Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Leszek957 w Listopada 07, 2009, 00:07:55
-
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,590.0.html
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html
-
Leszek... Chodzi o to, że UP 1.8 jest już gotowy( dalej nie rozumiem) tak?
A drugi link to skąd można wziąć? Tak?
Ja nie kumam zbyt po angielsku... Ech... Nieważne... :015:
pozdr
-
... Ja nie kumam zbyt po angielsku... Ech... Nieważne... :015:
pozdr
Pierwszy link to read.me - opis instalacji i funkcjonalności + "wykaz zasług". Jest tam "dwóch naszych": Kwiatek i Ranwers, oraz ogólna wzmianka o nie wymienionych.
Drugi link to strona z linkami "do ściągnięcia" - torrent i wersja z podziałem na 7 plików (Uwaga: nie wszystkim udaje się ściągać 7 plików jednocześnie. Wystarczy, że jeden z plików "doleci w całości", to ten siódmy zacznie się ściągać automatycznie).
-
Leszek coś te linki na party są zepsute bo nie chcę mi się włączyć ^^, a torrenta nie daje nie oszalałem na tyle aby pobierać 3,78 GB ;D.
-
Leszek coś te linki na party są zepsute bo nie chcę mi się włączyć ^^, a torrenta nie daje nie oszalałem na tyle aby pobierać 3,78 GB ;D.
Torrent "pojawił się" jako pierwszy "oficjalny" DL. Już zainstalowałem z tych siedmiu plików, może to "obciążenie serwera" - zapaleńców jest sporo.
Jest kilka starych/nieusuniętych błędów - np niepoprawne roundle dla wczesnych spitów i hurków, brak tailfin w defaultowych skinach etc.
Jest, też, kilka nowych - np zdwojone lub zbędne wpisy w pliku air.ini
Zmieniła się - nieznacznie - struktura katalogów dla modów, gdy się o tym pamięta, to daje się doinstalować "stare" mody np 109 F-3 etc - ale nie wszystkie (znam przyczynę tego "zjawiska" - informuję "bo może coś nie wyjść - nie ma pełnej zamienności modów")
Widać, że Kwiatek przyłożył się do FM'ów, "zaimplementował" dużo wersji silników i różnicę między nimi "się wyczuwa".
Czas "ładowania" - dzięki plikom *.sfs - jest znacznie skrócony, nawet z "dodatkowymi" modami.
-
Leszek źle zrozumiałeś chodzi o to że jak klikam w link do partów to pojawia się nowa strona i tyle nic więcej.
-
Po kliknięciu należy trochę poczekać. Po kliknięciu poszedłem na herbatę, a gdy wróciłem okienko do zapisu widniało na ekranie. Nie wiem dokładnie ile trzeba czekać, radzę znaleźć sobie jakieś zajęcie w czasie oczekiwania :001:.
-
Ciekawe bo ja czekałem długo i to samo więc nie wiem o co biega.
-
Witam. Ja zauważyłem kilka rzeczy które mi nie pasują. Jak np. podmienić dźwięki, brak QMB+. Z tego co się zorientowałem dźwięki są chyba spakowane więc tu może być problem. Oczywiście chodziło o przyspieszenie ładowania gry, ale może da się jakoś to zrobić?
-
Ciekawe bo ja czekałem długo i to samo więc nie wiem o co biega.
Wszystko cacy, ale może ktoś łaskawie przetłumaczy na język ojczysty dla tych co znają tylko naszą mowę ;(, szczególnie instrukcję instalacji
-
...brak QMB+. ..... dźwięki są chyba spakowane .... ale może da się jakoś to zrobić?
Właśnie zainstalowałem QMBProv2_0 i działa.
Wg opisu w read.me daje się dodawać mody w sposób "klasyczny" - nie "ćwiczyłem" tego jeszcze, ale np default'owe skiny zmieniam dodając odpowiednie katalogi do ..\Files\3do\planes\
Oczywiście czas ładowania gry drastycznie się wydłuża, więc trzeba się zastanowić - U@P v1.8 to raczej nie jest "wersja do dodawania modów". U mnie, po "dodaniu" MAT'a, zmianie kilku default'owych skinów, OMB i trzech maszyn czas ładowania wynosi 50s
Z dźwiękami może być podobnie. :005:
-
Witaj Leszek.
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że nie miałem wcześniej kontaktu z UP.
Zainstalowałem, odpaliłem i --- OBJAWIENIE.
Jest boski, boskie dźwięki, boskie tekstury.
Dla mnie który kocha lotnictwo włoskie i fińskie samoloty w nim zawarte to objawienie.
Dla wojny Hiszpańskiej - Bf-109B, Fiat CR32 - boski, H-111B, I-15 SM-79 (to nowy wymiar - jeszcze tylko dobrej mapy Hiszpanii brakuje).
Dla wojny Zimowej w Finlandii Fokker XXI i I15na nartach.
Poza tym kilka innych doskonałych maszyn -- jak dla mnie AAA umarł ...
P.S. Tylko Swordisch mi nie chodzi nie wiem czemu....
-
Poza tym kilka innych doskonałych maszyn -- jak dla mnie AAA umarł ...
No cóż, niedługo może główne drzewa developmentu modów się zejdą:
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=22383&sid=c57888b45d37fe895d31c68ce97bf23b
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,510.new.html#new
-
Witam. Ja mam taki problem. Zainstalowałem sobie w UP 1.8 QMB+, zrobiłem odpowiedni wpis w conf.ini ale nie wszystkie mapy się wczytują (właściwie większość) tz. pojawia się komunikat "wrong terget selected" i tyle. Zmiany dostępnych terget-ów nic nie dają. Jak sobie z tym poradzić?
-
Żeby zadziałał mapa w QMB muszą być do niej jeszcze odpowiednie pliki z misjami.
-
Mnie też Swordfisch nie załądował się, jak go wybieram mam puste okno, brakuje też kochanych Polskich akcentów z UP 1,6 tj. P-24, nie wiem czemu go nie dali skoro jest RWD-8 ;(, chętnie bym dograł jakoś tylko, że nie potrafię -jestem całkowitym ignorantem ...
-
Wiadomo, że nie ma produktów doskonałych, wiele rzeczy nie jest dopracowanych a dobór maszyn i map jest zależny od "chłopaków z teamu HaDeS'a" :001:.
Ale ...
AAA nie umarł, jako zespół mają sporo dobrych pomysłów odnośnie standaryzacji struktury modów (głównie map, potem samolotów i innych obiektów). Rzecz w tym, że dali się "wyprzedzić" przy 4.09 - "nie przyswoili tego pacza" bo mają inną "filozofię produktu".
W sieci, nadal, jest więcej serwerów opartych na ich "wersjach", mimo że Zuti z UP jest świetny - radzę sprawdzić samemu, a HaDeS zapewnia, że sporo czasu poświęcają na dokładne sprawdzanie poprawności kodu od moderów.
Pomysł "powrotu do SFS'ów" jest dobry, ale skutkuje utrudnieniami w instalowaniu modów bo "zaciemnia strukturę katalogów".
-
Mam taki problem..
Lecąc jako pierwszy nie mogę wydawać rozkazów swoim podkomendnym.. mogę polemizować z lotniskiem ale nie słyszę rozmów pilotów ani nie mogę im rozkazywać .. czy jakimś klawiszkiem trzeba włączać radio????
-
Swordfisch oraz brak kilka innych samolotów to wypadek przy pracy, Hades obiecał wkrótce patch, który ma to naprawić.
Odnośnie P-24 to możliwe, że jest to zamierzone ponieważ wcześniej Hades znalazł pewne niepokojące wpisy w plikach JAVA używanych dla tego modelu. Więcej szczegółów można znaleść w tym topiku http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,381.0.html (http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,381.0.html)
-
Cha cha -- u mnie sfordrisch pojawił się sam z niczego i jest.
Komend nie miałem bo miałem włączony zuti mod.. zabiera komendy ale daje za to możliwość dozbrojenia i dotankowania na ziemi...
-
Ile waży u Was pierwszy plik ? Ten .exe ? Powinien niby 477MB, ale u mnie nawet 1MB nie ma. Gdy chce włączyć wyskakuje jakiś błąd. Miał ktoś taki problem ?
-
Generalnie UP w 7 częściach jest "zwalony". Nie pomogało nawet dogrywanie uszkodzonych plików. Bezpieczniej pobrać wersję torrentową.
-
Niestety u mnie torrent nie działa. Nie potrafi się połączyć z żadnym seedem.
-
Dla ludzi co mają zwalone 7 partów, są nowe mirrory wystarczy zjechać na dół i będziecie mieli. Uważam że najlepsze mirrory to te na samym dole ale nie sprawdzałem ponieważ pobieram 4.09 (jeee jeszcze 12 min ^^).
-
Gdzieś na forum UltraPacka jest lista kilku dodatkowych trackerów. Jak się je doda do torrenta, seedy się pojawiają. Transfer w miarę ok, u mnie chwilami dochodziło d0 400kb/s
-
Panowie zła sprawa strona do ultra packa otworzyć się nie chcę wychodzi error 403 :O.
-
Edit: już doszło do ładu można otworzyć strone
-
... brakuje też kochanych Polskich akcentów z UP 1,6 tj. P-24, nie wiem czemu go nie dali skoro jest RWD-8 ;(...
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,678.0/topicseen.html
-
Kolejne pytanko, ktoś już wpadł jak latać na wersji 4,08 z Ultrapackiem 1,8 by jako moda dodać w jsmg patch 4,09m? Czy już ktoś tego próbował i jak wyszło, trochę tęsknię za niektórymi serwerkami ale one nadal na starszej wersji. I proszę o linki tylko Polskojęzyczne gdyż "no speak english" ;)
-
.... I proszę o linki tylko Polskojęzyczne gdyż "no speak english" ;)
... no to masz problem, odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz bezpośrednio u Autorów gry, paczy i modów - a to, w zasadzie, "towarzystwo anglojęzyczne". Trudno jest tłumaczyć szczegółowe rozwiązania problemów w sytuacji gdy rozwiązań jest kilka, np są, co najmniej, dwa sposoby dodawania modów do UP. Łatwiej jest "przyswoić" trochę angielskiego, przynajmniej w zakresie manuala, paczy i modów swojej, ulubionej gry :001:
-
... no to masz problem, odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz bezpośrednio u Autorów gry, paczy i modów - a to, w zasadzie, "towarzystwo anglojęzyczne". Trudno jest tłumaczyć szczegółowe rozwiązania problemów w sytuacji gdy rozwiązań jest kilka, np są, co najmniej, dwa sposoby dodawania modów do UP. Łatwiej jest "przyswoić" trochę angielskiego, przynajmniej w zakresie manuala, paczy i modów swojej, ulubionej gry :001:
Owszem, ale weź pod uwagę, iż niektórzy na tym forum są "nie pierwszej młodości" a ich znajomość spraw komputerowych sprowadza się do uruchomienia systemu i wgrania gotowego produktu, dlatego sama nauka języka angielskiego (poniekąt w tej sytuacji technicznego) raczej nie wniesie nic nowego do moich umiejętności. Natomiast jako "człek" uparty przy dokładnym rozpisaniu komend (krok po kroku) byłbym w stanie popróbowac swoich sił np. w formie z wątku "wyszedł oficjalny patch 4,09". I mimo to pozdrawiam serdecznie - "dziadek" ;)
-
http://translate.google.com/#
-
Mnie też Swordfisch nie załądował się, jak go wybieram mam puste okno, brakuje też kochanych Polskich akcentów z UP 1,6 tj. P-24, nie wiem czemu go nie dali skoro jest RWD-8 ;(, chętnie bym dograł jakoś tylko, że nie potrafię -jestem całkowitym ignorantem ...
Mi sę udało odzyskać Swordfisha! Utwórz katalog MODS, wkopiuj tam mod Swordfisha. Dodatkowo wkopiowalem tam mod "2 Ecran_Wide", ktory rozciąga na ekran panoramiczny screeny startowe przed grą, FMB itp. Nie są one widoczne w JSGME. Ale to działa. Myślę, że można w ten sposób dodawać inne mody sprawdzając, czy nie konfliktują z tymi z JSGME. Niestety P-24 jak na razie nie udalo mi sie zainstalować.
-
Swordfischa udało ci się wstawić bo ten samolot jest w grze, Hades po prostu zapomniał dodać model 3D. P-24 nie ma w grze, by go dodać trzeba jeszcze ręcznie wyedytować pliki ini i być może zmienić plik buttons.
-
Żeby polatać Swordfishem trzeba przełączyć narodowość na RAF i działa. Na innych narodowościach nie. Nie działają również odmiany Ta152 C.
-
Mi sę udało odzyskać Swordfisha! .... Niestety P-24 jak na razie nie udalo mi sie zainstalować.
Opisujesz jeden ze sposobów dodawania modów do UP1.8.
Drugi to "stary" - przez JSGME:
- kopiuje się pliki do katalogu o nazwie Moda, w konwencji np BF109F3_od_SAS - zauważyłem, że nie używa się spacji i , chyba, myślników,
- katalog BF109F3_od_SAS zawiera katalogi Files\3do\plane\Bf-109F-3\summer + pliki modelu i Files\3do\plane\Bf-109F-3\textures
- katalog Files zawiera plik/i klas.
- czyli jest to znajoma, z poprzednich wersji, struktura katalogów, którą "widzi" JSGME i umożliwia pełną kontrolę nad wersjami moda (map jeszcze nie dodawałem, ale myślę, że jest tu pełna analogia - przedtem mody dodawało się przez JSGME z katalogu Mods, w takiej samej strukturze) :001:
- trzeba pamiętać o plikach konfiguracyjnych.
-
Łatka do Swordfisha i Ta : http://www.filefront.com/14910557/TempFix.zip/
-
Czy ktoś wie jak stosować rozwiazania zawarte w ZUTI mod. Jest tam dodatek do bulidera misji tylko jak go używać?? Jakie warunki muszą być spełnione by móc dozbroić i dotankować samolot po wylądowaniu.....
-
Czy ktoś wie jak stosować rozwiazania zawarte w ZUTI mod. Jest tam dodatek do bulidera misji tylko jak go używać?? Jakie warunki muszą być spełnione by móc dozbroić i dotankować samolot po wylądowaniu.....
W katalogu gry jest jest podkatalog \Ultr@PackDocs\ZUTI_MDS_Mod_ReadME!\, a w nim plik $ChangeLog$.pdf, w którym jest kompleksowy opis moda ZUTI_MDS.
A tak w największym skrócie: Aby skorzystać z dozbrojenia, dotankowania czy naprawy samolotu po wylądowaniu, lotnisko musi mieć swój ślad albo w pliku .ini danej mapy albo pliku .mis konkretnej misji.
Wówczas po wylądowaniu, w zależnosci czy to serwer dogowy czy misja coop, wciskasz TAB i 5 lub TAB i Cotrol Tower (chyba 8) i w dalszym menu na ekranie masz do wyboru Rearm/Refuel/Repair. Aby to zadziałało, musisz wcześniej podłożyć klocki pod koła!
Oprócz tego mod daje o wiele więcej np. ikony na mapce, jeżeli obiekty są w zasięgu własnego radaru, inne opcje dotyczą lotniskowców itp. Wg mnie extra mod, myślę że ZUTI nie powiedział jeszcze ostatniego słowa :)
-
Witam, mam takie małe pytanko. Mam obecnie zainstalowany UP 1.8, wygląda i brzmi wspaniale, niestety jest jedno ale... Mało jest z nim serwerów na HL. Czy dałoby się jakoś zainstalować dwie niezależne instalacje Iła? Bo zmienić wersji nie mogę w JSGME - jedynie do czystego 4.09m a większość serwerów na 4.08m. Ktoś zna jakiś sposób ?
-
Pobierz patch 4.08 - rozpakuj go (mimo exe to zwykłe archiwum samorozpakowujące się, najprościej zmienić rozszerzenie z exe na rar). Plik files.sfs i pliki dll przekopiowane do iłka dadzą wersję 4.08. Pamiętaj o kopii zastępowanych plików !
Rozumie się, że mod UP 1.8 wtedy nie zadziała, więc wyłącz go, zmieniając nazwę katalogu Files na -Files.
-
Wszystko fajnie tylko nie ma tam żadnych plików dll w tym 4.08 :005: Zmieniłem rozszerzenie na rar i files.sfs owszem jest ale dll plków nie ma. :? Ok spróbuje tylko z tym jednym ale chyba to sie nie uda...
-
Skoro nie ma, to jeden problem mniej (nie pamiętam już widać dobrze co tam siedziało). Wystarczy plik files.sfs. Jeszcze jedno - jeśli zassiesz patch w wersji RU - będziesz miał modowalną wersję 4.08, ale... po rosyjsku. Jeśli wersję miedzynarodową - niemodowalny, ale na pewno po angielsku, najprawdopodobniej i po polsku po zmianie w pliku conf .ini wpisu na locale=pl
-
Niestety zamienił stryjek siekierkę na kijek :005: Gra owszem działa w wersji 4.08m ale tylko w single player. Na każdym serwerze HL po naciśnięciu przycisku FLY z powrotem wracamy do menu Arming. I tak na każdym serwerze jaki sprawdziłem. HELP! :015:
-
U mnie bez problemu można włazić na serwery z wersją 4.08. Używam pliku files.sfs z rosyjskiej wersji patcha 4.08m.
-
U mnie bez problemu można włazić na serwery z wersją 4.08. Używam pliku files.sfs z rosyjskiej wersji patcha 4.08m.
.... trzeba pamiętać o pliku buttons - serwery sprawdzają jego wersję. W przypadku UP ważne jest "umiejscowienie" tego pliku.
-
Problem w tym, że owszem mogę wejść na serwer ale po wybraniu maszyny i naciśnięciu przycisku "Fly" z powrotem wywala mnie do menu "Arming". Tak jest na każdym serwerze. Co miałbym z tym plikiem "buttons" zrobić i co ma Leszek957 na myśli mówiąc o jego właściwym "umiejscowieniu"? Z góry dziękuję za pomoc.
-
Problem w tym, że owszem mogę wejść na serwer ale po wybraniu maszyny i naciśnięciu przycisku "Fly" z powrotem wywala mnie do menu "Arming". Tak jest na każdym serwerze. Co miałbym z tym plikiem "buttons" zrobić i co ma Leszek957 na myśli mówiąc o jego właściwym "umiejscowieniu"? Z góry dziękuję za pomoc.
Oprócz tego , co powiedział Kelso, o pliku files.sfs ważne jest posiadanie pliku buttons w odpowiedniej wersji i w odpowiednim miejscu. :001:
W instalacji UPv1.8 ten plik jest w dwóch miejscach.
"Metodą prób i błędów" ustal sobie, jaka wersja pliku buttons i w którym katalogu, jest potrzebna by serwer "zaakceptował" Twoją instalację i "pozwolił grać".
Wg mnie pliki z katalogu -mods nie są "czytane (minusik przed nazwą) i są zostawione - najprawdopodobniej - w celach zgodności z innymi instalacjami o architekturze "zgodnej" z AAA. Usunięcie "minusika" z nazwy spowoduje, że można "wstawiać" do UP mody "zgodne" architekturą z AAA i gra "widzi" cały katalog mods.
-
Wg mnie UP 1.8 nie będzie działał z wersją iłka 4.08. Żeby polatać na serwerach proponuję i tak na ten czas "wyłączyć" mody, tj zmienić nazwy katalogów mods i files na -mods i -files.
-
Wg mnie UP 1.8 nie będzie działał z wersją iłka 4.08. Żeby polatać na serwerach proponuję i tak na ten czas "wyłączyć" mody, tj zmienić nazwy katalogów mods i files na -mods i -files.
TAK, bo UP1.8 to gra spaczowana do 4.08+pacz4.09+UP(mody spakowane do formatu SFS).
Poprzednio (do UP 1.7) wersja 4.09bm1 była "dodana" w postaci moda uruchamianego przez JSGME - można to było "wyłączyć".
Ale można "pokombinować" z różnymi wersjami plików, może uda się "podszyć" pod odpowiednią wersję.
-
Mam kłopot z UI 1.8 bo nie mam go wcale :015: Ale po kolei :
Spaczowałem 4.08m do wersji 4.09m i działało ok. Dodałem potem UI 1.8 który to ściągnąłem poprzez torrent.
W folderze gry mam jakieś mody ale nie mam JSGME :015:
Postanowiłem zatem podkraść JSGME z innej wersji gry ale pomimo tego że po włączałem mody to gra nadal jest w wersji 4.09 :005:
Nie wiem co jest grane.... może ten pacz Ui jest do kitu i czegoś mu brakuje ?
PS Aktualnie gra zajmuje 6.1 GB.
Zapomniałem dodać bo może to ważne : w czasie instalacji UI 1.8 wybrałem opcję "Client".
Nigdy nie łapałem o co chodzi z tymi serwerami ( dedicated server ).
-
Jaeger@
Wybrałeś dobrze :001:,u mnie iłek ma więcej niż 6.35 GB ; na tym obrazku poniżej sprawdź sobie których plików ci brakuje , zwróć szczególnie uwagę na pliki SFS i te które zaznaczyłem ;
(http://img691.imageshack.us/img691/4758/screenhunter01nov171933.th.gif) (http://img691.imageshack.us/i/screenhunter01nov171933.gif/)
-
Mam podobnie. Na podstawową wersję Iła 1946 zainstalowałem Ultra Packa, bo 4.09m już się w nim zawiera. Przy pierwszym uruchomianiu gra wywala do Windowsa przy 5%, przy następnych nawet nie pojawia się ekran powitalny.
Mam wszystkie pliki i foldery, które podkreśliłeś Leszku (u mnie iłek zajmuje 8,3 GB) i wciąż lipa :( Na forum Ultra Packa koleś miał podobne problemy, ale minęły po ... restarcie systemu. U mnie to nie działa ... Dzisiaj wywaliłem iła, zainstalowałem od nowa, ultra packa też i znowu to samo. Mam też na dysku iła z modem AAA, ale pod inną nazwą - czy to może mi bruździć ?
-
Patch 4,09m nie zawiera się w U@P 1.8. Musisz na czystego Iła 1946 wgrać kolejno patche 4.07; 4.08; 4.09, a następnie dopiero U@P 1.8.
-
No nic pany piloty :004: Nieco sprawa się wyjaśniła bo self extractor wypakowuje pliki do folderu systemowego i tu był kłopot bo partycja okazała się zbyt mała :015:
Po kolei :
-zainstalowałem IL2 4.08m korzystając z wcześniej zrobionej kopii zapasowej bo płyta instalacyjna ni w ząb nie chciała dokonać ponownej instalki : pewnie instalator zobaczył że iłek jest już na HDD......
-torrentowego UI 1.8 wypakowałem do wygodnego mi miejsca
-po tej operacji ukazał mi się katalog "UP_18_full" w którym to odnalazłem "UPSetup.exe" i przy pomocy którego dokonałem dalszego procesu instalacji plików do folderu z grą.
Gra startuje , widzę charakterystyczną tapetę ale nie ładuje się do końca bo przy 60% wyrzuca na pulpit :015:
Chciałem dobrze a wyszło jak zwykle.....
-
No i w 100 % jest OK - mod UP 1.8 działa TYLKO z wersją iłka 4.09.
-
Patch 4,09m nie zawiera się w U@P 1.8. Musisz na czystego Iła 1946 wgrać kolejno patche 4.07; 4.08; 4.09, a następnie dopiero U@P 1.8.
W takim razie wszystko jasne - widać nie doczytałem :) Dzięki janweg za info !
-
No i w 100 % jest OK - mod UP 1.8 działa TYLKO z wersją iłka 4.09.
Zapomniałem dodać że przed inst UI 1.8 spaczowałem iłka do wersji 4.09 i jeśli chodzi o pacze to wszystko jest tu ok.
-
jaeger: ile zajmuje na dysku Twoja instalka UP1.8? Mój folder up_18_full (ściągany z torrenta, wszystko działa) zajmuje: 3,80 GB (bajtów: 4 083 948 704)
PS. Ewentualnie możesz mieć złą wersję patcha 4.09m (do wyboru są rosyjska, albo międzynarodowa)
-
Rozmiar się zgadza czyli tu chyba problemu nie ma.
Czy gdybym miał rosyjską wersję 4.09 to miałbym napisy w cyrylicy ? Bo to zawsze był u mnie kłopot : niektóre napisy w iłku zmodowanym miałem właśnie w cyrylicy. Oczywiście nie w UI 1.8 bo jak pisałem tej wersji nie odpaliłem.
4.09 ściągałem stąd http://mission4today.com/index.php?name=Downloads&c=564
Nie wydaje mi się abym wybrał rosyjską wersję.... No chyba że taką mam pomimo tego co piszą w m4t :015:
Ale oprócz pewnego dyskomfortu leksykalnego nie sprawiało to żadnych problemów.
To może instalować pacze wielojęzyczne ?
Tylko tak się zastanawiam czy w takim razie jeden z paczy dodanych "po drodze" nie był właśnie "ru" i może stąd ta cyrylica ?
-
Moźliwe, że masz rosyjską wersję patcha 4.08m. Miałeś inne mody? UI 1.1? UP1.7? One na rosyjskiej wersji też mogłyby sprawiać problemy
No nie wiem. Jeśli nic innego nie działa, to jedyne co Ci pozostaje, to ściągnąć patche. Zakładam, że grę masz w wersji 4.07m (tak mam ja w swoim Il-2). Ściągnij więc 4.08m INTERNATIONAL (ok 150mb). 4.09m już masz angielski, więc jest ok.
Dla pewności: usuń grę, usuń wszystkie pliki (oprócz swoich konfiguracyjnych, jeśli masz coś pozmieniane pod siebie) z jej folderu, zainstaluj od nowa, wgraj wszystkie patche. Wtedy uruchom grę i sprawdź czy nie ma żadnej cyrylicy - nie powinno być (jeszcze możesz spróbować wejść na jakiś serwer dla pewności czy pliki się zgadzają), potem kolej na UltraPacka. Jeśli nie zadziała to nie wiem co już robić.
-
jaeger - napisz dokładnie w których miejscach pojawia się u Ciebie cyrylica ? Nie kombinuj z ponowną instalacją - to niepotrzebne. Avat - z tego co pamiętam mody działają TYLKO na ru wersji patcha (przynajmniej 4.08, bo w 4.09 o dziwo również z wersją international).
-
Panowie,
Nie bardzo interesowałem się wczesniej tym tematem, ale po "wgryzieniu się" widzę, że Ultra Pack bije na głowę mojego zmodowanego iłka. Przez szereg kilku miesięcy dodawałem pracowicie mody (mam zainstalowany mod instaler od AAA).
Kiedy czytam zawartośc UP 1.8 - chyba posiada wszytko, a nawet więcej - nie wiedziałem np. że istnieje flyable Fairey Fulmar.
Nie chciałbym tylko pogubić się w instalacji (wersje patchy rosyjskie i international). Powinno być tak:
1.Instaluję sobie "gołego" iłka 1946
2. Wgywam patche 4.07 i 4.08 (jakie wersje - rosyjskie czy international?)
3. Później UP 1.8 (zawierający w sobie ostatniego patcha 4.09m)
Coś jeszcze?
Acha--> co z mapami w QMB? Zgromadziłem obecnie dosyć pokaźny zbiór... :001:
-
Po patchu 4.08 wgrywasz patch 4.09m (ja instalowałem wersję international).
Odnośnie QMB to się nie wypowiem ponieważ nie używam.
-
Zack - kolejność jest taka - mam tak u siebie i działa.
1. Instalujesz gołego iła 1946
2. Na to patch 4.08m international
3. Po nim 4.09m international
4. Po nim Ultra Pack 1.8
Wsio.
Pamiętaj, że Ultra Pack najpier rozpakowuje się do jakiegoś tempa na dysku c a potem uruchamia installer. Któryś z kolegów wcześniej miał za mało miejsca i mu się potem nie uruchamiało, bo nie rozpakowała się cała zawartość.
Zanim odpalisz grę ustawiasz jeszcze żądane mody w JSGME.exe.
Miłego latania !
-
4.09 może sobie być angielski, rosyjski i jaki kto chce. U mnie angielski na przykład nie startował, zainstalowałem rosyjski i zrobiło mi się po rosyjsku. Jednakże po instalacji UP wszystko jest z powrotem po angielsku.
W QMB jest trochę map, nie sprawdzałem każdej, ale z pewnością więcej niż dotychczas było w standardzie.
-
Pamiętaj, że Ultra Pack najpierw rozpakowuje się do jakiegoś tempa na dysku c a potem uruchamia installer.
1. Jak rozumiem mogę sam wybrać partycję docelową?
2. Może ktoś wrzucić linka do torrenta z UP 1.8?
3. Czy istnieje możliwość ewentualnego dodawania nowych maszyn które ukażą się w przyszłości?
-
No dobra zadziałało :banan Winne było moje lenistwo bo przy nowej instalce przenosiłem katalogi "Users" oraz "conf.ini" po to aby nie ustawiać pewnych parametrów z każdą kolejną instalacją gry.
Pewnie z tych samych przyczyn UP 1.7 sprawiał mi problemy......
W każdym razie UP 1.8 ma chyba nieco mniej samolotów niż było to poprzednich modach i jak na razie nie mam kręcących się smug za "cukierkami". Z mapami chyba też jest nieco ubogo....
Jak na razie walczę wytrwale z GME i może coś uda mi się jeszcze zmienić na lepsze.
-
Zack szczyt lenistwa. Wystarczy wpisać hasło ultrapack w google i już masz adres forum :121:
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html (http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html)
-
Zack szczyt lenistwa. Wystarczy wpisać hasło ultrapack w google i już masz adres forum :121:
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html (http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html)
... albo "przejść" na pierwszą stronę tego wątku :001: i czytać.
@jaeger
UP1.8 ma więcej samolotów niż dotychczasowe edycje, może mieć więcej jak "doinstaluje się " mody. Mapy i modele maszyn są "przejrzane" pod kątem poprawności kodu (jest mniej "przycięć" i "zamrożeń") ... a i o tym można poczytać w tym wątku.
-
No tej wersji chyba sobie nie odpuszcze :) Ze względu na Swordfisha :) Tylko matrwi mnie ściąganie prawie 4GB z torenta.
PS. Chciałem kiedyś jakiś samolot, żeby sobie polatac dla przyjemności - jest Tiger Moth i RWD8, potem chciałem Łosia - jest Łoś, później Sworfisha - jest Swordfish...
CHCE LANCASTERA!!! I wtedy będe w 100% zaspokojony :)
-
Witam. Gdzie można znaleźć QMBProv2_0 ? Szukam i nic nie znajduję.
-
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,34.0.html
-
A jak u Szanownych Kolegów z FPS'ami w UP 1.8 ?
Bo u mnie tak sobie : 1680x1050 , mapa Słowacja , E2160 @ 2,88 GHz+ HD 4850 1GB ,anizo i etc max i wychodzi 25-30 :015:
-
Ja mam podobny sprzęt tylko,że 4GB pamięci i VISTA`e 64 i set affinitive na 3 ustawione i smiga jak złoto na Perfect,ale jak jest duże miasto np. Berlin to przegląd slajdów.
-
A jak u Szanownych Kolegów z FPS'ami w UP 1.8 ?...
Tak, dla przypomnienia:
FPS nie zależy od wydawcy zestawu modów (UP, UI, C6, HSFX itd), zależy od "konstrukcji" samego, pojedynczego, moda. Jeśli Autor Moda użyje dużych tekstur (sławny, komentowany na Forum, kokpit Ju-88), nałoży na mapę dużo skomplikowanych obiektów (z dużą ilością wierzchołków i krawędzi) - to trudno znaleźć PC'ta , który "dałby radę" to wyświetlić w przyzwoitym czasie i z przyzwoitą jakością - niezależnie czy to mod z UP, AAA, SAS czy własny.
Pakowanie modów w formacie SFS przyspiesza wczytywanie gry, gdy sprawdzane są nazwy i obecność konkretnych plików - głowice dysku nie skaczą po całej "powierzchni" dysku w poszukiwaniu dużej ilości małych plików, tylko czytają plik po pliku, najlepiej żeby był "w jednym kawałku i duży" (ciągły).
Duża ilość obiektów w grze też "nie sprzyja" ilości FPS.
FPS'om "pomaga" dobry sprzęt, procek poniżej 3GHz i karta poniżej GTX 295 to pomyłka - nie widać uroków gry, nie tylko grafiki. OS jest istotny o tyle, o ile potrafi skutecznie zarządzać cache'm systemowym i są dla niego wydajne sterowniki.
-
Ogólnie szybciej niż UP1.7, porównywalne z UI 1.1 (1.2 nie używałem)
-
Ja mam podobny sprzęt tylko,że 4GB pamięci i VISTA`e 64 i set affinitive na 3 ustawione i smiga jak złoto na Perfect,ale jak jest duże miasto np. Berlin to przegląd slajdów.
Chyba ProcessAffinityMask ?
To zdaje się chodzi o to który rdzeń będzie zajmował się grą. Nie wiem tylko co zmieniają tu konkretnie przypisane wartości liczbowe.
W redme jednego z modów przeczytałem że iłek będzie lepiej pracował na jednym rdzeniu :011:
I tak się zastanawiam : silnik gry raczej nie był zmieniany ani poddawany jakimkolwiek modom a w końcu jest już dość leciwy i prawdopodobnie nie był pisany z myślą o obsłudze przez procesory wielordzeniowe.
I tu chyba może tkwić jedno z dość istotnych wąskich gardeł tej gry.....
Jeśli chodzi o FPS'y to przykład który podałem wcześniej odnosi się raczej do widoku zewnętrznego i np zmniejszenie rozdzielczości na 1280x800 podwaja ilość klatek.
Dodam że np włączenie lusterka także pożera nieco klatek.
Jeśli chodzi o samoloty to jednym z wielkich nieobecnych w iłku jest Wellington.
-
ProcessAffinityMask 1 - pierwszy rdzeń
ProcessAffinityMask 2 - drugi rdzeń
ProcessAffinityMask 3 - oba rdzenie
Podobno.
-
Ja mam ustawione 0.
Ale z tego co widzę włączając menedżera zadań to i tak pracują dwa rdzenie.
-
Dla ludzi co mają zwalone 7 partów, są nowe mirrory wystarczy zjechać na dół i będziecie mieli. Uważam że najlepsze mirrory to te na samym dole ale nie sprawdzałem ponieważ pobieram 4.09 (jeee jeszcze 12 min ^^).
Czy komuś udało się odpalić 1.08 pobrany w 7 częściach. Zacząłem pobierać właśnie z ostatniego podanego mirrora
http://www.flygflottilj16.se/fil/UP_18_full.part01.exe
próbowałem zainstalować, ale wywala błąd
CRC failed in UP_18_full\fb_hfx3do09.sfs
-
Torrentowy polecam. Działa. Sprawdzałem.
-
Torrenty... , myślałem, że mnie to ominie, jak to w ogóle działa, pytam poważnie.
Wracając do tego szajsu, czyli moda w siedmiu częściach. Problem jest z part 2, gdzie brakuje ww. pliku. Ściągnąłem part 2 z trzech innych mirrorów i za każdym razem to samo. Wytłumaczcie mi zatem, po co w koło powielają linki do części z błędami. Nikt tego nie sprawdza? Na co komu taka radosna tfuuuurczość? Człowiek jeno czas i nerwy traci, kruca.
-
...Wytłumaczcie mi zatem, po co w koło powielają linki do części z błędami. Nikt tego nie sprawdza? Na co komu taka radosna tfuuuurczość? Człowiek jeno czas i nerwy traci, kruca.
No to nie trać nerwów :001:
i zastanów się co robisz źle. Pomyśl też, że jest wielu userów którym ściągnięcie plików i instalacja nie sprawiły najmniejszych problemów.
-
Torrenty... , myślałem, że mnie to ominie, jak to w ogóle działa, pytam poważnie.
Nie jestem jakimś stałym użytkownikiem torrenta, ale spróbuje wytłumaczyć :
1. pobierz mikro torrenta i zainstaluj : http://www.bfmsa.com.pl/pobierz,mikro_torrent,305.html na przykład lub z każdego innego miejsca
2. ze strony http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,308.0.html pobierz plik up_18_full.exe.torrent
3. po ściągnięciu uruchom torrenta
4. przeciągnij plik z UP do okienka
5. rozpocznij ściganie ( a w zasadzie samo się zacznie )
6. po około 6-8 h powinieneś się cieszyć UP 1.8
Pamiętaj o skonfigurowaniu torrenta ( wskazać miejsce w którym ma zapisać się UP 1,8 , musi być wystarczająco dużo miejsca, torrent automatycznie rezerwuje miejsce na dysku )
Mam nadzieję, że wszystko jasne.
-
Nie jestem jakimś stałym użytkownikiem torrenta, ale spróbuje wytłumaczyć :
Mam nadzieję, że wszystko jasne.
To jest odpowiedź! Spróbuję.
-
Jednak obeszło się bez torrentów. Okazuje się, że błąd jest w part 03
http://up_18_full.part03.rar/
i lepiej nie pobierać jej z ostatnich mirrorów (skandynawskich), ale np. z ww.
-
Zrobiłem nowe pliki klas dla wczesnych Spitów i Hurrków, zmieniające "roundle" na "bardziej historyczne" (np na Spitach Mk.I zrobiłem roundel z 1940r a nie jak w UP z 1942 :001:).
Zrobiłem nowe pliki klas zmieniające literowe oznaczenia na "standartowe" dla Mietków serii E-7/B i serii F(2;4)/B. (Mietka E-4/B nie zmieniałem, bo widziałem kiedyś zdjęcie z podobnym oznaczeniem literowym).
Pracuję teraz nad plikami klas dla Mietków i Foczek, które "poprawią" wygląd Haken i Balken na jasnych skinach.
Pliki klas dla Spitów i Hurrków "nie zdążyły :001:" znaleźć się w paczu do UP 1.8 a pliki dla Mietków /B dopiero ukończyłem.
Jeśli będzie zainteresowanie to udostępnię te pliki "zbiorczo" (oczywiście z podziałem na typy :icon_rolleyes: ). Dla użytkowników MAT'a mam niespodziankę: kilka wersji "krzyży" w zależności od wyboru w Panelu MAT Manager'a. (W "standardowej" wersji UP ilość "krojów krzyży" jest drastycznie ograniczona :005:).
-
Mam problem z 6DOF w Ultra Packu. Mam TrackIRa, ustawiony Normal View, mod 6DOF Look Around aktywowany JSGM i za nic w świecie nie mogę sobie przybliżać widoku. Działają tylko podstawowe funkcje góra dół i boki. U was działa 6DOF bez problemów ? W profilu Tracka wszystkie osie są włączone ...
-
Marzen@
Spróbuj tak , wyłącz mod'a 6DOF Look Around w JGSM a włącz 6DOF_Tracker_2_0_sHr , na 6 dof
przełączaj zmapowanym przyciskiem toggle gunsight , działa niezależnie czy masz ustawiony Normal View czy inny
kąt widzenia.
U mnie po włączeniu moda 6DOF Look Around działają tylko dwie osie , nie pomaga przełączanie toggle gunsight.
-
Dzięki za info Leszku - spróbuję wieczorem. Pozdrawiam.
-
Przesiadłem się na Windows 7 Ultimate!
Iłek działa ok, ale z jednym wyjątkiem - w wersji UltraPack 1.8 nie działa centrowanie trakira. Wszystko inne jest, 6DOF prawidłowe. W innych wersjach np, 4.08, 4.09, AAA centrowanie działa prawidłowo.
Dodam jeszcze, że w samym programie trakira (do centrowania klawisz F12) również działa to prawidłowo, a po uruchomieniu Iłka z UP1.8 - już nie.
Może ktoś ma na to receptę :001: ?
-
Mam problem z 6DOF w Ultra Packu. Mam TrackIRa, ustawiony Normal View, mod 6DOF Look Around aktywowany JSGM i za nic w świecie nie mogę sobie przybliżać widoku. Działają tylko podstawowe funkcje góra dół i boki. U was działa 6DOF bez problemów ? W profilu Tracka wszystkie osie są włączone ...
Marzen, a próbowałeś w czasie gry wcisnąć Shift+F1? Powinno zadziałać :)
jurekt49, jedyne co mi przychodzi na myśl, to konflikt przy F12 - nie masz przypadkiem czegoś zbindowanego w iłku pod tym klawiszem? Jeśli się nie mylę, w samym sofcie TrackIra można zmienić klawisz, do którego przypisane jest centrowanie. Może spróbuj zmienić np na F11.
-
Próbowałem - nic nie dało. Zadziałało dopiero rozwiązanie podane przez leszka666.
-
Nie wiecie może czy w UP 1.8 da się jakoś zmienić chmury na defaultowe? Powodują one u mnie mocno widoczny spadek FPS.
-
Marzen@
Jakby co to leszek660 , bo jeszcze ktoś coś sobie pomyśli :021:, fajnie że zadziałało :001:
-
Przesiadłem się na Windows 7 Ultimate!
Iłek działa ok, ale z jednym wyjątkiem - w wersji UltraPack 1.8 nie działa centrowanie trakira. Wszystko inne jest, 6DOF prawidłowe. W innych wersjach np, 4.08, 4.09, AAA centrowanie działa prawidłowo.
Dodam jeszcze, że w samym programie trakira (do centrowania klawisz F12) również działa to prawidłowo, a po uruchomieniu Iłka z UP1.8 - już nie.
Może ktoś ma na to receptę :001: ?
Ja mam problem z Iłkiem na Win7. Zainstalowałem Iłka 1946 i doinstalowałem UltraPack1.8. Uruchamia się, po czym przy ładowaniu przy około 5-9% wywala do windowsa, bez żadnego błędu. Ustawiałem już zgodności itd i dalej jest to samo.
-
Jeszcze mam pytanie, czy na świeżego IŁka 1946 trzeba instalować 4.08 i 4.09 żeby instalować UP?
-
Jeszcze mam pytanie, czy na świeżego IŁka 1946 trzeba instalować 4.08 i 4.09 żeby instalować UP?
Oczywiście. Tak jak pisałem dwie strony wcześniej:
1. Instalujesz gołego iła 1946
2. Na to patch 4.08m international
3. Po nim 4.09m international
4. Po nim Ultra Pack 1.8
-
Ja mam problem z Iłkiem na Win7. Zainstalowałem Iłka 1946 i doinstalowałem UltraPack1.8. Uruchamia się, po czym przy ładowaniu przy około 5-9% wywala do windowsa, bez żadnego błędu. Ustawiałem już zgodności itd i dalej jest to samo.
Sprecyzuj słowo doinstalowałem. Przeprowadziłeś instalację UP zgodnie z instrukcją, czy po prostu wypakowałeś go do folderu z grą.
Jeszcze jedno. Iłka spatchowałeś do wersji 4.09 przed instalacją UP?
-
Tak, patchowałem. Wszystko tak jak podał Marzen. Inaczej bym nie zadawał pytania gdybym nie spróbował wszystkich opcji. Problem okazał się być w karcie graficznej, a raczej jego driverach. Tak jakby sterowniki mi się zacięły
wszystko ręcznie usunąłem, DriverSweeperem (polecam ;) ), zainstalowałem od nowa, nowe problemy i tak parę razy aż w końcu się udało. Zainstalowałem IŁka od nowa, patche i UP i teraz działa.
A jeszcze mam pytanie odnośnie samego UP. Czy te mody są już aktywne? Czy trzeba je tym programikiem aktywować? Czy tam są tylko jakieś dodatkowe?
-
Mody aktywujesz przy pomocy programu JSGME.exe. Jest w katalogu głównym gry. Domyślnie wszystkie mody są wyłączone.
-
Nie wiecie może czy w UP 1.8 da się jakoś zmienić chmury na defaultowe? Powodują one u mnie mocno widoczny spadek FPS.
Może to nie chmury:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2559.msg25877.html#msg25877
-
WITAM
Jestem nowy na tym forum. Pozdrawiam wszystkich fanów IŁKA.
Ktoś tu napisał że do IL2 można wgrać Łosia. Jak to zrobić?
Grzesiek
-
Wersja Ultr@Pack 2.0 już do pobrania :
http://il2ultrapack.net46.net/index.php/board,59.0.html
WITAM
Jestem nowy na tym forum. Pozdrawiam wszystkich fanów IŁKA.
Ktoś tu napisał że do IL2 można wgrać Łosia. Jak to zrobić?
Grzesiek
Poszukaj wątku o Łosiu , jest tu gdzieś.
-
Po zainstalowaniu UP 2.0 pojawiają się u mnie na liście nowe dostępne samoloty (m.in. Mig-17 ,nowe wersje F-86 ,a nawet Su-26 :shock:),a w rzeczywistości ich nie ma - maja "skóry" dostępnych maszyn. ??? Czy to błąd przy instalacji UP czy wina jego twórców ?
-
Po zainstalowaniu UP 2.0 pojawiają się u mnie na liście nowe dostępne samoloty (m.in. Mig-17 ,nowe wersje F-86 ,a nawet Su-26 :shock:),a w rzeczywistości ich nie ma - maja "skóry" dostępnych maszyn. ??? Czy to błąd przy instalacji UP czy wina jego twórców ?
Przeinstaluj sobie UP 2.0. Faktycznie mam nowe samoloty: Sabre i MiG 17 i zapomnianego Swordfisha ale w miejscu Su 26 wyświetla się AIR.
-
Mam taki problem, ściągnąłem UP 2.0 (te 7 części po 500MB) gdy uruchamiam nie mogę wybrać programu docelowego tylko zaczyna się wszystko zaczyna się instalować na C tam gdzie nie mam zainstalowanej gry. Oczywiście wszystkiego nie instaluje bo za mało mam miejsca na tym dysku. To u mnie jest coś z tą instalatorem czy rzeczywiście powinno się wszystko zainstalować na C.
-
Jeśli jest tak samo jak w UP 1.8 to najpierw wszystko rozpakowuje się na C:, dopiero potem wybierasz ścieżkę gdzie wszystko a być wklejone.
-
Nie otwieraj bezpośrednio plikiem wykonawczym lecz wypakuj go winrarem na dysk gdzie masz miejsce. W folderze po rozpakowaniu znajdź plik setup.exe i go uruchom.
-
Właściwie co nowego wnosi/zmienia UP 2.0 ?
-
Również mnie ciekawi co daje UP 2.0 za zmiany....
W necie niestety ubogo z informacją na ten temat.
-
Coś nie tak z tym Up 2.0 mam. po 5 sekundach wywala mi grę do pulpitu- z up 1.8 było wszystko ok.Do tego są ruskie napisy.Może wie ktoś o co tu biega?.
-
Zainstalowałem :) dla jasności: wersja goła 4.08 spaczowana do 4.09 i zainstalowany UP 2.0. Wszystko poszło gładko, działa jak i HL. W zasadzie polatałem z 10 minut..... pierwsze ze miałem wersje polską po zainstalowaniu moda mam angielską :( , mapy w szybkim edytorze nie przybyły, natomiast pełen edytor wzbogacił się znacznie.....
Dźwięk "zmieniony" bynajmniej mam takie odczucie, za krótkie testy.
Zmieniona szata startowa z logo UP, wersja 4.09m, menu też uległo zmianie układu włączników itp. Zwiększyła się ilość samolotów, lista została alfabetycznie poukładana. W trakcie lotu mieliśmy prędkość i wysokość i doszedł jeszcze jeden wskaźnik. Tekstury trochę lepsze, ale za krótko testowane.
-
A ja taki problem mam. Na 4.09m zainstalowałem UP 1.8. wszystko było dobrze. później zainstalowałem patch podnoszący UP do wersji 2.0. No i zonk. Mod niby działa ale kiedy uruchamiam ten Generic Mod Enabler (ikona G na pulpicie) to tam nie ma żadnego moda, listy są puste. Czy została tylko reinstalacja moda i Iła - czy można jakoś samego Moda usunąć?
-
Podobny problem miałem- zrób tak, ściągnij sobie Up 2.0 pełny mod. Wgraj grę, na nią patche 4.08m i 4.09m. Po tym wszystkim wgrywasz Up 2.0- ale nie klikaj na tego moda żeby sie rozpakował tylko sam go rozpakuj w wybrany przez ciebie katalog, dlatego że gubi on jakieś pliki pdczas automatycznego rozpakowywania. 3 razy próbowałem klikając aby się sam rozpakował i tyle razy miałem problem. Za 4 rozpakowałem go do katalogu wcześniej przygotowanego na dysku C i się powiodło.
-
nie chciało mi się zaciągać całego UP 2.0 więc pogrzebałem i wymyśliłem takie rozwiązanie. W głównym katalogu z grą są dwa katalogi:
JSGM-MODS oraz jsgmmods.
Jeden z nich po instalacji patcha 2.0 był pusty. Przekopiowałem więc zawartość pierwszego do drugiego (lub na odwrót nie pamiętam teraz który był pusty). Po takim zabiegu w Generic Mod Enabler pojawiają się dostępne mody. Jest ich 21.
Czy w UP 2.0 tyle powinno byc czy jest ich więcej?
-
Jeśli w UP 2.0 jest MIG -17 to chyba lekką ręką kopia poprzednika MIGa-15 bez wysiłku.
Więc nadal jest to niby MIG-15. Sam układ skrzydeł jest inny, obrys przekroju kadłuba itd.
A niech mi ktoś powie skąd obie maszyny mają nieznane mi wyposażenie i położenie osprzętu w kabinie. Ani zegary mi nie pasują , ani panel boczny. To nie MIGI !!!
poprosiłbym o większy realizm.
-
Mam pytanie do latających na Ultra Pack 2.0, czy latał ktoś z wykorzystaniem katapulty? Jak ją uruchomić?
-
A więc jednak problem z Migiem-17 się rozwikłał. Pozostaje jeszcze silnik w samolocie Fiat G.55 Centauro - nie mogę go odpalić, czy u Was też występuje ten problem ? I jeszcze ten kokpit w samolocie Fi-156 - brak wskazówek na "zegarach" .Powalające.... Poza tym UP podoba mi się ,większość samolotów o których marzyłem w końcu się pojawiła. Pozostaje jednak jeszcze kilka "niespełnionych marzeń" - m.in. Avro Lancaster i A-26 Invader. :001: W przypływie szczodrości przydałby się jeszcze A-1 Skyrider, no i może jakiś Mig-17 z prawdziwego zdarzenia . A stąd już droga otwarta do "poważniejszych" odrzutowców . :002: Ciekaw jestem na jakim okresie historycznym nasz "Iłek" skończy .
-
Iłek nie przebije 1 Macha, ma za słaby silniczek:)
-
Ale można się skupić na maszynach poddźwiękowych. :001: Marzy mi się osobiście np. Ił-28Sz. :002: Albo jakieś helikoptery, choćby Huey. Byłoby "soczyście". :004:
-
Po zainstalowaniu UP 2.0 wer. polską zmieniło mi na angielską, ogólnie to nie przeszkadza ale czy jest możliwość przywrócenia spolonizowanej wersji?
-
I jeszcze ten kokpit w samolocie Fi-156 - brak wskazówek na "zegarach" .Powalające....
Szturmowik, chyba trzeba udać się na badania kontrolne do okulisty:
(http://img268.imageshack.us/img268/1660/fsscr000a.png)
-
http://images46.fotosik.pl/244/670ae14daed19aeb.jpg (http://images46.fotosik.pl/244/670ae14daed19aeb.jpg)
A u mnie panel wygląda tak - jak widać wskazówki ma tylko wariometr. ;) Myślałem ,że to problem "globalny".
P.S.: Z tym udawaniem się do okulisty - nie będę tego komentował. Wiadomo - "z szarżą gadasz" nie wypada się odzywać . :004: Jak ktoś ma zaledwie 22 lata i 150 postów jest idiotą który nic nie wie. :004: Pozdrawiam !
-
A u mnie panel wygląda tak - jak widać wskazówki ma tylko wariometr. ;)
Jednak okulista... Ja widzę tu jeszcze wskazówkę ciśnienia ładowania, wsakazówki zegara i zakrętomierz z kulką. Fakt - kilku brak.
-
Wariormetr też ma ! :D Brać numerki do okulisty.
-
A napisał, że brak wszystkich :011: Czytać tekst ze zrozumieniem - do podstawówki :002:
-
A napisał, że brak wszystkich :011: Czytać tekst ze zrozumieniem - do podstawówki :002:
No nie do końca, bo jak by napisał , że niektóre zegary nie mają skazówek to sprawa byłaby jasna a napisał, że nie mają , w domyśle wszystkie. Mamy zdaję się filozofa na pokładzie więc może on rozstrzygnie ten spór. :D
-
Dzięki za fachową pomoc. ;) EOT
-
Dzięki za fachową pomoc. ;) EOT
A jak ci pomóc ? Musisz sam szukać przyczyny. Nocne oświetlenie działa ?
99,9% userów ma kompletną kabinę, widać coś źle zainstalowałeś.
-
Ja z innej półki, gdzie trzeba wgrać swoje skiny by były widoczne w maszynach z UP? W folderze grzy Paint Schemes tych typów maszyn nie ma więc tam nic to nie daje a nie znalazłem miejsca, gdzie te typy maszyn są widoczne.
-
Nie mogę poradzić sobie z ultr@ 2.0. W czasie ładowania misji obraz staje się monochromatyczny w brązach a litery i cyfry zastępują kwadraciki. Napisy w grze też składają się z ciągu kwadracików. Wersja 1.8 działała bez problemów. Czy miał ktoś taki problem? Mam kartę HD4870 i Win7 64bit. Ściągam pełną ultrę 2.0, bo obecnie mam 2.0 postawioną na 1.8 - oczywiście robiłem już próby reinstalacji.
-
Nie mogę poradzić sobie z ultr@ 2.0. W czasie ładowania misji obraz staje się monochromatyczny w brązach a litery i cyfry zastępują kwadraciki. Napisy w grze też składają się z ciągu kwadracików.
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=12610.0
-
Dla zainteresowanych - trzeba cofnąć się do Catalyst 9.10 :012: Grzebanie w conf.ini nie jest dobrym rozwiązaniem.
-
Dla zainteresowanych - trzeba cofnąć się do Catalyst 9.10 :012: Grzebanie w conf.ini nie jest dobrym rozwiązaniem.
Jeśli wyłączysz shader'y to FPS'y spadną mniej więcej o połowę....
-
Ja z innej półki, gdzie trzeba wgrać swoje skiny by były widoczne w maszynach z UP? W folderze grzy Paint Schemes tych typów maszyn nie ma więc tam nic to nie daje a nie znalazłem miejsca, gdzie te typy maszyn są widoczne.
Widze, że nikt nie ma pomysłu jak w UP 2 wgrać sobie np. skina bf 109B
-
Stworzyć katalog o nazwie samolotu w tym folderze ?
-
Stworzyć katalog o nazwie samolotu w tym folderze ?
ale w jakim folderze?
-
Np. F:\IL-2 Sturmovik 1946\PaintSchemes\Skins\(i tutaj stwarzasz swój folder o nazwie samolotu w którym będzie Twój skin) ?
-
Np. F:\IL-2 Sturmovik 1946\PaintSchemes\Skins\(i tutaj stwarzasz swój folder o nazwie samolotu w którym będzie Twój skin) ?
właśnie problem w tym ,że stworzyłem ale samoloty z Ultra Packa 2,0 nie widzą moich skinów. to działa tylko do podstawowych samolotów z czystej wersji. Powtarzam pytanie: skąd w takim razie Ultra Pack pobiera skiny samolotów, bo tam właśnie powinienen wgrać swoje skiny tylko nie moge folderu namierzyć
-
A wpisujesz prawidłową nazwę dla folderu tego samolotu ? Jakiego ma to dotyczyć ?
-
właśnie problem w tym ,że stworzyłem ale samoloty z Ultra Packa 2,0 nie widzą moich skinów. to działa tylko do podstawowych samolotów z czystej wersji. Powtarzam pytanie: skąd w takim razie Ultra Pack pobiera skiny samolotów, bo tam właśnie powinienen wgrać swoje skiny tylko nie moge folderu namierzyć
Znajdujesz plik air.ini
Otwierasz go notatnikiem i widzisz:
...........
B-24J-100-CF air.B_24J100 1 usa01 SUMMER
B-29 air.B_29 1 NOINFO usa01 SUMMER
KB_29P air.KB_29P 1 NOINFO usa01 SUMMER
C-47 air.C_47 1 usa01 DESERT
F-51D air.F_51D 2 g01 SUMMER
F-80C air.F80C 1 NOINFO usa01 SUMMER
F84G1-ThunderJet air.F_84G1 1 NOINFO usa01 SUMMER
F84G2-ThunderJet air.F_84G2 1 NOINFO usa01 SUMMER
F84G3-ThunderJet air.F_84G3 1 NOINFO usa01 SUMMER
.............
W lewej kolumnie masz nazwy samolotów - inne niż te, które widzisz w grze
Tworzysz dla danego samolotu katalog o takiej właśnie nazwie - zawsze.
Pozdrawiam
-
Znajdujesz plik air.ini
Otwierasz go notatnikiem i widzisz:
W lewej kolumnie masz nazwy samolotów - inne niż te, które widzisz w grze
Tworzysz dla danego samolotu katalog o takiej właśnie nazwie - zawsze.
Pozdrawiam
Dzięki Ranwers, teraz działa ;)
-
Nowe pytanko, jak wgrać moda zuti 1,12, żaden link anglojęzyczny mnie nie ratuje, potrzebuję krok po kroku polską instrukcję dla blondynki ;)
-
Ściągasz pliczek i rozpakowujesz go do katalogu głównego iłka ,jak to zrobisz dobrze
to w pliku jsgmemods ( UP-2.0) lub JSGME-MODS ( UP -1.8 ) pojawi ci się plik 01_Zuti_DSMod_v1.12_UP.
Wersja dla ostrożnych , wypakowujesz pliki na pulpit ,pliki są dwa w tym jsgmemods ,w nim jest
plik 01_Zuti_DSMod_v1.12_UP , który na zasadzie kopiuj i wklej umieszczasz odpowiednio dla wersji UP w jsgmemods lub w JSGME-MODS.
Po uruchomieniu mod enablera widoczny w nim po lewej stronie plik zuti 1.12 przenosisz z lewej na prawą
stronę i gotowe , miało być jak dla blondynki więc jest :002:.
Link do pliku dla tych którzy nie mają ;
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1602.0.html
-
Koledzy
Czy Ultra@Packi sa kumulatywne - czy wystarczy sciągnąć 2.0n .
poprzednio miałem UP1.7 - obecnie po reinstalu kompa mam 2.0n i wydaje mi sie ze powinienem ściągnąć poprzednie wersje UP aby uzyskac to co miałem plus to co jest w 2.0n.
Od którego UP zacząć ?
-
Jeśli masz 2.0n to niczego więcej nie potrzebujesz.
-
A to dziwne .
W "poprzednim życiu"mój Ił mając up 1,7 miał trochę więcej i trochę innych
a/ samolotów np: P24 , Piaggio
b/ zestawów map
c/ dodatkowych modów tu nie widzianych
Dlatego też moje pytanie o kumulatywność tychże dodatków.
Inna sprawa że uzyskać gdziekolwiek aktywnego linka do 1,7 lub 1,8 jest praktycznie niemożliwe , więc moje dociekania są raczej akademickie.
I tu nasuwa się jeden temat dla osób będących - jak widać na forum - kopalnią wiedzy o wszelkich patchach , modach i innych usprawniaczach tego miłego symulatorka.
Ideałem byłoby zebrać to wszystko w - kolokwialnie mówiąc - kupę w/g następującego schematu
- patch / na którą wersje / ewentualne podstawowe kłopoty
- mody / które na którą wersję / co dodają
- i nic ponad to w temacie
Dla wyjadaczy są to buły z masłem , ale dla indolentów ( vide moi ) w tym miejscu kończy się zabawa - zaczynają schody.
-
.... w tym miejscu kończy się zabawa - zaczynają schody.
Jest prościej niż można przypuszczać :001:
Gra rozwija się od strony technicznej, głównie "sieciowość" i inne "bajery" by ZUTI, a co za tym idzie ważne są wszelkie "zgodności", sprawdzanie kompatybilności plików itd. Nowe Maszyny, mapy, obiekty są "przenaszalne" miedzy wersjami gry i można je instalować praktycznie dowolnie jeśli grasz offlline.
Trochę inaczej jest z efektami na serwerach ale offline możesz mieć dowolne.
Jeśli jesteś fanem konkretnej maszyny to musi ona "być" na serwerze na którym latasz, jeśli jesteś fanem UP 1.7 - możesz grać na serwerach "akceptujących" Twój plik button.
"Wypadanie" niektórych modów (np P24) z kolejnych wersji rozwojowych wynika głównie z powodów technicznych (o P24 znajdziesz odpowiedni wątek tu, na Forum).
Autorzy modów publikują swoje prace na kilku portalach jednocześnie, są i tacy, którzy "przywiązali się" do jednego np AAA, są tacy, którzy tworzą tylko dla konkretnej wersji np HSFX lub tylko offline - SAS.
Więc, jak napisał Minamir, UP20n to "podstawa" - zawiera "zgodność" z kilkoma innymi, różnymi serwerami/wersjami/odmianami gry, a P24 i/lub inne maszyny/mapy/obiekty/efekty możesz sobie doinstalować.