Autor Wątek: Samoloty AI - Flyable  (Przeczytany 48198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #60 dnia: Listopada 14, 2007, 12:00:22 »
To już przestarzała wersja. Nowy zestaw powiększony jest o Condora i uzupełniony o kilka poprawek.

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #61 dnia: Listopada 14, 2007, 17:41:04 »
Obecnie dzięki pracy moderów mamy już dostępne flyable następujące maszynki z pełni funkcjonalnymi stanowiskami strzelców i bombardiera :001:...

Jestem pod wrażeniem. Ostatnio odpuściłem sobie mody, jak mi się karta dźwiękowa nie wyrabiała, i nie moglem się dostać na UK ded.. 1, 2 i 3. Muszę to jeszcze raz przemyśleć. Kusicie Shoki , oj kusicie... :021:

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 16, 2007, 13:32:05 »
Bezpośredni link do pobrania bomberów:

Pobrałem paczke.
Tylko, że mam mały problem. Kokpity mi nie działają.

Mam sound moda 092 i dograłem do niego kokpity.
Ani w szybkim edytorze misji, ani w pełnym nie mogę wybrać kokpitów. Czy ktoś wie co może stanowić problem?

Może to, że wpis zaczyna się od małych liter "3do", a plik to "3DO", czyli z wielkich. Czy to jest to?
Pozdrawiam.
 

chincz

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 16, 2007, 14:28:51 »
A dopisałeś linijki do files.txt?

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #64 dnia: Listopada 16, 2007, 15:48:44 »
A dopisałeś linijki do files.txt?

Tak :)

A dokładniej do filelist.txt :)

Pytanie: czy gdy katalog jest z wielkich liter a wpisy są z małych to czy to ma jakieś znaczenie?
np: katalog to 3DO, a wpisy w filelist zaczynają się 3do - czyli małymi literami.
Pozdrawiam.
 

Glebas

  • Gość
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #65 dnia: Listopada 16, 2007, 16:11:55 »
Pytanie: czy gdy katalog jest z wielkich liter a wpisy są z małych to czy to ma jakieś znaczenie?
np: katalog to 3DO, a wpisy w filelist zaczynają się 3do - czyli małymi literami.

No to sprawdź to kurna i podziel się informacjami...Masz to wszystko na swoim kompie,
w przeciwieństwie do mnie  :002: Zamień literki...

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 16, 2007, 16:26:06 »
Wielkość liter nie ma znaczenia. Powiedz co masz w katalogu "Files". Sądzę, że ruskie pliki exe, sfs i inne niezbędne wgrałeś....
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 16, 2007, 17:11:07 »
Z modami bawię się już jakiś czas.
Sound mod działał od wersji 04 bardzo dobrze i działa nadal, jednak jak dokleiłem kilka kokpitów do katalogu files/3DO/Cocpits (czy jakoś tak) i kilka innych plików z dziwnymi nazwami :) oraz dokleiłem kilka linijek do pliku filelist.txt, to sound mod działa, a kokpitów nie ma. Dziwne, powinno działać, a nie działa.
Inaczej mówiąc, grę mam zmodowaną dobrze, tylko kokpity nie działają :/
Pozdrawiam.
 

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 16, 2007, 18:54:46 »
To wypij szkalnkę zimnej wody, zamknij oczy, policz do 10 i zrób to jeszcze raz - porządnie. Musi działać ! Mody zmieniają się teraz jak w kalejdoskopie - może dublują się wpisy w filelist.txt ?
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 17, 2007, 01:22:26 »
Sprawdziłem, wpisy się nie dublują.

Jutro zrobię to jeszcze raz. Zobaczę, czy jest nowa wersja tego moda, może ona będzie działać prawidłowo.
Pozdrawiam.
 

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 17, 2007, 11:47:45 »
Najnowszy zestaw bombowców wygląda tak:

B29 (1944)
B17-G (1943)
B17-F (1942) 
B24-J (1944)
B25-C25 (1943)
B25-G1 (1943)
B25-H1 (1943)
PE-8 (1940)
H8K (1942)
IL-4 (1942)
FW-200-C3U4 (1941)
Mosquito-IV (1941)
TU-2S (1943)
Blenheim Mk4 (1938)

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 17, 2007, 12:21:13 »
JG300_Shoki możesz podać link do zestawu tak jak to zrobił Ranwers?
Pozdrawiam.
 

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 17, 2007, 17:57:53 »
Proszę bardzo
http://rapidshare.com/files/70379755/BOMBER_MOD_PACK_v3_3_IL2_1946.exe.html
Aby zainstalować samoloty należy tylko wskazać ścieżkę gry. Instalator sam modyfikuje files.txt.

Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 18, 2007, 11:33:16 »
Dzięki.
Pobrałem, zainstalowałem i nadal mi to nie działa :/

czy te kokpity można używać do gry offline, czy onesą tylko do online?
Pozdrawiam.
 

Offline SG4_Rush

  • SG4
  • *
Odp: Samoloty AI - Flyable
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 18, 2007, 13:11:49 »
Dziobas, mnie też nie działało, kombinowałem , dodawałem linijki i takie tam. W końcu się wkurzyłem wywaliłem cały katalog files (przeniosłem go gdzie indziej) wykasowałem plik filelist.txt i zacząłem wszystko od początku.
Wrzuciłem sound moda 0.91, żeby bez specjalnej zabawy mieć wersję angielską, potem podmieniłem sample z 0.90 bo meser ma ładniejszy w nim dźwięk. W paczce 0.91 był od razu spaczowany il2fb.exe i reszta tych wszystkich plików, łącznie z filelist.txt więc je też dograłem/nadpisałem do katalogu z iłkiem.
I teraz najlepsze: Ręcznie wypakowywałem do chwilowego katalogu paczkę cośtambombers v3.3 z forum o modach, potem kopiowałem pliki do katalogu files i te dwa do usuwania dublujących się wpisów do głównego i tam uruchamiałem. Po tej operacji nie miałem kokpitów. Potem ściągnąłem wersję którą dał Shoki i zrobiłem tak jak napisał, czyli rozpakowałem bezpośrednio do katalogu z grą. Usunęło mi jakieś dwa wpisy (poprzednio żadnego) i kokpity się pojawiły.

Spróbuj może w ten sposób. Innego sposobu nie znalazłem choć siedziałem  ładnych kilka godzin ściągając różne wersje poprawek do kokpitów itd. Teraz co prawda czeka mnie dodanie kilku modów ale szybciej mi to pójdzie niż wyszukiwanie dlaczego mi te kokpity nie pojawiają się.

Powodzenia.