Czy płatny? raczej napweno
Ma być płatny? darmowy? jza miesiąc? za rok?
Ale życie toczy się dalej. A więc ... co dalej LOMACku?
Kroi sie coś ciekawego.
Eagle Dynamics oficjalnie poprosiło modelarzy "amatorów" 3D o stworzenie takich modeli ...
Nowe, lepsze realistyczne chmury ,138 nowych samolotów flyable , w tym uzbrojony w granaty atomowe i dwa działka plazmowe X-15 CIA edition
Ale silnik gry pewnie pozostanie ten sam :|
ED sie w tej chwili bawi w Eye Candy, za kolejne 200zł dostaniecie:
nowe eksplozje, których wasze komputery i tak nie uciągną:
Nowe bomby, których i tak użyc nie bedziecie mogli, bo ED nie ma pojęcia jak wymodelowac PavePenny dla A-10
I powiem więcej. Zjem swój egzemplarz cd LO, jeśli FO wyjdzie przed 2007
Słyszeliście? TRZYMAMY ZA SŁOWO I CHĘTNIE TO ZOBACZYMY
Dobrze ja zjem, ale co wy zjecie w zamian jak nie wyjdzie?własnoręcznie złapanego dachowego KOTA :mrgreen:
No to ja zjem mięso.
3 lata temu w dyskusji na temat mozliwego kształtu Forgotten Battles , rzucł ni to żartem , ni to poważnie, 'zobaczycie to będzie strzelanka nie mająca nic wspólnego z pierwszym sturmovikiem"
Jeśli co? Chcesz dołączyć do Qrdla?
Dobrze ja zjem, ale co wy zjecie w zamian jak nie wyjdzie?
żeby Dr. Qrdl nie wypowiedział tych słów w złą godzinę.
Oprócz tej całej hiper-grafy to jeszcze mi tak spieprzył ustawienia joya, że się już latać nie dało!
imho w locku dramatem jest to ze pod terenem jest generowana woda. czasem to widac. i to obciąża kompa i to mocno ..
i zupełnie nie wiem czemu to tak zrobili
4) true collimation HUD are announced
jakby się zastanowić .... to nowoczesne śmigłowce bojowe chyba nawet bardziej mnie kręcą niż jety szczerze mówiąc ...
póki będzie tylko hokum, troche nudne.No... żeby jeszcze tryb kooperacji w jednym kokpicie zrobili... to by była jazda ! :)) Niech jeden sobie pilotuje a drugi namierza i exterminuje... :lol:
ciekawiej by było jakby było coś jeszcze z "opforu" by Hokum miał się z kim pobawić.
przenoszenia bombek w F-15 + lantrin i namierzanie pasywneZapomnij... zeby nie deklasowac kufajmanow dali byu choc Panavia-Tornado... :(( (przesiadl bym sie z SU25 :)
Mogliby się wreszcie postarać i przynajmniej wyrównać szanse stron USA i Sovietów
zrozumiałem że ON PISZE MIEDZY INNYMI O MNIE
czyli mniej więcej:
nowa symulacja bedzie bardziej harcore'owa (jak F4), i będzie zawierała klikalne kokpity. Będzie można polatać F16, MiGiem 29K, Mi28 i jak sadzę Ah64, a także wszystkimi samolotami z LOMACa, być może z AFM
I teraz powiedzcie Mi czy to zdjątka czy screeny z wnętrza Hokuma.Wolałbym tą drugą odpowiedz usłyszeć
....Ciekawe czy dodanie Hokuma ma coś wspólnego z całkiem przypadkowo rozgrywającym się teraz konkursem na smigłowiec bojowy dla Turcji.Oczywiscie Hokum też startuje w rozgrywkach.Całkiem przypadkowo również w dodatku 1.2 zostanie dodany kawałek Turcji do mapki.Oczywiscie już był wczesniej tyle,że nie wymodelowany.
Dmut
Moderator/ED Testers Team
"at this moment about 600 functions could be assigned to keyboard buttons, so, I think, most of these "600" are in clickable pit "
brak mi słów
PIĘKNE
będzie sobie można to i owo przełączyć w kabinie
Ciekawe w jakim czasie nauczymy sie tym latac w zawisie, ladowac i takie tam
Wiadomo cos o sterowaniu tym wspanialym ustrojstwem?
Nieee... znowu przy dobrych wiatrach jakieś 60zł?!
Tylko zwróćcie uwagę na poziom detali na tym "wjertoljocie". Jeżeli to pokazówka to OK ale jeżeli taki poziom ma reprezentować w normalnej grze to ja zaczynam się bać Smile
Na MFD mapka jest taka jak w edytorze. Ciekawe czy taka jest na prawde czy ED znowu idzie na łatwizne
Czyli wylazł już tytuł tego "dodatku" 1.2 - Black Shark. Ciekawi mnie po kiego oni nadają jakieś nr 1.1 i teraz 1.2 skoro to praktycznie nowa jakość i zupełnie odrębne programy. Lepiej jak od samego początku by używali samej nazwy dodatku + nr wersji którą reprezentuje, np: Flaming Cliffs 1.0 lub teraz Black Shark 1.0 i potem kolejne nr rozwojowe, bo jak to ma być przy kolejnych poprawkach?
Będą na rynku dwa dodatki i ten pierwszy będą ciągle podciągać tak: 1.1xx..., a drugi tak: 1.2xx... ? Troszkę to mylące i cokolwiek dziwne... może to tylko moje zdanie.
Kolejne screeny Czarnego Rekina;
http://www.forum.lockon.ru/showthread.php?p=98011#post98011
Pojawił się wywiad z chłopakami z ED.Jest też parę nowych screenów, min kokpit widziany przy użyciu gogli noktowizyjnych.
Wersja tłumaczona translatorem;
http://www.online-translator.com/url/tran_url.asp
Zwłaszcza końcówka wywiadu jest ciekawa :wink: Ciekawe co z tego wyniknie.
Alexander "Tihon" Tikhonov
Eagle Dynamics: projects, ideas, new simulators " Black Shark " (Ka-50 "Hokum"), " Tank Killers ", "F-16" and more. Article contains many untranslatable Russian expressions and a word-play.
To visit developers of a simulator - it is very interesting, therefore when such opportunity was presented me, I nepreminul to it to take advantage and have paid a visit to Needles Dajnemiks - a command of developers Lock On and Flanker. To them was what to show - in fact now in development they have three projects. Wish to know what and when to wait for their output? Read further!
Inside and outside
Has met me Andrey Chizh and has shown the project about which virpilam it is known - Lock On 1.2 with Ea-50 in a leaging role already a little. Looks - superb, especially if to consider, that it is an alpha the version. I shall tell under the order - developers sit in the big cabinet, on a wall the NATO card of the Black Sea region, a photo of planes, ZSH on a shelf, a board with formulas - at once is clear, than here are engaged. Andrey brings me to the workplace and shows Lock On 1.2. While the interface completely looks as " Hot rocks ", to guess, that it is version 1.2 possible only having chosen " the Black shark " in the editor. And as soon as mission was loaded - significant differences at once become visible.
Ea-50 costs on the ground (the truth the basic racks the chassis are groundless, but this business easily reperable) - model of the helicopter even is more detailed, than model No-25O in Lock On 1.1" Hot rocks " - are visible the smallest details, rivets, units under lattices. The plug of the screw is fairly drawn and animated. From within the cabin is looked fine. Though while there are no separate structures, there are defects, but that that is already drawn and works - inspires. All devices in a cabin will work, for example system " Screen " which in the previous versions is not simulated. The first that is evident - now a cabin completely tryohmerna. Besides that it is better looked, it allows to realize realistic effects of action of an overload on a head of the pilot. And in a combination with TrackIR the three-dimensional cabin gives very interesting opportunities and makes impression almost a virtual reality - when it is possible privstat in an armchair of the helicopter and to look at lens ILS, to shift a head, for example, to the left and to look at process of landing, seeing a board of the helicopter or to move a body forward and to look through a shoulder. On pressing Alt the screen appears perekrestie and one more advantage of a new cabin - clickability opens. Developers promise full conformity of procedures of work with the engine and systems of arms to those actions which are carried out by real pilot Ka-50, minor systems, probably, will be a little bit simplified. Klikabelen even shchitok ILS - the switch "put-night-grid", the regulator of brightness, the button "test" - all it now works. By the way, itself ILS now also it is drawn fairly - beams pass through two lenses. And the image of "Squall" is deduced on the convex screen of the Soviet TV set.
