Autor Wątek: Nowości na rynku gier  (Przeczytany 206147 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #615 dnia: Czerwca 02, 2014, 21:37:00 »
Jednym z powodów jest pewnie fakt, że grafa to śmiech na sali w porównaniu do prezentacji na E3 (podobny case - Alien: CM), a i tak wymagania ma z dupy. Tak słyszałem przynajmniej.

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #616 dnia: Czerwca 02, 2014, 21:53:21 »
Ale w podlinkowaną galerię kliknąć raczyłeś? :) Wiem, że są screenshoty gdzie gra wygląda jak g******, ale ja na monitorze mam wersję zbliżoną do podlinkowanych obrazków, więc nie kumam o co biega.

Pewnie, że WD nie wygląda tak jak na E3 bo jak się potem wyszło, że było to specjalnie przygotowane, oskryptowane do potęgi n-tej demo. Ubisoft sam zbiera teraz owoce takiego rozwiązania, z drugiej strony prezentacja zrobiła swoje marketingowo. Ok, gra została nieco wykastrowana i co z tego? Dla mnie nadal wygląda świetnie i lepiej niż jakikolwiek inny sandbox dostępny na PC.

A odnośnie "śmiechu na sali", to mnie dla przykładu śmieszy to, że najgłośniej krzyczą ci, których puszki nie są w stanie uciągnąć tej gry pomimo downgrade'u. No ale przecież winna jest optymalizacja (słowo klucz!)...

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #617 dnia: Czerwca 02, 2014, 22:42:36 »
Model jazdy autem jest hmmm... dziwny. Kamera, która nie nadąża za skrętem auta. Pancerne auta, które podskakują po zderzeniu z kamykiem. Na razie, najwększy piruet, to obrót o około 200 stopni w powietrzu i lądowanie na kołach i to przy niskich prędkościach kontaktu. Mam dość silny sprzęt, sporo RAMu, a ten gniot potrafi zgrzytnąć przy jeździe autem. Zwłaszcza po dłuższej rozgrywce. Co prawda do miasta-hubu w Thiefie mu jeszcze trochę brakuje, ale żeby cięło podczas jednej z podstawowych funkcjonalności, to jest śmieszne.

Kontakt z "multiplayerem" też mam średnio pozytywny. Pierwsza, obowiązkowa misja, to chyba był bot. Druga była z mojej inicjatywy. Nawet szybko połączyło, w około minutę. Przez przypadek otwarłem przeciwnikowi garaż, w którym zamknął radiowozy. Ten zaczął uciekać, oddalając się od zaznaczonego miejsca rozpoczęcia akcji. Zacząłem jechać za nim. Oczywiście gra wymuszała na mnie abym się cofnął do zaznaczonej strefy. Nie posłuchałem jej, więc przegrałem pojedynek tracąc punkty "reputacji". Na trzecie spotkanie musiałem poczekać z 5 minut, coś nie mógł mi system znaleźć gracza. Znów akcja daleka od sytuacji w trailerze. Gracz szalał po mieście, ledwo co udało mi się włączyć akcję. Od razu było mnie widać, bo za nim nadążałem - w odróżnieniu od głupiego AI. Po tym jak mnie wykrył i zaczął do mnie strzelać z granatnika, zacząłem uciekać. Chyba mu się nie chciało mnie gonić, bo zwiałem bez problemu. Wynik końcowy - praktycznie porażka, bo 18% mojego sukcesu jemu dało chyba +200 pkt, a mi chyba te 18.
Strój z preorderu się mi nie aktywował. To już olać, bo i tak mam to gdzieś.

To minusy, które silnie przesłaniają mi plusy. A plusy są.
Model jazdy nie jest aż tak skopany jak w Sleeping Dogs. ;) Fajne jest to całe "hackowanie", fajne jest to, że można większość misji przejść bez rozwałki, a po cichu. Przyjemnie się po kolei eliminuje przeciwników w misjach "kryjówka gangu". Ogólnie jest co robić w mieście, nie tylko jazda od fabuły do fabuły.

Ocena 8/10 jest w pełni sprawiedliwa, można przyjemnie zagrać, ale szału nie ma. GTA 4 na starcie wywarł na mnie większe wrażenie. Model jazdy też był dziwny, ale przywykłem. Może i tu przywyknę w końcu. Mimo wszystko, to nowy Wolf bardziej mnie ciągnie do stracenia godzinki z życia. ;)

EDIT:
Można się jeszcze czepić niedużej ilości aut na ulicach. Za to ciekawie gra oszukuje gracza umieszczając bitmapę z dwoma rzędami świateł (rząd aut jadących naszym pasem - czerwone światła, rząd aut jadącym przeciwnym pasem - białe światła) na końcu generowanej ulicy.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Qbeesh

  • Gość
Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #618 dnia: Czerwca 02, 2014, 22:46:22 »
Ale w podlinkowaną galerię kliknąć raczyłeś? :) Wiem, że są screenshoty gdzie gra wygląda jak g******, ale ja na monitorze mam wersję zbliżoną do podlinkowanych obrazków, więc nie kumam o co biega.

Pewnie, że WD nie wygląda tak jak na E3 bo jak się potem wyszło, że było to specjalnie przygotowane, oskryptowane do potęgi n-tej demo. Ubisoft sam zbiera teraz owoce takiego rozwiązania, z drugiej strony prezentacja zrobiła swoje marketingowo. Ok, gra została nieco wykastrowana i co z tego? Dla mnie nadal wygląda świetnie i lepiej niż jakikolwiek inny sandbox dostępny na PC.

A odnośnie "śmiechu na sali", to mnie dla przykładu śmieszy to, że najgłośniej krzyczą ci, których puszki nie są w stanie uciągnąć tej gry pomimo downgrade'u. No ale przecież winna jest optymalizacja (słowo klucz!)...

Nic mi o tym nie wiadomo. Jak napisałem, "Tak słyszałem przynajmniej".

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #619 dnia: Czerwca 02, 2014, 22:57:33 »
Prosiłbym o scalenie z moim poprzednim postem, czas edycji minął.

Zabawa jest też z łódkami i próbą wypłynięcia na brzeg. Raz na jakiś czas, zamiast grzecznie zostać na brzegu, łódka zaczyna tańce i podskoki, które kończą się powrotem do wody. Normalna łódka Bols. ;)

Na początku też był problem z chmurą Ubisoftu, Uplay nie dawał rady się z nią połączyć. Przez to nie naliczało achivementów. Przedwczoraj zaktualizował je, po drugiej próbie nawiązania łączności. Wczoraj i dziś nie sprawdzałem.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #620 dnia: Czerwca 02, 2014, 23:14:55 »
Taka bardziej ogólna uwaga - mnóstwo zasuwających na DirectX gier można potraktować SweetFX i skonfigurować sobie "postprocesing" wedle uznania.
Jeśli chodzi o samo Watch Dogs to na razie odpuściłem ten tytuł. Poczekam na poprawki ponieważ należę do grupy osób, którym kaszani się dźwięk (strasznie zniekształca odgłosy zlokalizowane z tyłu). Jednak z tych 2-3 godzin spędzonych z grą mogę spokojnie stwierdzić, że grafika jest przeciętna. Od razu zaznaczę - gram na maksymalnych ustawieniach, nawet z odpalonym TXAA 4x. Jestem świeżo po Infamous: Second Son na PS4 i, szczerze mówiąc, silnik przygotowany przez ekipę Sucker Punch zrobił na mnie większe wrażenie.
W klimat WD też się na razie nie wkręciłem. Postacie są mocno drewniane a fabuła zapowiada się na mało ciekawą. Zobaczymy, może zostanę miło rozczarowany - byłoby fajnie. :)

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #621 dnia: Czerwca 04, 2014, 01:57:46 »
Wracajac do Wolfenstein-a ktorego wlasnie skonczylem (no ostatni boss a szczegolnie jego ostatni etap troche wybral mi jaja) to musze powiedziec ze naprawde dawno nie bylo gry przy ktorej bym sie tak dobrze bawil jak przy Wolfie. Jak dla mnie zakup roku a raczej polrocza jak na razie.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #622 dnia: Czerwca 09, 2014, 22:27:49 »
E3 ruszyło i podejrzewam, że nie będę ostatnim wrzucającym fajne zajawki nowych gierek.
Na pierwszy ogień Star Wars Battlefront III - tytuł, w którym pokładam spore nadzieje: https://www.youtube.com/watch?v=2yKv45X_OIo

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #623 dnia: Czerwca 09, 2014, 23:14:48 »
No cóż, czas edycji minął więc będzie post pod postem. :(
Wrzucam jeszcze zajawkę z "The Division": https://www.youtube.com/watch?v=sLg2YnpJ2c4
Wątpię żeby końcowy produkt wyglądał aż tak dobrze, ale mimo wszystko mam ten tytuł na oku. ;)

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #624 dnia: Czerwca 10, 2014, 11:16:44 »
11 Czerwca na twitch-u Ubisoft ma być dłuższe spotkanie typu : "Pytania i Odpowiedzi" na temat "The Division"

mmaruda

  • Gość
Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #625 dnia: Czerwca 10, 2014, 13:01:13 »
Z innej beczki - gdyby FTL i Silent Hunter zrobiły sobie dzidziusia:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=202304

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #626 dnia: Czerwca 10, 2014, 15:17:12 »
Jeśli grywalność będzie na podobnym poziomie to czemu nie. Może być ciekawa gierka.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #627 dnia: Czerwca 11, 2014, 08:17:11 »

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #628 dnia: Czerwca 11, 2014, 09:25:20 »
Nie to co stary dobry R6, ale lepsze to niż nic.

Odp: Nowości na rynku gier
« Odpowiedź #629 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:20:59 »
Ta gra nie powinna się nazywać Rainbow Six tylko "SWAT : kradniemy pomysły z Payday2"