Unable to post this on Ubi and SimHQ forums -- threads are being removed.
There is 1 sound mod already!
I am currently replacing default paintschemes with better ones. Unfortunately, IL's 3D format is still unopenaple, but, I hope, this will be to resolved.
Kod: [Zaznacz] [Engine] | Kod: [Zaznacz] [Engine] |
Dawno "Słoneczko" nie było takie aktywne:
http://www.sukhoi.ru/forum/search.php?searchid=886674
Coś zabolało, czy jak??
To teraz przygotować byłoby miło jakiś mod forumowy, jak tylko się to nieco rozpowszechni...
Nie no niezdzierżę Cheesy, Olo się przyznanał że był sekretarzem komsomołu Smiley i przyznał się że będzię 4.09 !!!! LOL jednak się nie kończy ten serial.
To teraz przygotować byłoby miło jakiś mod forumowy, jak tylko się to nieco rozpowszechni...
Dawno "Słoneczko" nie było takie aktywne:
http://www.sukhoi.ru/forum/search.php?searchid=886674
Coś zabolało, czy jak??
Извините, нет совпадений. Попробуйте указать другие темы.Trzeba się zarejestrować by to zobaczć ? Nie rozumiem совпадений, a słowników jak na lekarstwo :015:
No wiecie... Tak po cichu... Można by wreszcie zrobić z Foczki i Mietka prawdziwe Jägery ;) Ale wiecie - to tylko taka cicha propozycja i równie nieśmiała :)Taa a ze spita lerche ale będzie bur@#$ :020:
Taa a ze spita lerche
Geni:
Przy takim dostępie do plików, można napisać własny moduł weryfikacji poprawności plików, tak aby np wszyscy mieli tego samego moda, tak to wygląda w przypadku innych gier.
A ja sobie sprawdziłem P-11, co ma w danych (wersja pliku sfs z wersji 4.05) i jest tak jak od dawna podejrzewało większość osób że ma obcięte osiągi :
silnik Bristol Mercury VS2 600KM a jest wpisane 500KM
Prędkość maksymalna (km/h)360 lub 375 a wpisali 310
prędkość nurkowania wpisana 620km/h a powinno być 969km/h wg.większości źródeł,
brak wpisanej prędkości wznoszenia i zasięgu, inne samoloty np:iszaki i czajki,gladiatory mają te dane wpisane,sekcja z parametrami wytrzymałości to też jakaś lipa, dla porównania czajka ma te wartości 2x wyższe.W pliku z danymi silnika jest opcja gaśnicy, więc co za problem zmienić Extinguishers = 0 na 1
jakby to powiedzieć Loku...
You have wrong logic! Be sure..
Czy ktoś z Was potrafi coś podmienić w pliku np: files.sfs ? Wyeksportować za pomocą sfs_extractor potrafię. Ale jak to działa w drugą stronę ?
Moglby ktos podac instrukcje jak zmiany wrzucic z powrotem do pliku .SFS?
Trzeba będzie wymodelować przewagę liczebną sowietów. :banan
Już mnie zimny pot oblał ... taki sam jak tego gościa w F8 który w jedym locie walnął 8 jaków (cztery jak miał podczepione bomby) a dzień póniej 7 (tym razem trzech jak miał bomby).
Po prostu nie mogę sie doczekać.
A za sterami jaków - chłopi oderwani tydzień wcześniej od pługa na jakimś zapomnianym przez Boga kołchozie. ;)Nie sądzę..końcówka wojny,jakoś marzec 45 roku,dokładnie nie pamiętam
To też by trzeba wymodelować...
Na przykład Labienus rozgryza program, poprawia F4U , i puszcza mod w obieg a zainteresowani zwyczajnie podmieniają co trzeba i mają Korsarza o mocy 2200 a nie 1500 KM :020:, Schmeisser poprawia D-9 i "puszcza w obieg"- zainteresowani instalują i mają normalnie latająca fokę i tak dalej i tak dalej , interes się kręci
Tak tylko ktoś zainstaluje tylko fokę, a inny tylko korsarza i będą niekompatybilni online albo jeszcze gorzej, będą kompatybilni?
IMHO to ma sens tylko wtedy jeśli powstaną całe mody jak do ET na przykład, tylko kolejny problem rozdzielenia graczy na kilka grup, co dla starego Sturma było by śmiercią, chociaż jak się zastanowić to kto się będzie trudził i robił mody pod 1.2?
Jakby od razu zrobili sima z otwartą architekturą i odpowiednio zabezpieczonym multiplayerem, to nie byłoby takich problemów :118:
Wszystko da się zrobić. W światku CFS3 jakoś nie ma problemu z cheatowaniem, a większość ludzi lata samolotami third party. Po prostu przy lotach online zarówno host, jak i gracze muszą mieć zainstalowane identyczne samoloty.zwróć uwagę na fragment o małych pokoikach w moim poście
Nie wiem jak chcesz te dwie rzeczy pogodzic ...Sorry ram ale to jest gadanie na poziomie jednej ex minister czy wiceminister, która uznała programy z open source za nie bezpieczne bo każdy zna ich kod. (Może dla niektórych to nic dziwnego ale to jest bzdura taka że aż włosy bolą)
Aircraft._weaponsRegisterClassSaV(class1, "default", new String[] {
"MGunBrowning303sipzl 750", "MGunBrowning303sipzl 750", "MGunBrowning303ki 350", "MGunBrowning303ki 350", null,
null
}); Ma tam może ktoś pod ręką jakieś historyczne dane jakie były zapasy amunicji?Kod: [Zaznacz] static | Kod: [Zaznacz] static |
Sorry ram ale to jest gadanie na poziomie jednej ex minister czy wiceminister, która uznała programy z open source za nie bezpieczne bo każdy zna ich kod. (Może dla niektórych to nic dziwnego ale to jest bzdura taka że aż włosy bolą)
Jeszcze zaciekawiły mnie totalnie nie skuteczne bombki p11'ki to jest po niemieckie PuW'y 12,5kg jak na mój gust to całkiem sporo materiału wybuchowego w sobie zawierały, no na pewno nie było to całe 12,5 ale nawet 6kg zawieszone na fanatyku przechodzącym się po mieście może zrobić wrażenie.....
1. Download everything from the website I pointed, it can get deleted too.
2. Place the il-2_sturmovik_wrapper_patch.exe in uoyr Il-2 folder and run it. This will patch il2fb.exe so it can use contents not only from .sfs archives, but from "files" folder. (Backup of il2fb.exe will be created)
3. Create "files" folder in Il-2 main directory. This is where all mods will go.
4. Create filelist.txt in Il-2 main directory. mods will be listed here.
5. About the skins: every default paintscheme consists of 4 files:
skin1o.tgb
skin1o.tga
skin1p.tga
skin1q.tga
How to get them?
Make sure, that in conf.ini parameter "ClearCache" is set to "0"; them run QMB (or any mission) once on a plane with desired skin on. Exit the game and find those 4 files in PaintSchemes=>Cache=>AC name
6. All content you put in should be listed in filelist.txt. To insert skin, we have to find out path for it. Take sfs_extractor_v2.0_beta_11.rar, see filelist.txt in there, all files are listed, but it is rather hard to find what exactly you need. Another way -- use sfs-extractor itself to open .sfs archives to look at real file listing. Search for .tgb with corresponding plane name.
Example:
For summer skin of B-109F4 our filelist.txt should content this:
3DO/Plane/Bf-109F-4/summer/skin1o.tga
3DO/Plane/Bf-109F-4/summer/skin1o.tgb
3DO/Plane/Bf-109F-4/summer/skin1p.tga
3DO/Plane/Bf-109F-4/summer/skin1q.tga
7. So, in "files" folder you create folder tree 3DO/Plane/Bf-109F-4/summer and put 4 skin files in.
DONE! Works fine, offline and online.
Jesteś w błędzie Jos. Ta bomba miała zaledwie 1,2 kg materiału wybuchowego. SC 50 miała 24 kg.
Słuchajcie zanim zaczniemy tak wszystko totalnie krytykować sprawdzajmy co piszemy. To tak do wszystkich, żeby się nie zapędzić.
Ranwers: mi za to nic nie krzyczy, ale też nie widać efektów.
Notabene - nawet po wybuchu cudownej euforii pod znakiem "a to teraz zrobimy, jak być powinno" - jakie macie powody by ufać, że te wszystkie wartości, które w plikach SFS są wpisane mają odpowiednie przełożenie na rzeczywistość, realizm? Tyle ufności w silnik gry się nagle przy okazji objawiło :roll:
Pozdrawiam
Tyle ufności w silnik gry się nagle przy okazji objawiłoNo ale to właśnie są cytaty z silnika gry....
SOUND]A to dziwne. :D U Emila jest inny.
; ==============================================================================
Engine = fw_190
[SOUND]
; ==============================================================================
Engine = bf_109
Start = e_start
Turbine = bf_turbo
FeedType = HYDRAULIC
No ale to właśnie są cytaty z silnika gry....Przecież ja nie przeczę, że te wartości znajdują odzwierciedlenie w grze, ale czemu nagle tak wszyscy ufają, że te wartości i zależności znajdują odzwierciedlenie odpowiednie w rzeczywistości? Przykład: co z tego, że zmienisz moc silnika PZLki skoro w grze i tak będzie "latać" nie tak jak powinna?
W klasach widać jak wartości są pobierane z plików konfiguracyjnych, same klasy fm są skomplikowane i dużo jest tam zależności ale widać jasno na białym "what U see is what U get" (to co widzisz to masz) Nie ma podstaw sądzić iż te wartości nic nie znaczą i podlegają znacznym modyfikatorom, jak by by tak było to po co one miały by być...
Przecież ja nie przeczę, że te wartości znajdują odzwierciedlenie w grze, ale czemu nagle tak wszyscy ufają, że te wartości i zależności znajdują odzwierciedlenie odpowiednie w rzeczywistości?Znaczy się w grze....
Przykład: co z tego, że zmienisz moc silnika PZLki skoro w grze i tak będzie "latać" nie tak jak powinna?od czegoś trzeba zacząć, można od mocy silnika.
Rozumiesz już, o co mi chodzi? Nagle jak się okazało, że pliki SFS złamano to wszyscy uwierzyli w moc FM produktu Ola i przestają narzekać na to, że gra jest arkadówką rolleyes
A tak wogóle to na razie mozemy tylko odczytywać pliki a nie zapisywać.Ruscy już grają w pierwsze kilka modów.
Co do zmowy milczenia, bardzo ciekawe, najlepiej schować głowę w piasek i udawać że nic się nie stało i że w grze online na pewno każdy ma tą samą wersje....
więc nie ma co panikować jeżeli chodzi o grę online,przynajmniej w najbliższym czasie.\
Laba lubi konkretne dyskusje i punktowanie więc proszę: Znaczy się w grze.... od czegoś trzeba zacząć, można od mocy silnika.Josiv, bez urazy, ale ja o zupie, Ty o... ;)
\
Czyżby? Host sprawdza pliki. No to już widzę niektórych hostujących nie sprawdzających plików i ty sie będziesz męczył na froncie z trudem wygrywając misje a oni będą wszystko odbijać na zmodowanych masszynach sami sobie hostując. Jedyny ratunek to centralny serwer gier który będzie sprawdzał sumy kontrolne. Tylko kto go poprowadzi? No i na pewno nie za darmo.
Lataj z takimi którym ufasz :001:
Red będą latały w swoim gronie zmodowanym bez ostrej kontroli i będą wygrywali misje w ten sposób bo lecący z nimi w misji niezmodowani np Blue nie będą mieli najmniejszych szans.
Nie mistyfikacja na filmiku lotniskowiec zasuwa 350 na godzine.
No to nic w tym dziwnego, chyba od 7 stron tego wątku już wiadomo że to możliwe i prawie ogólno dostępne.
A tak poza tym to na razie wszystko rozważania typu co by było gdyby..... bo nadal patch do odpalania modów zdaje sie nie działa w wersjach międzynarodowych...
Zdaje się że to co wypłynęło to otwiera tylko stare wersje do otwierania nowszych wersji plików sfs narządko jest zrobione ale nie wypuszczony ( albo jeszcze do tego nie doszedłem).Wnioskuję z Twoich wypowiedzi, że już wiesz jak to zrobić?
Jak załadować zmienione plik z powrotem, nie wiem trza czytać forum ruskie...
Tak, trzeba mieć rosyjską wersję iłka.Może trochę laickie pytanie, czym się różni wersja rosyjska od innych, oprócz tego że jest inny język ?
Może trochę laickie pytanie, czym się różni wersja rosyjska od innych, oprócz tego że jest inny język ?
Może trochę laickie pytanie, czym się różni wersja rosyjska od innych, oprócz tego że jest inny język ?Plikiem files sfs.Po podmianie pliku z wersji ruskiej do gry w wersji międzynarodowej następuje zwiecha.Sprawdzone.Dziwne prawda?
Plikiem files sfs.Po podmianie pliku z wersji ruskiej do gry w wersji międzynarodowej następuje zwiecha.Sprawdzone.Dziwne prawda?
http://www.youtube.com/watch?v=tVpDED_-cXwtaa, zbiorowa histerie czas zaczac :banan
no comments :/
taa, zbiorowa histerie czas zaczac :bananFaktycznie może histeryzuję :) a może dmucham na zimne. W każdym bądź razie od momentu afery z plikami sfs (może komisję Olowi zaproponować :P) peef nie będzie już tak odbierany jak wcześniej. I to już jest fakt który potwierdzą inni, a przykładem jest historia wyżej opisana przeze mnie z panem =E95=Hell.
http://www.il2-fullmissionbuilder.com/heavy-carrier-takeoffs.html (http://www.il2-fullmissionbuilder.com/heavy-carrier-takeoffs.html)
Corsair z takimi podwieszeniami nawet przy dobrym wietrze nie startował. Z reguły przy stałym wietrze o odpowiedniej prędkości zabierał co najwyżej jedną "tysiącfuntówkę" i 6 rakiet HVAR. Przy kiepskim wietrze zabierał tylko dwie lub cztery rakiety. Mowa o F4U-1, nie wiem jak późniejsze mocniejsze wersje. Startujące zaś z lądu Corsairy to i owszem , mogły być obciążane 3 tysiącami funtów.Startował, startował, nawet z małych eskortowców, tyle tylko, że używając do tego katapulty, o istnieniu której Olo zupełnie zapomniał.
mi jednak zawisa na 95% loading.
Josiv - mam to samo pod 4.08.hmm no a spróbuj w wersji 4.05 lub niższej.
W koncu ten soft/jego uzywanie narusza prawa autorskie:Nawet wielki Bill dopuszcza mieszanie w Windzie - dla własnych celów
:usunąłem skok śmigła w chorągiewke (w drewnianym śmigle!)
D:\IL-2 Sturmovik 1946>dir
Wolumin w stacji D: Dane
Numer seryjny woluminu: 7CAB-59AC
Katalog: D:\IL-2 Sturmovik 1946
2007-08-09 11:54 <DIR> .
2007-08-09 11:54 <DIR> ..
2006-10-14 22:13 17 031 407 Aircraft Guide.pdf
2007-01-11 19:02 <DIR> bin
2007-08-09 10:00 871 bldconf.ini
2007-08-04 12:42 91 682 CF_D0.msh
2007-08-09 09:06 <DIR> com
2007-08-09 11:57 5 776 conf.ini
2007-01-11 22:20 5 323 conf.ini.old
2007-08-09 11:57 330 console.cmd
2004-09-17 15:50 343 046 Controls.pdf
2007-03-25 19:36 <DIR> CoopRegt
2004-09-26 19:58 12 790 DeviceLink.txt
2007-01-11 19:02 <DIR> DGen
2005-05-01 09:21 1 396 736 DGen.exe
2004-08-18 16:50 356 352 dx8Wrap.dll
2007-08-09 11:57 853 eventlog.lst
2007-03-01 20:33 119 FB ver 04.bat
2007-03-01 20:34 119 FB ver 05.bat
2007-03-01 20:34 119 FB ver 07.bat
2007-03-01 20:35 119 FB ver 08.bat
2003-02-11 14:26 154 030 389 fb_3do.SFS
2003-02-14 15:14 475 859 205 fb_3do01.SFS
2003-08-06 16:59 23 594 482 fb_3do02.SFS
2003-09-03 12:48 402 718 fb_3do03.SFS
2003-11-13 16:31 46 454 030 fb_3do04.SFS
2003-11-20 13:12 357 751 fb_3do05.SFS
2004-02-19 13:17 189 237 786 fb_3do06.SFS
2004-04-29 19:41 73 594 610 fb_3do07.SFS
2004-06-10 17:02 484 361 fb_3do08.SFS
2004-09-29 02:33 538 161 306 fb_3do08p.SFS
2004-11-18 23:23 26 904 733 fb_3do09p.SFS
2004-12-10 15:38 40 172 384 fb_3do10p.SFS
2005-06-01 16:10 22 340 921 fb_3do11.SFS
2005-06-01 16:16 52 633 588 fb_3do11p.SFS
2005-10-13 13:09 2 477 096 fb_3do12.SFS
2005-10-13 13:10 3 673 722 fb_3do12p.SFS
2006-02-07 20:39 102 050 017 fb_3do13.SFS
2006-02-08 16:13 27 207 666 fb_3do13p.SFS
2006-02-20 16:29 1 124 045 fb_3do14.SFS
2006-02-16 16:25 361 742 fb_3do14p.SFS
2006-02-26 12:56 54 226 688 fb_3do15.SFS
2006-04-27 17:38 11 487 374 fb_3do16.SFS
2006-10-18 16:10 47 105 800 fb_3do16p.SFS
2006-10-27 18:08 162 078 246 fb_3do17.SFS
2007-01-30 11:04 15 954 060 fb_3do18.SFS
2006-12-27 11:34 524 254 fb_3do18p.SFS
2003-02-11 14:44 143 206 944 fb_maps.SFS
2003-06-18 17:26 1 670 785 fb_maps01.SFS
2003-08-27 15:41 1 610 461 fb_maps02.SFS
2003-11-13 16:34 20 455 514 fb_maps03.SFS
2003-11-20 19:03 555 192 fb_maps04.SFS
2004-02-19 13:24 6 462 960 fb_maps05.SFS
2004-03-30 12:16 3 565 652 fb_maps06.SFS
2004-09-29 01:35 77 376 913 fb_maps07p.SFS
2004-11-17 15:50 5 733 071 fb_maps08p.SFS
2004-12-09 18:58 383 182 fb_maps09p.SFS
2005-06-01 16:20 20 927 838 fb_maps10.SFS
2005-06-01 16:21 16 028 696 fb_maps10p.SFS
2005-10-13 13:13 3 265 104 fb_maps11.SFS
2006-09-11 13:06 18 738 830 fb_maps12.SFS
2006-06-20 10:52 15 612 480 fb_maps12p.SFS
2006-06-20 13:37 13 131 183 fb_maps13.SFS
2007-01-30 11:01 70 234 937 fb_maps14.SFS
2003-02-06 12:41 29 092 461 fb_sound.SFS
2003-06-17 17:28 1 243 147 fb_sound01.SFS
2003-08-27 13:51 410 119 fb_sound02.SFS
2003-10-14 16:34 1 040 922 fb_sound03.SFS
2004-02-18 13:17 856 449 fb_sound04.SFS
2006-02-06 16:06 886 957 fb_sound05.SFS
2006-03-02 09:23 19 991 010 files.SFS
2007-08-09 09:12 <DIR> FlightModels
2007-01-11 19:02 <DIR> ForceFeedback
2007-08-08 22:13 3 932 178 grab0000.tga
2007-01-11 19:02 <DIR> GSData
2007-04-12 15:57 5 199 hs_err_pid1596.log
2007-01-11 22:09 5 306 hs_err_pid1700.log
2007-01-11 19:02 <DIR> i18n
2007-08-04 16:21 115 712 il-2_sturmovik_wrapper_patch.exe
2006-08-12 17:41 4 746 752 IL2-MAT Manager.msi
2003-09-02 00:58 11 264 il2.exe
2003-09-02 00:58 11 264 il2fb.exe
2006-11-07 18:16 3 833 856 il2fb.exe.old
2004-09-23 22:06 225 280 il2setup.exe
2004-09-24 11:01 16 168 il2setup.ini
2007-05-01 20:33 203 il2Stab.rcu
2006-02-20 09:41 1 556 480 il2_core.dll
2006-02-20 09:17 1 716 224 il2_corep4.dll
2001-10-26 11:12 548 864 il2_usgs.dll
2003-04-22 19:47 229 376 il2_usgs2.dll
2007-03-01 17:39 <DIR> il2_ver04
2007-03-01 17:39 <DIR> il2_ver05
2007-03-01 17:39 <DIR> il2_ver07
2007-03-01 17:39 <DIR> il2_ver08
2007-03-01 17:39 214 Install.LOG
2000-05-18 00:00 1 511 680 InstMsiA.exe
2000-05-18 00:00 1 509 632 InstMsiW.exe
2007-01-11 19:01 <DIR> Intros
2001-09-21 13:27 126 464 jgl.dll
2007-01-11 18:49 <DIR> lib
2007-08-09 11:57 1 156 001 log
2007-05-01 20:31 627 350 log.old
2007-01-11 18:47 844 860 manual.pdf
2004-12-09 08:29 278 528 mg_snd.dll
2004-12-09 08:31 307 200 mg_snd_sse.dll
2007-01-18 14:26 <DIR> Missions
2003-03-19 10:14 499 712 msvcp71.dll
2003-02-21 18:42 348 160 msvcr71.dll
2007-01-11 19:01 <DIR> NGen
2004-11-09 09:03 708 608 NGen.exe
2007-01-19 16:19 <DIR> PaintSchemes
2004-09-17 14:32 40 960 pathfind.dll
2004-09-17 10:35 56 pf.url
2007-08-09 10:47 <DIR> Quicks
2004-09-28 20:42 39 541 RadioChatterDoc.zip
2007-04-11 11:44 123 rcu
2007-01-11 18:47 330 944 ReadmePF.rtf
2007-01-25 18:08 59 421 ReadMe_408m.rtf
2007-01-30 12:28 28 739 ReadMe_408m_DE.rtf
2007-01-30 12:29 70 623 ReadMe_408m_FR.rtf
2006-12-27 11:16 53 130 Readme_v4071m.rtf
2007-08-06 21:59 <DIR> records
2007-05-10 16:48 350 843 507 records.zip
2005-05-24 17:06 868 352 RegistrationReminder.exe
2007-08-08 22:09 106 496 rts.dll
2004-09-28 10:35 106 496 rts.dll.bak
2007-08-04 13:33 17 676 rts_import_patch.exe
2007-01-11 18:49 <DIR> samples
2000-06-14 00:00 83 717 setup.exe
2006-08-12 17:39 46 setup.ini
2007-08-09 11:57 79 sound.log
2007-01-11 18:55 <DIR> Training
2002-12-27 13:32 43 ubi.url
2007-03-01 17:39 474 Uninstall IL-2 v4.04m, 05m, 071m, & 08m s
witcher.LNK
2007-03-01 17:39 3 095 Uninstall.DAT
2007-02-07 19:29 245 760 Uninstall.EXE
2007-01-11 22:19 <DIR> Users
2007-08-04 16:48 87 552 wrapper.dll
2007-05-10 16:46 <DIR> zrzuty
114 plik(ów) 2 942 084 788 bajtów
25 katalog(ów) 2 190 065 664 bajtów wolnychEDIT: Właśnie jestem na etapie tworzenia Uber TB3 :D
Mnie to w sumie wisi, ale rozumiem "zmowe milczenia" na _powaznych_ forach. W koncu ten soft/jego uzywanie narusza prawa autorskie. A i na tym forum obowiazuje wszystkich regulamin, prawda? No chyba ze sa gry/programy legalne i legalniejsze? :021:
Witam. Czy skoro modowanie działa do wersji 4.05, to czy zadziała w wersji 4.08 ale z używanien switcha pomiędzy wersjami ? Czyli jesli grę przełaczę na 4.05 to wszystko będzie o.k.?
No mój TB3 jak na razie osiąga 1000km/h, w ciągu 1 sekundy, teraz tylko próbuje wrzucić mu działka mk108 zamiast tych zielonych pluskw i można latać :D
...czy polecisz tym 'swoim' TB3 na jakim serverze mulit aktualnym (4.08) ... ? i jakie są reakcje graczy ...?No to akurat można sobie wyobrazić :021: szczęka do ja...ec i gały jak krowa :karpik
Jeżeli serwer ma włączone sprawdzanie plików SFS to można tylko pomarzyć IMHO.
