Autor Wątek: Kampanie oraz tryb kariery  (Przeczytany 27680 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 24, 2011, 09:53:18 »
Ja miałem niestety przyjemność sprawdzenia :)
W momencie schwytania kariera dobiega końca i można zaczynać kolejna od nowa...

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 27, 2011, 09:02:13 »
Ja zacząłem karierę w DFW na początku 1917roku.. Na razie klimat i misje rewelacyjne.....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 27, 2011, 19:00:18 »
Wczoraj i ja zacząłem tryb kariery. Ogólnie na razie ok, chociaż przydałoby się faktycznie by temat frontowy bardziej żył. Chodzi mi o to, że powinienem się bać zapuszczać na drugą stronę, zwłaszcza latać nisko. Brak mi tej "duszy na ramieniu" i za bardzo się czuję królem nieba. AAA jest zbyt mało. Może nie mówię o takim hardokrze jak w OFFie, ale coś po środku by się przydało. Na razie E.III , ale i tak w pierwszej misji raz był N.11, potem Airco i dwa balony. Wszystko do piachu. Widzę, za to, że ładniej zaczęło latać i reagować A.I. Nie wiem, może dalej będzie trudniej. Kiedy dostanę D.II ?

Aha, no problem z FPS jak u Mr.Qrdl.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 27, 2011, 19:36:48 »
Widze, że jak na razie nikt tu jeszcze nie wspominał o tym problemie, więc wyjaśnię o co chodzi w celach informacyjnych :)
Czasem po skończonej misji gra nie wczytuje statystyk zestrzeleń, zamiast danych ile i czego zestrzeliliśmy mamy puste pola...

W takim wypadku należy zrobić "recovery" i wszystko zaczyna działać dobrze.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 27, 2011, 21:19:24 »
Coś tylko mi AI nawalają w wyprawach na baluuny. Już dwóch się rozbiło o statyczny, powietrzny obiekt. Ślepi czy jak ?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 27, 2011, 21:32:39 »
Z AI faktycznie coś od 1.19 chyba skopali.
Nagminie zdarza się, że kompani przy lądowaniu zaliczają dzwona. Albo kołują tak długo aż wpadną na drzew/hangar/siebie nawzajem :)
Z tego co pamiętam wcześniej takich kwiatków nie było...

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 28, 2011, 14:21:46 »
Pooglądałem tą karierę już trochę i pomału tracę do niej serce. Powiem z perspektywy misji bombowo – rozpoznawczych na DFW bo takie wykonuję.

Z góry zastrzegam że to są moje może mylne wrażenia – może czegoś nie rozumiem albo nie dostrzegam…

Co mi się podoba a czego nie było w Kreatorze Misji od Wings of Honor:
Jest wizualizacja frontu tzn. mapa z lotniskami i dywizjonami które na nich stacjonują.
Jest gazetka z wiadomościami choć ta sama przez ileś tam dni.  Misje przynajmniej dla DFW nie są takie same bo mogą występować jako bombardowanie, rozpoznanie wzrokowe, rozpoznanie fotograficzne lub radiowe naprowadzanie artylerii, OK. to jest fajne.

Ale na tym lista moich zachwytów się kończy, bo jest jakaś głupia global statystyka (obejmuje wszystkich z tym samym poziomem trudności ? czy wszystkich obojętnie na jakim poziomie trudności latają?) a nie ma takiej podstawowej rzeczy jak np. lista zestrzeleń z datą miejscem i typem lub lista innych zniszczonych celów..
Tabelka z cyferkowym oznaczeniem jest dobra do walk on-line ale nie przy karierze gdzie chciałbym wczuć się w klimat mojego pilota. To było już w Kreatorze Misji.

Było w nim również a tu tego nie ma szeroka możliwość dostosowania kampanii do możliwości swojego komputera tj. określenie ile własnych i wrogich samolotów może się znajdować w misji (ja miałem 17-25), określenie ile obiektów naziemnych maksymalnie może być itd. Tych parametrów do określenia było całkiem sporo.. tu nic takiego nie ma…

Ostatnio na dokładkę AI zgłupiało kompletnie samoloty zderzają się w powietrzu przy podchodzeniu do lądowania lub rozbijają się na lotnisku, nie bombardują tego co mają bombardować tylko bezładnie kręcą nad celem itd.

Występuje efekt „huzia na Józia” czyli wszystkie samoloty wrogie na gracza gdy obok inne potrafią lecieć nieniepokojone.. Pogoń trwa przez pół mapy i nie przerywa jej ani linia frontu ani głębokie zaplecze ani nawet własne lotnisko….

Ostatniej sprawy którą poruszę nie jestem pewien więc piszę z dużym””.

Nie wiem czy kariera to zbiór generowanych losowo pojedynczych misji czy też z wykonania misji bądź nie coś wynika. Niszczą się samoloty to widziałem.
W Kreataorze Misji i liczba zestrzeleń innych pilotów i jakieś tło było bardziej historyczne, utrzymane w granicach rozsądku i bardziej klimatyczne bo i ja wolę aby było trudniej ale fajniej a nie byle jak..
AI nie stosuje żadnej taktyki walki jedyną jego przewagą może być ilość ….

Czytałem szumne zapowiedzi i lubię RoF (może dlatego się złoszczę) i ta kampania to jeszcze na pewno nie to.. za mało ruchu na ziemi, za mało losowych zdarzeń w powietrzu (jak się nie leci po waipontach to się żywego ducha nie spotka).
I w sumie jeszcze o kilka za mało samolotów aby dopełnić realiów historycznych…
.
Kto oglądał bajkę „Ratatuj” pada tam sekwencja – Co podać?  Zaskocz mnie…
Niestety ta kariera mnie nie zaskoczyła …

Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 28, 2011, 21:03:04 »
Zgadzam się w zupełności. Ja mam za sobą dwa miesiące i coraz mniej ochoty na wskoczenie do maszyny w tym trybie.
Pozytywne jest to, że chłopaki pracują nad tematem i będzie ( mam nadzieję) coraz bardziej grywalny.
Na statystyki nie zwracam już uwagi bo jak widzę kogoś ze stażem trochę ponad 200 dni i grubo ponad tysiąc zestrzeleń oznacza, że lata w trybie ułatwionym ( na full real czasem ciężko na kogoś trafić) i widzi na mapce pozycje wroga itd.
YoYo ja dostałem DII po niecałym miesiącu - fajne jest to, że lata się w wersji podstawowej i "late"

Trzeba przyznać twórcom kampanii, że sprytnie postąpili bo z czasem trzeba będzie wykupywać kolejne modele  :007:

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 28, 2011, 21:53:25 »
tomasext --> che che ja mam tyko nagrzany sinik przy starcie i nic więcej.
Więc czasami jestem dumny tylko z tego że w cholernej mgle abo śnieżycy w ogóle znajdę drogę do celu.

Misji rozpoznania wzrokowego jeszcze nie wykonałem z powodzeniem żadnej.
Najpierw każą się wspiąć na 2000-2500m a weź z tej wysokości oceń później czy przy tych namiotach to samochody stoją a może działa i czy to w ogóle o ten akurat cel chodzi. Wszystko to pod dość gęstym ogniem przeciwlotniczym.

Tak samo namierzania radiem nie zaliczyłem jeszcze poprawnie. Wybrać ten właściwy kwadracik to trzeba mieć dobrą miarkę w oku.. Ostatnio już już obramowałem cel ale napatoczyły się N17 i musiałem umykać....

Obiektów naziemnych pojawia się całkiem sporo ale jak się wykonuje misje na pułapie 2500m to niewiele ich widać...
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 28, 2011, 22:12:16 »
Misje rozpoznania faktycznie są trudne. Jeśli chodzi o artylerię, to pamiętaj, że możesz poprawiać (nie wiem czy w nieskończoność, ale przynajmniej raz, dwa razy). Ja często trafiam dopiero za 2, 3 razem.

Dla DFW jest dostępna pojedyncza misja, w której to sobie możesz przećwiczyć.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 28, 2011, 22:38:05 »
LMP --> że możesz poprawiać (nie wiem czy w nieskończoność, ale przynajmniej raz, dwa razy)

che che toż piszę że obramowałem cel :021:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 28, 2011, 22:39:53 »
Co do pędkości AI - należy zwrócić uwagę na paliwo. AI, może mieć mniej , to i wznosi się szybciej, do tego warto bawić się mieszanką na pułapie. Wtedy i nas pociągnie szybciej, chociaż nie mówię, dogonić swoich wcale nie jest prosto, jakby mieli lekko ztiuningowane ustrojstwa, no i też pytanie czemu lacą na maks. szybkości i pełnych obrotach, a nie oszczedzają silniki w locie do celu skoro ich nikt nie goni, ani i sami nie gonią. Przecież to skraca resurs.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 28, 2011, 23:28:56 »
Sprawa AI to moim zdaniem osobna kwestia. Komputer lata zbyt defensywnie, nawet na poziomie As czy weteran jest jakby cały czas w obronie. Dodatkowo jest okrutnie schematyczny. Gdy złapie ogon, od razu rzuca się w dzikie nurkowanie, w którym schodzi aż do ziemi, a następnie kołuje bez sensu nad lasem i czeka żebyśmy go dobili. Brakuje mi manewrów u wrogich pilotów. Przeciwnik nie zrobi żadnej beczki nie mówiąc już o Immelmanie, czy czymś bardziej finezyjnym. Z rozczarowaniem muszę przyznać, że bardziej agresywne AI było nawet w "szturmowiku", gdzie wróg zamiast durnego pikowania w dół, kręcił beczki, próbował się od nas oderwać, był bardziej drapieżny.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 28, 2011, 23:37:47 »
Sprawa AI to moim zdaniem osobna kwestia. Komputer lata zbyt defensywnie, nawet na poziomie As czy weteran jest jakby cały czas w obronie. Dodatkowo jest okrutnie schematyczny. Gdy złapie ogon, od razu rzuca się w dzikie nurkowanie, w którym schodzi aż do ziemi, a następnie kołuje bez sensu nad lasem i czeka żebyśmy go dobili. Brakuje mi manewrów u wrogich pilotów. Przeciwnik nie zrobi żadnej beczki nie mówiąc już o Immelmanie, czy czymś bardziej finezyjnym. Z rozczarowaniem muszę przyznać, że bardziej agresywne AI było nawet w "szturmowiku", gdzie wróg zamiast durnego pikowania w dół, kręcił beczki, próbował się od nas oderwać, był bardziej drapieżny.
Znaczy z tym zejściem do ziemi, jest tak od początku niestety. Jest to stały manewr na pewnogo killa. Zajmujesz mu szóstą, on złazi dokąd może, a potem tylko ciaśniejsze skręty. Zabawa ew. może się zacząć gdy jest 3x1, a my jesteśmy tym 1.

AI to jest inna sprawa, ale to poniekąd kuleje od początku.
Sama kampania, nowa, jednak jak na razie mimo paru spraw tych powyżej wymienionych przez szanownych kolegów i mnie jednak jest czymś nowym i ... wciąż wersją Beta. Pamiętajmy też o tym. Coś a la wydanie wcześniej DCS A10C. Właśnie raczej to ma służyć temu by zebrać opinie i poprawić co się da. Nawet w takim wydaniu, ja jednak wolę tę z B niż tę wbudowaną od początku, gdzie jest wór wszystkiego ze wszystkim razem. Są też smaczki. Wczoraj np. leciałem niby misja jak wszystkie na początku dość samotna, a tutaj nagle widzę 7 D.II lecących w ładnym szyku, na które spada około 6ciu Airco. Działa też ładnie, nie narzekam. Za to Lukas, na pewno zbierze to do kupy i puści nasze życzenia grzecznie do 777 Studios :D.
Aha, drobiazg, ale przydała by się stylowa muzyczka w kampanii przed misją i w zależności od wykonania misji. Mogłoby to dać fajny klimat.



Jak na razie nie zdażyło mi się za to lecieć 2 misji jednego dnia.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Kampanie oraz tryb kariery
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 29, 2011, 09:06:37 »
Poprawki AI i FM to jest to o co chyba najbardziej męczą twórców ludzie na ich forum. Trzymam kciuki, że się doczekamy.