Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155711 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #900 dnia: Lutego 13, 2008, 08:16:36 »
Nie zauważyłem takiego zjawiska.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #901 dnia: Lutego 13, 2008, 14:53:21 »
Nie zauważyłem takiego zjawiska.

Też nic takiego u mnie nie występuje.

Konfiguracja sprzętu: Intel C2D E6850 3,00GHz, 6GB RAM 800MHz, GF 8800GTS 512MB, Vista 64 Home Premium OEM, FSX Acc

empeck

  • Gość
Re: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #902 dnia: Marca 27, 2008, 11:46:38 »
http://www.empik.com/microsoft-flight-simulator-x,2546131,p

Wg www, mają fsx na stanie. Może ktoś szuka :)

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #903 dnia: Marca 27, 2008, 19:42:09 »
W Warszawie w Empiku w Złotych Tarasach też leżało ich ostatnio sporo na półkach i to o 1,09 zł taniej  :002:

Qbeesh

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #904 dnia: Marca 31, 2008, 10:16:44 »
Kupuję teraz kompa E8500, 4 gb ramu i 8800 gtx 768. Chyba raczej nie polatam na max, co?


kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #905 dnia: Marca 31, 2008, 11:15:44 »
Kupuję teraz kompa E8500, 4 gb ramu i 8800 gtx 768. Chyba raczej nie polatam na max, co?

Jak chcesz latać na max to raczej 4 rdzenie (Q9300 lub Q9450). Co do 4 GB to Vista 64 się kłania. Jeśli zaś chodzi o kartę to w FS nie trzeba super mocnej bo nie ma różnicy czy to będzie 7900GTX czy 8800 GTX, ale do innych gier się przyda.

PS. Coś mi się wydaje że w innym topiku powinno to być :021:


Moja konfiguracja to: Q9300 @ 3.0 GHz, 4 GB RAM, Vista 64 Ultimate, 8800 GTX Ultra, 3dm06 13989 pkt
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2008, 11:21:11 wysłana przez kapulet »

Qbeesh

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #906 dnia: Marca 31, 2008, 16:15:01 »
Być może. W takim razie sry.

Dodam tylko, że zdecydowałem się jednak na Q6600.
Dzięki  :706:

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #907 dnia: Marca 31, 2008, 16:40:20 »
No to pogratulować, możecie się pościgać w benchmarkach, konwerterowaniu filmów i postrzelać do siebie w UT3, bo mniej więcej tyle daje wam ten Quad.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #908 dnia: Marca 31, 2008, 17:25:20 »
bo mniej więcej tyle daje wam ten Quad.

A wcale że nie :118: W FS faktycznie tekstury się już nie rozmazują nawet przy lotach koszących i nawet przy dużych fotosceneriach brak już tego zjawiska. FS korzysta z 4 jajek w bardzo przystępny sposób.

Tu mała lektura http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2quad-q9300.html

PS. Kto przeczyta w całości to znajdzie odpowiedź, że jak najbardziej Quady w FSX się przydają.
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2008, 17:35:40 wysłana przez kapulet »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #909 dnia: Marca 31, 2008, 17:44:17 »
Jakoś się trzeba pocieszać wyrzucając tyle kasy w błoto ;) :

http://www.behardware.com/articles/642-7/intel-core-2-extreme-qx6700-quad-core.html

Odczucia subiektywne zostaw na boku. Widzisz, bo ja np. zauważyłem, że jak podpinam klawiaturę pod USB zamiast PS2 to mi się Windows szybciej odpala. Serio!.

Ps. Alienware udowodnił, ze nawet osiem jajek się przydaje w FSX.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #910 dnia: Marca 31, 2008, 17:52:34 »
Jakoś się trzeba pocieszać wyrzucając tyle kasy w błoto ;) :

Dla Ciebie to błoto, dla innych nie. Szanuj wybory innych, a nie krytykuj tylko.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #911 dnia: Marca 31, 2008, 18:57:26 »
Oj, ja bardzo szanuję wybory innych. Nie zamierzam sięgać do czyjegoś portfela. Jak już coś polecam to nie dlatego, że więcej oznacza lepiej, a napewno nie po wynikach w Marku 06. A jak krytykuje to staram się aby to była konstrultywna krytyka, nie po to żeby komuś dogryźć.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #912 dnia: Marca 31, 2008, 21:30:20 »
Może trochę zrobię OT, ale Mazak ma rację. Procesory n-jajowe (dla n>2) dla przeciętego użytkownika (nawet grającego w wymagające symulacje lotnicze) są w tej chwili technologią nad wyrost. (tak, wiem powtarzam się  :118:) Jest to swego rodzaju zmyła, ale może i jedyna przyszłość technologii krzemowej. Intel (AMD też, ale nieco później) napotkał na spore problemy przy dalszym zwiększaniu zegara procesorów, pojawiły się pojemności pasożytnicze przy zmniejszaniu technologi, procesory pobierały coraz więcej W prądu, potrzebowały lepszego chłodzenia, bla bla bla. I skończyło się tak jak widzimy. Teraz wmawia nam (mówi się chyba reklamuje?), że każdy potrzebuje 4 jaja. Problem w tym, że minie pewnie jeszcze sporo czasu, zanim programiści przestawią się na zupełnie nowy sposób pisania programów. Miałem laborki z algorytmów równoległych (/rozproszonych) i wiem co mówię. Nie każdy kod da się dobrze zrównoleglić, a nawet jeśli się da komplikuje to strasznie program.
Oczywiście nie każdy z nas kompresuje 30GB materiału video w trakcie grania w CoD4, robi projekty w Mathematice, czy symulacje oddziaływań 500 atomów Argonu (to ostatnie nawet superkomputer TASKu potrafi zagiąć, który do niedawna był w czołówce europejskiej, a to tylko 500 atomów, czyli tyle co nic).
Jak ktoś chce być Pr0, to niech ma 4 jaja, nawet 8 czy 16. Ja nie bronię. Pytanie tylko czy warto w tej chwili się w to bawić? To że 4 jaja w FSX nic nie dają było udowadniane na tym forum już nie raz. :P

PS: Sorki, ale po browarach jakoś mi się na marudzenie zebrało. :D
PPS: Idę podłubać coś przy EPRA na moim jednojajowym procu, który daje sobie radę z FSX.  :118: Pozdrawiam wszystkich jednojajowców! Nie czujcie się gorsi! LOL :D
DCS/FSX/AC/pCARS

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #913 dnia: Marca 31, 2008, 21:38:19 »
Jeśli zaś chodzi o kartę to w FS nie trzeba super mocnej bo nie ma różnicy czy to będzie 7900GTX czy 8800 GTX, ale do innych gier się przyda.

Na 7900GTX nie będziesz miał Dx10 preview. Cokolwiek o nim by nie mówić, to shader wody jest bardziej uber niż w Dx9.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #914 dnia: Marca 31, 2008, 21:41:14 »
Procesory n-jajowe (dla n>2) dla przeciętego użytkownika (nawet grającego w wymagające symulacje lotnicze) są w tej chwili technologią nad wyrost.

A “640 KB powinno wystarczyć każdemu“ :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec