Autor Wątek: Formuła 1  (Przeczytany 71908 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #630 dnia: Lipca 30, 2011, 22:25:15 »
Łoł - nie ma Kubka to już nikt nie ogląda?

W oczekiwaniu na Hungaroring polecam stronę-autoreklamę Martina Brundle'a

http://www.martinbrundle.com/

Polecam działy "Showreel" oraz "F1 Insight" - fajne klipy jednego z najlepszych komentatorów F1 (no, może poza panem Borowczykiem)
 - m.in. konkurencja w zmienianiu koła: DC+MB vs Jean Alesi+Boris Becker .... w gajerkach.
Nawet Red Arrows zaplątały się na 40 sekund.


BTW - Shaitan, czy wykupisz Sky Sports?

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #631 dnia: Lipca 30, 2011, 23:08:09 »
Macie jakieś stałe źródła, gdzie można obejrzeć streaming z wyścigów bez Borowczyka? Już nawet moja żona ma zlew z "tej miękkiej mieszanki" i innych stałych elementów repertuaru tego pana, a czasem chciałbym chociaż przez kilkanaście sekund posłuchać po prostu brzmienia silników, na Polsacie to jest niemożliwe.


Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #633 dnia: Lipca 31, 2011, 10:39:54 »
Łoł - nie ma Kubka to już nikt nie ogląda?

W oczekiwaniu na Hungaroring polecam stronę-autoreklamę Martina Brundle'a

http://www.martinbrundle.com/

Polecam działy "Showreel" oraz "F1 Insight" - fajne klipy jednego z najlepszych komentatorów F1 (no, może poza panem Borowczykiem)
 - m.in. konkurencja w zmienianiu koła: DC+MB vs Jean Alesi+Boris Becker .... w gajerkach.
Nawet Red Arrows zaplątały się na 40 sekund.


BTW - Shaitan, czy wykupisz Sky Sports?

Ogląda ogląda tylko nikt nie pisze bo się nie chcę panie kolego.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #634 dnia: Lipca 31, 2011, 12:27:44 »
Ogląda ogląda tylko nikt nie pisze bo się nie chcę panie kolego.
Eeee, to nie jest dobrze, jak już sam siebie nie chcesz to kto zechce Ciebie? ;-)

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #635 dnia: Lipca 31, 2011, 14:19:45 »
Polszmat padł w trakcie transmisji. TUTAJ jest streaming

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #636 dnia: Lipca 31, 2011, 15:58:14 »
"Miękka mieszanka, czyli ta twardsza"   :021:
'"Pana, pana. Po ile te choinki?"

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #637 dnia: Września 21, 2011, 15:16:49 »
Obecny sezon bez historii, więc można spokojnie się zająć tym co dla kibica z Polski najważniejsze: powrotem Kubka. A decyzja o powrocie (lub nie daj Boże jego braku) coraz bliżej. Jestem przkonany że Robert wróci do formy z przed wypadku, to nie jest zwykły facet i nie odpuści jeżeli tylko będzie chodziło o względy pozamedyczne. Jeżeli nawet nie będzie na tyle sprawny by jeździć bolidem F1 to pozostają mu rajdy :).
Nie pozostaje nam nic innego, jak modlić się za pełny powrót do sprawności ruchowej ręki Roberta.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #638 dnia: Września 21, 2011, 15:59:07 »
Ja bym Go chętnie zobaczył w jakiejś serii GT albo Touring, chociaż oczywiście życzę mu powrotu do tego co kocha najbardziej.

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #639 dnia: Maja 31, 2012, 13:16:11 »
Bolid przecięty na pół

http://www.youtube.com/watch?v=_Wn1EFLa2C8

Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo kierowcy szorują tyłkami po asfalcie.
Cytat: Sir Fred Hoyle
Space isn't remote at all. It's only an hour's drive away, if your car could go straight upwards

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #640 dnia: Maja 31, 2012, 16:29:59 »
Kiedy wsiadłem do bolidu największe wrażenie zrobiły na mnie nie odległość od podłoża, ale:
- znikoma grubość ścian bocznych i wrażenie, że od otoczenia oddziela cię papierowa ścianka. Zero zabezpieczenia przed uderzeniem bocznym.
- potworna ciasnota wewnątrz - trzeba tam wchodzić "wężowym" ruchem, a wyjście wymaga kolan wyginających się "w drugą stronę" :)
- wrażenie, że masz nogi przed przednią osią (co kiedyś miało miejsce) i w przypadku uderzenia bocznego wahacze wbija ci się w golenie i zamienią cie w szaszłyk. Pomijam już myśl o uderzeniu czołowym.


Kabina szybowca to w porównaniu z kokpitem F1 sala balowa.


To nie są zabawki dla strachliwych chłopców.

Offline sroczka

  • Trolle
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #641 dnia: Maja 31, 2012, 23:11:39 »
- znikoma grubość ścian bocznych i wrażenie, że od otoczenia oddziela cię papierowa ścianka. Zero zabezpieczenia przed uderzeniem bocznym.
Bardzo złudne i totalnie nie prawdziwe. Na filmiku masz nawet wspomniany wypadek Pereza z zeszłorocznego Monaco. Uderzył przy stu kilkudziesięciu bokiem w betonową bandę. Dosyć szybko się pozbierał :)

Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #642 dnia: Czerwca 01, 2012, 12:27:51 »
Bardzo złudne i totalnie nie prawdziwe.
Tak? Senna czy Zanardi przekonali się o tym bardzo dobrze  :118:


 Współczesne konstrukcje są dużym krokiem w kierunku poprawy bezpieczeństwa, czego koronnym przykładem jest wypadek Kubicy w 2007 roku na torze im. Gilles'a Villeneuve'a. Pamiętajmy jednak, że Pereza uratowały zarówno bariery jak i sidepody (które od pewnego czasu muszą przechodzić testy na pochłanianie energii uderzeń bocznych i zatrzymywania ciał obcych). Przy uderzeniu bocznym czegoś mniejszego od ściany i umieszczonym bardziej z przodu bolidu niż biodra kierowcy - już nie jest tak różowo (vide Zanardi).
Wsiądź jednak do np. FW14b

Popatrz na boki myśląc, że poruszasz się w tym 300 kph. Wrażenia gwarantowane!


Na filmiku masz nawet wspomniany wypadek Pereza z zeszłorocznego Monaco. Uderzył przy stu kilkudziesięciu bokiem w betonową bandę. Dosyć szybko się pozbierał :)
Nie betonową - tylko Armco. To plastikowe profile pochłaniające energię.

Gdyby tam była ściana betonowa - mogli byśmy już Pereza nie oglądać do końca sezonu - mimo HANS.

Offline sroczka

  • Trolle
  • *
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #643 dnia: Czerwca 01, 2012, 15:47:33 »
Współczesne konstrukcje są dużym krokiem w kierunku poprawy bezpieczeństwa, czego koronnym przykładem jest wypadek Kubicy w 2007 roku na torze im. Gilles'a Villeneuve'a. Pamiętajmy jednak, że Pereza uratowały zarówno bariery jak i sidepody (które od pewnego czasu muszą przechodzić testy na pochłanianie energii uderzeń bocznych i zatrzymywania ciał obcych). Przy uderzeniu bocznym czegoś mniejszego od ściany i umieszczonym bardziej z przodu bolidu niż biodra kierowcy - już nie jest tak różowo (vide Zanardi).
Toż właśnie mnie chodziło że od boku chronią kierowcę sidepody. Ty napisałeś tak iż myślałem że chodzi Ci o sam monokok.

Nie betonową - tylko Armco. To plastikowe profile pochłaniające energię.

http://www.gpnow.com/wp-content/uploads/2012/05/sergio-perez-monaco-crash-2011-372x235.jpg
Gdyby tam była ściana betonowa - mogli byśmy już Pereza nie oglądać do końca sezonu - mimo HANS.
Echh. Pamięć bywa zawodna...
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2012, 09:56:49 wysłana przez KosiMazaki »

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Formuła 1
« Odpowiedź #644 dnia: Września 03, 2012, 09:53:04 »
Wiem że nie ma Kubka to i gaiwedzi mniej przed telewizorami gdy wyścig leci, ale warto było wczoraj poświęcić troche czasu na obejrzenie ścigania. I nie mam na myśli tylko wypadku ;) Ładny kawał wyścigów był po prostu. No i Alonsu już nie idzie jak pewniak na majstra.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM