Ja mam pytanie "techniczne", w końcu to "forum symulatorów lotniczych". Czy ma ktoś sima z tą maszyną i zademonstrował by, która to kontrolka mogła się zaświecić, zdaje się że w 30 minucie po starcie?
A jak brzmi w oryginale ta informacja o kontrolce?
O ile wiem 767 ma trzy niezależne systemy hydrauliczne, każdy z dwoma niezależnymi źródłami zasilania. Lot jest możliwy przy awarii jednego lub dwóch systemów. Podwozie jest obsługiwane przez jeden centralny system zasilany przez dwie pompy elektryczne i awaryjną turbinę powietrzną, ale do wysuwania jest też chyba elektryczny "backup" w razie braku ciśnienia. Nie znam procedur, bo te mogą się różnić nawet dla konkretnego przewoźnika, ale nie zdziwiłbym się, gdyby awaria jednego z systemów nie kwalifikowała się do awaryjnego lądowania w trybie pilnym.
Na razie chyba nic konkretnego nie padło na temat przyczyn, poza awarią systemu hydraulicznego. Też mnie ciekawi co tam się stało i jakie ostrzeżenia dostali piloci.