Autor Wątek: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).  (Przeczytany 222758 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1575 dnia: Marca 31, 2011, 22:21:28 »
Żart, czy fakt ?
To już bardzo stare grafiki. Czy żart? Biorąc pod uwagę obecność Raty w menu RoF- niekoniecznie, raczej ujawnienie zamiarów. Te grafiki zostały pokazane chyba jeszcze przed premierą RoF jeśli się nie mylę. Ma ktoś pozostałe? Ja miałem z samym I-16 ale nie mogę znaleźć...
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1576 dnia: Marca 31, 2011, 22:45:52 »
No to ja też dorzucę screenshoty. Może niektórych to rozśmieszy...

(...)

Błecheche, Abschuss.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1577 dnia: Marca 31, 2011, 22:53:26 »
No to ja też dorzucę screenshoty. Może niektórych to rozśmieszy...

Właśnie ja cały czas tego nie kumam. WoP sim ładny, super wydajny, z potencjałem niewykorzystanym. Cod brzydki, mega wymagający, z ambicjami ale bez potencjału.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1578 dnia: Marca 31, 2011, 22:53:56 »
A nie będzie prościej zrobić patcha do WoP'a?  :021:   

Może WoP2 będzie lepszy:
Cytuj
W porównaniu do pierwszej części wyraźnie ulepszono moduł sztucznej inteligencji (zarówno jednostek powietrznych, jak i naziemnych).
Kompletnemu przebudowaniu pod kątem zwiększenia realizmu uległy modele lotu oraz system zniszczeń (nie tylko samolotów, ale również budynków).

empeck

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1579 dnia: Marca 31, 2011, 22:57:55 »
Oleg obiecywał, że engine CoD miał graficznie zamieść WoP pod dywan. Faktycznie, zamiótł.

Eurogamer odmówił recenzji CoD z uwagą, że z chęcią go zrecenzują, jak developer go skończy.

Do tego z oficjalnego forum radośnie banuje się marudzących  :banan
Już widzę te tłumy developerów FSXa które lgną do CoD SDK, jak to Oleg przewidywał  :021:



Best sim ever.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1580 dnia: Marca 31, 2011, 22:58:41 »
Ogólnie jest zapowiadana spora modyfikacja tytułu (WoP) i pójście w inna mańkę. Powiem tak, my to my, pewnie nas tutaj, żaden deweloper nie śledzi, a cieszy fakt, że przeglądając fora rosyjskie autorom CoD dostaje się niezłe "joby".
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1581 dnia: Marca 31, 2011, 23:01:19 »
Dla Gaijin i 777 to jest duża szansa. CoD drugiej pierwszej szansy nie dostanie.

Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1582 dnia: Marca 31, 2011, 23:22:51 »
Poproszony zostałem o zawartość pliku conf:

[BOB]

[window]
  DepthBits  =24
  StencilBits=8
  DrawIfNotFocused=0
  SaveAspect=0

[NET]
  speed=100000
  localPort=27015
  serverName=My Server
  serverDescription=IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
  serverInfo1=
  serverInfo2=
  serverInfo3=
  serverInfo4=
  VAC=1
  maxPlayers=16
  socksEnable=0
  socksHost=
  socksPort=1080
  socksUser=
  socksPwd=

[Console]
  IP=20001
  UseStartLog=1
  WRAP=1
  PAUSE=1
  HISTORY=1024
  HISTORYCMD=1024
  PAGE=20
  LOG=0
  LOGTIME=0
  LOAD=console.cmd
  SAVE=console.cmd
  LOGFILE=log.txt
  LOGKEEP=0

[rts]
tickLen=30
ProcessAffinityMask=3
maxTimerTicksInRealTick=20
; 0 - not use, 1 - show cursor and not capture, 2 - not show cursor, and capture
mouseUse=2
; 0 - not use, 1 - use if hardware exist
joyUse=1
; 0 - not use, 1 - use if hardware exist
trackIRUse=1
DisableIME=0
culture=en-GB

[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
SensitivityZ=1.0
Invert=0
SwapButtons = 0

[rts_joystick]
FF=1

[core]
RandSeed = 0
TexQual=3
TexFlags.PolygonStipple=0
Shadows=1
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=0
MeshDetail=1
LandShading=1
LandDetails=1
Sky=3
Forest=1
VisibilityDistance=2
LandGeom=2
DrawCollisions=1
Water=-1
Effects=1
EffFlags.Light=1
EffFlags.SpriteRender=0
Grass=1
CordEffect=1
UseFog=0
UseLandCube=1
UseLandConnectedObject=1
LinearObjectManager=1
Roads=1
Sun=1
Clouds=1
EffFlags.LightSpritesProj=1
ShadowMapSize=3
TexFlags.AsyncLoad=1
TexFlags.ShowTexture=0
SimpleMesh.SWTransform=0
SimpleMesh.QuadTreeClip=1
SimpleMesh.InstancingHW=1
EffFlags.LightContextSprites=1
CloudsFlags.Detailed=1
TexFlags.CreateHDR=1
Decals=1
EffFlags.SWLight=0
TexFlags.CockpitOnePass=0
MegaTexture=0
TexFlags.Reflection=0
RenderTargetQual=3
MSAA=0
MeshStatics=1
MeshStaticsDetail=2
SimpleMesh.QTNoCompose=0
MeshFirstLod=0
MeshShowLod=0
SpawnHumans=0