To chyba dobrze, nie? Nie chciałbyś chyba, żeby się przyłączył do Twojego serwera typek na naddźwiękowym TB-3 :)Pewnie,że dobrze.Jakoś niewidzie gry online kiedy każdy będzie miał inne mody.Przynajmniej w takiej formie jak teraz.
1. Czy ktoś wie jakich zmian należy dokonać w plikach sfs, by móc wychylac się z kabiny pilota wTrzeba wpisać w konsoli:bind q "lean left" dla wychylania w lewo i bind e "lean right" dla wychylania w prawo.Czytając Pana wypowiedź panie Smoła wnioskuję że Pan wie jak powinny brzmieć "realistyczne" dźwięki?
prawo i w lewo za pomoca 2 klawiszy?
Już niebawem w przeróżnych modyfikacjach będzie można przebierać niczym w ulęgałkach (patrz > dodatki do FS 2002/2004/X) i każdy weźmie to, co mu się najbardziej podoba.Tylko, że w FS-ie nikt nie walczy :001: Mnie to tam rybka bo i tak latam dla grafy (Titanium 4200) :karpik
Tylko, że w FS-ie nikt nie walczy :001:CFS2 i 3 też są modowane :003:, podobnie jak SP1, WOV, czy też legendarny Falcon i jakoś to tam idzie na sieci.
Szczerze mówiąc bardzo mnie zdziwiła niedbałość Olega w tym względzie - skoro można w prosty sposób zmieniać/dodawać dźwięki (a są one oprócz jakości grafiki, drugim z kolei czynnikiem, który w mocny sposób wpływa na odbiór gry - chodzi mi o bodźce które do nas docierają, a nie poziom realizmu), to czemu dźwięki w iłku są takie kiepskie ?
CFS2 i 3 też są modowane :003:, podobnie jak SP1, WOV, czy też legendarny Falcon i jakoś to tam idzie na sieci.:004: Może ludzie inni. W CFS1 i 2 grałem, ale tylko offline. Jednak jeśli poczytać posty na forum Airforce War, to ludzie po obydwu stronach są tak zacietrzewieni, że nie wierzę w ich dobrą wolę i mimo wcześniejszej ochoty nie mam zamiaru przyłączać się do tego cyrku teraz, a co dopiero po modach. :004:
P.S. Panowie.Czy w swojej naiwności nie zauważyliście prostego faktu?Gdyby owe narzędzie pozwalało wprowadzać zmiany modyfikujące parametry lotu online nie ujrzało by ono światła dziennego?IMAO wiedziała by o tym jedynie garstka ludziNo właśnie ciekawe jest to że pozwala na to.
Wg mnie z iłkiem można teraz zrobić wszystko i mam nadzieję, że mimo dużego ryzyka "zabicia" trybu on-line, jakoś się to ułoży. Już niebawem w przeróżnych modyfikacjach będzie można przebierać niczym w ulęgałkach (patrz > dodatki do FS 2002/2004/X) i każdy weźmie to, co mu się najbardziej podoba.
Kelso - właśnie to mnie niepokoi.
FB jest dla mnie jedyną grą która tak długo gości u mnie na dysku.
Mimo wszystkich wad (sa dla mnie w wiekszym lub mniejszym stopniu akceptowalne) i kilku zalet - gram w tą grę już jakis kawałek czasu.
Gram online.
Offline to ostatnią kampanię leciałem jakieś ... 3 lata temu (może).
Ile można grać offline ? Nawet mając fantastyczne mody ? Miesiąc ? Dwa, może trzy ...
A później będzie - to już leciałem , to już widziałem, nuda panie , nuda ...
Znasz (lub pamiętasz) taką grę jak : European Air War ?
Nawet z modami i czym tam jeszcze ludzie porobią do "best sim ever" - FB nawet nie ma startu do EAW (w zmodowanej do średniego standardu wersji) jeśli chodzi o grywalność, kamanię i oprawę misji.
I mimo tego świat online EAW umarł w miarę szybko (w stosunku do tego ile "czasu online" jest obecne na rynku FB+IL-2).
Porównywanie FB i FS'a jest trochę nie na miejscu moim zdaniem.
Nie wiem jak jest z lataniem online w FS'ie - ale i tutaj na pewno gracze muszą "jechać" na tych samych modach.
FS jest symulatorem "cywilnym" - nikt w nim do nikogo nie strzela. Może są jakies zawody online (w rodzaju przedwojennych Challenge) -nie wiem.
Apropo modowania i gry online.
Wiesz o ile Oleg obciął moc silnika w foce ? Skoro masz extraktora to jest to proste do sprawdzenia.
Potem sprawdz ile obcięta jest moc w parchu 5-tym, betonowym łaggu-3 66 seria lub "magicznej" siódemce.
Porównaj te dwie informacje i odpowiedz mi na parę pytań ... :
Kto bedzie chciał latać po radzieckiej stronie mając za przeciwnika samolot któremu nagle przybyło 310 KM a tobie tylko 80 ??
kto będzie chciał latać po radzieckiej stronie majac za przeciwnika samolot któremu poprawnie ustawiono kolejność rodzaju amunicji w taśmach? (poczytaj lub znajdz na necie wspomnienia radzieckiego majora któy latał ma jaku i opisywał trafienie go przez dwa pociski HE z mietka).
Przekonaj ludzi że gośc na jaku musiał robić "przystanki" na chłodzenie Klimowa MP105 we wznoszeniu.
Wytłumacz im, że w parchu latano z "forzatz'em" tylko w sytuacji awaryjnej - bo gwiazdowy Asz-82 grzał sie niemiłosiernie już na 90% mocy.
Wyjaśnij, ze wytrzymałosć drewnianego samolotu znacznie "odbiegała" od wytrzymałości 5 tonowego metalowego samolotu z pełnym opancerzeniem.
Powiedz im, że Pe-2 z urwanym jednym silnikiem nie może lecieć dłużej niż 2 min (w zalezności od wysokości).
Przetłumacz, że w Bf-109 była instalacja do spryskiwania szyby paliwem, celownik revi nie był zasłaniamy w FW w 1/3 przez belkę wiatrochronu, automat do sterownia silnikem polepszał wykorzystanie silnika a jego brak stanowił problem w czasie dynamicznej walki powietrznej, Bf-109 G2 nie zakręcał jak wściekły i nie wznosił sie jak rakieta, Fw-190 miał wredne charakterystyki przeciągnięć praktycznie w każdym zakresie prędkości, wymontujesz radia z większości radzieckich samolotów i zabronisz komunikacji na czacie (chociażby) pomiędzy graczami lecącymi jakami, przerobisz sieciowy kod gry który pozwoli na latanie powyej 100 samolotów online w jednej misji ... itp, itd.
Ja wtedy to zaakceptuję i mogę latać mietkiem lub foką sam jeden na 20 ruskich. No problem...
Pozdrawiam.
Ramm.
#####################################################################
# A-20G
#####################################################################
A-20G.default Standard
A-20G.40xParaF 40x br\u017Ed\u011Bn\u00FDch t\u0159\u00ED\u0161\u0165. bomb
A-20G.2x100 2x100lb. bomby
A-20G.2x1008x100 2x100lb.bomby + 8x100lb.bomby
A-20G.2x1008x1002x100 2x100lb. + 8x100lb. + 2x100lb.
A-20G.2x3004x300 2x300lb. bomby + 4x300lb.bomby
A-20G.2x3004x3002x100 2x300lb. + 4x300lb. + 2x100lb.
A-20G.2x500 2x500lb. bomby
A-20G.2x5008x100 2x500lb.bomby + 8x100lb.bomby
A-20G.2x5004x300 2x500lb.bomby + 4x300lb.bomby
A-20G.2x5002x500 2x500lb.bomby + 2x500lb.bomby
A-20G.1x1000 1x1000lb. bomba
A-20G.1x10008x100 1x1000lb.bomba + 8x100lb.bomby
A-20G.1x10004x300 1x1000lb. bomba + 4x300lb. bomby
A-20G.1x10002x500 1x1000lb. bomba + 2x500lb. bomby
A-20G.1xmk13 1xTorp\u00E9do Typ Mk.13
A-20G.none Bez v\u00FDzbroje
#####################################################################
# A-20C
#####################################################################
A-20C.default Standard
A-20C.40xParaF 40x br\u017Ed\u011Bn\u00FDch t\u0159\u00ED\u0161\u0165. bomb
A-20C.2x100 2x100lb. bomby
A-20C.2x1008x100 2x100lb.bomby + 8x100lb.bomby
A-20C.2x1008x1002x100 2x100lb. + 8x100lb. + 2x100lb.
A-20C.2x3004x300 2x300lb. bomby + 4x300lb.bomby
A-20C.2x3004x3002x100 2x300lb. + 4x300lb. + 2x100lb.
A-20C.2x500 2x500lb. bomby
A-20C.2x5008x100 2x500lb.bomby + 8x100lb.bomby
A-20C.2x5004x300 2x500lb.bomby + 4x300lb.bomby
A-20C.2x5002x500 2x500lb.bomby + 2x500lb.bomby
A-20C.1x1000 1x1000lb. bomba
A-20C.1x10008x100 1x1000lb.bomba + 8x100lb.bomby
A-20C.1x10004x300 1x1000lb. bomba + 4x300lb. bomby
A-20C.1x10002x500 1x1000lb. bomba + 2x500lb. bomby
A-20C.1xmk13 1xTorp\u00E9do Typ Mk.13
A-20C.none Bez v\u00FDzbroje
A-20C.2xfab2502xfab250 4xFAB-250
A-20C.1xfab5002xfab100 1xFAB-500 + 2xFAB-100
A-20C.1xfab5002xfab250 1xFAB-500 + 2xFAB-250
A-20C.1xfab1000 1xFAB-1000
#####################################################################
# AvengerMkIII
#####################################################################
AvengerMkIII.default Standard
AvengerMkIII.8xhvargp 8x5" HVAR rakety
AvengerMkIII.8xhvarap 8x5" HVAR pr\u016Fb. rakety
AvengerMkIII.4x100 4x100lb. bomby
AvengerMkIII.4x1008xhvargp 8x5"HVAR + 4x400lb.bomby
AvengerMkIII.4x1008xhvarap 8x5"HVARpr\u016Fb. + 4x100lb.bomby
AvengerMkIII.2x250 2x250lb. bomby
AvengerMkIII.2x2508xhvargp 8x5"HVARpr\u016Fb. + 2x250lb.bomby
AvengerMkIII.2x2508xhvarap 8x5" HVARpr\u016Fb. + 2x250lb.bomby
AvengerMkIII.4x250 4x250lb. bomby
AvengerMkIII.2x500 2x500lb. bomby
AvengerMkIII.2x5008xhvargp 8x5"HVAR + 2x500lb.bomby
AvengerMkIII.2x5008xhvarap 8x5"HVARpr\u016Fb. + 2x500lb.bomby
AvengerMkIII.4x500 4x500lb. bomby
AvengerMkIII.2x1000 2x1000lb. bomby
AvengerMkIII.1x1600 1x1600lb. bomba
AvengerMkIII.1x2000 1x2000lb. bomba
AvengerMkIII.1xmk13 1xTorp\u00E9do Typ Mk.13
AvengerMkIII.none Bez v\u00FDzbroje
Tylko czy można to sobie dowolnie edytowac Czy mi się wydaje bandyta, czy ty probujesz do komory bombowej iszaczka zapakować FAB'a-5ooo :011:
:karpik :karpik
Dlaczego uważacie, że Ił nie pójdzie w stronę Falcona i modowanie nie wyjdzie mu na dobre? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pytanie do latającej online braci. Dlaczego uważacie, że Ił nie pójdzie w stronę Falcona i modowanie nie wyjdzie mu na dobre? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Powiedzmy sobie szczerze.ta gra żyje jeszcze dzięki trybowi multi
I/JG53_Angel - widzę bardzo sceptycznie podchodzisz do sprawy modyfikacji kodu gry. Wg mnie z iłkiem można teraz zrobić wszystko i mam nadzieję, że mimo dużego ryzyka "zabicia" trybu on-line, jakoś się to ułoży.
Powiedzmy sobie szczerze.ta gra żyje jeszcze dzięki trybowi multiA EAW, simy Thirdware? Zmarły?
A EAW, simy Thirdware? Zmarły?
Co do modowania, to się okaże; czy znajdzie się grupa chcąca grać w _symulator_ i zrobi z Iła coś na kształt Falcona. Bo dobrze zbalansowaną strzelanke do deathmatchy online :004: już mamy, od paru lat.
Sądząc po reakcjach community, małe szanse.
Mam prośbę.Jasne. Tylko, popularność online to nie jedyne, uniwersalne kryterium 'żywotności' gry. W przypadku iłka - jasne, zgadzam się, na tym ta gra się opiera. Bo poza tym - biedna jest, niestety.
Weź tak dla przykładu podaj ilu ludzi gra w wymienione przez Ciebie simy codziennie online ?
(...)To oczywiste. To źle? Ta gra m.in. przez ZBYT dużą popularność i zbyt szeroką 'grupę docelową' ma kształt taki a nie inny. A tak, jakby powstały jakeś w miare uzgodnione realism packi, takie niby-total konwersje.. środowisko graczy mogłoby tylko na tym zyskać IMHO. Na jakości, tracąc ilościowo.
Nawet nie jedna, podejrzewam , że będzie ich do licha i ciut więcej.
(...)
Cały wist polega na tym , że będą grały nie grupy pomiędzy sobą - a wewnatrz siebie.
Jesli myslisz że jakis rosjanin zaakaceptuje dane Fw z testów z Rechlina to jesteś w grubym błędzie.
...jakeś w miare uzgodnione realism packi, takie niby-total konwersje..
...wolał polatać offline i oleje męczarnię na HL-u. Będzie wolał polatać a nie poszczylać.Racja,ale nawet najlepszy mod FM czy DM nie zmieni tragicznie schematycznego AI.
...
Nie kumam was Panowie.
Każdy tylko utyskuje, że mody zabiją grę online, czy wręcz przeciwnego, że nadal chcą grać w zbalansowaną strzelankę, lub też że Rosjanie będą latać na swoich modach a "Niemcy" na swoich. Totalna bzdura. I co mnie to obchodzi.
Ja sobie wyobrażam to tak: polska grupa zdolnych ludzi tworzy RealModa. I gramy sobie we własnym gronie, tak jak zdarzało się to w odwiecznych czasach w starego Ilka czy Forgotten Battles. Gramy dla zabawy... i żeby poczuć powiew świeżości. przecież na takim serwie wszystko można zbalansować - ilość red i blue, parametry samolotów w ramach moda, itd.
Na tym forum jest około 1000 zarejestrowanych uczestników. Przynajmniej prawie 100 gra w PF online. Więc w czym problem?
ps. Cała dyskusja n/t tego kto w co będzie grał jest w tej chwili bezcelowa.Ramm chyba czytasz wybiórczo posty z tego tematu.
Nie ma modów i nie wiadomo czy się wogóle pojawią. jak już będą to wtedy możemy wrócić do rozważań czy istnieje szansa na wypracowanie kompromisu.
Trzeba wpisać w konsoli:bind q "lean left" dla wychylania w lewo i bind e "lean right" dla wychylania w prawo.Czytając Pana wypowiedź panie Smoła wnioskuję że Pan wie jak powinny brzmieć "realistyczne" dźwięki?Panie Anioł, jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nie zaśmiecaj Pan miejsca. Osobiste uwagi oraz uszczypliwą ktytyke pisz Pan na PW. Skoda ludziom psuć nerwa i zaśmiecac forum. Sorki za odejście od tematu, ale powtarza sie taka sytuacja nie po raz pierwszy. Uszczypliwe uwagi prosze kierować na PW. Specjalnie piszę to publicznie, bo zauważyłem, że powtarza się to dość często.
Panie Anioł, jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to nie zaśmiecaj Pan miejsca. Osobiste uwagi oraz uszczypliwą ktytyke pisz Pan na PW. Skoda ludziom psuć nerwa i zaśmiecac forum. Sorki za odejście od tematu, ale powtarza sie taka sytuacja nie po raz pierwszy. Uszczypliwe uwagi prosze kierować na PW. Specjalnie piszę to publicznie, bo zauważyłem, że powtarza się to dość często.
Pozdrawiam.
Ramm chyba czytasz wybiórczo posty z tego tematu.
Mody są, zmiana czegokolwiek jest możliwa. Wersja rosyjska pozwala na modowanie aktualnie najnowszej wersji 4.08.
(i chyba wszystkie narzędzia są publicznie dostępne).
... a jak na razie to powinniśmy stworzyć listę samolotów do poprawy.
Czyli wszystkie samoloty flyable z dopiskiem co zmienić.
A i zadam głupie pytanie bo trochę się pogubiłem z tymi modami da się też modować wersje 4.08 ?
3. Faktycznie dopasować te parametry w miarę możliwości zgodnie z realem. Czyli np. jeżeli występuje parametr moc silnika=x, promień zakrętu=y czy ilość amunicji=z - to wstawiamy wartość dostępną w literaturze, a w przypadku braku takich informacji przedyskutowujemy na podstawie wiedzy ogólnej o samolotach DWS jaka wartość będzie najbardziej prawdopodobna.
Do tego potrzeba jeszcze jednej kwestii, ktoś najbardziej obeznany z tym modowaniem tej gry, posiadający czas i chęci - musi pełnić funkcje "kierownika projektu" i mieć ostateczny głos jak będzie wyglądał mod. Wtedy to ma sens i realne szanse na sensowną realizację.
Według mnie to najpierw powinniśmy poznać wskaźniki, co oznaczają i co powoduje zmiana jak nie wszystkich to przynajmniej dużej większości parametrów, a jest ich tam od groma...
