I kolejne problemy
1. W QMB Włączam mapę Okinawa, samolot JAK 3 P , pogoda to pioruny, nim odpalę silnik samolot skręca lekko w prawo a kółko ogonowe jest jakby przekrzywione, jak daję więcej mocy to samolot skręca jeszcze szybciej, tak długo aż nie osiągnę prędkości która pozwala na uniesienie ogonu, ale wtedy jest już za późno żeby wrócić na pas i najczęściej kończę z śmigłem w piachu (wyboje poza pasem).
Dodam że na ster kierunku nie reaguje kółko ogonowe. O co tu chodzi??
2. Rozumiem ustawianie zbieżności na określoną odległość, jest to nawet logiczne, ale załóżmy że mam ustawione na 200m, teraz lecę za samolotem mam go prawie na celowniku ale nie znam odległści do niego....to jest na wyczucie, czy może czegoś nie ogarniam??
3 I co oznacza w prawym dolnym rogu HDG *** deg.
4. Czy jest możliwość ćwiczenia w QMB startu i lądowań z lotniskowca.