Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #855 dnia: Listopada 09, 2007, 19:47:26 »
Tyle wiem ...

Dzięki tego się domyślałem, trzeba po prostu trochę pokombinować.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #856 dnia: Listopada 09, 2007, 19:57:19 »
Niestety wszystkiego się samemu nie poprawi, ponieważ tu głównie chodzi o plik mdl, a nie o textury. Kompatybilność z FSX zależy od developerów. Choć prawda jest taka, że jak się chce, to można - wystarczy popatrzeć na Tima Conrada, który właśnie zaczął konwertować swoje samoloty na natywne pod FSXa:

http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?t=55835
http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?t=55600

Może Dromadera też przekonwertuje :)

Uważam, że winni są developerzy, którzy stare samoloty z FS9 reklamowali jako FSX-ready, a po prawdzie poprawili głównie installery :P

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #857 dnia: Listopada 09, 2007, 20:02:59 »
Bo też nie ma z tym przecież wiele pracy. Nie trzeba wykorzystywać od razu wszystkich ficzerów X'a.

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #858 dnia: Listopada 10, 2007, 09:51:47 »
Bo też nie ma z tym przecież wiele pracy. Nie trzeba wykorzystywać od razu wszystkich ficzerów X'a.



Dokładnie. Przymierzam się do takiej przeróbki i zamierzam podpiąć neutralne bump i spec mapy dla późniejszych modyfikacji lub dla domowego użytku klienta. Problemem może być utrata dotychczasowych "custom" malowań...

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #859 dnia: Listopada 10, 2007, 09:54:29 »
Jaką maszynę zamierzasz przerobić, ROB?

Też chciałbym przerobić Lublina na natywnego dla FSX, exterior mam praktycznie gotowy, ale ja chcę zrobić też normalmapy i speculary, a to trochę potrwa.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #860 dnia: Listopada 10, 2007, 10:06:58 »
Cały pack WWIIF. Zamiar pewny, termin mglisty.

pozdrawiam
ROB

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #861 dnia: Listopada 10, 2007, 10:09:39 »
Ja mam z tej paczki tylko Bf-109 standalone, nowe .mdl'e z packa będą kompatybilne?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #862 dnia: Listopada 10, 2007, 21:02:43 »
Tak, te "z paka" i te "solo" są i będą tożsame.

pozdrawiam
ROB

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #863 dnia: Listopada 15, 2007, 09:37:30 »
MS będzie sprzedawał platformę do tworzenia własnych symulatorów na enginie FS'a:

http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/prnewswire/AQW08614112007-1.htm
http://www.eweek.com/article2/0,1895,2216455,00.asp

No to kto tu twierdził że wie lepiej jak należy zrobić symulator, jest pole do popisu.  :021: :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #864 dnia: Listopada 15, 2007, 10:40:42 »
No to robimy zrzutę na Forum i już  :002:

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #865 dnia: Listopada 17, 2007, 17:38:55 »

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #866 dnia: Listopada 17, 2007, 18:56:35 »
Po chwili  grania w FSX sp1 i sp2 na Windows Vista z konfiguracja kompa (quadcore2 3.8ghz oc 8mbcache ,2x768gfx 8800GTX SLI,2gb 800mhz,2x160gb 10tys RPM RAID0 (tu zainstalowany FSX)) stwierdzilem ze sie nie da grac.Na max detalach 1280x1024 lub 1920x1200 komputer mial od 10 do 20fps.Stwierdzam ze ta Vista to do niczego sie nie nadaje.Jak myslicie czy cos wiecej da sie wyciagnac na XP??
P.S.Startowalem motolotnia z Okecia :karpik

Mam pytanie czy ktos wie jak dokladnie skonfigurowac SLI??Jest wlaczone ale chodzi mi o opcje zaawansowane.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #867 dnia: Listopada 17, 2007, 21:02:10 »
O ile mi wiadomo, FSX nie wspiera SLI.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #868 dnia: Listopada 18, 2007, 11:02:19 »
Po chwili  grania w FSX sp1 i sp2 na Windows Vista ...

Cos chyba masz nie tak poustawiane albo niefart. U mnie na gorszym sprzecie dziala na dosc zadowalajacym poziomie. Moze nie mam ustawien na poziomie maks (tu faktycznie może nie ma takiego kompa) ale sim wygląda przyzwoicie i wlasciwe fpsy na poziomie 30 w stronę rosnącą...
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #869 dnia: Listopada 22, 2007, 13:27:43 »
Witam. Jako, żem nowy to może zacznę  :001: Niedzielny ze mnie pilot, ale się staram, niestety brak czasu to coś na co narzekają chyba wszyscy. Latam na FSX, na początku było kiepsko z klatkowaniem, teraz po SP1 i Acceleration na wysłużonym lapku Mobile Athlon64 3000+, 2GB RAM, Mobility Radeon 9700, Windows Vista Ultimate x64, nad np. San Francisco mam około 18 klatek, nad EPPO zablokowane 24 utrzymuje stabilnie, pogoda na ultra high, samolot oprócz cieni na siebie na high, sceneria też na w okolicach połowy suwaków lub więcej. Także nie jest źle. Jako, że niestety mój X45 został w domu 120 km ode mnie, a posiadam pada (od biedy da się grać, wiem, że to profanacja, ale na bezrybiu...  :003:), więc postanowiłem niektóre z misji pomęczyć. I nagle zonk. W misji Flour Power w momencie kiedy torebka z mąką trafia w cel, mam komunikat colission with object i... koniec latania. Mission Failed. Wcześniej działało. Po zainstalowaniu Acceleration już nie. Ktoś ma może podobny problem? Lub wie jak go rozwiązać? Nie mam netu w chwili obecnej więc, reinstall odpada bo nie będę miał jak aktywować. W innej misji z bombardowaniem mąką, tej z Piper J-3C-65 Cub błąd ten nie występuje. No koniec elaboratu :)
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki