Autor Wątek: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy  (Przeczytany 10597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Alive

  • Trolle
  • *
  • Pleased to meet you Hope you guessed my name.
    • II. Gruppe Jagdgeschwader 7 "Nowotny" homesite
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 19, 2006, 00:13:24 »
Co do opini przedmówców, jak wspominałem na jednej z map , które przygotowałem zapragnołem "normalnej" walki na równych mniej więcej zasadach pomiędzy FW A4 A6 A6 i BF G6 late Jedynym rozsądnym i miodnym dla obu stron wyborem nie powodującym niepotrzebnych frustracji są P38 P47 P51 i Tempest. Już po kilku sesjach gdy me progi zaszczycili piloci wyrastaiący ponad spita okazało się, kto potrafi latać, a kto wybiera spita... Więc dla mnie kwestia rozbija się po prostu o odpowiedni dobór planesetu, nie zapominajmy, że ciągle chodzi o tzw. rozrywke, a taką zapewnia mi konkretny koleś w p51 czy dzbanku potrafiący nawiązać równorzędną walke z antonem czy dorą i nie ma zanczenia czy ja spadam czy on, to jest konkret, a nie walenie kotka za pomocą młotka..
elOprOGear: Saitek X52 PRO / Saitek PRO Flight Rudder Pedals / Saitek Eclipse II PRO keyboard

Kazik - California Über Alles

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 19, 2006, 00:18:38 »
BTW moi drodzy parafianie,clou tematu jest z kim 190 może nawiązać równorzędną walkę a nie kto może z nią nawiązać,bo widzę ze zaczyna się odwracanie kota ogonem
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Offline Alive

  • Trolle
  • *
  • Pleased to meet you Hope you guessed my name.
    • II. Gruppe Jagdgeschwader 7 "Nowotny" homesite
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 19, 2006, 02:14:26 »
Cytuj
Potem ponownie możesz zająć się wypracowywaniem pozycji do ataku, bo wszyscy zostali daleko w tyle.

Zoom obcując z sieciowym lataniem mam wrażenie, że ten manewr taktyczny o walorach ofensywnych, który przytoczyłeś przerasta możliwości intelektualne jednostak pragnących doświadczać piękna polującego wilka co owocuje skamleniem na czacie "run Forest" "tchórz"
odczytuje, to jako jednoznaczny objaw frustracji i niemocy twórczej, to taka sieciowa wojna psychologiczna, jednak nie zapominajmy, że lotnictwo nie zniża się do tego poziomu.
elOprOGear: Saitek X52 PRO / Saitek PRO Flight Rudder Pedals / Saitek Eclipse II PRO keyboard

Kazik - California Über Alles

Blackmessiah

  • Gość
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 19, 2006, 09:24:11 »
Angel:

Latanie Antonem wymaga najwyższej uwagi i skupienia. Dlatego lepiej jest zaczynać przygodę z PF od łatwiejszych samolotów. Tymczasem każdy, bez względu na staż, chce być "mistrzem Foki". Szczytne to i chwalebne, ale na tym samolocie nie nauczy się kazdego aspektu walki powietrznej, bo taktyka latania na Foce to taktyka "kick and run" czyli jak w angielskiej piłce). ylko to miałem na myśli.

Dzbanek jest bardziej ruchawy od Antona 9, którego można wykręcić nawet Tempestem. Ale może jest to moje subiektywne powrównanie. bo latam często i gęsto tym i tym.

Dora jest najlepszym samolotem w grze (na zbalansowanych i rzeczywistych mapach). Jak masz problem to po prostu odkręcasz kurek z gazem i separujesz się. Określenie "noob plane" nie jest równorzędne z określeniem "ufo". Ła-7 to ufo, D-9 to noob plane dla zaawansowanych.  :002: Spit jest łatwy, bo nie trzeba nim myśleć, wystarczy tylko zaciągać drąga na lekkim wznoszeniu i jest git. Ale Spit nie ma szans wygrać z Antonem czy Dorą, bo te są szybsze, więc szybszy samolot ma większe szanse. Oczywiście mówię o poważnym i dojrzałym lataniu. Cierpliwość kluczem do sukcesu.

P.S.: Nie napinajcie się w dyskusji na temat "noob plane". Każdy ma troszeczke inne doświadczenia z latania i indywidualne preferencje. Ja np. nie umiem celować w Mietkach, a świetnie mi się na nich lata.

Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 19, 2006, 10:19:32 »
Według publikacji, takich ja "FW190 Asy frontu ...", naturalnym przeciwnikiem, bezradnym przeciwnikiem dla 190 jest rój LaGGów lub Yaków do 1943 roku.

Dla mnie równorzędni przeciwnicy dla foki to Yak3 i Yak9U. Jeśli Yak pójdzie na warunki fligera 190 - to kopci, a jak fliger się zapomni i zacznie się kręcieć za Yaczkiem to też idzie z dymem.To chyba czyni walkę równorzędną.

Co do Spita IX, La5FN i La7 -  :karpik - unikam, konfrontacji :118:

P.S. Przez rok latałem na BF109F4 - ale tylko przeciw AI - problemy z łączem. Od kilkunastu dni mogę już zaglądać na HL i tyłek boli - ale jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz (narciarskie)...
"Ouendat" aka. "Jasta12_Blitz"

chincz

  • Gość
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 19, 2006, 11:06:49 »
P.S. Przez rok latałem na BF109F4 - ale tylko przeciw AI - problemy z łączem. Od kilkunastu dni mogę już zaglądać na HL i tyłek boli - ale jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz (narciarskie)...

Misiek.... Ja zacząłem latać online we wrześniu br. i jedno Ci powiem: nauczyli mnie chłopaki (no i Olga oczywiście  :121:) dobrze startować  :118: Jeszcze Cię tyłek poboli, niezależnie na czym będziesz latał i przeciwko czemu  :003:
Pozdrawiam

Offline Zodiak

  • Trolle
  • *
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 19, 2006, 15:07:46 »
Niestety nie widzę równorzędnej walki między Dorą a P51 w dowolnej dostępnej wersji. Dora skręca lepiej, jest szybsza nawet od mk III na pulapie 4000 m i wyżej oraz jest lepiej uzbrojona. Ponadto lepiej się prowadzi. Aha rozpędza się też lepiej. Faktycznie zostaje się tylko Tempest który prowadzi się jeszcze gorzej. Błyskawicznie się przegrzewa i zaciera po 5 min. Jest wolniejszy od najliczniej występującej na froncie wersji ale ma chociaż 4x Hispano. Ciekawe jest że poziomy zakręt ma nieco lepszy od Dory ale by to korzystać trzeba się naprawdę wykazać bo ta bestia stalluje i kolebie się naprawdę wrednie.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 19, 2006, 21:01:56 »
Że niby co: Spit nas nie dogoni? Znowu bzdura. Zawsze dochodzilem na Spicie uciekających kolesi na Antonach
Ale Spit nie ma szans wygrać z Antonem czy Dorą, bo te są szybsze, więc szybszy samolot ma większe szanse.
Black,przeczysz sam sobie  :021: Po za tym z A4/5/6 zeszliśmy na Dorę,a to trochę inna liga.Zasadniczo...







« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2006, 21:08:24 wysłana przez I/JG53_Angel »
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Blackmessiah

  • Gość
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 19, 2006, 23:26:04 »
Nie przeczę sobie. Klasyczny przykład czarnej propagandy Angel.  :002: Przeczytaj sobie zdanie przed pierwszym cytatem. Jest mowa o separacji Antona w nurku. Jeśli Anton leci jak cegła prosto to Spit go nie dogoni, nie mając przewagi wysokości. Ale w nurku uciekamy Antonem, jeśli mamy Spita właśie wyżej. Mam nadzieję, że wszystko jasne.

Dora zaś (i to podtrzymuje) jest najlepszym fliegerem z najszybszych myśliwców. Mustanga Mk.III (który niby jest zwrotniejszy) wykręciłem w walce pionowej trwającej chyba 5 minut (na WC - przeciwnik był zacny). Do 3000 m Mustang Mk.III jest najszybszym samolotem, ale trzeba mieć cierpliwość w doborze ataku i celów. Nawet w walce z Ki-84, ktory był wyżej, a ja startowałem z lotniska, dałem w długą po prostej i odseparowałem się, wyciągnąłem kolesia na 6000 m i odstrzeliłem.

Na potwierdzenie słów Pinkera prezentuję wyniki moich prywatnych testów.
(moc na maxa, zamknięty radiator, PP auto)

Wykaz prędkości wybranych samolotów w zależności od pułapu

typ                  1000 m 3000 m 5000 m
       
A6M3                430      400      ---
Bf 109G-2          510      480      460     
Bf 109G-6/AS     520      500      480
Bf 109G-6 Late   490      460      ---
Fw 190A-6         530      500      450
Fw 190A-9         550      490      ---
Fw 190D-9         570      520      520
Hurricane Mk.IIc  390      380      ---
Mc.202 seria VII  470      460      ---
Mustang III        600       600     500
Spitfire LFMk.Vb(CW) 480 430     ---
Spitfire Mk.Vb     430      440      ---
Spitfire Mk.Vb(CW)430     420     420
Spitfire Mk.IXe    500      490      440
P-38L Late         540      510
P-40E                440      440
P-47D                540      520      500
Tempest Mk.V     580      510      440

Offline Alive

  • Trolle
  • *
  • Pleased to meet you Hope you guessed my name.
    • II. Gruppe Jagdgeschwader 7 "Nowotny" homesite
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 20, 2006, 03:08:36 »
Black i Angle, te suche dane , które podajesz, to wiesz.. Odwoływanie się do słów Pinkera, to wiesz... wpadnij do mnie, a uzgodnimy stanowisko.
elOprOGear: Saitek X52 PRO / Saitek PRO Flight Rudder Pedals / Saitek Eclipse II PRO keyboard

Kazik - California Über Alles

Blackmessiah

  • Gość
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 20, 2006, 08:49:17 »
Te suche dane oraz prograik Il2 Compare powodują, że wiem, kiedy mam się kręcić z przeciwnikiem, a kiedy dać w długą. To działa.

Offline Zodiak

  • Trolle
  • *
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 20, 2006, 14:02:23 »
Black i Angle, te suche dane , które podajesz, to wiesz.. Odwoływanie się do słów Pinkera, to wiesz... wpadnij do mnie, a uzgodnimy stanowisko.

Tak się fajnie składa że te suche dane mają bezpośrednie przełożenie na osiągi samolotów w grze. Co do odwoływania się do mych słów to w tym temacie wiem conieco więcej od ciebie wiesz...

Blackmessiah

  • Gość
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 20, 2006, 14:06:15 »
Oczywiście w suchych danych, które podałem powinienem jeszcze zaznaczyć:

Fw 190A - przegrzewa się po 5 minutach
Fw 190D - przegrzewa się po 10 minutach
Tempest - przegrzewa się po minucie
Mustang - przegrzewa się po 10 minutach
Spit Mk.IX - nie przegrzewa się nigdy

Offline Zodiak

  • Trolle
  • *
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 20, 2006, 14:46:52 »
Trzeba dodać że Tempest zaciera sie po 5min od przegrzania. Całej reszcie zajmuje to wiecej czasu.

Offline TheWitch

  • *
  • IL-2 racer
Odp: Równorzędna walka dla FW190 - przeciwnicy
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 20, 2006, 16:34:54 »
O! znów mogę się wtrącić !
Szanowni koledzy, jeśli ktoś (jak ja )lata na wyścigach musi wiedzieć dokładnie, ile może wyciągnąć z silnika, tak aby zatarł się tuż po minięciu linii mety, a do tego czasu powinien ciągnąć maksymalną mocą, bo o wyniku decydują często ułamki sekund. W tym świetle mogę stwierdzić, że koledzy nie do końca przyłożyli się do badań  :104:, bowiem czas od pojawienia się napisu "OVERHEAT" do zatarcia się silnika (pierwszych objawów spadku mocy) wynosi dla tych samolotów ( z dokładnością do 0.5 minuty):

FW-190 A       4,5  min.
FW-190 D9      5 min.
Tempest V       5 min.
Mustang III      5 min.
Spitfire IXc      5,5 min.
P-47 D            10 min.

Może się to komuś przyda ...

************************************************************************

Idąc Doliną Śmierci zła się nie ulęknę ... albowiem to ja jestem najgorszą wiedźmą w tej dolinie !