Sam też czekam na ArmA i również mam nadzieję, że model lotu zostanie tam poprawiony :)
słyszałem jednak,że nawet BF 2 wysiada przy OFP ;)Pod względem realizmu nie ma startu do OF, ale pojazdy zachowują się chyba dużo lepiej (a w każdym razie przyjemniej :001:).
Chyba, że ktoś gra dla grafiki.No wiesz :005: Wszyscy tutaj grają dla grafy :118:
Tytuł zamiast w trzecim, ukaże się w czwartym kwartale tego roku.Opóźnienie chyba nie jest specjalnym zaskoczeniem, ale osobiście będę zdziwiony, jeśli gra ukaże się w tym roku :005:
http://morphiconftp.de/stuff/arma_haus.avi
... generalnie sprawia wrażenie podrasowanego OFP ...
I bardzo dobrze - OFP jest super grą i nie należy jej psuć, w sumie dla mnie problemem była dotychczas w zasadzie trochę "trącająca myszką" grafika i zbytnio uproszczona obsługa sprzętu jeżdzącego czy latającego.
Tylko poprawić - nie zepsuć :010:
Nie wiem tylko co w tej grze robi ta maszyna
A tak zawsze sobie wyobrażałem moderatora ze strony Red
Podobnie jak i u co niektórych , na moim twardym dysku dalej jest zainstalowany stary poczciwy OFP 1.96. Nikt mnie nie przekona ,że istnieje, lub istniała na świecie lepsza giera tego typu (I nie chodzi mi tu o grafikę)
Chłopaki z www.armedassault.pl opublikowali fotki wszystkich jednostek występujących w AA. Oto latadła:Kurdelebele, GDZIE JEST MÓJ WÓZEk !?
nie bój nie bój! Dorobią Ci wszystko czego dusza zapragnie. :020:
Co do ślinienia, mam też te samą przypadłość patrząc zwłąszcza na to trawsko. Jeśli to faktycznie nie jest dodatkowy bajer graficzny podkręcający "skrinszoty", to juz widzę siebie czającego się w tej trawce z 12.7x99 z optyką Leupoda obserwującego kolumnę lekkich pojazdów z 1300 metrów szykując się do ich przetrzebienia.
Mimo iż tryb MP jest w Armed Assault kapitalny, to ma z pewnością swoje wady. Największą z nich jest trawa, mimo iż wygląda fantastycznie i można się w niej nieźle schronić to po około 100m po prostu znika i dalej widać wszystko jak na dłoni toteż nie polecałbym kłaśc się w trawie na nieosłoniętym terenie, pod jakimś drzewkiem jest już o niebo lepiej. Poza tym tryb ma jeszcze małe niedopracowania, które jednakże nie przeszkadzają w rozgrywce
No to muszę Cię zmartwić:
Czym dłużej czytam wątek tym bardziej brakuje mi i tęsknię do grania w sieci.Hehehe mam to samo! Włąśnie ściągam i sprawdzam nowe dodatki do OFP - bo ostatnio grałem w to tak "ze dwa komputery temu" - czyli ponad rok nie zaglądałem do tego. Włąsnie kombinuje jak sobie zmontować jakiś ładny zestaw addonów :001:
Grey z TT jeszcze z nami biega, choć ostatnio zdołał się pokłócić z wszystkimi:)Muhahahaha, niech zgadnę, nalegał na korzystaniu jak najwięcej z taktyk opisanych w podręcznikach Rangerów i innych realnych formacji ? :D
Niby żaden problem, ale wersja nie śmiga po necie w trybie multi :005: Zobaczymy jak szybko wydadzą patch.
Ja poczekam, aż wyjaśni się sprawa z pierwszym patchem do wersji PL - nie chcę mieć w menu napisu "nie jest to ostateczna wersja gry", dodatkowo lubią znikać jakieś tekstury... BETA! :118:
Tutaj:
http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=184&start=330
Boxster napisał:
LEM już kiedyś dał ciała z Rainbow Six: Raven Shield, też był problem z patchami... dopiero reedycja wydana przez Cenegę była w 100% wartościowym produktem pozbawionym błędów.
Błąd- mam wersję C***gi, i nie mogę grać na necie: "Game File Mismatch: Core.dll". I nic nie pomaga, a czytałem parę wątków na ten temat.
Jaki jest model lotu?
Poza chorendalnymi wymogami co do sprzętu ( posiadam AMD 3000 64 Venica @ 2400 GHz, 2GB DDR i X800 XL - ustawienia "niskie" i działa dosyć przyzwoicie - 25-30 FPS) nie mam większych zastrzeżeń.
Zatem warto jutro wybrać się do Empiku i kupić? Czy lepiej czekać na pacza, powiedzmy tu łiks? Czy, o zgrozo, kompletnie nie warto?
Czy w AA dostępne są jakieś treningi? Bo z OF doświadczenia dużego nie mam, a AA wygląda bardzo zachęcająco...
- kolejna zaleta w stosunku do OFP to fakt, że żołnierze "z założenia" umieją wreszcie pływać (w OFP tylko niektóre addony miały tę fukcję),Razor, a tak z ciekawości spytam (sam nie byłem w syfie- tylko przeszkolenie wojskowe na studiach, jak wszyscy) -jak wygląda temat pływalności żołnierza, w hełmie, bucikach, z kałachem i 30 kilogramowym plecakiem i manelami obwieszonymi do ubrania ?
Ja zacząłem od "nauki chodzenia" bo to pierwsza gierka tego typu z obsługą Tracka IR, którą posiadłem - efekty na razie są zabawneGłowa do przodu-marsz naprzód? To rzeczywiście musi być ciekawe! Z tego co widać na filmikach wywiera bardzo zachęcające wrażenie, chyba niedługo nabędę :001:
Razor, a tak z ciekawości spytam ... jak wygląda temat pływalności żołnierza, w hełmie, bucikach, z kałachem i 30 kilogramowym plecakiem i manelami obwieszonymi do ubrania ...
Zatem warto jutro wybrać się do Empiku i kupić? Czy lepiej czekać na pacza, powiedzmy tu łiks? Czy, o zgrozo, kompletnie nie warto?
Na magazynku/skrzynce amunicyjnej od M2 napisy są w negatywie- babol w nałożeniu tekstury ?
-Czy istnieją strefy zniszczeń, tzn. czołg łatwiej zniszczyc od tyłu niż od przodu ?Elwood, to już było w Resistance... chociaż fakt, słabo zauważalne.
-Czy pojazdy wymagają jakiejkolwiek opieki technicznej, czy zużywają paliwo ? Bo w OFP czołgiem można jechac przez 3 godziny chyba i paliwa jeszcze nie zabraknie...- Tak, pojazdy latające i jeżdżące zużywają paliwo, raz śmigłowcem w coś walnąłem i chyba mi połowa paliwa wyciekła, może urwałem zewnętrzny zbiornik, nie zauważyłem.
1. Czy poruszanie się wewnątrz obiektów jest możliwe czy tak jak w OFP można sobie czasem przez ścianę wyjśc na dwór z drugiego piętra ?
2. Czy istnieją strefy zniszczeń, tzn. czołg łatwiej zniszczyc od tyłu niż od przodu ?
Co jesli jest kilka kontrolerow? Da sie wogole ustawic jakas obsluge wielu kontrolerow, albo zmienic na inny ten wykryty automatycznie?
Największą zaletą jest to, że możesz iść (biec, czołgać się itd.) w zamierzonym kierunku i jednocześnie rozglądać się płynnie na boki. Nie musisz obracać się chcac zerknąć przez ramię czy ktoś się za Tobą "nie czai" itd.
powinno jeszcze byc tak, ze przy zoomie z trackiem wchodzimy na celownik / optykę :003:
Po czwarte, jest już putch 1.02 do wersji ger i cz. Do polskawej nie ma i nie wiadomo kiedy będzie...
(jeden oryginalny, a drugi na do testowania addonów - w OFP czasem miałem jednoczesnie 10-12 takich skopiowanych gier z różnymi zestawami adonów), przy pierwszym uruchomieniu, ten program zabezpieczający (jakaś wariacja Starforce) żąda restartu komputera.
"C:\Games\Codemasters\Operation Flashpoint\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE" -nomap -mod=@wgl5"C:\Games\Codemasters\Operation Flashpoint\FLASHPOINTRESISTANCE.EXE" -nosplash -nomap -mod=@cfog2006;@modulsky;@ECP
Mam nadzieję, że ktoś się weźmie wreszcie poważnie za Polską Armię - żaden kompletny mod nie zdążył powstać za czasów OFP (choć coś tam dawało się złożyć "z kawałków", różnej jakości) to teraz można już te "półprodukty" :021: przerabiać do ArmA
A nie lepiej tworzyć "mody"?
Aktualnie jestem w modzie do OFP "Wrzesień'39"
Na razie nie sciagniech
Bedzie dostepny za pare godzin.....tak sadze
Chyba ze to zapowiedz , ze ma byc:)
zaliczył chyba wszystkie ściany po drodze a na końcu wjechał do saduLOL, no rozrywkowe chopaki :002:
jest wzrost FPS, poprzednio (...) 38fps teraz ponad 50
1.02 - Naprawiono: Błąd powodujący blokowanie się na planszy żołnierza bez nóg
Ja również mam mały problem... zainstalowałem ArmA, później dałem patch 1.02 i wszystko jest fajnie tylko nie działa mi TrackIR... :005: Gra zachowuje się tak jakby go w ogóle nie widziała... i nie mogę sobie z tym poradzić :icon_rolleyes:
Uje, zaczalem kampanie, sredni cza życia - do pierwszego wrogiego strzalu. Trzeba byc cwańszym niż się jest lol
Zaraz jak wysiadłem z łodzi poszedłem prosto i zabiłem tych kolesi przy ognisku.
Demo sie odpaliło, ale oto jak wygląda:
(http://img241.imageshack.us/img241/9814/armademoshitst8.th.jpg) (http://img241.imageshack.us/my.php?image=armademoshitst8.jpg)
Czy tam dowódca może obsługiwać z wnętrza Browninga na dachu,
albo czy jest jeszcze M240 ładowniczego na dachu?
W Flashpoincie dało się obsługiwać tylko zsynchronizowany z armatą M240.
Gram na grafice Low i mam pytanie -- czy tylko ja prawie nic nie widzę? Nawet przez lunetkę to wszystko jakieś takie dalekie że trafić niesposób?
Widok przez celownik SWD - pomiar odległości - cel jest około 500m od nas. Skala "dalmierza" SWD w ArmA jest trochę skopana i daje spore przekłamania, z tym że na 500m akurat jest OKRazor, tylko według tego dalmierza powinno byc 700m :D już nie wspominając o tym, że przy broni i celowniku wyzerowanym na 100m (nastawa nr1.) pocisk na tym dystansie powinien trafic więcej niż metr poniżej punktu celowania i 19cm na prawo z powodu ruchu obrotowego pocisku.
(http://img116.imageshack.us/img116/8513/swd500yd6.th.jpg) (http://img116.imageshack.us/my.php?image=swd500yd6.jpg)
Razor, tylko według tego dalmierza powinno byc 700m
... już nie wspominając o tym, że przy broni i celowniku wyzerowanym na 100m (nastawa nr1.) pocisk na tym dystansie powinien trafic więcej niż metr poniżej punktu celowania i 19cm na prawo z powodu ruchu obrotowego pocisku.
... gorzej z samą balistyką :)
Po patchu powinienn zniknac problem z teksturami
Mogę poprosić o screena ustawień? Widzę, że grasz z cieniami, a u mnie one tak na oko sporo FPS zjadają :005:
Coś natomiast dzieje się jak włączymy Ventiro w tym czasie. Przestaje działać, chyba coś się gryzie z tym kanałem głosowym wbudowanym od razu w grę.
... bo qrcze na parę wieczorów gry w single to trochę mało :015: a troche sie zajarałem tą realistyką i zabawa z trackiem ir.
Co do multi zapraszam tutaj: PJWSTK Polski Serwer ArmA
Ustawienia mam takie i wlasciwie nie narzekam:
(http://img393.imageshack.us/img393/332/arma2006122621091501mz7.th.jpg) (http://img393.imageshack.us/my.php?image=arma2006122621091501mz7.jpg)
Sam osobiście przyznam, że takiego powrotu na scenę (tym razem ArmA) ekipy Red Hammer Studios się nie spodziewałem. Team, który słynął z fenomenalnych addonów do OFP powraca w wielkim stylu. I już na dobry poczatek pozwala nam pobawić się tym, o czym BIS zapomniał - rosyjskim Hindem! Shadow NX - lider grupy poinformował dziś o tym na forum BIS. Addon nie różni się wiele od tego z OFP, jednak najważniejsze jest to, że bez większych problemów, ekipie RHS udało się go przekonwertować pod Armę. Teraz pozostaje czekać tylko na naprawdę dobrego Apache'a i tym samym śmigłowce będziemy mieć w komplecie.
Panowie, czy wersja US ma już jakieś patche? powinienem coś doinstalować??
Kolejne lamerskie pytanie, jakie dodatki warto zainstalować i gdzie ich szukać?
Ustawcie sobie w edytorze puste T-72 bokiem do Was, oddalcie się na jakieś 20-25m, połóżcie się i wystrzelajcie cały magazynek z SAW'a w miejsce łączenia wieży z kadłubem. Jak potrzeba to można wystrzelić jeszcze trochę więcej pocisków w niego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to dostaniecie niespodziankę w postaci wybuchającego Wam w twarz Teciaka :002:
. Odchodząc nieco od tematu chciałbym wspomnieć o Über-SAW'ie. Ustawcie sobie w edytorze puste T-72 bokiem do Was, oddalcie się na jakieś 20-25m, połóżcie się i wystrzelajcie cały magazynek z SAW'a w miejsce łączenia wieży z kadłubem. Jak potrzeba to można wystrzelić jeszcze trochę więcej pocisków w niego. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to dostaniecie niespodziankę w postaci wybuchającego Wam w twarz Teciaka :002:
Można było trafiać dość łatwo z biegnącego "szweja" z odległości kilkuset metrów (wielokrotnie z 1000 metrów z półcalówki).
Stąd mieliśmy do czynienia z absurdalnymi sytuacjami gdzie po kilku , kilkunastu wystrzałach z półcalówki składał się budynek mieszkalny
W przypadku Red Orchestra strzelanie z 200 metrów ze snajperki to niezłe wyzwanie, trzeba się naprawdę przyłożyć, wręcz masz wrażenie że wstrzymać oddech 020 doznania są bliższe strzelaniu w realu - jeśli można w ogóle oczywiści porównywac grę do "real landu"
AC-130U w ArmA
Porównywanie gier Call of Duty 4: Moder Warfare oraz Armed Assault przeważnie jest nie na miejscu. Obie gry znacznie różnią się między sobą pod wieloma względami. Jednak niejaki mikefictiti0us będąc (widocznie) pod wrażeniem jednej z misji w CoD postanowił wykonać do ArmA bardzo ciekawy addon - AC-130U. Dokładniej, jest to uzbrojona wersja samolotu Lockheed C-130 Hercules wyposażona w uzbrojenie strzeleckie i artyleryjskie lewej burcie. Przystosowane jest ono do atakowania celów naziemnych podczas przelotu lub lotu po okręgu.
Poniżej możecie obejrzeć ten dodatek w akcji.
Ktoś testował XAMa?
I drugie banalne pytanie. Czy po instalacji nadal mam możliwość odpalenia "czystej" wersji gry?
Przy czym jeśli chodzi o realizm, to ArmA mimo wszystko ma przewagę (nie mówiąc już o Operation Flashpoint), ale mimo wszystko polecam.
A wiesz co, pewnie dlatego, że przy OFP spędziłem znacznie więcej czasu niż przy Armed Assault, to było raczej takie moje subiektywne odczucie. Gdy wyszło OFP to zrobiło na mnie większe wrażenie, niż gdy pojawiła się ArmA.
Ma być dokładnie 29 lipca- a ile w tym prawdy zobaczymy.Miał być jakoś w czerwcu ehhhh :005:
Wow! To się dopiero nazywa wojna - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AUJak 1-a scena w najnowszym Terminatorze :002:
Jest jakieś demo dwójki? Nie wiem, czy mi pójdzie na kompie.
Wow! To się dopiero nazywa wojna - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU
Ciekawe czy moja nerka wystarczy, aby sobie kupić kompa na którym taka bitwa pójdzie w najwyższych detalach.
No generalnie, to strzelanie jest rewelacyjnie odwzorowane, w przeciwieństwie do każdej innej gre, w której wcielamy się w Bazyliszka, który laserowym spojrzeniem zabija ludzi na środku ekranu.
Jest cos takiego jak Flat mouse czy cos podobnego.Powinno pomoc.To opcja w grze, czy jakiś zewnętrzny program? Neczego podobnego nie znalazłem, jest tylko ustawienie "martwej strefy celowania" ale redukcja do minimum nie usuwa efektu laga. Google też niewiele pomógł. Mógłbyś doprecyzować co miałeś na myśli i gdzie tego szukać?
A da się w końcu wyłączyć albo zmniejszyć drganie obrazu i rozmazanie ekranu w ruchu? Oczy od tego siadają...
natomiast blur podczas wykonywania szybkich ruchów jest w miarę realistyczny.
Jeśli patrzysz przez kamerę. Oczy nie mają blura :)Obróć szybko głowę - ja nie mam wzroku kota i mi się co nieco rozmazuje. :004:
Czy ktoś używał track IRa w tej grze?Tak, ja korzystam. Wyłączyłem tylko oś Z ponieważ nie potrafię przyzwyczaić się do zoomowania z zastosowaniem Track IRa. Poza tym Track spisuje się pięknie i już nie wyobrażam sobie grania w ArmA2 bez niego.
3. Po ośmiu latach Codemasters zorientowało się, że da rade przeładować broń w trakcie ruchu. Chwała im za to, mimo że zmiana broni (np. z RPGa na karabin) to wciąż te same 10 sekund całkowitego bezruchu bez możliwości przerwania animacji.
30-40fps w jakiego rodzaju misjach?
Pytanie, czy w demie Track IR działa ? Mi jakoś nie chce mimo : update game w sofcie od TiR'a
Pytanko do nabywców - czy możliwa jest gra z angielskimi napisami, czy polska wersja to wyłącznie polska wersja ?
Mam pytanie, czy jest jakiś sens instalować ArmeII na takim słabym kompie jak Athlon3000+ 1,5 ddr 7300GT?
Czy lepiej odpuścić sobie zakup gry?
Istnieje. Ale nie podam bo kolana... no wiesz :)
Google zapewne będzie bardziej odważny.
No kolega smaka narobił.Albo tutaj:
Więcej o różnych modach których są dziesiątki tutaj:
http://www.armacenter.pl/index.php/kategorie/mody-mainmenu-64?start=10
Na najwyższym poziomie organizacyjnym , historycznym i klimatycznym można bawić się tak:Albo tak:
http://www.youtube.com/user/arma2acplcsc
Na najwyższym poziomie organizacyjnym , historycznym i klimatycznym można bawić się tak:
http://www.youtube.com/user/arma2acplcsc
A czy poprawiono w tych nowych dodatkach takie dziwne poruszenie, rozmycie obrazu.Tak rozmycie obrazu można wyłączyć w opcjach.
Pytam bo po krótkiej grze w ArmA2 moje oczy mówiły dość i pomimo tego, że gra zapowiadała się ciekawie, pożegnałem się z tytułem.
A czy poprawiono w tych nowych dodatkach takie dziwne poruszenie, rozmycie obrazu.
Pytam bo po krótkiej grze w ArmA2 moje oczy mówiły dość i pomimo tego, że gra zapowiadała się ciekawie, pożegnałem się z tytułem.
Ja bardzo chętny jestem do zorganizowanej gry... niestety net mi nie pozwala (Wimax, to pingi minimum 100ms).Są różne grupy i różni dowódcy. Jest jednak jedna wspólna cecha wszystkich rozgrywek co-op o tym charakterze. To, że wirtualne życie żołnierzy jest ważniejsze, niż kilka punktów za zabicie przeciwnika, czy nawet wykonanie zadania. To jest jeden z elementów symulacji. Dowódca operacji jest jeden i nie będzie wydawał rozkazów konkretnym żołnierzom. Często wydanie jednego prostego rozkazu musi potrwać, gdyż trzeba uwzględnić wiele różnych czynników. Szybka reakcja jest zresztą wymagana od każdego gracza. Dużo decyzji podejmujesz autonomicznie, są one zupełnie inne, niż te, które kręcą się w głowach dowódcy misji, czy drużyny, bądź fireteamu. Wraz z doświadczeniem gracze lepiej pełnią swoje funkcje, wiedzą jakie mają zadania i jak je realizować, nie narażając przy tym innych graczy.
Co do filmiku, który wrzuciłeś, fajnie, że tylu chłopa naraz gra i się dogaduje, ale to jest to co zauważyłem wcześniej w filmikach z CFOG i kompletnie mnie nie kręci, tzn. dowodzą ludzie, dla których podjęcie decyzji to jakiś giga mega problem i zajmuje im to masakrycznie dużo czasu. Dowodzą tylko dlatego, że albo grają już w tę grę bardzo długo, albo są twórcami jakiejś tam jednostki.
Taka sama sytuacja miała miejsce kiedy bawiłem się w ASG. Trafiłem do ekipy, gdzie jej założyciel koniecznie chciał dowodzić i wdrażać w życie książkową taktykę z książek, bez modyfikacji. Gówno z tego wyszło, a jego dowodzenie zabijało całą zabawę - dowodzenie bez inicjatywy. W tym filmiku podobnie, mam wrażenie, że ten gość który dowodzi całą operacją, nie jest w stanie objąć umysłem :) wszystkiego co się dzieje i przekalkulowanie tego zajmuje mu maaaasę czasu. Dobrze, że to coop, bo w walce z ludźmi cała ta kolumna hummerów już by poszła do piachu.
Juro: O k....! Pojazd! Uciekać!
Spitfire, Mackoff i Mateo: Gdzie?! Gdzie?!
Juro: Przed nami! Złowieszcza antena zagłady!
Spitfire: Rozkładaj trójnóg od .30-stki! Ostrzelam!
Juro: aaa!
(Po chwili wybiega drużyna zwiadu z radiem długim)
Powiem tak, chciałbym aby model lotu śmigłowców w ArmA był taki jak w Battlefield 2 :D tam nie był zły, był nawet całkiem przyjemny, a nawet przypominał ten z Jane's Longbow :121: nie mam tutaj dużych wymagań :)W BF2 był najgorzy model lotu śmigłowców szturmowych, w ArmA jest nieco lepiej.
Ciekawe dlaczego zarówno w Arma3, jak i w Take On dają scifi zamiast realnych maszyn.
7 czerwca wychodzi nowy numer CD-Action, a tam... pełna wersja Arma II :) Dobra okazja, żeby z grą zapoznali się ci, którzy jeszcze jej nie mają. Cena 14.99,-
Niestety nic nie pisało o dodatku, więc jak mniemam jest to sama "podstawka".
Zainstalowałem sobie grę arma2 na moim rupieciu :D
-nvidia geforce 7600gt
-pentium4 3.00 Ghz
-1 GB RAM
Trawa wybuchy, dym itp. efekty są w nieziemskich kolorach :D czy ktoś wie czym to jest spowodowane ?
Darmowa wersja strzelaniny pozbawiona będzie grafiki w jakości HD, wsparcia dla modów użytkowników, zawartości dodatków do podstawki i - rzecz jasna - kampanii dla pojedynczego gracza.
Taaa.... "realistycznie" - zwłaszcza jechanie na akcję przez wioski Czarnorusi czerwoną skodą i trąbienie na tubylców i kury :D
Gdzie można obecnie najtaniej nabyć arma2 ? Szkoda, że ta wersja free nie obsługuje modów.
Full Metal JacketDlatego szukam kogoś do PvP - ArmA 2 OA + ACE mod. Najlepiej napisać do mnie przez PM na forums.eagle.ru albo forums.bistudio.com
...Ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z modem Cold War Rearmed?
Nie wiem czy silniki pisane pod FPSy sprawdzają się w simach, bo chyba mało kto tego próbował, zresztą teraz pisze się silniki raczej uniwersalne
http://www.youtube.com/user/RealTimeImmersive?feature=watch (http://www.youtube.com/user/RealTimeImmersive?feature=watch)
Oni chyba też powinni o tym usłyszeć.
Jedno jest pewne, jeśli Arma 3 okaże się tą samą Armą, z kilkoma ekstra bajerami (które i tak są już w ACE i innych modach) i lepszą grafą (milsim skupiny na piechocie zdecydowanie potrzebuje wolumetrycznych chmur :P), to raczej skucesu nie będzie. Mam nadzieję, że Bohemia rozwieje wkrótce wątpliwości i coś pokaże.Problem w tym że chyba za wiele tych rozwiązań nie dadzą. Zmiana ciuchów, dodatki do broni, ragdoll... Nic ciekawego... Jedyna optymistyczna rzecz to że niby helikoptery mają latać jak w TKoHu, a i tak wątpię żeby dodali chociaż tak podstawową rzecz jak TGP czy coś w tym stylu... Ogólnie cała seria Army walki powietrzne ma strasznie biednie odwzorowane i to jest największy minus. Jak by się tak jeszcze głębiej zastanowić to między A1, a A2 tych różnic też za wiele nie ma...
@WilkzPolski: a wyskakuje Ci jakiś komunikat?
Czołem,
Ludziska mam problemik. Otóż, pogrywam sobie namiętnie w I44 i czasami w Unsung MOD.Zachciało mi się nowych doznań i zacząłem dłubać z ENB Series. Jest to modzik do polepszania efektów graficznych. Nie tylko w ARMA lecz także w innych jak wiadomo. I do sedna....
Po wrzuceniu plików ENB Series do katalogu z grą i odpaleniu gry obraz wygląda jak by był w rozdzielczości max 300 x 200 i co najważniejsze chorendalnie rozmazany. Cuś w stylu gigantycznego blura. Gra działa na win 7 64 bit/6 GB DDR3/ ATI 4980 /AMD 995 BE. Spotkał się ktoś z tym?
No właśnie tu ja bym polemizował. Wielu innych, Deus Ex: Human Revolution, GTA sporo, TESV, Silent Hill Homecoming, itd. itd. ale, może nie widzę, bo nie widzę nic dla Arma czy Arma 2 (Skoro Unsung, to mniemam że to 2).
Wow, VBS widać góruje nad Armą w pełnym zakresie. Jedyne co mi się nie podoba, to symulacja kamizelek kuloodpornych - nawet Pudzian nie podniósłby się tak szybko po przyjęciu kulki na klatę.Kiedy jakiś rok temu ujeżdżałem Armę2 trafiłem na mod - YT filmik, który dopiero zmieniał. Aż mi szczęka opadła. Wszelkie wspinanie na mur, wychylanie się, cokolwiek chciałeś, robiłeś. Cud malina to wyglądało. Niestety, nie pamiętam co to było, a powiem prawdę, naprawdę efektowne i mniemam, że tak samo efektywne.
Też tak sądzę, że to zwykły szum medialny. Trochę niskich lotów, ale cóż... marketing bywa czasami prymitywny.
Przewieźli ich na wyspę Lesbos. Wróżę straszne rzeczy :D
Z innych modów: WarFX Blastcore i J.S.R.S soundmod, bez tego Arma brzmi i wybucha dość biednie.Właśnie o takie dodatki mi chodziło, powinienem się lepiej określić. Bardziej mi zależy na tym aby poprawić to co już jest w Armie, niż dodawać nowe mapy, jednostki itp. Szczególnie AI doprowadza mnie do szału. Pojazdami jeżdżą/latają jakby mieli 5 promili we krwi. Co chwilę wpadają na jakieś przeszkody, rozjeżdżają pieszych. Carmageddon jednym słowem. Najgorsze gdy przez coś takiego zawalam misję, która od dłuższego czasu nie była save'owana.
Arma 3 tylko na Steamie (http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/02/22/arma-3-steam/1). Wersja pudełkowa pojawi się w późniejszym terminie, ale i tak będzie wymagała Steama. Mamy tutaj jeszcze jakiś haterów tego rodzaju dystrybucji :)?
Arma 3 tylko na Steamie (http://www.bit-tech.net/news/gaming/2013/02/22/arma-3-steam/1). Wersja pudełkowa pojawi się w późniejszym terminie, ale i tak będzie wymagała Steama. Mamy tutaj jeszcze jakiś haterów tego rodzaju dystrybucji :)?