Now the helicopter vigorously flies under control of UAFM (simplified uluchshenoj lyotnoj models - for pilots-beginners), high-grade AFM while is in development. Letabelnyj Ea-50 new tactical opportunities will present us many - to storm, being hidden from enemy fire behind structures and a relief to do all tricks accessible to the present coaxial helicopter: to be developed during movement, not changing a direction to fly sideways and so on. Andrey Chizh does a turn and includes a gun: " That it there goes? The bus with pioneers? No, the nine. With Basayev ". Combines a label on ILS with the purpose - the nine tonet in a cloud of breaks of gun shells... And easy goes further. Catching of bugs still is necessary.
ABRISuju opportunities
The Separate mention is deserved by system ABRIS - developers of a simulator have taken from developers ABRISa the documentation on a civil variant of system and realized system... Absolutely completely. In a management to " Hot rocks " about three hundred pages, approximately as much pages only in an official management to ABRISu, how many they will be in all management to Lock On 1.2? Be going to cram, misters virpily! But ABRIS gives the sea of new opportunities - to such navigating tortures as in No-25, the end has come, in Ea-50 it is possible to see a card of district (same as in the editor of missions) with the route laid after it, most to correct a route during flight to set new PPM, to measure map distances, to mark zones of defeat enemy ZRK which will be drawn in view of a relief, to use GPS and GLONASS... Yes all also you will not list! The heaped up piece. And here "Birch" on " the Black shark " is not present - only at the left on a ceiling four bulbs of the prevention of a laser irradiation. So to receive in a tail a rocket with RGSN - it is not too complex.
Also developers realize glasses PNV for night flights. But Ea-50 - not the night helicopter, it is possible to fly only on a route at night, and about fighting application of speech does not go - "Squall" during dark time of day is useless, unless a gun and NURSami in a mode "Grid". The kind from glasses of night vision - all is bright-green, contrast and in optical noise, " in diamonds " - strengthened light from stars does the sky their very large.
In version 1.2 of all boats will translate on standard model of flight (SFM), that will not affect in any way on FPS. Lock On 1.2 will leave roughly in March, 2006, but everyone the alpha can try the version of game at the stand 1N on air show IAEN-2005 which will pass from August, 16 till August, 21st.
Plans gromade
Also I managed to talk to Igor Tishin - director of the company. It has told about strategic plans Eagle Dynamics - that waits for us after output Lock On 1.2. The first project which during release Lock On 1.2 will already pass a stage of aaoa-testing is a game with working name Tank Killers. In it detailed elaboration of the Earth will be simply improbable: the polygonal trees unsteady under impulses of a wind and breaking at collisions with them, a grass which waves from the air stream created by blades of the helicopter... Similar, developers from Eagle Dynamics have conceived to establish absolutely new quality standard of study of an environment. For a role of murderers of tanks apply Ea-50, the Apache, A-10 and No-25, but this list can change. Gradually in Tank Killers it is planned to tighten all planes from Lock On.
Except for cooperation with UbiSoft, Eagle Dynamics does successes and in independent promotion on the market and sale of the products - through the Internet. In TankKillers this method will receive the further development - letabelnye planes and battlefields will be got on one and to be built in a product.
The Second project is a simulator of fighter F-16 (on which at developers huge quantity of the literature). F-16 it will be realized sverhpodrobno, down to insertion of refueling hoses and connection of wires - Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present. Besides developers of game have an arrangement with Mikoyan's firm about granting all open materials on fighters the Instant. So there is a hope to see in this game so worked IeA-29NIO and IeA-29E (new Indian). The Battlefield of a simulator will be the Near East - Syria, Lebanon and other countries. In due course it is planned to simulate all round Earth, but separate regions will be in details worked. Roughly game will leave in one and a half-two year.
Well, plans at Eagle Dynamics huge, we shall wish their of good luck, let they and further please us with the best hardkornymi simulators. Apparently, without favourite business we in the nearest some years shall not remain - and it is healthy.
The Second project is a simulator of fighter F-16 (on which at developers huge quantity of the literature). F-16 it will be realized sverhpodrobno, down to insertion of refueling hoses and connection of wires - Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present. Besides developers of game have an arrangement with Mikoyan's firm about granting all open materials on fighters the Instant. So there is a hope to see in this game so worked IeA-29NIO and IeA-29E (new Indian). The Battlefield of a simulator will be the Near East - Syria, Lebanon and other countries. In due course it is planned to simulate all round Earth, but separate regions will be in details worked. Roughly game will leave in one and a half-two year.
Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present.
The Second project is a simulator of fighter F-16 (on which at developers huge quantity of the literature). F-16 it will be realized sverhpodrobno, down to insertion of refueling hoses and connection of wires - Falkon will seem to us a pity arcade. Such quality of study is planned because this simulator, in a combination to a training cockpit of manufacture of the Spanish firm (with which cooperates ED), will be used as a real simulator of pilots! You Want - fly on a computer, and you want - buy a cockpit for one million dollars (only!) Also fly almost on the present. Besides developers of game have an arrangement with Mikoyan's firm about granting all open materials on fighters the Instant. So there is a hope to see in this game so worked IeA-29NIO and IeA-29E (new Indian). The Battlefield of a simulator will be the Near East - Syria, Lebanon and other countries. In due course it is planned to simulate all round Earth, but separate regions will be in details worked. Roughly game will leave in one and a half-two year.
Będziecie jeszcze błagać o arcade
Czyli święta 2008 . Ale może warto czekać? Zapowiada się starcie ED z XSI...
Będziecie jeszcze błagać o arcade
Patrząc na bieg wydarzeń można spokojnie zaryzykować stwierdzenie, iż chłopaki wymyślili sobie, że będą dodawać sobie po jednej maszynce co jakiś czas do istniejącego symulatora, jak w MFS. Tylko chyba chłopcy postanowili być sprytniejsi od samego Króla Microsoft'u i zamiast pozwalać ludziom wybierać, co chcieliby mieć flyable, to oni zmuszają do trzymania ciągłości serii ... nie fair Bracia Panowie, nie fair. I tak kupię 1.2, ale ten niesmak pozostaje...
Najbardziej mnie martwi, że będzie z tym jak z serią Olegową. Tzn. nie pograsz w Sharka jak nie kupisz LockOn i Flaming cliffs...
Tak zważywszy,że po 1.2 więcej już nic nie będzie
Z FSem bym LO/FC nie porównywał. To sa dwa KOMPLETNIE rózne produkty
Potrafili iść swoja drogą, a nie skakać jak anegdotyczne już yorki pod dyktando ubikacji ...
Winni jeszcze dodać jakiegoś "wirokoptera" dla niebieskich. Marzą mi się pościgi za zdobyczą w ciasnych wąwozach i pojedynki kluczy kawalerzystów...
Dobrze czasami pomarzyć...
Właśnie dlatego sądzę, że BSh będzie 'fajny' tylko przez kilka dni... mało osób będzie tym latać on-line, ponieważ nie będzie miał zbytnio szans z efami czy nawet suką25...
Bo polatać to chyba by sie nie dało
hihi ale te minimalne wymagania sprzętowe to chyba do tylko funkcjonowania interface'u gry są. Bo polatać to chyba by sie nie dało :lol:
Gdzieś na forum padło zdanie twórców Czarnego Rekina,że zmiany wprowadzone w 1.2 nie wpływają na płynność gry.
Lock od początku korzystał z DX 8.1
Bardzo proszę czytać uważniej... PEŁNA OBSŁUGA, to co innego niż obsługa i korzystanie. Zakładam, że były i są karty nie w pełni obsługujące dx 8.1...
zaimplementowali Vector Ext
Czy tylko w czajniku znanym bardziej jako czarny rekin...?
Zwróćcie też uwagę, że w filmie ilość FPSów jest dość mierna (kabina) czyżby zatem wymogi sprzętowe zostały jeszcze dodatkowo zwiększone w stosunku do LO:FC?
Niewątpliwie urozmaici życie stronie czerwonej ten samolot.
To ja radze sie wtedy rozgladac za tym F-16 i F/A-18 co z nimi zawsze współpracuje :007:Niewątpliwie urozmaici życie stronie czerwonej ten samolot.
Takie pudło to będzie łatwy kąsek :-) Miejsc ma tyle co w autobusie i nijak nie zakłóci pestki z trzydzieski :-)
Właśnie odechciało mi się czekać na dodatek 1.2,a to za sprawą artykułu Pana Butowskiego.Zacytuję fragment z NTW nr12/2005.A ja na przykład o tym wiedziałem :001:, tyle że moja wiedza też nie był zbyt dokładna. Byłem pewien , że jest ich więcej niż 5 , ale nie więcej niż 10.
"Siły powietrzne rosji uzytkuja obecnie ok 5 egzemplarzy Ka-50.Planuje sie dokonczenie budowy jeszcze 3 egzemplarzy,ktore znajduja sie w zakladach produkcyjnych w Arsienjewie,po czym produkcja Ka-50 nie bedzie juz kontynuowana."
Jakoś przelatywały mi informacje jakoby siły pow. rosji dysponowały półkiem śmigłowców tego typu w liczbie kilkudziesięciu egzemplarzy.
Nie lepiej było inaczej siły i czas spożytkować? Chyba się zamrożę w 1.1 do czasu następcy LO :008:
Ktoś jeszcze ma jakieś złudzenia ? :021:NIE!!!
Mam nadzieję,że nie przesadzą z celnościa i czasem reakcji.
A nas nie stać na odpowiednie komputery :002:
Jak ktoś chce te filmiki, to mam je na dysku, mogę wysłać...
Accounting the detals we are implementing now in Ka-50 we simply have not much time for flankers.
You will not get the same as there will be many enchancements in AI behavior (aircrafts and ground units), graphics (not HDR yet, as it needs complete revamp of the engine), completely new trees (SpeedTree engine), new terrain set (Georgia far to the Turkey border) and other things which are in the development now...
Regarding on aircrafts... Let's be patient. Actually 1.2 will demonstrate the absolutely new approach to the avionics design detail. It takes much more time to implement than we even could suppose. Definitely we will start the total reimplementation of "flankers" somewhere in the future, but not earlier than we will release F-16CJ. Any new (or rereleased) aircraft will be implemented in the way we are doing Ka-50 now (AFM, clickable, with true INS/RLG/EGI, startup procedures, and tons of other stuff).
ze względu na prace nad ka-50 brak czasu na flankery. będzie jednak wiele usprawnień ai, grafy (nie hdr bo to wymaga przerobienia engine'u gry [a co to hdr? - kaa], całkiem nowe drzewa (szybkie be sure), teren (Gruzja do granicy z Turcją) i wiele innych rzeczy nad którymi pracujemy.
Tak podobno mają wyglądać "szybkie drzewa" :056: w 1.2 Black Shark.To drzewo jest z Unreal III, a to drugie zdjecie tez nie jest z Locka :121:
http://www.lockonfiles.com/modules/SITE%20IMAGES/trees1.jpg
jeszcze mi przyszło do głowy zapytanie: czy wiadomo coś o radarze dla su-25t? bo w relu może przenosić zasobnik kindżał, prawda?
Nie mogę się powstrzymać... ale porównanie "slide show fimu" z FO w porównaniu z omawianym filmem wypada... wypada - wstrząsająco :118: :118: :118:I na filmie się skończy :118: :118: :118:
Nie mogę się powstrzymać... ale porównanie "slide show fimu" z FO w porównaniu z omawianym filmem wypada... wypada - wstrząsająco :118: :118: :118:Oj tak, szczególnie, że LockOn jest na rynku już od 3 lat, a FO jeszcze ma conajmniej 10 misięcy do momentu wydania :121:
Nie mogę się powstrzymać... ale porównanie "slide show fimu" z FO w porównaniu z omawianym filmem wypada... wypada - wstrząsająco :118: :118: :118:Oj tak, szczególnie, że LockOn jest na rynku już od 3 lat, a FO jeszcze ma conajmniej 10 misięcy do momentu wydania :121:
Widzisz na conajmniej pół roku od premiery 1.2 (a jest to tylko dodatek) jest już beta, a co jest na conajmniej 10 miesiecy od wydanie FO ?
Co do wiropłatów, ja wolę maszyny, w których pilot coś robi, gdzie każdą zmianę skoku ogólnego i okresowego musi kontrować nogą i gdzie połowa zjawisk fizycznych związana ze śmigłowcami nie jest wycięta magiczna różdżką:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6596247059952798220&q
Prawdziwi piloci latają układami klasycznymi ze śmigłem ogonowym :003: przynajmniej można skierować nos maszyny w punkt w ułamek sekundy i poprawnie wykonać hamerheada :002: no i maszyna nie jest koszmarem mechaników (zwykle :004: )
Ja też bym tak chciał... na podstawie filmu ocenić, że 50% zjawisk fizycznych jest wycięta.. coż najwyraźniej nie jestem taki eksperten, alebo brak mi 6 zmysłu.. :-)Chodzi mi o układ konstrukcyjny wiropłata a nie jego odwzorowanie w symulatorze, ale jeżeli już dochodzimy do tego to... :021: a nie będę nic pisał bo znowy skontrujesz z FO :121:
Chciałbym się dowiedzieć odnośnie śmigłowców: czy wirnik śmigłowca kręci się ze stałą prędkością a tylko kątem łopat wirnika ustawia się prędkość kierunek i wysokość czy jak to jest ?
Chciałbym się dowiedzieć odnośnie śmigłowców: czy wirnik śmigłowca kręci się ze stałą prędkością a tylko kątem łopat wirnika ustawia się prędkość kierunek i wysokość czy jak to jest ?
Lancer, makietę, to i ja potrafię zrobić, szczególnie tak optymistyczną, popatrz na radar jaki jest montowany na Mi-28 to DzulianP tak, prędkość obrotowa wirnika jest zmienna, jednakże nie zmienia się jej w trakcie lotu, podobnie jak w samolotach z napędem turbośmigłowym, ustawia sie optymalną wartość obrotów przed startem i nie zmienia bez potrzeby przez resztę czasu. Wszelkie ruchy pionowe i poziome wymusza się zmianą kąta natarcia łopat.
Uuuuuu COBRA !!!! Ja też chcę ją Flyable :020: Nawet mogę oddać swojego Ka-50.Każdy by tak chciał :020: ... no dobra, Kusch, Qrdl i fanatycy z forum Lockon.ru odpadają :021:
Ja bym chciał tak jak Martin, Mi-24 i co mi zrobicie?Kupimy ci FSa na urodziny i dodatek Mi-24D Hind od Lago :020:
Kupimy ci FSa na urodziny i dodatek Mi-24D Hind od Lago
A tego zasmarkanego MFD w MiGu-29 to się chyba nie doczekam.A HDD to nie to samo co MFD? Bo przecież może pracować w róźnych trybach więc jest poniekąd multi-function... Ale n00b ze mnie... :005: Może mnie ktoś oświecić?
Jeju, ja na prawdę nie rozumiem zabawy aż w takie detale...
- AI and gun physics, adjust avionics for chopper and solve system issues. Today we have provided first experiments with gun ricochet at armor vehicles and make some steps with ground texture improvements.
I think, next week we shall be able to show anything new.
- Hydraulics system of chopper. The full design of that system is not easy deal. We calculated fluid consumption, pressures and forces in various elements of the complicated hydraulic system of Ka-50. All hydraulic actuators and other consumers will be accounting fluid flow and pressure. In the event of combat damages and loss of fluids will immediately affect on helicopter controls.
- Lag hinge of rotor blades. With the feathering hinge and flapping hinge it will be able the rotor blades to make very complex movement as in the real rotors.
- Implemented onboard lights. The chopper has a two moving search-landing lights (main and reserved), standard navigation lights (10%-30%-100%-code), one anti-collision light and four formation light (not implemented yet). Also in cockpit we implemented three type of illumination – for instruments, panels and NVG compatible. I hitherto can not remember all switches for all these lights.
We have finished only one WAFM missile a while. It’s Vikhr ATGM for Ka-50. Right now we are working about various guns and machineguns because it more important for helicopters. It not easy deal and we amass all efforts around helicopter environment, AI and AFM.
After that we'll engage with AA and AG missile quite possible.
AIM-120C will more resistant to the chaffs.
A to latająca brać widziała? - http://www.edimensional.com/trackir/trackir.php
Tylko nie mów że coś zjesz, jak to wyjdzie w tym terminie.... bo juz jednego mamy takiego :P:021: Tylko, że na jedzenie się nie zapowiada :003:
No fajnie... mi gdzieś przemknęły minimalne wymagania sprzętowe... Pojechali... Ja już planuję wymianę sprzętu.
:021: Tylko, że na jedzenie się nie zapowiada :003:
Widzieliście na stronie lockon.ru przewidywany czas ukazania się BSh to już nie SPRING 2006 a AUTUMN 2006. Opóźnienia, opóźnienia załamka. :005Błe, faktycznie, no skoro już coś takiego napisali... :008: to nie ma na co liczyć - listopad jak nic. Bez sensu, bedzie nowy FSX, Bob, BS i WoV mniej wiecej w tym samym terminie, teraz to długo długo nic a potem nie będzie wiadomo co odpalać :005: bez sensu taktyka
Bez sensu, bedzie nowy FSX, Bob, BS i WoV mniej wiecej w tym samym terminie...
Z przyjemnością zobaczę to sobie z kabiny przelatując nad nim z prędkością 400 kmh, 15 metrów nad ziemią...
A ja 3 strony wcześniej pod twoim postem napisałem:
"Dokładnie. Ale nie zapomnij, że znajdą się tacy dla których te detale są jeszcze zbyt mizerne i będą oponować, żeby wprowadzić model zniszczeń żołnierza. Przy strzale w brzuch powinna na wierzch wychodzić wątroba plus trzewia, a po uszkodzeniu nogi powinna zwisać jakaś żyła tudzież scięgno...
A tego zasmarkanego MFD w MiGu-29 to się chyba nie doczekam. "
:118: :118: :118:
3. Zrobili mi z FC Falcona 4 :118: :118: :118:
Falcon kaput! :118:
Kto zrobi flaszowy ramp start :118: A drzewka widzieliście? A rykoszety z działka? Orgazm :003:
1. Zjem swój egzemplarz LO, jeśli BS nie wyjdzie przed 2007 :021: :021:Tak czy siak qrdl ma duże szanse na niestrawność, rzekłbym, że 50:50.
ale online latamy oczywiście na cold & dark :002:
Ciekawe, jak to będzie działało bez Track IR.
(...) the APU model will be in there, as well as proper individual engine start up. Detailed as it is, the video isn't actually a full start up procedure, but it gives you a general idea...
Logos wykopie z serwera. :118:
Jak w kawale z Leninem.
Za rok będziesz się bał otworzyć lodówkę. :021:
albo szafę :118:albo sięgnąć po srajtaśme ;)
Ja nie chcę niczego sugerować, ale SimWare ogłosił, że w jego sklepie BS ukaże się w lutym...2007. Myśle qrdl, że dalej mnie lubisz :020:
http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_products_list&mid=1&smid=155
Skoro to dodatek do FSa to co robi w temacie o Black Sharku ? :118: :021:Ciii! To taka dywersja jest :021:
@tomek1988No właśnie nie, BS miał miec Speed tree, a tego nie widac na najnowszych screenach.
Gdyby te drzewa nie były przeźroczyste to zabawa z Lo kończyła by się po wejsciu do menu głównego.
Sun ja tam mam te drzewo w tym samym miejscu co wodę w PFie.
Wszystko się okaże po wyjsciu tego, narazie temat można olać.Tu się zgadzam :).
MiGa 31 nie będzie, no chyba, że ktoś dostarczy do ED manual, ale nie lotu tylko procedur bojowych. Czyli zero szans.Do A-10, F-15 i Su-27 też nie mieli, a jakoś je zrobili.
Mam na myśli dokładnie to. "MIG29 Declassified Flight Manual". Ale wydaje mi się że była inna okładka. Ale może mi się wydaje to było dawno i oglądałem to 10 minut tylko.
Twoja własność?
Na ruskich serwerach bez trudu znalazłem manual do MiGa-29
A skąd wiecie, że to na ten przykład nie był Schwier? Lub ten drugi z Śląska :020:Bo nie było :icon_ponczochy_111: :118:
ale za to wiemy, że na moście nie słychać helikoptera czającego się pod mostemCzy ja wiem? Nie siedziałem nigdy w jadącym transporterze na który czaił się śmigłowiec spod mostu, ale myśle, ze może nie być słychac.
No jak to wyjdzie to ja się rozwodzę ze wszystkim. Zostaje tylko kot (wiadomo) i fabryka (żeby było co do gara włożyć i żeby na łeb nie kapało). Jeszcze nie zdecydowałem co z Helgą.Ja wiem że to jest Twój kot i możesz z nim to robić kiedy chcesz, ale Helge jeśli możesz to proszę żebyś zostawił, bo ona zawsze mnie pyta "czy zjadłbyś coś jeszcze", a to jest kolosalnie ważna sprawa, biliwmi.
faktycznie o 1Q 2007 :008:
Gestapo to raczej kompa zabierze oni od siebie tak nic nie dawali :118: :021:
Boczek mylisz się poprostu piszę co myślę i kurde nawet władza 4 rp mi tego nie odbierze.
Oddałbym nerkę, żeby polatać Mi-24D w LO 1.2
PS: Sorki za OT.
Tylko gdzie są FAST Packi, AIM-9M, AIM-9X, JHMCS ?
XSI wykupiło licencje i teraz ma wyłączność na modelowanie.Buhahaha, ale nadal, nie ma po stronie blue rzeczy które są już wykorzystywane od lat 80'tych (FAST Pack i AIM-9M) ani tych sprzed lat 3 (AIM-9X i JHMCS). Ale za to będzie do dyspozycji strategów M1128 MGS, który w chwili obecnej występuje w niesamowitej i zatrważającej liczbie sztuk... 3, do tego jako prototypy i zakup jego w ogóle stoi pod znakiem zapytania... no Kanada ma w 2010 dostać pare sztuk... 3 żeby być dokładnym.
Biedne ED musi zadowolić się brodami Mudżahedinów.
Ej panowie tam w tle po prawej stronie stoi Łada Samara, albo Moskwicz bo niedowidzę :karpik
Eee to już było w 1.0, może teraz dają alufele?O kurcze ale plama, nie widzialem wcześniej tego samochodu :003:
O kurcze ale plama, nie widzialem wcześniej tego samochodu :003:
Przepraszam a co mam zrobić żeby mój LO chodził i wyglądał tak jak na tym filmie :D ?
Właściwsze by było: jakie geraty kupić i za ile aby FPSy trzymały się na godziwym poziomie :121:Nie mam pojęcia :) Może Core 2 Duo 6GHz + 4xGF14900 SLI ? ;)
Najnowszy film promujący Black Shark, autorstwa Glowing Amraama, czyli gwarancja jakości :004:Dla mnie gwarantem jakości w filmach jest L()csta, ostatnie produkcje Glowing Amraama są raczej kiepskawe. Ten też zbyt porywający nie jest, już BlackHelicopters był znacznie lepszy mimo nadużycia efektu rozmycia. Wszystko już i tak widzieliśmy, jedynie podtrzymują mnie w przekonaniu, że same latanie śmigłowcem będzie na poziomie Gunship! - głównie winię tutaj drzewa, które pozostały niezmienione, a mogły być jedynym sprzymierzeńcem na otwartej przestrzeni, jakiej na Krymie jest przewaga.
Nowe obrazki, tym razem nocne:
http://lockon.ru/index.php?lang=ru&end_pos=982&scr=products
http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=133&scr=products&lang=en
nowe video
Na filmie rozłożyły mnie na łopatki efekty rykoszetów-albo dopiero w tym filmiku to zauważyłem ;) . Rewela normalnie!
Takim śmigłowcem i z takim vulcanem to grało się w grze "Helikopter w ogniu" . Osłaniało się konwój z żywnością i można było siać zniszczenie.
Przy okazji wyciekła data ukazania się BS, wiosna 2007. To oficjalna wiadomość. Czyli tylko rok poślizgu buachahha.To jakiś żart?! Może czekają na Core2Quadro i AMD 4x4, żeby BS mógł osiągnąć magiczne 25FPS :banan
Najbardziej się wku…. Jak mi IFF nie zrobią w BS dla F-15...No to Mav, możesz już zacząć i osiągnąć apogeum na wiosnę :121: IFF nie zrobią, bo nie ma takiego zapotrzebowania.
IFF nie zrobią, bo nie ma takiego zapotrzebowania.
Nie wiem co to za frajda siedzieć w Migu i walić do Miga.
chyba, że do identyfikacji innych F-15 czy A-10.Ok. to niech zrobia chociaż taki :118: Dajcie pomażyć :001:
Życzeń jest tyle ilu grającyh.
Jak mi IFF nie zrobią w BS dla F-15, wtedy nie kupie tego dziadostwa, zostanę przy FC.
Dodanie Ka-50 to tak jak dodawanie F-22. Nie mam nic przeciwko wrzucaniu nowości do gry, ale najpierw trza by było zrobić porządek z tym, , co już jest.
Nie wiem co to za frajda siedzieć w Migu i walić do Miga
A tak na poważnie to na co im kolejne pół roku?! Na filmikach z wersji beta nie widać jakiś strasznych niedoróbek. Jak już mają przesuwać premierę na wiosnę to niech chociaż dadzą coś ekstra! (np. Hinda flyable )
Żeby było zabawnie, gdy misje były symetryczne, gdzie po jednej stronie były amerykańskie F-15, a po drugiej stronie izraelskie, to Suki i tak je rozróżniały, a F-15 nie miały jak. Więc tą realność IFF w LO można sobie o kant wiadomo-czego rozbić :121:
Wiecie, co? dla mnie to ten BS jest nieporozumieniem.
No własnie Panowie uderzamy o tę cholerną równowagę sił online w symulatorach.I teraz - gdyby chcieć "odwalić " klikalny kokpit w MiG 29, czy Su 27, trzebaby automatycznie zrobić to samo w F-15.
W przypadku BS nie ma się co oszukiwać- rozgrywki dogfightowe zwyczajnie "stłamszą" ten helikopter , nikt nie będzie nim online latał, chyba że w takich wynalazkach jak my tu chcemy sobie zorganizować (kampania).
F-15 to tylko taki niezbyt udany "ponadplanowy" dodatek do LO.Uważaj, bo zaczynasz obrażać użytkownika tego samolotu, czyli mnie. :021: :004: :004: :001: :001:
Wiem że dla was ten samolot jest nie fajny bo jest Amerykański a przecież w dzisiejszych czasach takie nie modne jest być zwolennikiem USA i tamtejszych technologii.
Cieńki film jak barszcz =3
ps. Zwróćcie uwagę nie na samoloty i śmigłowce, ale skoczne przesuwanie się gruntu w tle. Podobnie ujęcia kaki - jakby co 2 klatka, widać duuuży spadek fps. Powoli zaprzestaję czekać na BS, bo to będzie dla 95% kompów slide show. Bez 5k pln nie podchodź, a pewnie i tak będzie ~20-50fps.
Jeśli film był nagrywany FRAPS'em (chociaż nie sądzę) to w ogóle fps się rozminął z rzeczywistością, przy zrzucaniu filmu jest co najmniej 2x niższy niż normalnie.Prawda. Swoją drogą, ciekawe jak dwurdzeniowe będą sobie radziły z frapsem, bo teoretycznie nie powinno być dużego ubytku fps. Zresztą zawsze można nagrać w 2- lub nawet 4-krotnym zwolnieniu i przyspieszyć w obróbce (inna kwestia to miejsce jakie takie filmiki składowe zajmują).
Bez 5k pln nie podchodź, a pewnie i tak będzie ~20-50fps.No ja bym się nie obraził. :001:
Jeżeli szybkość zmieniania się obrazów przekracza 25 fps, to ludzkie oko nie jest w stanie rozróżnić poszczególnych klatek.Podobno.
CytujJeżeli szybkość zmieniania się obrazów przekracza 25 fps, to ludzkie oko nie jest w stanie rozróżnić poszczególnych klatek.Podobno.
Oczywiście nie kwestionuję, że im więcej tym lepiej.
Wybaczcie mały OT.:020:
Ja przepraszam, że z innej beczki, ale mam pytanie:
Czytałem gdzieś na forum, że "Black Shark" będzie zawierał w sobie Flaming Cliffs. Czy bardziej zorientowani koledzy mogli by to potwierdzić.
Pytam bo nie wiem czy kupować czy lepiej poczekać na Sharka...... :banan
...jednak niejasna - przynajmniej dla mnie - jest kwestia misji on line, czy np. jak host będzie FC+BS, to klienci też? Tego nie wiem.
Zapewne, ale polityka ED może być taka, że serwer z BS+FC będzie działał tylko z klientami BS+FC. A serwer BS-FC nie będzie działał z klientem BS+FC.
A co w sytuacji ...
Nowe video Glowing Amraama:
http://www.lockonskins.co.uk/linkcounter.php?LID=299
AI dalej idioci (o wielopoziomowości AI nawet niewarto wspominać), misje sztywne (brak nawet namiastki DC), martwe radio, niezoptymalizwany engine graficzny itd. itp., aleeeee... będą kostki na czołgu!
... i nie zjesz swojej płyty :020:
ok i to jest powiązane... jak ?
W ED nie ma ludzi renesansu, graficy zajmują sie 2D/3D, a programiści zajmują się kodem, wiec teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny, za niedoróbki o jakich napisałeś, a kto za nowe kostki pancerza reaktywnego na czołgach ?
Nowa prawdopodobna data ukazania się, 15/5/2007
http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_products_list&mid=1&smid=155
Dobrze, że nadchodzi Armed Assalut, będe miał się czym zająć.
Ktoś naprawdę jeszcze sądzi, że te wszystkie modele sprzętu naziemnego są tylko i wyłącznie dla Black Shark? Ja jestem już prawie przekonany, że Tank Killer będzie następnym tytułem.
... w takiej kombinowanej symulacji najsmieszniejsze będzie jak się ktoś w jakiejś puszce wywlecze w 30 minut na jakąś przełączkę po czym bez oddania strzału dostanie zza winkla dwa wichry na pamiątkę jako podziękowanie za wspólną grę
...Tak miałem w ArmA. Skradałem się 30 minut, przyleciał śmigłowiec -- i nawet nie strzelał tylko zameldował i tam już na mnie czekały 2 Abramsy z lufami skerowanymi we właściwą stronę...
Nigdy nie wierzyłem w bajki, mitologie i innych bogów czy w dobroć ludzi i inne ideologie, ale zawsze ufałem ekonomii
There is a satellite navigation NAVSTAR/GLONASS page. Grin squares are GLONASS satellites on the satellite constellation map.
System ABRIS został bardzo szczegółowo wymodelowany, posiada około 80% funkcjonalności prawdziwego urządzenia. Rozdział instrukcji na temat ABRIS to 125 stron.
cha cha -- moje pierwsze wrażenie -- o ku..... ale gwiazd na niebie
Dokładnie Kusch, zwłaszcza host by się ucieszył.
Aha, systemy są też zrobione w wersji z normalnym ludzkim alfabetem. :002:
Ja tylko tłumaczę, tam piszą "АБРИС". :004:
Przy okazji, ADF (АРК) jest też wymodelowany, RSBN nie planują.
http://forum.lockon.ru/showpost.php?p=277932&postcount=345
w dobie możliwości zdobycia zarówno danych tyczących się awionki każdej z maszyn w połączeniu z niebagatelnymi mocami sprzętów których posiadanie w naszym domu nie jest niczym niesamowitym, zrobienie dobrego sima na bazie tego co już mamy nie powinno być niczym niemożliwym.
Есть специальный пульт ВЦУ с кнопочками.
Вот на этом скриншоте http://www.lockon.ru/img/products/la...f9b5637335.jpg
в левом верхнем углу над коробкой системы предупреждения о лазерном облучении с тремя рядами кнопок с синими и желтыми полосками.
Если грубо, то ведомый наводит шквал на цель, нажимает на ВЦУ тип цели (танк, ПВО или "другая"), нажимает номер борта командира и нажимает кнопку передача. Командир видит, что ему пришло сообщение (мигает кнопка с номером ведомого) нажимает эту кнопку и координаты цели с типом поступают в ПрПНК и АБРИС. На АБРИСе точка с даннми координатами обозначается соответсвующей иконкой и присвоенным номером, до 4.
... и морзовый код есть. Сейчас осталось только сказать что можно его прослышивать при запрос...
Можно.
Мало того, АРК можно подключить к Р-800, и тогда можно мерить пеленги других радиостанций работающих на передачу, а не только радимаяков, например болтающего ведомого.
mam pytanie kiedy wyjdzie ta gra ???? :banan
Zresztą jakie szanse ma śmigłowiec bez wsparcia powietrznego innych samolotów w obliczu myśliwców przeciwnika? Bo według mnie niewielkie zarówno w życiu jak i w grze. Jedyna nadzieja w lataniu nisko i powoli :)Pchnął dźwignię skoku ogólnego w dół, jednocześnie pochylając znacznie nos maszyny w kierunku ziemi, gwałtowne odebranie siły nośnej sprawiło, że maszyna natychmiast opadła kilkadziesiąt metrów w przeciągu ułamka sekundy, pióropusz ognia i dymu wystrzelił z jej ogona, rozsiewając flary i aluminiowe konfetti po niebie. Ich przyjemne ciepełko znacznie bardziej zainteresowało nadlatujący pocisk, niż mdły obraz lekko podgrzanego poszycia i spalin, wymieszanych z zimnym powietrzem.
Aż mi się przypomniał "Szkarłatny jeździec" Coontsa w którym Grafton lecąc sam na Su-25 pokonał 4 Su-27. :)
Bierioza milczała uparcie - Apache nie miał Stingerów.Ale Stingery nie są przypadkiem na IR? :121:
Ta wersja znacznie bardziej mi odpowiada. :banan
Ale Stingery nie są przypadkiem na IR? :121:
Co innego Mi-24D z 12,7mm vs F-4 (Irak vs Iran bodajże) :banan
PS: Sory za OT, ale może Kusch masz jakieś materiały z tego zdarzenia. Tak mi się przypomniało przy okazji. :121:
Martin ale Natasze też Ci nie powie, że ktoś odpalił do ciebie rakietę... W realu. Wez lepiej wyłącz tą opcję o powiadamianiu o zagrożeniu głosem, bo to arcade... i pij ile wlezie :118:
In and of itself, an interactive cockpit is more complex than a non-interactive one specifically because of the ‘clickability’ function, which has to work properly in any camera position inside the cockpit. That, however, is not the main point.
In the Ka-50, we are modeling all of the main helicopter systems, which may not be apparent at first glance, but are present and functioning nevertheless.
I will not go into the AFM, as that could become lengthy. I’ll only say that, unlike all other helicopter sims, we are modeling real forces and moments exerted onto the rotor blades, from which in fact all of the dynamics evolve.
For the engines, the entire thermodynamic process and fuel system is modeled.
When adding power, the system adds fuel to the combustion chamber, raising the temperature and pressure in the chamber and increasing the force on the free turbine accordingly (this is a basic simplification, as everything is actually more complex). The fuel system is analogous to the real helicopter’s system, with two main and four optional external tanks, all of the fuel pumps and lines with their consumptions and pressures. Consequently, when taking damage to the fuel system, we achieve results as “IRL.”
The hydraulic system includes its own pumps, line circuit, accumulators and a set of mechanisms (control actuators, gear, cannon, etc), which utilize the system’s pressure. In case of pressure loss in any of the hydraulic systems due to failure or damage, it immediately affects the mechanisms in a natural fashion (the cannon ceases to move, control becomes increasingly difficult until full failure, etc).
The electric system also has its set of mechanisms connected to an appropriate bus.
The FCS functions as the real one, inputting commands onto the control surfaces. Control input logic is an entirely separate discussion.
The air gauge system has its own instrumentation for measuring pressure, local slip angles and angles of attack on the pitot tube. Flight data is calculated according to these measurements (which can be quite naturally inaccurate).
The Doppler speed and drift indicator (“DISS” in Russian) functions as a specialized radar emitting toward the surface and receiving the returns. It measures speed and drift according to Doppler shift and under large bank and pitch angles becomes inaccurate – everything as “IRL.”
The navigation system has its own gyro-stabilized platform (with accumulating error probability) and correction methodology implemented in the real aircraft (‘on the fly’ or via the targeting system).
The ABRIS is a ‘thing’ in and of itself, essentially an independent computer tied into the satellite navigation system and the air gauge system to calculate the helicopter’s position in space. Toward its functionality, we modeled GPS and GLONASS satellites with individual orbits and signal parameters. The helicopter’s satellite navigation system determines its coordinates according to the logic and error characteristics of the real system, because mathematical calculations of the real system are used.
Radio stations function on individual frequencies that can be adjusted. Also, all radio NAVAIDs on the map (beacons, transmitters) now utilize specific frequencies. Furthermore, the model accounts for signal strength/noise depending on distance from and power of the transmitter, as well as terrain masking.
For the fire extinguisher system, we plan on implementing a series of sensors that will monitor the temperature of various compartments and utilize the contents of the extinguisher tanks.
Whew…
This isn’t everything, of course.
I just wanted to say that a ‘clickable’ pit is like the tip of an iceberg, which is invisible to the user at first - until he begins to explore the nuances of the various systems, for the modeling of which we have committed a great deal of effort.
"Nie będę pisał o FM bo to może być nieco przydługie, powiem tylko, że w przeciwienstwie do wszystkich innych symulatorów śmigłowców modelujemy prawdziwe siły i momenty działające na wirnik.
W silnikach wymodelowaliśmy cały układ paliwowy i termodynamiczny... (Tam dalej nie rozumiem) Cały układ paliwowy jest identyczny z prawdziwym śmigłowcem, i kiedy uszkodzi się jakiś przewód to konsekwencje są takie jak w rzeczywistości.
System hydrauliczny zawiera własne pompy, przewody, akumulatory i mechanizmy. kiedy zaniknie ciśnienie w którymś przewodzie to natychmiast przenosi się to na funkcjonowanie śmigłowca (Trudniejsze sterowanie, aż do jego utraty).
System elektryczny też jest wymodelowany.
Będzie też system gaśniczy, który będzie funkcjonował.
To tylko czubek góry lodowej, który chciałem Wam przedstawić aby wiedzieliście jak złożony jest to projekt."
Na nowo to by mogli wymodelować F-15, już z data linkiem i prawidłowo pracującym radarem i systemem ECM, najlepiej tak w wersji jedno jak i dwumiejscowej ;) , opcjonalnie zrobić F/A- brrrr 18... żeby blue w końcu mogli po ludzku przeprowadzać misje SEAD.
W ogóle brakuje mi w LockOnie samolotów walki elektronicznej. Ich zamieszczenie uważałbym za priorytet. Co to za Modern Air bez tego typu lotnictwa???
A ten znowu swoje....A ja też swoje :021: i co? Chcesz adres do mnie? :118: czekam :karpik :002: :002: :002: :002: :002: :002: :002: :002: :002:
A ten znowu swoje.... Tomcata jeszcze, żeby BLUE w końcu mogli w końcu pierwsi odpalać rakiety. :002:Nie, Tomcata to mogą dać żebym sie zamknął... tylko musiałby być dobrze zrobiony, bo sprawdzałbym jego parametry z oryginalnym manualem na kolanach :020:
Zieeeew... tiaaaaaaa... zieeeeeeeeeeeeeew...
Kusch, opuszczacie się ostatnio.
Poprawcie się.
A-10 (ale nie wersja C, ta jest zarezerwowana dla gwardii) najprawdopodobniej będzie po BS.Łe, a co z F-16 pity arcadeTM ?
Qrdl, ty wiesz, że to jest do Black Shark, prawda ? Do Ka-50, to jest śmigłowiec, takie owado-podobne coś z wiatrakiem u góry ;P
Nawiasem mówiąc przyznali się, że i tak 1GB to będzie minimum, bo zużycie pamięci przez grę wzrosło, zgadnijcie z jakiego powodu.
:karpik
Open Falcon v4.4.1 (edycja obrazu w minimalnym stopniu: poprawione kolory)
A sio mi do działu o Falconie! [;
Z takimi efektami Bierioza jest zbędna. Wystarczy obserwować FPSy, gdy spadną do 2-3 to znaczy, że wali do nas Sziłka. :021: :021: :021:
Jeśli nie daj Boże tak będzie to przechodzę na strzelanki. One nie kapryszą z płynnością nigdy.A potem wyjdzie Crysis (http://www.crysis-game.com/) i będzie płacz :002:
Boję sie jednego - że nawet nowy blaszak którego planuję wymienić może się spocić w obliczu BS-a. Jeśli nie daj Boże tak będzie to przechodzę na strzelanki. One nie kapryszą z płynnością nigdy. :002:
No tak, tylko ze Lock On pojawił sie wiecej niz 2 komputery temu, a niedawno na jednym forum czytalem jak koles sie skarzyl ze mu przycina na kompie z 4 GB RAM i z dwoma GeForceami 8800GTX w SLI...
Bardzo często piloci WWS zabierają pomarańczowe morskie wersje kombinezonów, wraz z morskim zestawem ratunkowym Komar-2M z radiostacją R-855, jak choćby piloci Su-27P z 9 IAP z Klip-Jawr (Półwysep Kolski).Na przykład takie?