Ja myślę, że na początek można by się zainteresować Bitwą o Anglię i zająć się następującym setem samolotów:W związku z tym, że tu jest miejsce na luźne pogaduszki, chciałem spytać, czy Ty przypadkiem nie chcesz zdetronizować Ola? :118: tuż przed wypuszczeniem JEGO nowego narzędzia do zarabiania $ :karpik
Dla osłodzenia dyskusji:Edelmann, bardzo ładny filmik ale audio bardzo zręcznie podłożone z jakiegoś airshow. Do takich tricków nie trzeba rozkodować gry. :020:
http://www.youtube.com/watch?v=9vw7q60OWTI
Jak ktoś nie widział jeszcze , to niech sobie lepiej zerknie 021
Dla osłodzenia dyskusji:
http://www.youtube.com/watch?v=9vw7q60OWTI
Jak ktoś nie widział jeszcze , to niech sobie lepiej zerknie :021:
Czy ktoś z Was potrafiłby zrobić w grze tak, żeby można było ustawić samolot (chociaż maszynę gracza) nie tylko na pasie, ale np. pod hangarem.
Witam.
Ja wejdę w temat samych map.
Czy dzięki temu, że pliki zostały otwarte, jest szansa na edytowanie plików map? Chodzi mi tu o drobne poprawki typu podniesienie części obszaru, lub jego obniżenie.
No chyba, że pojawiła się możliwość całkowitej ingerencji w mapę, i można ją edytować do woli.
pozdrawiam,
Sid
To i ja zapytam. Chodzi mi o możliwość dodania nowych dowolnych nazw pułków, eskadr w edytorze wraz z nowymi godłami. Interesuje mnie konkretnie możłiwość zaimplementowania np. powojennych polskich nazw jednostek lotniczych ;). Jest to możliwe?
Czy jest możliwość zdejmowania współrzędnych samolotów w czasie rzeczywistym? Chodzi mi o możliwość stworzenia takiego LOTATC dla iła.
A ja zadam takie pytanie kogo wy się panowie o to pytacie ?Ja zadałem tylko pytanie czy się da, a nie czy ktoś mógłby mi to na jutro zrobić. Po co tyle emocji??
To że coś się udało i to metodą prób i błędów nie świadczy o tym że wszystko potrafimy. I chyba na dzisiejszy dzień nikt nie jest w stanie wam odpowiedzieć na wasze pytania no chyba że się mylę i jest tu jakiś uber experten .
Ja zadałem tylko pytanie czy się da, a nie czy ktoś mógłby mi to na jutro zrobić. Po co tyle emocji??
[...] aby to sprawdzić i udzielić Tobie i kolegom odpowiedzi musiał by to ktoś najpierw zrobić i potwierdzić czy się da czy nie .
jezu ...Żeby z kumplami polatać rekreacyjnie... może Avią B. 534? Było by fajnie. Przynajmniej dla mnie.
Ludzie weźcie się opamiętajcie trochę ... proszę.
Nowa mapa ? Po kiego grzyba do tej gry "pikna, cud mapa Słowacji" ???
(...) na razie chciałem odblokować device-link dla multiplayer ale bez skutku ( na tym spędziłem z parę godzin)
Można liczyć na Szpitfojera Mk.I/II i siakiegoś Griffonowego (może być bubble-top :002: )?
Wszystko ładnie, ale nadal nie ma narzędzia, które wymuszałoby konieczność posiadania dokładnie takich samych plików jak ma to miejsce w RO czy BF1942.
Ok wiem jak wyciągnąć plik , ale jak go wsadzić z powrotem ?
Chciałbym trochę zmodyfikować bombki :D Z takiej 5ton na 50 lub 500. Mielibyśmy bron atomową .
Jeśli wpiszesz checkruntime=2 to host wpuści tylko klientów z oryginalnymi FB bez żadnych MODów. To polecenie nie współgra z żadnym MODem.
Zgoda, pytanie tylko czy gdyby wrzucić na serwer pliki moda, to checkruntime tez uważałby je za zgodne...
Nie będzie działać. MODy nie są kompatybilne z poleceniem checkruntime.Wygląda na to, że jest to zaawansowane sprawdzanie "sum kontrolnych" i parzystości - ale to some1 powinien być bardziej na bieżąco z programistycznymi sposobami sprawdzania ciągów binarnych.
Akle okazalo się, że wszystkie Antony są za ciężkie ok 300 i za słabe ok 200KM.
....API-API-API-API-T. ....Myślę, że Mod: Weapons Mod z U@P v1.6b to "załatwia" - jest tak, jak "opisywał" Gabreski, przynajmniej "na oko" :001:
... A może to można "wyjąć" z Packa i przesłać jako osobny plik?...To jest 45 plików klas. Przesłać można, kłopot w tym, jaki masz sposób modowania: UI AAA czy U@P, a może "czystą" 4.09bm1. Od Tego zależy sposób "uruchomienia". W U@P jest to osobny mod, uruchamiany przez program JSGME. Nie instalowałem tego w UI AAA, więc nie wiem jak tam uruchomić ten mod. Może wystarczy "podmienić" te pliki klas?
Griffon Hurricane
One of several schemes submitted for the development of a four cannon Hurricane with a Rolls Royce Griffon IIA, 1939-41. Discontinued when the Typhoon entered production.
Ranwers ostatnio wypuścił betę Halifaxa. Na AAA.Ranwers wypuścił finalny model, ale tylko dzięki nie umiejętności instalowania przez "teens" wylądował w betach... :121:
A mnie to ciągle wkurza lekko mówiąc, wołanie : zróbcie taki a taki samolot, bo wywarł on istotną role w histori w postaci ... prototypu....no bez jaj. Zamiast dopingować i prosić o samoloty, których faktycznie brakuje jeśli chodzi o wojnę w powietrzu to nie...."róbcie prototypy".Rozumiem że pijesz do mnie ..... Cóż, ani nie zamierzam przekonywać o istotności tego projektu dla historii lotnictwa, ani ciśnieniować na jego zrobienie. Poddałem tylko propozycję, która o ile nie jest to zbyt pracochłonne, bardzo by mnie ucieszyła. Robienie samolotów jest dla mnie kompletnie czarną magią, stąd też nie wiem jak dużego nakładu pracy wymaga takie "zlepienie" kilku klocków. Zresztą gdybym umiał je kleić, to nie zawracał bym tu głowy.
Ranwers wypuścił finalny model, ale tylko dzięki nie umiejętności instalowania przez "teens" wylądował w betach... :121:
Mnie tam rybka :001: