Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 124029 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #195 dnia: Kwietnia 27, 2011, 23:57:01 »
Co ciekawe, otworzyłem FMB i załadowałem jakąś mała mapkę on-line i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zero przycięć. Wstawiłem 30 bombowców z ładunkiem i cały czas płynnie. Jedynie lekko zwolniło w czasie eksplozji wielu bomb.
Przypuszczam, że problemem u mnie jest moment dogrywania kolejnych elementów na mapie. Pytanie tylko co zmienić? Może dołożyć jeszcze 4GB pamięci, może starczy temu gniotowi ;) .
Mam chyba wystarczająco ramu, żeby Kłodę uruchomić z ramdysku. Nie uwolniło mnie to od przycięć...

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #196 dnia: Kwietnia 29, 2011, 18:54:47 »
Ostatni patch beta jak dla mnie to bomba. :banan. Na maksymalnych ustawieniach grafiki oprócz SSAO, gra chodzi bardzo płynnie.  Zero przycięć. Wprawdzie ilość klatek nad ziemią pozostawia wiele do życzenia (od 15 do 30), to jednak jak na ustawienia maksymalne, bez SSAO, filtra epileptycznego i V_synch to bardzo dobrze jak na tą grę. Wystarczy zejść troszkę z detali jak budynki czy las (z Very high na medium), aby cieszyć się w pełni płynną grą.
Moja konfiguracja dla przypomnienia i dla odniesień to :
Phenom II x4 955BE 3,2, 4GB DDR3 1333, MSI 5850 Tfrz II.
Jeżeli uda im się choć jeszcze trochę podnieść optymalizację chodzenia tej Kłody  :020:, to uznam, że udało im się prawie niemożliwe.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #197 dnia: Kwietnia 29, 2011, 19:04:24 »
Dobra wiadomość! Ciekawe jak inni użytkownicy bety...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #198 dnia: Kwietnia 29, 2011, 22:27:15 »
Też mam ostatni beta patch, wydajność bez zarzutu - można w końcu polatać. Nad Londynem przy ustawieniach high - szczegółowość modelu, wizualizacja uszkodzeń, efekty, reszta na medium klatki nie spadają poniżej 15 ( lot na wysokości dachów).
Żeby nie było tak wspaniale, u mnie pojawił się nowy problem - gra jest nie stabilna, zwłaszcza w multiplayer. Nie da się polatać non stop wywala "Program Launcher przestał działać". Szukałem rozwiązania na forum 1C - temat jest zanany, ale żadne z proponowanych tam rozwiązań nie rozwiązuje problemu. Czy ktoś ma jakiś pomysł w odnośnie tego problemu??

Komp
Quad 9200 2,33
4 Gb ram
ATI 4850
Vista 32 bit

S!
Ralu



Komp

HL-EKG_Ralu

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #199 dnia: Kwietnia 29, 2011, 22:38:32 »
Multi to na razie porażka, wywala mnie tak samo ciągle jak Ciebie. Latam nie dłużej niż 5-10 min i launcher kraszuje. Ostatnio gdy miałem zaliczyć swego pierwszego hurka oline na 110ce :/
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #200 dnia: Maja 01, 2011, 13:20:00 »
Zainstalowałem wersję beta nowego pacza (v.2) i wydajnościowo jest nieco lepiej - pod względem doczytywań, po za tym specjalnych różnic nie zauważyłem. Wydaje mi się też, że poprawili nieco optymalizację efektów. Plus za to, że starają się zrobić coś z "brifingiem" przed misją ale na razie to wygląda nie najlepiej (np. fajnie że jest mapa - ale nie pojawia się tam nic związanego z misją...) . Niestety nie cofnęli zmian AI i dalej walczymy przeciwko powietrznym Jedi.

Offline PIT

  • PAT
  • *
  • PAT , EKG_PIT
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #201 dnia: Maja 02, 2011, 20:51:40 »
Sorki chłopaki , że nie czytałem wszystkiego, ale jeśli mogę tu pomóc to:
1. Mam tylko to co zasysa się oficjalnie bez patcha beta
2. Ustawienia COD na łącznie średnie co daje do 30 fps nad lądem i wodą
A teraz:
3. Normalne stare ustawienia iłka dla grafy dają niskie fps do 10 klatek nad Londynem
Zmiana opcji grafy ; to co zawsze tak robiliśmy - Synchronizacja pionowa - przestawiłem na " wymuś wyłączenie"
 daje mi teraz ok. 40 klatek stałych nad lądem i ok. średnio 20 nad Londynem. Drugie to jest wzrost fps jak zejdziecie z rozdzielczością
moja 1920x1020 zjechana do 1280 - ok. 8 fps.
Obecnie ta zmiana synchronizacji daje mi płynne latanie.
Tylko stały trening czyni Cię Mistrzem. Niech Moc będzie z Wami wirtualni lotnicy.
WSP dla Orłów. - od EKG_PIT

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #202 dnia: Maja 02, 2011, 21:25:16 »
U mnie wyłączenie lusterka wstecznego daje ok 10 fps

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #203 dnia: Maja 03, 2011, 18:36:29 »
Nowości od Luthiera :

Cytuj
"Hi everyone,

Quick update from up here on the flight deck.

We never in a million years thought that this darn full screen mode could give us so much trouble. It's the last thing standing between us and fluid framerate, and what seemed like a simple feature is taking forever to make.

I've said with the previous beta patch that we'd be taking some time off, but because of this patch we've all postponed our holidays and are working feverishly to get the patch completed.

Today was another day when in the morning we thought we were almost there, but as dusk approaches the realization sets in. We need another day.

The good news is that in the meantime we ironed out both Crossfire and SLI support and generally did a lot of other good things to the game. Rest assured that this one persistent full screen issue is not preventing us from improving the game in other ways and proceeding with the plan.

As we approach event horizon with the patch, we may or may not decide to release it as yet another beta version. SLI and Crossfire support are kind a big thing. We'll think it over some more.

I'll be back again tomorrow with a progress report, and hopefully with a patch! "

W szybkim tłumaczeniu - nie mogą sobie poradzić z trybem pełnego ekranu. Ponoć uporali się z SLI / Crossfire oraz dodali ileś tam mniejszych zmian do gry.
Być możne jutro przyjdzie kolej na kolejną betę lub oficjalny patch.
« Ostatnia zmiana: Maja 03, 2011, 19:07:36 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #204 dnia: Maja 04, 2011, 19:37:14 »
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #205 dnia: Maja 04, 2011, 21:57:03 »
Pucz jak pucz. Jest nieco lepiej znowu z FPS. Przede wszystkim jednak zniknęły przyciachy i doczyty już zupełnie, nawet na max ustawieniach. Niestety FPS nad ziemią nadal nie poraża. U mnie nadal jest to od 15 - 30 klatek na sekundę. Jeżeli ktoś jest przyzwyczajony, że ma po 60 klatek /s w innych tytułach to będzie zawiedziony. Grać się da i to całkiem przyjemnie już. Niestety wygląda na to, że putche docierają do granicy optymalizacji.
Na Forum 1C jak zwykle - część osób mówi o zdecydowanej poprawie - inni znowu o tym, że patch jest krokiem wstecz. Opery mydlanej ciąg dalszy...

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #206 dnia: Maja 19, 2011, 01:18:00 »
Steam mi właśnie pobiera oficjalną łatkę. :001: Zobaczymy do której wersji zaktualizuje CloDo i jak to będzie chodziło.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #207 dnia: Maja 19, 2011, 10:48:46 »
Data sprzedaży w USA przesunięta na 19 lipca. Czyli jeszcze nie działa jak należy wszystko w tej grze ;) by amerykańce rzucili się do sklepów.   
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #208 dnia: Maja 19, 2011, 11:03:25 »
Zaczęło się od miesięcznej obsuwy, teraz dwu miesięczna (równe 8 tygodni)... Oni tą grę kiedykolwiek zobaczą?  :118:

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #209 dnia: Maja 19, 2011, 12:29:35 »
Zaczęło się od miesięcznej obsuwy, teraz dwu miesięczna (równe 8 tygodni)... Oni tą grę kiedykolwiek zobaczą?  :118:

Be sure!