Autor Wątek: DCS: UH-1H  (Przeczytany 56459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #60 dnia: Listopada 06, 2012, 16:11:37 »
Ja myślę, że to AI się da, może w uproszczonej formie, ale jakoś nie widzę tutaj gigantycznego problemu. Dużo większe trudności przysporzyć może online, bo DCS chyba nigdy nie był silnikiem projektowanym pod coś takiego, no i jeszcze dochodzi kod sieciowy (lagi itp). Jeśli zaś idzie o zdolności uczenia się przez AI, to też żadne halo - boty do wielu FPSów umiały się uczyć na podstawie tego co robi gracz jakoś od czasów Quake'a 2, a były pisane przez moderów w garażu. Pewnie, że tutaj to zupełnie inny rodzaj gry, ale nie łykam argumentu, że jest to niemożliwe, co najwyżej czasochłonne.

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #61 dnia: Listopada 07, 2012, 10:15:28 »
Żeby nie ciągnąć dalej tego off-topa to podaje link do dyskusji na temat dwumiejscowych maszyn w DCS. Udzielają się tam ludzie z ED.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=87796

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 11, 2012, 16:45:59 »
Sporo dobrych wieści od EvilBivol'a:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1600671&postcount=37

W skrócie: Model lotu jest ukończony i wymaga jedynie ostatecznego tuningu, model zniszczeń jest w fazie rozwoju, ale jeszcze nie jest kompletny. Większość systemów w kokpicie działa, wliczając funkcje celownika. Uzbrojenie działa wliczając sterowane miniguny, rakiety niekierowane i stanowisko strzelca. Systemy śmigłowca są w różnym stopniu ukończenia ale funkcjonują i są interaktywne z modelem. Przełączanie pomiędzy siedzeniami pilota i drugiego pilota, oraz strzelca pokładowego działa poprawnie, w czasie korzystania z innego miejsca kontrolę nad śmigłowcem przejmuje pilot AI. Pracują także nad systemem przenoszenia ładunku na linie, animowanymi żołnierzami i interaktywną obsługą naziemną. Zapowiada się ciekawie, przynajmniej z tego co zrozumiałem. ;)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 12, 2012, 08:17:00 »
Te wieści tak do końca nie są dobre, bo robią rzeczy jakie na tej maszynie nie powinny się znaleźć o czym tam napisałem. Nadal nie wiemy co ma być tak na prawdę efektem końcowym - Huey dzisiejszy, Huey przełomu lat 60/70, zlepek wszystko na raz ? Póki co wygląda na to, że opcja numer trzy.


Ale i wybrali zły model do robienia, 205 jest ikoniczny, ale jako slick, a nie gunship. Przy 204 i 212 mieliby większe pole do popisu - XM18 (razem z M21... 4 miniguny na raz ;] ), M22, XM26 TOW, INFANT, XM30, XM31, TAT-101, czy AN/AAQ-5, z którym UH-1M byłby bardzo interesujący jako AFAC.


Z wydawania kolejnych wariantów krótkich Hueyów można by się utrzymać przez kilka lat ;) $5 za kolejny system uzbrojenia i jazda ;)


Z kolei można by zgodnie z tradycją TFC/ED podejmowania dziwnych decyzji, zrobić model 208 ;) Latał tylko jeden i ostatecznie wylądował w muzeum... po przerobieniu płatowca z powrotem do standardu 205 ;)


« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2012, 10:33:47 wysłana przez Sundowner »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #64 dnia: Grudnia 05, 2012, 01:35:49 »
Co ciekawe, pisza o becie przed Swietami.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #65 dnia: Grudnia 05, 2012, 16:16:37 »
Tutaj kawałek rosyjskojęzycznego manuala, dotyczący autorotacji:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1622138&postcount=246

W dokumentacji będzie też prawdopodobnie książka "Chickenhawk" ("Powiedz, że się boisz"):

http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=74535&d=1354655306

Edit:
Yo-Yo z ED teamu na moją zaczepkę, zareagował stwierdzeniem, że 21 grudnia to dobra data, można pomału przyklejać nowy dział. ;)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #66 dnia: Grudnia 05, 2012, 16:28:16 »
Tak, zaczynając od tematu "Co z tym w ogóle robić ? "  :roll:

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #67 dnia: Grudnia 05, 2012, 18:44:15 »
Mam nadzieje że FM bedzie przyzwoicie zrobiony. Mam traume po Wirhwind of Vietnam.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #68 dnia: Grudnia 17, 2012, 13:06:00 »
Sporo obrazków z rosyjskiej strony fanowskiej:

http://www.dcs-fan.ru/gallery/gallery-dcs-world/dcs-uh-1h-huey
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #69 dnia: Grudnia 17, 2012, 17:28:16 »
Sporo obrazków z rosyjskiej strony fanowskiej:

http://www.dcs-fan.ru/gallery/gallery-dcs-world/dcs-uh-1h-huey

No dobra, ale jak juz opanuje to podnoszenie ladunku jak w TOKH to co dalej? ;)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #70 dnia: Grudnia 17, 2012, 20:11:07 »
No dobra, ale jak juz opanuje to podnoszenie ladunku jak w TOKH to co dalej? ;)

To będziesz mógł, pod ostrzałem wrażej, artylerii p-lot., dostarczyć zaopatrzenie do FARP-a
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #71 dnia: Grudnia 29, 2012, 08:43:41 »
Nie będzie Huey'a w tym roku, oficjalne ogłoszenie:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1638599&postcount=202

Fajnie, że pracują nad nowymi efektami.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 20, 2013, 07:33:39 »
Dobra wiadomość, otrzymali oficjalną licencję  Bell Helicopter, oraz tworzą instalkę, co ma długo nie potrwać:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1679635&postcount=296
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 20, 2013, 10:45:14 »
No to pozostaje odetchnąć, bałem się, że cały projekt nie ujrzy światła dnia. Mam nadzieję, że dadzą możliwość puszczania Wagnera z głośników. :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 20, 2013, 18:12:58 »
Dobra wiadomość, otrzymali oficjalną licencję  Bell Helicopter, oraz tworzą instalkę, co ma długo nie potrwać:

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1679635&postcount=296

A czy licencja jest taka ważna? Chyba nie skoro wydaje się dodatki do FSX bez takowej unikając jedynie nazwy np. Piper.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl