Autor Wątek: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)  (Przeczytany 172297 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #510 dnia: Listopada 29, 2011, 21:40:31 »
To akurat wynalazek japoński  :001:

John Cool

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #511 dnia: Listopada 30, 2011, 14:20:12 »
Bloker dla T-50 ?  :001:

To akurat wynalazek japoński  :001:

Ekhmmm... Ki diabeł? Dyskutujesz sam ze sobą czy jak?

Przy okazji - KnAAPO opublikowało trochę więcej zdjęć: www.knaapo.ru/rus/gallery/events/combat/t-50/t-50-3.wbp

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #512 dnia: Listopada 30, 2011, 20:13:35 »
Cytuj
Ekhmmm... Ki diabeł? Dyskutujesz sam ze sobą czy jak?


Potem doczytałem, że to jednak nie dla T-50  :001:

Odnośnie T-50-3 nie widać jakiś konkretniejszych  zmian w samej konstrukcji płatowca.  Wyposażenie elektroniczne jest zapewne znacznie bogatsze, w tym radiolokator.

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #513 dnia: Grudnia 02, 2011, 14:45:02 »

Czy to  pomalowany  T50-3?

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #514 dnia: Grudnia 02, 2011, 15:58:25 »
No, w photoshopie  :021:

I nie -3 tylko -2

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #515 dnia: Grudnia 02, 2011, 20:55:15 »

Faktycznie.T50-3 był nie pomalowany i się zasugerowałem...

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #516 dnia: Grudnia 28, 2011, 00:38:51 »

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #517 dnia: Grudnia 28, 2011, 09:17:52 »
No tak... 51 i 52 w jednej osobie :) takie "cuda" tylko w Święta  :002:

John Cool

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #518 dnia: Grudnia 28, 2011, 12:01:08 »
Raczej autentyk - przełożony został statecznik pionowy (może nawet i para) z '51' na '52'. W jakim celu - tego na razie nikt nie wie.

Terminy, terminy
« Odpowiedź #519 dnia: Grudnia 28, 2011, 15:00:11 »
Jeśli dobrze pamiętam, to Rosjanie zazwyczaj oblatywali i dostarczali samoloty w okolicach 24-25 grudnia. Prawdopodobnie zazwyczaj termin mieli do końca roku, a tydzień przed końcem to akurat tyle, żeby zrobić, co ma być zrobione, mając kilka dni rezerwy, jakby co. Być może nie zdążyli zrobić stateczników (choć lepiej: coś im się popsuło), i przełożyli z T-50-1, żeby wyrobić się w terminie.

John Cool

  • Gość
Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #520 dnia: Stycznia 05, 2012, 10:59:59 »

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #521 dnia: Stycznia 05, 2012, 18:43:57 »
Piękna linia, elegancki, niewątpliwie najbardziej "przystojny" myśliwiec 5-tej generacji. Oby za tym szły osiągi, walory bojowe i planowane terminy rozpoczęcia produkcji seryjnej. Jak na razie wszystko na to wskazuje, że tak będzie. Program PAK FA/T-50 to dla Rosjan wielka szansa i nadzieja na ratowanie, a nawet kontynuację potencjału twórczego i produkcyjnego sektora samolotów bojowych przemysłu lotniczego.
Wiesław D

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #522 dnia: Stycznia 06, 2012, 17:10:50 »
W/g ostatnich doniesień z prasy i sieci wynika, że informacja podana przez Johna Cool'a z 06.04.2010,się potwierdza. Podwieszane środki bojowe T-50 będą bowiem przenoszone na dwóch belkach katapultowych: lekkiej- UWKU-50L ( dla środków o wadze do 300kg) i ciężkiej UWKU-50U ( dla środków o wadze do 700 kg) Na tej pierwszej będą to:
           -  pocisk kierowany powietrze-powietrze K-77M (R-77M)- stosunkowo dobrze już znany , stanowiący rozwinięcie pocisku  R-77, który  zewnętrznie różni się od swego poprzednika             
              nieposiadaniem sterów kratownicowych co ma zmniejszać opory czołowe. Poza tym nowy pocisk ma powiększone inne osiągi i nową głowicę naprowadzania. Pocisk ma roboczą nazwę
              produkt 180 (izdiejie 180), i ma być gotowy do 2014 roku wraz, z samolotem 1-ego etapu.
           - pocisk kierowany  powietrze-powietrze K-77ME (energiczeskij) o podwojonym zasięgu wyposażony w silnik rakietowo -strumieniowy. Oba te pociski, jak do tej pory nie były
              prezentowane na wystawach.
           -  nowy pocisk kierowany powietrze-powietrze oznakowany jako produkt 270 - tu brak jest jakichkolwiek informacji, a ewentualne  skromne wzmianki na jego temat to tylko pewne     
              przypuszczenia i spekulacje, i jak się przewiduje może on stanowić uzbrojenie T-50 drugiego etapu.
           - całkowicie nowy projektowany od kilku lat pocisk przeciwradiolokacyjny H-36P - produkt (izdielie) 1815- jak do tej  pory  informacje na temat tej pozycji są bardzo skąpe, podobnie jak
              poprzedni nie był dotychczas prezentowany publicznie
           -  korygowana laserowo bomba lotnicza KAB-250 (UAB-250) wyposażona w odbiornik nawigacji satelitarnej. Przygotowywana do produkcji seryjnej ( 2014 rok). Po raz pierwszy została
              zaprezentowana na ubiegłorocznej wystawie MAKS-2011. Bomba ma dość osobliwy kształt- jest bardzo długa (3,2 m !), przy niewielkiej średnicy kadłuba, a z układem sterów przypomina
              wyglądem raczej pocisk kierowany
 Na ciężkiej belce katapultowej przewidywane są następujące pozycje;
          -   modułowy pocisk kierowany powietrze powierzchnia H-38M (produkt-izdielie 65)- w kilku wariantach naprowadzania- z wymiennymi głowicami i ładunkami.To nowa generacja rosyjskich
              kierowanych  pocisków powietrze powierzchnia między innymi z dedykowaną głowicą termowizyjną (ten wariant ma oznaczenie- H-38MT).  Szczegółowe dane tego pocisku zawiera mój
              post z  07.03.2010 ze strony 13 tego wątku. Pocisk przechodzi teraz cykl  prób i ma być gotowy do produkcji w latach 2013-2014.
          -  Pocisk kierowany powietrze-powierzchnia H-58USzK to zmodernizowany dobrze znany pocisk H-58U o zmniejszonych gabarytach i składanych sterach. Pocisk posiada imponujący zasięg-
             245 km, jeśli jest odpalony w pułapu 20 km, przy  prędkości 1,5 M. Szerokopasmowa głowica przeszukująca zapewnia "rozpoznawanie" wszystkich radarów naziemnych przeciwnika
          -  Produkt( izdielie)- 810.To nowy pocisk kierowany wyjątkowo dalekiego zasięgu, opracowywany na bazie znanego pocisku K-37 firmy Wympieł, lecz o gabarytach, które zapewni mu
             swobodne rozmieszczanie w komorach wewnętrznych T-50
Jak na razie brak jest wiarygodnych szczegółowych informacji ( nie licząc internetowych spekulacji ) na temat  asortymentu i rozmieszczenia w komorach i zaczepach podskrzydłowych pocisków niekierowanych i swobodnie spadających bomb lotniczych, a nie wykluczone, że będą to już nowe modele, które są aktualnie w trakcie opracowywania. 
       
   
Wiesław D

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #523 dnia: Stycznia 06, 2012, 17:39:33 »
Dla uzupełnienia dodaję ,iż wymieniane wyżej belki katapultowe dotyczą tylko komór kadłubowych, a pocisk-produkt 810 to oczywiście rakieta powietrze-powietrze. Mój post nie opisuję też kierowanych pocisków powietrze-powietrze o małym zasięgu, do manewrowych walk powietrznych- podwieszanych w komorach płatowca i ewentualnie na zaczepach podskrzydłowych.
Wiesław D

Odp: Pierwszy lot T-50 (PAK-FA)
« Odpowiedź #524 dnia: Stycznia 07, 2012, 11:49:53 »
Cytuj
pocisk kierowany powietrze-powietrze K-77M (R-77M)- stosunkowo dobrze już znany

Świetnie znany jest, szczególnie na papierze już od 10 lat, podobnie zresztą jak 40N6 z S-400, który już teraz ma się dopiero pojawić w S-500.

Cytuj
pocisk kierowany  powietrze-powietrze K-77ME (energiczeskij) o podwojonym zasięgu wyposażony w silnik rakietowo -strumieniowy. Oba te pociski, jak do tej pory nie były
prezentowane na wystawach

Bo tych pocisków nie ma... Jak T-50 będzie miał R-77 170-1 to będzie dobrze. Bo o tych też nie słychać.