Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 134082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #840 dnia: Października 30, 2008, 15:38:52 »
Sympatycznie by było obroty silników (te 2 wspomniane żółte wajchy z lewej) przypisać pod pokrętło pod kciukiem na przepustnicy w x52, a całą tą lagę co jest po lewej stronie w śmigłowcu... pod przepustnicę hotasa.
Wydaje mi się że to byłoby najergonomiczniejsze rozwiązanie :020:

Pokrętła Saiteka są zawsze pod ręką i szkoda je marnować na funkcje, której się w 90% w ogóle nie używa. Lepiej już sterować obrotami silników z klawiatury, a na pokrętłach mieć np zoom widoku, podstawę celu na Szkwale albo inną funkcję, która bardziej się przydaje w trakcie lotu. Oczywiście w przypadku wiertolotów pod główną dźwignię przepustnicy przypisujemy skok wirnika głównego.

awac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #841 dnia: Października 30, 2008, 15:55:50 »
Witam.... w x-45  ta funkcja chodzi bez problemu ustawiasz w "flight control colletive" i przypisujesz przepustnice + invert i jest ok :-).a pokrętła tak jak Szelma mówisz ,ekran szkwał + zoom chociaż myślę  że track ir by sie przydał

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #842 dnia: Października 30, 2008, 16:01:45 »
Właśnie to już zależy od typu przepustnicy... Ja mam x52 "pro elo" i do zooma mam suwak, a podstawę celu reguluję scrollem pod "fakjukiem" :002:
11:05 PM

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #843 dnia: Października 30, 2008, 16:26:35 »
Człowiek 2 miesiące nie czyta forum, a tu nagle wychodzi długo oczekiwany BS. Teraz tylko czekać na św.Mikołaja, który przyniesie sima i nowy sprzęt (kiedyś to było dobrze, teraz trzeba samemu zarobić na swoje zabawki i jeszcze dobrze zakamuflować wydatki) :D
Miałem okazję zobaczyć w akcji BS i przelecieć się chwilę. Pierwsze wrażenia: "oj będzie potrzebna dłuższa wajcha i dłuższa dźwignia skoku". Orczykiem też jest co robić. Strasznie ta bestia narwana jak na "dwuśmigło". Czekanie na premierę było dość męczące, ale wygląda na to że poczekam jeszcze długo zanim BS zagości w moim domu. ;)
Czekam na wszelkie opinie i spostrzeżenia tych co już fruwają.
DCS/FSX/AC/pCARS

awac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #844 dnia: Października 30, 2008, 17:08:47 »
odpowiem tak na laptopie(opis poniżej) spokojnie można pograć w opcji medium (texture,sceneria)civ -on visib range -high, heat blur -włączone ,
cienie na full rozdziałkę mam ustawioną na 1440x900 , rozdzielczość monitorów w kokpicie na 1024 -(wszystkie ramki )..i spokojnie można pośmigać

awac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #845 dnia: Października 30, 2008, 17:30:31 »
szbka fotka

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #846 dnia: Października 30, 2008, 18:04:14 »
To nie jest widescreen z tego co widzę...
11:05 PM

awac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #847 dnia: Października 30, 2008, 18:24:12 »
nie wiem co to widescreen ...ale fotka  powyżej to laptop podłączony  po hdmi do  19 cali LCD :-)

Przypominam Szanownemu Koledze o stosowaniu poprawnej pisowni w swoich postach. Dziadek Kos
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 18:33:41 wysłana przez Kos »

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #848 dnia: Października 30, 2008, 19:59:30 »
Miałem przyjemność korzystać z BS na komputerze kolegi i muszę przyznać, że BS chodzi u niego lepiej, stabilniej, szybciej i na wyższych detalach niż FC.
Czy ktoś wie czym może to być spowodowane  :karpik bo wydaje mi się, że Eagle Dynamics poświęciło też trochę czasu na optymalizację FC.
PS: Jutro wrzucę parę screenów i napisze o pewnych smaczkach o których może część osób jeszcze nie wie  :004:

awac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #849 dnia: Października 30, 2008, 20:09:04 »
Szanowny Kolego Dziadku Kosie  :-) obiecuję pamiętać (sorry za małą literkę na początku ) ..pozdrawiam i życzę więcej luzu.

Życz sobie więcej dyscypliny w pisowni, bo Cię już Dziadek Kos wciągnął do swojego czarnego analogowego notatnika  :021:

Kusch
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 21:25:03 wysłana przez Kusch »

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #850 dnia: Października 30, 2008, 20:39:16 »
awac--> dzieki za pomoc  :004: --przepustnica ustawiona
Latanie w realu to caly czas  walka o utrzymanie maszyny w lini prostej
Wymagany jest porządny sprzęt do sterowania  inaczej jest ciężko zrobic jakiś konkretny i zaplanowany manewr , a gdzie tu jeszcze walczyc
Można ewentualnie ustawic model loty na łatwy a reszte na real

Interpunkcja!

Kusch
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 21:27:33 wysłana przez Kusch »

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #851 dnia: Października 30, 2008, 21:34:32 »
Hmm, nie wiem czy calkiem rozumiem o co wam chodzi.

Collective, ta mozna ustawic jako "gaz" bez problemow jak masz "throttle".

Co do tych malych zoltych wajch obok collective, to tylko przy starcie musisz dwa razy na gore przelaczyc, pozniej juz nie trzeba.
« Ostatnia zmiana: Października 30, 2008, 21:36:22 wysłana przez Kusch »

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #852 dnia: Października 30, 2008, 22:18:37 »
Chyba, ze planujesz wykonac autoracje.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #853 dnia: Października 31, 2008, 09:07:37 »
Groove mam jedno pytanie, jeśli można. Interesuje mnie, czy jest planowana implementacja opcji pozwalającej w trybie multiplayer zablokować opcję szybkiego rozruchu silnika (win+ home)? Wydaje mi się, że skoro ktoś trudził się tyle, żeby umożliwić jak najbliższe rzeczywistości uruchomienie maszyny, to jednoczesna możliwość obejścia tego jednym skrótem będzie dawać nieuczciwą przewagę graczom, którym nie będzie się chciało klikać i po stracie maszyny jednym skrótem uruchomią nowy śmigłowiec. Oczywiście ta opcja jest jak najbardziej potrzebna, np. do testowania różnych ustawień, ale IMHO w multiplayerze powinna istnieć możliwość zablokowania jej na serwerze.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #854 dnia: Listopada 01, 2008, 20:02:06 »
Witam. Mam 2 problemy jeden jest związany z TrackIr a drugi z Saitek X52 oczywiście w LO:BS. Mój problem polega na tym ze Track Ir niechce mi działać w grze przeinstalowywałem go i gre tez i nadal to samo. A drugi problem polega na tym że niemogę ustawić przepustnicy a mam automatycznie przypisaną do Powerslide czy jakoś tak i nie wiem jak to można zmienić. Jeżeli ktoś by mógł wytłumaczyć najlepiej na GG 7031645 lub przez PM.
 Z góry dziekuje i pozdrawiam.