[sound]
SoundUse=1
DebugSound=0
SoundEngine=1
Speakers=1
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=14
ObjectVolume=7
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=1
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=0
SamplingRate=0
NumChannels=2
SoundExt.occlusions=1
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=1
SoundExt.volumefx=1
SoundFlags.voicemgr=1
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=8
Channels=1
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundExt.extrender=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.8
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=1
ActLevel=9
MicLevel=10
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
SoundFlags.forceEAX1=0
speakers=1




PS.: Żeby nie było za wesoło, plik conf znajduje sie także w innym miejscu ! :

C:\Users\"nazwaprofilu"\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover    czyli w folderze dokumentów. Tutaj trzeba zdublować zmiany wprowadzone w katalogu STEAM'a.

Cudów nie bedzie, ale sytuacja się lekko poprawi.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1583 dnia: Marca 31, 2011, 23:31:57 »
O matko! To nawet conf.ini jest prawie taki sam? Ciekawe, czy pliki logów mają podobny format...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1584 dnia: Marca 31, 2011, 23:53:46 »
ProcessAffinityMask=3

Dla czterordzeniowca tak aby wszystkie rdzenie pracowały powinno być ProcessAffinityMask=15, bo ProcessAffinityMask=3 to tylko 1 i 2 rdzeń (ustawienie DualCore)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1585 dnia: Kwietnia 01, 2011, 00:17:21 »
Pojawił się na steam nowy patch (to już trzeci w ciągu kilkunastu godzin od premiery). Łatka zmienia podstawy engine gry i waży jedyne 2,29 Gb! Wg. zapowiedzi Ubi tu: http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14582 sim ma działać na każdym z tych sprzętów!
Kurde, szybko działają chłopaki, zasysam!  :karpik
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1586 dnia: Kwietnia 01, 2011, 00:24:03 »
Ponoć ten puth ma korzystać z Bionicsa, tzn. komputery graczy będą liczyły fizykę, a jeden z nich będzie to zbierał i latał w czasie rzeczywistym. Ma to być opcja, ukłon "in-clan-we-trust". Rozproszona siła wielu maszyn umożliwi stabilne 15 fpsów nad Londonem dla lidera i do 12 samolotów łącznie w bitwie bez spowalniania przeliczeń fizyki!

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1587 dnia: Kwietnia 01, 2011, 00:28:03 »
Ah ta fizyka i wreszcie wiemy do czego były potrzebne dźwięki kosiarki http://www.youtube.com/watch?v=jsmAWnmcs2A  :003:

Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1588 dnia: Kwietnia 01, 2011, 00:52:53 »
Zakupiłem przez Steam'a i powiem szczerze pieniądze w błoto  :020:
Specyfikacja: Windows 7, Intel i5 2.8(4.0) 4 gb ramu, ATI 5870 1gb

Gra odpala się domyślnie na średnich detalach w 1920X1080 bez AA.
Ogólnie wygląda koszmarnie, klatek 35 - 50 podczas samotnego lotu nad wodą.Im bliżej lądu tym ilość klatek mniejsza wiadomo.
Przy zmianie ustawień grafiki częste zwiechy i restarty aplikacji. Joystick Logitech 3d pro chyba nie wystarczający bo jakoś gra nie potrafi sobie go poprawnie przypisać.
O fizyce nie pisze bo nie ma to najmniejszego sensu na tym etapie (moim zdaniem to późna beta a nie gotowy produkt)
Dźwięki praktycznie te same co w 1946, poza tym dziwne echo podczas komunikatów radiowych. Mnóstwo niepotrzebnych opcji dotyczących wyglądu pilota typu rękawiczki, buty zimowe lub letnie.

plusy :
Woda - moim zdaniem najbardziej dopracowany element, fale i odbicia słońca rewelacyjne(najwyższe ustawienia).No i może jeszcze cienie w kokpicie które robią niezłe wrażenie.

minusy:
cała reszta, łącznie z muzyczką w tle która raz jest a raz jej nie ma.

Ciekawostką jest widok w lusterku, który czasami wyświetla normalnie a czasami takie babole jak na screenie poniżej.

 
Czy ktoś wie jak wyłączyć te beznadziejne okienko informacyjne po lewej stronie i czat pod nim?
Na chwile obecną wszystkie patche zainstalowane.

qrdl

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (dawny Storm of War: Battle of Britain).
« Odpowiedź #1589 dnia: Kwietnia 01, 2011, 01:11:18 »
Kombinuj, kombinuj, okienka da się wyłączyć jak się najedzie w odpowiednie miejsce i kliknie odpowiednio, ale to wymaga sprytu  :118: