Autor Wątek: Wrażenia z gry  (Przeczytany 40826 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #135 dnia: Sierpnia 05, 2009, 21:17:56 »
Smigło dmucha solidnie a ogon jest leciutki. W czwartej minucie pilot nie ma najmniejszych problemów żeby toczyć się we właściwym kierunku bez niczyjej pomocy: http://www.youtube.com/watch?v=j6PnKUEFX8g

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #136 dnia: Sierpnia 05, 2009, 21:53:49 »
Tak, to sa bardzo lekkie samoloty :)
http://www.youtube.com/watch?v=4GG_285c0Bg
tutaj od minuty 1.13, nawet przy malej predkosci da sie operowac kierunkiem http://www.youtube.com/watch?v=G_HFDRiNNAg&feature=related
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpnia 05, 2009, 23:12:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=j6PnKUEFX8g

Piękne ujęcia camela i spita w szyku. Camel na pełnym gazie a spit na granicy przeciągnięcia :)

Qbeesh

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpnia 07, 2009, 10:24:32 »
Dobra...jestem totalnie zajarany tym simem. Tak bardzo, że nawet Amigę na razie odstawiłem.
Nadal jednak DM na mnie wrażenia nie robi. Mam też wrażenie że od czasów KotS sporo rzeczy zniknęło z sima. Podobna sytuacja jak w Silent Hunterze iii, gdzie dopiero przeglądając pliki dźwiękowe można zobaczyć czym ta gra miala być. Pod względem kampanii, modelu i efektów zniszczeń, bugów nadal odstaje od Red Barona. Chciałbym poczuć ten oldskul, gdzie wiedziałem ilu pilotów, ile samolotów mam w eskadrze, kto zginął, kto ze mną leci, kto został ranny, kto ile zestrzelił wrażych maszyn, jakiego asa zestrzeliłem itp. W Red Baronie fajna też była opcja ofensywy, gdzie można było wesprzeć na froncie atakującą piechotę. Widać było masę takich smiesznych spritów . W ogóle myslałem, że na ziemi więcej będzie się działo: że w okopach będą siedzieć żołnierze, że będzie widać tam stanowiska strzeleckie, artyleryjskie ,że ludziki będą biegać sobie po ziemi niczyjej, że stronę frontu będą poruszać się kolumny samochodów i piechoty itp. Marzeie sciętej głowy, ale tak naprawdę to najbardziej nie jestem zachwycony modelem zniszczeń. Skrzydło się nie wygina gdy dostanie serię - w skrzydle i kadłubie pojawiają dziury. Tak na logike wydaje mi się. Nie łapię dlaczego nikt jeszcze nie wpadł na to, że tam gdzie pocisk trafi, tam pojawia się dziura. Było cos takiego jedynie w B-17 2: the mighty eight. Heloł! trochę już minęło czasu od tamtej gry.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 07, 2009, 10:32:42 wysłana przez Qbeesh »

qrdl

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpnia 07, 2009, 16:52:00 »
A czy macie wrażenie, że balony spadają dokładnie tak samo i to praktycznie bez animacji? W ogóle nie mają modelu zniszczeń czy też czegokolwiek w tym stylu. Jakby pojawiała się tekstura i koniec, na ziemię. Miałem takie wrażenie przed ostatnimi puthami.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpnia 08, 2009, 08:23:50 »
Było cos takiego jedynie w B-17 2: the mighty eight. Heloł! trochę już minęło czasu od tamtej gry.

Mam takie nieodparte wrażenie, że B-17: Mighty Eight 2 to gra która wyprzedziła z lekka swój czas.

Wracając do tematu.
Udało mi sie wczoraj uruchomić grę i polecieć dwa razy quick mission (czy jak to się zwie ...).
Na razie jestem na etapie ustawień grafy, więc sie o tym nie wypowiadam.
Ale ... Olo sprzedał chłopakom z "Flight of the rice" cały zapas gumy od majtek jaki mu został po FB 4.01m.
Ja rozumiem, że te samoloty były lekkie, silniki o niskiej mocy - ale to nie tłumaczy zataczania sie po niebie jak pijany zając ...
Brak (albo ja tego nie zauważyłem w kontrolsach) regulacji czułości joya - pomyłka moim zdaniem.
I może mi ktos powie -dlaczego panel kontrolny gry jest poza grą ?
Jest na to jakiekolwiek racjonalne wytłumaczenie ?

Ramm
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

narrator

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #141 dnia: Sierpnia 08, 2009, 13:50:24 »
A ja mam inne pytanie odnośnie wrażeń - jak to w ogóle chodzi? Wymagania podane przez producentów są wzięte z kosmosu. Jak ROF może chodzić na takim sprzęcie:
c2d e8400 (3ghz)
4gb ram
gf8 8800gts

Bo wygląda kusząco, a CFS3-OFF2 latało mi się naprawdę przyjemnie. Tylko jeżeli mam oglądać grafikę na poziomie OFF2 to dziękuję, nie ma większego sensu zakup tej gry.

(a co B-17 2 to gra zdecydowanie nie trafiła w swój czas wymaganiami, zresztą do dziś u mnie chodzi kulawo... tekstury się nie doczytują, itp.)

empeck

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #142 dnia: Sierpnia 08, 2009, 14:30:30 »
Ja mam GF E6400 niekręcony (2,13GHz), GF 8800GTS 640MB i 4GB ram, RoF w ustawieniach na średnich, bez postprocesów, bez trawy, z drzewami na low, chodzi znośnie (30 - 40fps), dopóki nie włączę mapy, wówczas spada nawet poniżej 20fps. Mam nadzieję, że ten bug z mapą szybko poprawią.

Grafika jest w sumie lepsza od OFF2, choć drzew jest w RoFie zdecydowanie mniej niż w OFF.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #143 dnia: Sierpnia 08, 2009, 18:14:35 »
Polatałem trochę dłużej.
W sumie nic nowego nie odkryłem, tyle tylko, że mam nie odparte wrażenie, albo czegoś nie wiem, albo tak musi być.
Latanie Spadem to czysta frajda. Stabilny, szybki, dobrze się wznosi, moze jest ciut niesterowny na niskich prędkościach, ale do przezycia
Nieuport jest jeszcze lepszy moim zdaniem - może nie taki szybki, ale bardzo poprawny w wykonywaniu manewrów.
Nie latałem Albinosem.
Latanie Fokkerem to zupełna porażka ...
O to chciałem zapytać szanowne grono - czy ten samolot u Was też się tak trzęsie ? Celowanie z niego to loteria, ma tendencje do ciągłego wznoszenia (to nie mój joy, bo w spadzie ani w newportkach tak nie mam), tragiczna prędkość.
Nie wiem o co chodzi, być może coś mam ustawione nie tak ....

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Qbeesh

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpnia 08, 2009, 20:59:57 »
A ja mam inne pytanie odnośnie wrażeń - jak to w ogóle chodzi? Wymagania podane przez producentów są wzięte z kosmosu. Jak ROF może chodzić na takim sprzęcie:
c2d e8400 (3ghz)
4gb ram
gf8 8800gts

Bo wygląda kusząco, a CFS3-OFF2 latało mi się naprawdę przyjemnie. Tylko jeżeli mam oglądać grafikę na poziomie OFF2 to dziękuję, nie ma większego sensu zakup tej gry.

(a co B-17 2 to gra zdecydowanie nie trafiła w swój czas wymaganiami, zresztą do dziś u mnie chodzi kulawo... tekstury się nie doczytują, itp.)

Nie wiem, albo coś u mnie nie tak albo u kolegów z forum tego i ROF.

8800GTX 768
Quad 660 podkręcony coś w okolicach 2.4-2.7 (CPUz pokazuje 2.7)
4gb ramu
Winda XP
Soundblaster Audigy

Ustawienia.
1280x1024
Wszystko max, postefekty wszystkie poza DOF. AA 4x, anizo 16x w sterownikach.
Dzwięk też max na 64

No i kurde...chodzi bez zająknięcia zupełnie, wszystko płynnie. Jedynie zwalniało mi gdy atakowałem pojazdy na leśnej drodze, jak kosiakiem pomiędzy drzewami leciałem, ale nie tak, żeby się zwalić na ziemię.
No chyba, że koledzy z forum dali się nabrać na fikuśną, kosmiczną technologię sprzed 20 lat i muszą teraz grać w rozdziałkach milion x gazylion pixeli, bo inaczej kaszanę na superpłaskim ekranie mają :021: Darujcie kameraden...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2009, 21:06:46 wysłana przez Qbeesh »

Qbeesh

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpnia 08, 2009, 21:09:51 »
Polatałem trochę dłużej.
W sumie nic nowego nie odkryłem, tyle tylko, że mam nie odparte wrażenie, albo czegoś nie wiem, albo tak musi być.
Latanie Spadem to czysta frajda. Stabilny, szybki, dobrze się wznosi, moze jest ciut niesterowny na niskich prędkościach, ale do przezycia
Nieuport jest jeszcze lepszy moim zdaniem - może nie taki szybki, ale bardzo poprawny w wykonywaniu manewrów.
Nie latałem Albinosem.
Latanie Fokkerem to zupełna porażka ...
O to chciałem zapytać szanowne grono - czy ten samolot u Was też się tak trzęsie ? Celowanie z niego to loteria, ma tendencje do ciągłego wznoszenia (to nie mój joy, bo w spadzie ani w newportkach tak nie mam), tragiczna prędkość.
Nie wiem o co chodzi, być może coś mam ustawione nie tak ....

Ramm.

Trzęsie jak cholera i faktycznie, ciężki trochę na dupkę. A Albatrosem fajnie się lata. Ten szmaciak zawsze mi się wyjęty z jakiejś steampunkowej baśni wydawał.

empeck

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #146 dnia: Sierpnia 09, 2009, 00:52:18 »
Dobra, to teraz ja trochę pomarudzę.

Dla mnie RoF w takiej postaci jak jest dziś jest po prostu kiepski.

Najpierw plusy.

FM, jest naprawdę świetny, choć parę rzeczy wkurza, jak choćby trochę za mocno rzuca samolotami, co sprawia, że nawet lot w szyku jest wyzwaniem , ale do tego się pewnie można przyzwyczaić. DM jest bardzo dobry. Grafika to coś co wyróżnia RoF wśród innych tytułów, bardzo mi się podoba oświetlenie w grze, perspektywa powietrzna wygląda ślicznie, uber woda jest na swoim miejscu ;) modele samolotów i ich textury (wliczając VC) są rewelacyjne. Selfshadowing rządzi. Chmury też.

Teraz minusy.

Terenem i lasami się trochę zawiodłem, drzewa szybko znikają, teren jest jakiś taki mało przekonujący, zwłaszcza textury, są mało różnorodne.

Najgorsze niestety, że do całej tej technologii o jakiej piszę powyżej, Neoqb zapomniało dodać grywalności. Misje offline i kampania są nudne i mało przekonujące. W każdej jednej misji w OFF dzieje się o wiele więcej niż tu. W RoF są one tak sterylne jak to tylko możliwe. Bardzo razi, że samoloty przeciwnika spawnują się gdy się odpowiednio zbliży do celu. Z tego co zauważyłem, nie mają one zaplanowanego lotu, nie startują z lotniska tylko się w odpowiednim momencie pojawiają. Do tego nie ma quick mission buildera, nie ma możliwości wybrania lotniska we Free Flight, w zasadzie offline się nie chce latać. W ogóle nie udało im się oddać uczucia, że to jest Pierwsza Wojna Światowa w powietrzu.

W multi latałem tylko trochę, ale też ono nie jest najszczęśliwsze. Wszyscy się rzucili do dogfightów, a w grze nie ma nawet możliwości zrobienia doga, tylko trzeba kombinować z coopami.

Mam wrażenie, że ekipie z Neoqb się skończyła kasa, wydali to co dotąd zrobili i teraz za kasę ze sprzedaży bety będą kończyć grę, dodatkowo wypuszczając nowe samoloty i wyciągając za nie kasę. Ciekaw jestem czy ploty o tym, że robią już sima z Drugiej Wojny są prawdziwe.

Ogólnie rzecz biorąc, gra w takiej postaci jaka jest teraz mi się nie podoba. Nie wciąga mnie po prostu. Od czasu do czasu w RoF zapewne polatam, ale moimi głównymi simami zostaną FSX i DCS.

qrdl

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #147 dnia: Sierpnia 09, 2009, 01:06:47 »
To co? Piszemy list żeby zmienili FM tak, żeby się łatwiej celowało i latało w formacji? Panowie, z całym szakunkiem, ile w to polataliście? Ja wiem, że z was są asy przestworzy, ale to, że macie problem z lataniem i celowaniem nie oznacza, że gra jest be. Pewnie jak będzie więcej podobnych głosów, to neqb zareaguje, poprawi, przecież klient to nasz Pan. Ale żeby potem nie było przegięcia w drugą stronę i marudzenia, że lata się łatwo, że strzelanka, etc.  :005:

Tako rzecze,
Zaratustra

empeck

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #148 dnia: Sierpnia 09, 2009, 01:17:17 »
FM wymieniłem w plusach :P

Nie czepiam się go, tylko jest trudny. Można się go nauczyć. Black Sharkiem też na początku nie potrafiłem prosto lecieć.

Z Wami, onlineowcami jest taki problem, że Wy w symulatorach widzicie tylko FM i uberwodę  :118:, a wszelakie komentarze na temat innych gier zaczynają się od 'W szturmowiku było tak: (...)'.  :021:

qrdl

  • Gość
Odp: Wrażenia z gry
« Odpowiedź #149 dnia: Sierpnia 09, 2009, 01:27:23 »
Zaratustra powie coś co otrze się ekskomunikę z Forum.
W Szturmowiku Starym to też było z tym FM różnie, jak choćby latanie na rzęsach (z klapami) na FW180 - żadna rewelacja. Wówczas królował FM z Flankera 2.xx.
Ja jestem Lockonowiec i kicham na Szturmowika, starego, nowego i każdego innego :-)

Tako rzecze,
Zaratustra