Autor Wątek: 1.2 "Black Shark"  (Przeczytany 141965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #180 dnia: Grudnia 11, 2005, 21:38:06 »
Maverick z Kuschem mnie dzisiaj znowu negatywnie nakręcili :D

W sumie do Falcona 4.0 można by też dodac Jane's F/A-18E gdyby nie to, że dwa ostatnie dni spędziłem na probach przypisania drugiego kontrolera - co zakończyło się niepowodzeniem, a szkoda, bo co jak co ale systemy samolotu były ciekawie odwzorowane (prawie na poziomie falcona), a chybotliwy pokład lotniskowca też był i procedury w miarę poprawne, a i Tomcatem polatac się dało.

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #181 dnia: Grudnia 31, 2005, 16:49:19 »
co do ilości zbudowanych Ka-50 to też byłem załamany.
 Jak Mi-28 mógł wygrać przetarg z takim cudeńkiem jak Ka-50?!

Najpierw był argument,  że jedna osoba sobie nie poradzi z obsługą współczesnego śmigłowca bojowego
 (na co Kamow odpowiedział szybko - budując wersję Ka-52 :002:)
Generalnie była mowa, że zamówią po połowie jednych i drugisz maszyn,
ale stanęło na konstrukcji Milla.
[Właściwie chyba dlatego, że Kamow nie ma doświadczenia w budowaniu śmigłowców uderzeniowych]

PS: Też mam straszną chcicę na latanie czymś z "USkich" lotniskowców. (już dawno temu zakochałem się w Tomcatach i Hornetach)
DCS/FSX/AC/pCARS

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #182 dnia: Stycznia 13, 2006, 11:49:20 »
Ujeeee nareszcie ktoś pomyślał o mnie  :622:






Mam nadzieję,że nie przesadzą z celnościa i czasem reakcji.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 13, 2006, 11:54:48 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #183 dnia: Stycznia 13, 2006, 13:38:20 »
To się nazywa wyłapać gong z ZU-23-M :020:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #184 dnia: Stycznia 13, 2006, 15:39:45 »
Mam nadzieję,że nie przesadzą z celnościa i czasem reakcji.

Wystarczy, że będą siać ołów przez drzewa i budynki.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

John.Doe

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #185 dnia: Stycznia 14, 2006, 11:54:49 »
Piękne zdjęcia, zaiste. Ile ten model Ka-50 ma polygonów? 50, 100, 200 tysięcy? Pytanie tylko po co? Żeby liczba klatek jeszcze bardziej spadła? Ciekawe tylko jakiego kompa potrzeba będzie, żeby sobie w miarę swobodnie pograć. Podejście ED do tematu zaczyna mnie coraz bardziej irytować, ponieważ zamiast skupić się na poprawieniu grywalności to tylko upiększają tą grę.  Po co mi tak szczegółowy model jeśli latam "wewnątrz", a nie "na zewnątrz"? Po co to wszystko poprawiać skoro nie jest źle. "Lepsze jest wrogiem dobrego" - pod tymi świętymi słowami mojej babci podpisuję się obiema rękami. Brakuje mi bardzo dynamicznej kampanii, żeby w kółko nie grać tych samych misji. W powietrzu czuję jakbym był sam, bo komunikacja radiowa jest znikoma, a i samolotów jak na lekarstwo (zbyt duża ich ilość psuje przecież płynność). Przypuszczam, że po wydaniu "Black Shark" forum ponownie ożyje, gdyż zaroi się znowu od watków typu: "Kolejny sposób na poprawienie wydajności", albo "Spójrzcie, jakie piękne zdjęcia ". O starfoce nie będzie bo to jest temat tabu na ichnim forum. Allied Force nie jest zabezpieczony starforcem (być może w ogóle nie jest zabezpieczony) i sprzedaje się znakomicie. Dlaczego? Bo jest niesamowicie grywalny i wciągający, a przecież tylko o to chodzi, żeby się dobrze bawić. Dlatego Falcon 4.0 przeżył do dzisiaj. Amen.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #186 dnia: Stycznia 14, 2006, 12:09:58 »
Postęp panie, postęp  :020:

A tak na prawdę to i tak wiadomo, ze to jest ostatni dodatek, a potem czekamy na coś nowego, a to już będzie na pewno miało kosmiczne wymagania w stosunku do tego co mamy w tej chwili w swoich blaszakach. Niestety Symulatory lotnicze zawsze pozostaną najbardziej wymagającym technicznie gatunkiem gier komputerowych - dlatego nigdy nie trafią na konsole  :021:

John.Doe

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #187 dnia: Stycznia 14, 2006, 12:20:56 »
Jeszcze w Fighter Ops nadzieja. Oby mnie znowu krew nie zalała bo mnie już stara  na pewno eksmituje.

qrdl

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #188 dnia: Stycznia 14, 2006, 12:44:26 »
Przypominam, że jest to wątek o dodatku 1.2... osobliwie, że na podstawie nowych fotek z 1.2 wyciągacie od razu tak drastyczne wnioski. Przypominam, że 1.1 w stosunku do 1.02 poprawił płynność gry (co nie przekłada się tylko na ilość fps) i ogólnie zwiększył - nazwałbym to - komfort rozgrywki. Tak więc skąd u licha założenie, że 1.2 pod tym względem będzie krokiem wstecz, skoro 1.1 było krokiem do przodu?!
Druga sprawa. Chyba od zeszłego wieku wiadomo, że seria Flankera ma nieco inne założenia niż F4 + dodatki. IMO są to produkty komplementarne, chcesz ultra dynamicznie polatać online? Zapuść FC 1.1! Chcesz ultra hardcore`owo poprzerzucać prztyczki? F4 + dodatki! Proste jak drut.
U mnie na GF6800Ultra FC 1.1 potrafi przymulić do 14fpsów bez AA. Fajnie? Być może 1.2 przymuli do 12 i gitez majonez, "mój kotek i będe go j... kiedy będę miał ochotę", ponieważ obawiam się, że owa postulowana "grywalność" w praktyce została zrealizowana na przykładzie produktu IL2-->PF - przeca milony much nie mogą się mylić!? Super, że FC jest niszowe, bo ma zryty silnik graficzny  :021:

pozdrawiam,
qrdl

ps. grajcie w FOpss  :021:

John.Doe

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #189 dnia: Stycznia 14, 2006, 13:03:04 »
Proste jak drut to jest to, że ED chciałoby zrobić dynamiczną kampanie, ale nie potrafią, a "poprzerzucać prztyczki" będziesz mógł również w Black Shark.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #190 dnia: Stycznia 19, 2006, 18:45:56 »
Chyba dodają w końcu radionamierniki a może nawet w przyszłości RSBN.



I jeszcze efekt gogli noktowizyjnych,proszę zwrócić uwagę, że spod gogli prześwituje normalny widok.





Reszta screnów tutaj;
http://www.lockon.ru/index.php?end_pos=982&scr=products&lang=en
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmicht

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #191 dnia: Stycznia 21, 2006, 09:23:24 »
Jak można wyczytać na:
http://www.lockonfiles.com/
Kolejny modelarz przedstawił wyniki swojej pracy. Tym razem jest to Mirage F1 CR, który prawdopodobnie zostanie dodany do ver. 1.2 jako samolot AI.
Pare fotek:


Więcej fotek na:
http://video.thinking-board.net/index.htm

maverickdan

  • Gość
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #192 dnia: Stycznia 21, 2006, 10:55:07 »
Wszystko jest fajnie. To dobrze że dodają nowe samoloty. Ja jednak wolał bym żeby dodawali samoloty po stronie NATO, którymi można latac. Rozgrywki on line, mogły by byc bardziej realne, gdyby po obu stronach była taka sama ilośc dostępnych samolotów. Nawet sobie nie można natowskim F-4 lądowac na lotniskowcu. Jeżeli nie poprawią F-15 ,chodzi mi tutaj najbardziej o identyfikacje swój-obcy [skanowanie pionowe] to ja sobie daruje ten nowy dodatek
pozdrawiam

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #193 dnia: Stycznia 21, 2006, 15:51:12 »
Jabym jednak wolał żeby posiedzieli nad silnikiem gry :) Jednak obrazki cieszą oko również.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: 1.2 "Black Shark"
« Odpowiedź #194 dnia: Stycznia 21, 2006, 20:07:14 »
Czegoż wy chcecie, przecież to 3rd party. Człowiek nie na możliwości grzebać w kodzie ani dodawać flyable tak po prostu. Zresztą nie wiadomo czy się pojawi w 1.2, jest jeszcze kwestia LOD'ów i modelu zniszczeń.

http://forum.lockon.ru//showthread.php?t=8581

No ale byłby to pierwszy 3rd party w LockOnie, więc trzymajmy kciuki  :001:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"