaultowe modele?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #824 dnia: Listopada 02, 2007, 13:11:53 »
Pod DX-10 są problemy z wyświetlaniem się tekstur w samolotach wykonanych w SDK FS9. Pod DX-9 są problemy z wyświetlaniem się poprawnie tekstur obracającego się propa i szybek. Trzeba często kopiować propy z innych samolotów, w których to działa, np. z defaultów FSX. To tylko zasłyszane rzeczy z innych forów. Czekam osobiście na Acc. PL, żeby móc przetestować całość we własnym zakresie.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.