No to w takim razie tu jest nasze kochane uberścierwo (oporządzenie deformuje prwadziwy obraz sylwetki) :D
Na przykład takie?
Razor - a może jakiś kombinezonik pomarańczowy do LO ? :banan
Tyle tam wody w końcu....
Jasiu - co mogą oznaczać te zwiezdoczki na burcie ?
Fajne, tylko szkoda, że złe hełmy pilotom dali
parę innych rzeczy jest do poprawyZeby w takiej formie chociasz zostało to i tak bedzie dobrze....Co do terminu to zdecydowanie trenuja nasza cierpliwosc .
One bardziej przypominają Gentex HGU-56/P, a nie Honeywell M142 IHADSS, popatrz na odległość wizjera od twarzy, jest zbyt blisko.
Eeee mysle ze sie czepiasz :002: ....... wygladaja na takie jak powinny byc
One bardziej przypominają Gentex HGU-56/P, a nie Honeywell M142 IHADSS, popatrz na odległość wizjera od twarzy, jest zbyt blisko.Sun, jak dla mnie tekst tygodnia. :020:
To czy rajcuje kogoś granie z AI to nie Twój interes. Mnie na przykład bardzo rajcujeTak myślałem, byłem nawet pewien :020: :118:
Hellfire nie jest naprowadzany w wiązce laserowej, ale odbitą wiązką laserową od celu [...]
Nowe video ''Furious Angels''.
Nie mam pytań :001:
W zasadzie to mam tylko jedno ... kiedy wreszcie dostanę ten "wiatrak" !? :506:
bez sensu, że wpakowali się w śmigłowiec, którego latające egzemplarze można na palcach rąk policzyć,- nie mieli innego wyboru, to jedyny na świecie jednomiejscowy śmigłowiec bojowy. Sam cieszyłbym sie na symulator np Mi-24 ale jeśli mieliby zachować realizm to albo bym latał albo strzelał, no ewentualnie możliwość stworzenia załogi w sieci.
I uwaga natury bardziej ogólnej: bez sensu, że wpakowali się w śmigłowiec, którego latające egzemplarze można na palcach rąk policzyć, tyle pracy, tyle wysiłu, szkoda, że to nie MI-24 albo MIG-21...
a ponieważ lubię "latać" wiatrakami to czekam niecierpliwie na BS, bo choć bardzo lubię FS9 i FSX to paluszki świerzbią trochę aby do czegoś wreszcie postrzelaćNo to jest nas dwóch :003:....moze z tym strzelaniem az tak bardzo nie tesknie ale jak to mówia apetyt rosnie w miare jedzenia wiec zobaczymy jak bedzie.
no chyba, że ktoś wprowadzi się w stan, w którym Ukraina napad na Rosję
Ja jestem ciekaw czemu ten amerykański AH-64D na tym filmiku ma zasobnik AMASE ? Z tego co wiem amerykanie ich nie zakupili bo czekają na wynik prób z pełną integracja głowic DIRCM, testowanych na maszynach Holenderskich od zeszłego roku.
[...]
Czyżby jak zwykle wrzucali do gara co im się nawinie pod rękę ?
A ja Wam mówię, że to: "Big announcement" co to ma być w lipcu, będzie dotyczyć Apacha flayable :021:
Jakby co, to będzie można się na Ciebie powołać? ;)
Rozumiem tęsknotę do MiG-21, sam chetnie polatałbym nim bojowo w jakimś dobrym simie, ale ta maszyna do LO nie pasuje, nie miała by absolutnie szans w konfrontacji z maszynami trzeciej generacji.
Poza tym w Mi-24 zupełnie przyzwoicie można narozrabiać w pojedynkę, bez operatora z przodu.Tak jest w większości maszyn - operator uzbrojenia zwykle ma tylko dodatkową możliwość bardziej zaawansowanej obsługi sensorów i naprowadzania uzbrojenia kierowanego kablowo. Musiałbym zajrzeć do podręcznika, ale wydaje mi sie, że w takim Apache pilot nie ma właśnie tylko możliwości programowania lasera i odpalania jego wiązki.
wydaje mi sie, że w takim Apache pilot nie ma właśnie tylko możliwości programowania lasera i odpalania jego wiązki.
Kto wie, może w BS w zakładce z profilem pilota będą do wyboru opcjonalnie dwa okienka:
Face type:
1.male
2.female
:D
24 July 2007
Due to some events outside our control, I’ll not be able to relay some important news about Black Shark this month. I sincerely hope we can do this soon. However, I know that many of you are eager to hear some news regarding the state of Black Shark, so I’ll try to do so in this post.
At this time, the beta team is busy testing the 6 DOF cockpit, avionics, flight dynamics, damage model, AI, weapon systems and terrain. Additionally, much of the manual has been written and is in edit now (the bane of my existence the last few weeks). Items currently being working on by Eagle include:
1- Finishing on the Ka-50’s INS and INS alignment system
2- Finishing the caution detection and alert system of the Ka-50
3- Debugging some of the Shkval functions
4- Completing the new Mission Editor system
5- Completing the GUI for new campaign system
6- Tuning AI aircraft flight dynamics
7- Tuning AI aircraft and ground vehicle AI
8- Need to complete several new AI vehicles like the UH-60 and Mi-17
9- Complete modeling of new terrain to include higher resolution elevation matrix and terrain textures—needed for low altitude flight detail.
10- Adjusting network play to work with new Mission Editor functionality
Once the mission editor and campaign system have been integrated and finalized, there will be the large task of creating and debugging all the missions and campaigns.
As to when the above will be completed, integrated together, fully debugged and available for purchase… it is still impossible to attach an exact date. However, rest assured that the team wants to complete the project even more than any of you. However, we don’t want to rush it out the door in an incomplete state just to have it available sooner rather than later.
Regarding the release of all the new Black Shark ground vehicle and helicopter screen shots, most of these vehicles are being done by contracted 3rd party. As such, they have virtually no impact on other product features.
Release details will be provided later, but we have every intention to release the product both on-line and through retail (boxed) versions. The method of copy protection has not been determined and is something we are still investigating.
The Black Shark project is solely focused on the Ka-50; as such, it will have no impact on the Lock On and FC flyable aircraft. While we still wish to do a final FC patch that will focus on air-to-air systems, we can only do so when the internal resources are freed up to do so. I’m afraid that I just cannot give you an estimate as to when or if this will happen – too many other things influence this.
All in all, Black Shark is marching ahead and I believe it will be well worth the wait.
i nie wiadomo, czy trafi do ostatecznej wersji symulatora.
Raczej jeszcze ich nie zatwierdzili, a to znaczy, że nad tym pracują :banan
Podobną opinię na temat Pana Wagnera wyraziłem jakoś pół roku temu, ale jakoś mnie nie zabanowali :021:Tak, to skandal. Tutaj jest o wiele przyjemniej.
Poza tym trochę mnie zdenerwowali usuwając temat w którym umieściłem swój przezabawny komentarz :118:
To co się ostatnio dzieje na forum.lockon.ru to jakaś pomyłka. Pomysł SwingKida (gościa z ED Testers Team, który pracował nad edytorem i samymi misjami do BS) o wycofaniu całej masy niepasujących modeli 3d do standardów BS
I więcej pikantnych szczegółów :021:
Spróbuj napisać inaczej :021:"Grozisz mi?!?" :002:
Gdzieś przeczytałem, wzruszające porównanie forum ED do "domu". Nie bluzga się przecież gospodarza... :008: Żenada po prostu. Zapomniał ktoś, że my płacimy za ten produkt...No nie kupowałeś kota w worku. Było demo. Tutaj akurat zgadzam się z tym, że nie bluzga się na gospodarza. Nie płacisz za członkostwo. Jakieś granice chyba istnieją.
No nie kupowałeś kota w worku. Było demo. Tutaj akurat zgadzam się z tym, że nie bluzga się na gospodarza. Nie płacisz za członkostwo. Jakieś granice chyba istnieją.
Jak napisałeś po rosysjku to się nie dziw, że Cię nie zrozumieli. :118:
Pomysł SwingKida był faktycznie poroniony, a co do tych banów i znikających tematów to moderatorom brak wyczucia i taktu. Nie to co u nas . :002:
Jak tak czytam, to zaczyta powoli przypominać sytuację ze stajni której jest poświęcony dział wyżej.
A o co chodzi, bo ja troche nie jestem w temacie...?O porównanie polityki ED do światka IL2... niestety. Czyli podobne podejście do klienta. Ale i tak wszyscy kupują, mimo psioczenia. :D
... i tak to pewnie kupię muachhahaha, tylko będę w tej nielicznej może 25% grupie obecnych użytkowników LO.
A kampania marketingowa BS kręci się sama, ale czemu w formie antyreklamy i co o tym wszystkim mają myśleć nowi w temacie...?
Oczywiście nie bezinteresownie, dzięki temu robią sobie grono wiernych klientów.No :) i reklamują markę
Najbardziej mi się podoba że to wszystko pocina na 486DX4. A wyście się bali, że 1.2 będzie miał wymagania z kosmosu.
Ale RAMu 2GB, nie ma zmiłuj.
Nie mam bo nie jestem testerem :banan
Currently the team is testing build 33 which added a new airfield to the simulation world and increased the height field and texture resolution of large portions of the map (most evident in the mountainous areas). The Mineralnye Vody area has a particularly detailed height field. We’re also been adjusting the world shaders for a more contrasted image. Personally, I think it looks better. We’ve also incorporated the tree edits by our newest test team member, TekaTeka.
The mission editor is progressing nicely and I had a chance to take a look at a test build this past week. The new map technology and scripting ability will be a pretty dramatic change from previous Eagle products. Since coming to work with Eagle since my Jane’s F/A-18 days, I’ve wanted to have much better mission scripting tools. This ME is a huge step in that direction. Hopefully within the next couple of weeks the ME will be available to the test team to start banging on.
It looks like we’re nearing the homestretch for the Ka-50 modeling. A few items with the fire suppression system, auto-pilot modes and caution/warning system remain, but on the whole things are starting to look pretty solid. The flight model will probably continue to be tweaked but right now it feels very tight.
Given the nature of helicopter combat, a great deal of time has been spent working on the helicopter and ground vehicle AI. This work continues, particularly because the AI helicopters now use a much more advanced flight model and this needs to be accounted for by the AI.
That’s it for now; I’ll try to do another update in a few weeks after ME and campaign system has been integrated into to the code base.
Ten temat u nich na sekcji RU ma już sporo stron.
Kilka uwag technicznych:
ED to nie jest jakiś wielki korporacyjny team projektowy. To zespół, którego większość (jeśli nie wszyscy) członków zmieści się w jednym pomieszczeniu na fotografii i należy to wziąść pod uwagę określając swoje oczekiwania wobec symulatora. To nie był i nie będzie Flight Simulator, gdzie najpierw setki ludzi pracują nad stworzeniem podstawy po to, by potem tysiące ludzi mogły go rozszerzać według własnych upodobań.
Wszystko co padło tutaj w tym koncercie życzeń nie jest tak bardzo kwestią problemów technicznych (poza tymi oczywistymi, ale one są do rozwiązania), tylko przede wszystkim czasu a jak wszyscy wiemy czas = pieniądz
A w BS wszystkie śmigłowce będą flyable.... podobnie jak obecnie są flyable wszystkie samoloty. Wystarczy podmienić model zewnętrzny, tak nawet było zrobione na potrzeby tego filmu.
Ale to nie są wszyscy. Widziałem gdzieś całą brygadę. Zdjęcie było zrobione w ich biurze...
To prawdopodobnie dziennikarska...Kaczka :002:
Yoyek, czy ty wierzysz we wszystko co napiszą w internecie? :021:Tylko na www zaczynajace się na "Y" :020: , po prostu pare razy taki temat obil sie o uszy. Zobaczymy jak bedzie
Dzisiaj spytam sie producenta czy moge napisac na temat kilka szczegolow.
Nie mam status "beta tester" lub "ED partners" w forum bo mi nie jest potrzebne.
Mnie tylko interesują 2 rzeczy: klikalne kokpity i dynamiczna kampania. To wystarczy :004:
The mission editor is progressing nicely and I had a chance to take a look at a test build this past week. The new map technology and scripting ability will be a pretty dramatic change from previous Eagle products. Since coming to work with Eagle since my Jane’s F/A-18 days, I’ve wanted to have much better mission scripting tools. This ME is a huge step in that direction. Hopefully within the next couple of weeks the ME will be available to the test team to start banging on.
Będzie tam w końcu pre-selling, pre-order możliwy?
No to mnie Chizh wkur... Miał podesłać manual od razu jak będzie miał i co? Chyba się obraziłem :121:
E tam, to tylko system nawigacyjny, jakoś do tej pory go nie potrzebowaliście :118:
E tam, to tylko system nawigacyjny, jakoś do tej pory go nie potrzebowaliście :118:
Z drugiej strony 2 wiatraczki nad lotniskiem niebieskich (jak dolecą) i mamy lotnisko wyłączone.Właśnie jak dolecą już z Mavem się postaramy żeby wam te "śmigiełka" odpadły :118:
Właśnie jak dolecą już z Mavem się postaramy żeby wam te "śmigiełka" odpadłyJak nas znajdziecie miedzy drzewami....oj nie byłbym taki do przodu ,bo jeśli macie racje to naszym sukcesem będzie ucieczka w jednym kawałku ....jeśli nie ....to lepiej szybko startujcie i w stratosferę.....a ja na pewno sprawdzę jak będzie .
Za olanie IFF w F-15 na pewno nie kupię BS'a dopóki cena ...
Jak nas znajdziecie miedzy drzewami....oj nie byłbym taki do przodu ,bo jeśli macie racje to naszym sukcesem będzie ucieczka w jednym kawałku ....jeśli nie ....to lepiej szybko startujcie i w stratosferę.....a ja na pewno sprawdzę jak będzie .
Piszę się na to ... możecie się zdziwić co może taki wiatraczek!
jakie samoloty powinny mieć IFF odczytywany przez maszynę USA jako swój? Przecież wszystkie samoloty Rosji, Ukrainy i Gruzji IFF identyfikowałby jako maszyny obce - czyli tak jak jest rzeczywiście w grze
Tak więc "marudzenie" na brak IFF w F-15 jest moim zdaniem uzasadnione "średnio".Całkowicie się z tobą nie zgadzam, jak pisałem wyżej
Twórcy tego wspaniałego symulatora poszli drogą gdzie to wybranie koalicji decyduje o wskazaniach IFF i dlatego F-15 powinien mieć ten bejerek tak jak inne maszyny.
Jak nas znajdziecie miedzy drzewami....oj nie byłbym taki do przodu ,bo jeśli macie racje to naszym sukcesem będzie ucieczka w jednym kawałku ....jeśli nie ....to lepiej szybko startujcie i w stratosferę.....a ja na pewno sprawdzę jak będzie .
...jest to wojna Ukrainy z Rosja więc po kiego diabła dali tego nieszczęsnego F-15 i A-10?
Moim zdaniem jak coś się robi to trzeba być konsekwentnym i zrobić to dobrze [...]
USA jest w koalicji z Ukraina tak? Mam do wyboru samolot SU27(UKRAINA) i F-15(USA)
Jeżeli jednak chodzi o możliwość pokazywania typu samolotu to może ona służyć jako IFF pod warunkiem że jest zrobiona odpowiednio misja i niema po obu stronach tych samych samolotów
Jak nas znajdziecie miedzy drzewami...Jakimi drzewami ? :D Cygan zapominasz, że jeżeli ty widzisz drzewa, to w cale nie oznacza, ze twój przeciwnik je również widzi , bo :
To my zrobimy tak żeby serwer dbał o grafę i małą ilość fpsów :118: Prawda Qrdl? [;
Przy okazji, to już się nie mogę doczekać jak wam odstrzelę łopaty.
Już widzę te posty - BS nie spełnił moich oczekiwań, bo zupa była za słona hahahah.
Dyskusja prawie jak w PFie o Ufach :D Nie wałkujmy już tego. Koń jaki jest każdy widzi i albo się z tym pogodzimy, albo się nie bawimy. im i tak róznicy to nie zrobi :)
Jak nas znajdziecie miedzy drzewami....
Szkoda, że nie ma żadnej konkurencji dla TrackIR4. Brak konkurencji winduje cenę. Czekam i czekam aż to potanieje, BS blisko a ja jeszcze siedzę bez tracka...
No to czekamy Groove, w końcu nic innego nie robimy w tym temacie od iluśtam miesięcy :D
Aha coś się święci, zniknął BS z strony http://www.lockon.ru/Właśnie też to przed chwilą zauważyłem. Może jednak termin listopadowy jest realny. :121: