Konia z rzędem (albo z rządem jak kto woli) kto to logicznie wytłumaczy. Jest tu takowy cfaniak?
Ogólnie jest fajnie, najpierw czekać XXX czasu na Black Shark, potem kolejne minimum 9 miechów na Apache, potem kolejne minimum 9 miechów na A-10A.... co oznacza, z lądujemy gdzieś w 2010 roku, bez ani jednego myśliwca :118:
Na serio - perespektywa przed nami roztacza się piękne, modułowy symulator z rozwijającym się silnikiem (uu, zaleciało Fighter Ops).
Może jakieś kwestie prawne, związane z odejściem od UBI?
Można się załamać :005: Narobią smaka takim Black Sharkiem i nagle wszystko zatrzymują, zmieniaja, cudują :005:
Ale o co chodzi? Jeszcze się najesz, spokojnie. Przecież projekt nie został porzucony. Ot znowu się lekko data przesunęła. A to ci nowość... ;)
Z koniecznością pozbycia się samolotów z LO z powodu kwestii prawnych - pierwsza logiczna teoria. Kto wie, nawet możliwe... Ale przecież nadal to nie tłumaczy braku Su-25T, z którym UBi nie ma nic wspólnego. Poza tym i tak przenoszą praktycznie te samoloty z LO, wiec czy kwestia flyable czy nie miałaby aż takie znaczenie?
Przy okazji, czy tylko mi www.digitalcombatsimulator.com i www.simhq.com padły? Czy tak ogólnie? :D
A ja się narodziłem na nowo, nie ma to jak ten dreszczyk emocji w oczekiwaniu na coś nowego :D
Tak na marginesie, zachęcam wszystkich do rejestracji na: http://www.digitalcombatsimulator.com/
Nie wiem dlaczego tak beczycie jak stare baby i dlaczego ktoś zamknął wątek o BS?Ja zamknąłem, bo nazwa nieodpowiednia. A poza tym miał 63 strony i mnóstwo postów o d*** maryni a nie o BS :)
Czyli będzie to funkcjonować podobnie jak Flight Simulator, DCS to podstawka pod którą będą wydawane kolejne dodatki.
Czy to oznacza, że cała nowa seria DCS będzie na tym samym engine co Lock-On?
Tak jak napisał some1 muszę się z tym przespać ;)
Trzeba trzymać poziom.
Na temat Black Sharka napisalem ze "trzeba" TrackIR4 i pedaly. Napisalem ze wiem ze zarobki nie zbyt wysokie w Polsce. Ktos sie czuj obrazony. Przepraszam, nie chcialem udac ze ja jestem tam w bogatych Niemczech a w Polsce nie stac nikogo na nic. Ja musialem zbierac na TrackIR 4.
The initial release of DCS will use a heavily modified version of our TFCSE simulation engine that will run Windows XP SP2 and Vista equally well using either DirectX 9 or DirectX 10. However, DCS versions based on the TFCSE engine will not take advantage of DirectX 10 unique features or multi-core processors. We plan however to provide such features in our new simulation engine that is currently in development for later versions of DCS.Czyli BS wyjdzie na zmodyfikowanym (starym!) silniku Lock On, a w kolejnych częściach mają dodać zupełnie nowy silnik. Pytanie tylko czy jeśli kupię BS, to dostanę później pucza z nowym silnikiem, czy raczej trzeba będzie kupić kolejny dodatek. Czyli słaba ta "modułowość" sima. :(
Dobra mamy "nowy" symulator, ale...Czyli BS wyjdzie na zmodyfikowanym (starym!) silniku Lock On, a w kolejnych częściach mają dodać zupełnie nowy silnik. Pytanie tylko czy jeśli kupię BS, to dostanę później pucza z nowym silnikiem, czy raczej trzeba będzie kupić kolejny dodatek. Czyli słaba ta "modułowość" sima. :(
Pozatym widzieliscie w lockon.ru forum ten Ground Mod ? Fantastyczny
TXH. Ale nie o taką odpowiedź mi chodziło. Poszukam sobie.
Wiecie co? Muszę się przyznać, że zmieniłem zdanie odnośnie polityki ED. Gdybyśmy my tutaj pracowali nad na prawdę dopracowanym symulatorem prawdopodobnie doszlibyśmy do tych samych wniosków (no może z małą różnicą - Ka50 nie bralibyśmy w ogóle pod uwagę, żeby od niego zacząć naszą pracę). W ED pracuje sztab mądrych ludzi i wszystko jest przemyślane. Nikt nikomu nie robi na złość, że BS wyjdzie jako stand-alone z jednym flyable. Tak być musi! Macie jakieś wątpliwości czemu?
A tak na serio, cieszy możliwość wyjścia z kabiny i pochodzenia sobie naookoło. Również po lądowaniu ze spadochronem.
A z takich ciekawszych wiadomości to:
Edytor misji bedzie posiadał triggery (cokolwiek to znaczy lolol)
Przypominam o udziale w naszej ankiecie :118:
A głosowałem, głosowałem! :103:
Ale widzę że zbytnio się pośpieszyłem głosując na "Zastanowię się", bo teraz bym zagłosował na pierwszą opcję. :020:
Kusch powinni ci płacić za tą reklamę bo coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że takie rzeczy to nie tylko w Erze ;D
No chyba że już pła.... :121:
I wrote up a section for the DCS site regarding the new terrain that I hope the team will post soon. In a nut shell:
1- Much of the terrain has 50 - 100% increase in the polygon count that is used to create the height field (terrain mesh). This results in a much more natural looking environment. Some of the folks that attended to the show can attest to this.
2- Texture resolutions have been increased, particularly in the mountain areas.
3- The density and number of ground objects (trees, buildings, power lines, etc.) has been dramatically increased.
4- Ground object detail has been increased.
5- We'll probably get animated rivers.
6- Color palettes have been changed for greater contrast.
7- New ground objects at airfields.
8- New map area that includes much of Georgia.
At the same time, we've brought some talented modders on the test team such that they have access to builds. This will allow them to release their own mods shortly after DCS:BS release.
Chciałem pobrać ale strona padła :/
If you abort air starter before the engine is at idle mode you can get hung start or hot start or will see that gas generator rpm goes down to fuel shut off rpm.
Overtemp is possible if you have ice in the inlet and/or electronic governor is down. If it's OK it maintains the temperature.
Flame out is possible if the iceing is severe as a result of compressor stall. Before it you will encounter power loss and EGT rising.
If you overtemp and overrev the engine the GG turbine will suffer and its failure probability will increase.
These effects ARE NOT scripts. They are natural results of the physical model.
“DCS: Black Shark” operations will be based in the western Caucus region and will include portions of Russia, Georgia and a small part of Turkey. With Russia, special attention is paid to the Krasnodarskiy, Karachayrvo-Cherkesiya, Kabardino-Balkariya and Stavropol’skey regions. Some of this area will be recognizable from “Flaming Cliffs”, but “DCS: Black Shark” has added a considerable new amount of terrain, particularly much of Georgia. The “DCS: Black Shark” map is approximately 330,000 sq. km of ground and sea area.
Tak, Krym wypada z powodu ograniczeń silnika:
Dla mnie osobiście to nie ma znaczenia. Jakoś nad Krymem od dawna nie latam...
Choć trochę szkoda, że mapa robi się mniejsza, a nie większa.
(...)trzeba będzie się zaopatrzyć w nowy sprzęt.Definitywnie. Tylko lepiej poczekac do wydania, zeby wiedziec jaki bedzie "akuratny" ;)
Mam nadzieję, że mój mi wystarczy, nie będę przecież kupować sprzętu dla każdego nowego sima :|No oby! Dla kazdego moze nie. Dla FSXa nie ma co. I tak zawsze bedzie za slaby (Micro$hit, ehh). Dla DCS chyba bedzie warto.
To odcięcie sie od UB to tylko spekulacja -bo przecież trudno sobie wyobrazić sytuację że samoloty flyable z LO i FC w ogóle się nie pojawią.Podejrzewam że wielu "pilotów" juź w tej chwili jest zawiedzionych taką perspektywą.Myślę że w interesie ED leży pilne wydanie modułów samolotów bojowych z LO i FC, faktem jednak jest że ich nawet nie ma w zapowiedziach,Ka-50,potem AH-64 a na końcu A-10.jest to bardzo przykre.Grę zdominują śmigłowce i samoloty szturmowe o ile pojawi sie kolejno Su-25T.
Dramatyzujesz, może się okazać, że misje coop w wykonaniu kilku Kamovów będą równie ekscytujące co pukanie się z rakiet na dogu.
Ja napewno wsiądę to wiatraka, napewno zapoluje w nim na FISia (aczkolwiek trudne może być, bo FIS "źwierze" na wymarciu :P)
Ktos ma jakies przecieki kiedy to ustrojstwo w koncu ujrzy swiatlo dzienne?
Ja bym tam wam raczej radził zacząć ćwiczyć trafianie w klawisze na klawiaturze nosem, bo łapy i nogi będziecie mieć zajęte :118:
Mnie się marzy, aby oprócz dopracowanych modeli zrobili coś z tymi burozielonymi teksturami terenu. Odnoszę wrażenie że są stanowczo zbyt monotonne i dają efekt "zlewania" się w jedną całość utrudniającą wypatrzenie szczegółów terenu. Z własnego doświadczenie wiem, że wypatrzenie lotniska z wysokości kilku tysięcy metrów w dobrych warunkach pogodowych nie jest żadnym problemem, a w Locku często mi się zdarza wiszenie 15nm od pasa i problemu z jego wypatrzeniem, bo kompletnie zlewa się z resztą terenu. Miło byłoby, gdyby coś w tym temacie poprawili. Miasta również nie odznaczają się jakoś szczególnie, wszystko sprawia wrażenie, jakby znajdowało się dokładnie na tym samym podłożu.
Przyzwyczaiłem sie do klawiatury ! ,Czy to oznacza że w nowej grze nie będzie takiej opcji ?
Przyzwyczaiłem sie do klawiatury ! ,Czy to oznacza że w nowej grze nie będzie takiej opcji ?Pewnie co częściej używane opcje będziesz miał łatwo dostępne na klawiaturze, jak np. podwozie pod literką "g", ale większość "guziczków" łatwiej będzie klepnąć myszą niż uprawiać gimnastykę w postaci naciskania czterech klawiszy naraz i to takich co są rozmieszczone po przekątnej klawiatury :003:
Nie histeryzujmy. Screen nr 2 przypomina mi coś z Operation Flashpoint. No może w troszkę lepszej jakości :118:
Do bani. Pilot nie ma dziurek w nosie. :003:
Chociaż, w sumie nadal czekam na posta Sundownera, wizjer nadal za blisko twarzy pilota :121:?Szybka HDU jest za wizjerem hełmu, nie przed, do tego pochylona pod kątem... itp. itd.
Bedziesz zadowolym graczem Black Shark ! :D
Szybka HDU jest za wizjerem hełmu, nie przed, do tego pochylona pod kątem... itp. itd.Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć ;). Co do HDU, to jest to dość spory błąd, sam się sobie dziwię, że tego nie zauważyłem...
(...) Nie należy sobie robić na razie żadnych nadziei pod kątem nowych bajerów graficznych, na razie ma być to przede wszystkim fix dla dynamicznych cieni.
A możesz uchylić rąbka tajemnicy w kwestii multiplayera? Chodzi mi o to, czy zostało cokolwiek zrobione w sprawie beznadziejnego do tej pory rozwiązania sposobu stawiania serwera (m. in. o to, że osoba, która postawiła serwer nie jest w stanie zmienić samolotu, kamuflażu czy payloadu bez rozłączania całego serwera i wyrzucania wszystkich graczy. Jest to bardzo uciążliwe w sytuacji, kiedy w rozgrywce bierze udział większa liczba osób (jak w naszej kampanii) a serwer nie jest osobnym komputerem, tylko również jest używany do latania. Inaczej byłoby, gdyby odpalenie serwera było możliwe na słabym kompie, lub w tle, jako samego serwera dedykowanego bez potrzeby odpalania grafiki. Przydałoby się również więcej możliwości prócz "kick". N.p. przyznawanie graczom odpowiednich uprawnień kontrolowania serwera, opcja "vote" czy np ściąganie skórek, których niektórzy gracze nie mają (jak w stareńkim Quake i pochodnych).
Sorry ale w pierwszych modulach ( co najmniej w Black Shark`u ) nie bedzie dedicated server. Mysle ze kazdy ( ja tez! ) chce miec dedicated server ale muszimy na niego jeszcze poczekac.
Skad taka data? Czemu akurat 12-ty maja? Hmmm... interesujace. Gdybym nie byl pewny daty podalbym 1 kwietnia ;)
Ps. A tym Leosiem to bym z Qrdlem pojeździł jako, że stanowimy niezły Gunit :D
Mhmmm... A z ilu czesci sklada sie rok? 2 czy 4? :P
Dzieki za info Groove. Tutaj nikt z ED raczej nie zaglada za czesto. To co uslyszymy od Ciebie, zachowamy dla siebie ;). Moge to obiecac z mojej strony. Czyli poki co wszystkie wieksze problemy z cieniowaniem zostaly wreszcie rozwiazane? ED przystapilo do projektowania misji ostatecznie i konczy prace nad modelami 3D i skorkami?
Trzymam kciuki za czerwiec! :D
ale na serio nie wiem w ktorej
Czemu elementy wyświetlane na hudzie zmniejszają się podczas przybliżania do nich?
Mnie się nie ściąga ten ani żaden inny filmik, nie wiem czemu sprawdzałem oba lustra i bez odpowiedzi :006:Lepiej najpierw zaznacz prawym klawiszem myszy i wybierz zapisza jako. Mnie w Operze próbuje wgrać cały film od razu w oknie przeglądarki.
Mamy najnowsze wideo, Producer's Note #3 - Basic Flight:
http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=133&scr=products&lang=en
Polakow jest juz sporo. Rosniemy w sile i mysle, ze mozemy sie ubiegac o polski manual.
Mysle ze im wiecej gier ED sprzeda w Polsce tym wieksze szanse na polski manual...
Hello,
How is the work going with BS manual? Will it be posible for us to revceive some parts of it earlier so we could translate it for the Polish community? Of course we can assure you that nothing will be released without ED approval.
We corresponded with Chizh and he sent us to you in this matter.
Earlier messages to Chizh, when the manual wasn't ready:
"I have got request to all of Eagle Dynamics Team. Is there a possibility to share a copy of BS manual, we would like to translate it for polish society. Ofcourse we will do it as proffesional as we can (we are hobbist with wide knowledge in this matter and will consulting with real proffesionals), free of charge and only for polish part of LockOn community assembled on our forum (www.il2forum.xt.pl).
I would like to brag that thanks to our site the addition "Flaming Cliffs" have bought more than 30 people despite the fact that more than half Poles do not own credit cards which enable the only possibility buying the product abroad.
I think a polish translation of the manual would increase number of ED clients in ower country. I ensure and promisse You that this manual or any other informations posted in it will not be share for anybody untill the "Black Shark" release."
Best Regards,
Kusch
Hi Kusch,
As mentioned before on the forums, we pan to release the manual prior to game release.
-Matt
Mysle ze im wiecej gier ED sprzeda w Polsce tym wieksze szanse na polski manual...Więcej gier sprzeda się w Polsce, jeżeli ED wyda polski manual (lub MY za darmo).
A po co nam do licha ciężkiego tłumaczenie???....po co? Po to żeby dać szanse innym .Ja sobie poradze tak jak grupa osób na tym forum ...... samo forum jest również po to żeby sobie pomagać .Jednak "obsługa" BS może być nieco skomplikowana w terminologii i lepiej przetłumaczyć niż rozpisywać 100 tematów pomocy na forum.
Panowie piloci nie znają języka to radzę za bierki się zabrać .
Manual for Black Shark not done yet. We'll publish it after finished only.
Hello Kusch
Manual in progress yet.
Sorry but I can't publish anything from manual before final approval from project management.
Lets wait.
Wizerunek ED w moich oczach słabnie - nic na to nie poradzę - taka ich strategia, sami są sobie winni. Mieliby się tym przejmować? Nie. Inne kraje europejskie już tłumaczą. Polska? Poland? Kraina Pól? A to w ogóle leży w Europie? Ile tam ludzi mieszka? Tyle co w Luxemburgu?
Dlatego że chcą mieć pewność, że wszystko będzie perfekt? Że nie zależy im na masówceDobra , dobra , ale tu chodzi o manual lub chociaż taką jego cześć która pozwoli wnieść więcej przejrzystości w całego DCS . Dadzą tyle ile chcą ,ale skreślanie na starcie nie uważam za usprawiedliwiona taktykę marketingową.
Panowie piloci nie znają języka to radzę za bierki się zabrać :021:.
...jak real to ktoś musiał klijenta(klienta) pszez(przez) 2 tygodnie zeskrobywać z pasa startowego
... albo miga 29 w skali 1:1 morze(może) być produkcji Radzickiej nawet
Dzięki za zaangażowanie będę robił gauges a puzniej(później) Main panel :004:
A kokpit będzie robiony tom(tą) techniką [...] a joistic to się zastanowie spróbóję(spróbuję) znaleść(znaleźć) jakiś na demobilu od miga 21
wezmę ze sobą linijkę i morze(może) mnie wpuszczą do kokpitu
Poko24, ja tylko nie chce zebys byl rozczarowany!Spoko Groove.
Tez bym sie cieszyl jak by byl polski manual przy wydaniu Black Sharka ale moim zdaniem to juz nie jest realistyczne. Dlatego pisalem zeby lepiej koncentrowac sily na nastepny modul.
No i ten tekst - "drugi kwartał 2008".....No i w końcu mogli by go wydać .Tyle ile każą nam czekac na ten wyrób to naprawdę wystarczająco dużo .
Ktos może mi powiedzieć co On ma za gadżet, że może palcem wskazywac guziczki?
http://www.leftside-limited.com/projects.htmlPierwszy film. Facet ma dolny monitor dotykowy i w momencie dotknięcia ekrany, tam wciska przycisk. A cały kokpit jest klikany.
Szczerze uważam, że nie ma co zacierać rączek w nadziei na majową premierę. Ale nie chcę krakać, więc lepiej się zamknę.
3.Czy mogę zostać zaatakowany np przez A10 lub F16 ale z działka(wiem, że pilotom Thunderów zabroniono atakowania śmigłowców po incydencie w akcji Desert storm kiedy to jeden z a10 został zestrzelony przez helikopter, a jeżeli chodzi o f16 to wydaje mi się, że ich atakowanie dziełkiem helikopterów jest nadal aktualne tak jak to miało miejsce podczas walk między Izraelem a Syrią kiedy to mi8 uległ destrukcji po spotkaniu z parą izraelskich jastrzębi :003:)Piloci USMC mają zakaz atakowania śmigłowców bronią krótkiego zasięgu, USAF i US Navy takiego zakazu nie wystosowały... do tego wątpię aby ED to cokolwiek obchodziło wiec atakować cię będzie wszystko, wszystkim i zważywszy, że budynki i drzewa są niewidzialne dla AI - wszędzie.
3.Czy mogę zostać zaatakowany np przez A10 lub F16 ale z działka(wiem, że pilotom Thunderów zabroniono atakowania śmigłowców po incydencie w akcji Desert storm kiedy to jeden z a10 został zestrzelony przez helikopter,
[...] a te sklepy i inne serwisy biorą daty z sufitu, albo i myślą "eee w maju nie zrobili to pewnie 3-4 miechy starczy na dokończenie i dajemy 30.09.2008, a jak nie to damy na grudzień co tam". [...]
Coraz bardziej obawiam się o wymagania tego cuda...
Aha, popatrzcie na obrazki z FC. Wyglądały identycznie jak te tutaj. Każdy może sobie nawet taki wygenerować u siebie. Wystarczy tylko wbić AA x8 i ANIZO x8 lub więcej i zobaczycie jaki czad będzie. A sprawą drugorzedną jest to iż na ekranie mamy komiks.
Razor masz pewną słuszność ale to nie jest reguła żeby nie powiedzieć bzdura. Ja bynajmniej się z tym nie zgadzam (nowy sim = nowy komp). Ty zadziałałeś kompleksowo i zmieniłeś nowy komp, bo mogłeś, bo chciałeś, uznałeś że tak jest lepiej ale twój poprzedni z tego co pamietam na 939 też by spokojnie pociagnął FSXa. Ja jakoś nie odczuwam podobnej potrzeby, a w gry gramy podobne. A jak modernizuje, to raczej kluczowe elementy a nie wszystko odrazu.
Tak na marginesie Kosi: pomiędzy "pociągnął", a "swobodnie funkcjonował, na sensownych ustawieniach detali" jest spora różnica.
Panowie patrząc na oferty sprzętowe producentów dochodzę do wniosku że ktoś kto posiada sprzęt z dwójajowcem pracującym około granicy 3000 Mhz i kartą pokroju GF 8600 GT i 2GB ramu nie powinien myśleć o zmianie kompa pod DCS
... gdyż i tak w ofertach handlowych Intela i AMD nic szybszego nie znajdzie, a technologii 4 rdzeniowej prędko nie wykorzysta.
Ciekawe czy opóźnienie z DSC nie wynika właśnie z takiej sytuacji - może nie ma jeszcze w popularnej sprzedaży takich komputerów, które są sobie w stanie z tym poradzić? Po co wydawać grę, której użytkownicy nie są w stanie wykorzystać (to tylko psuje opinię o produkcie). W chwili wydania gry powinna ona chodzić na w miarę dobrych komputerach przynajmniej na jakiś średnich detalach itp. To taki chwyt - komputer mający ponad rok czy półtora zapalony gracz (w tym przypadku "symulotnik") wymieni na nowy, ale jeżeli konieczność wymiany (na co?) będzie dotyczyła sprzętu sprzed pół roku lub kupionego "przed chwilą" to raczej zrezygnuje z zakupu produktu.
Sorry że Wam się tak wcinam w tę pasjonującą dyskusję ale jest do pobrania nowe wideo:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=469309#post469309
Hehe ale sprytne. :) Chyba zacznę ściągać te filmy, bo widziałem tylko pierwszy. Niestety nie mogę się zalogować na stronie. Na forum wszystko działa a jeśli dobrze pamiętam to jedno i to samo konto. Ktoś też tak ma?
Pokładane są w niej wielkie nadzieje i na pewno producenci nie chcą zawieść.
Data premiery przeciąga się ale trzeba zrozumieć, że będzie to pierwsza taka gra na rynku, która ma bić na głowę nawet Falcona.
Pokładane są w niej wielkie nadzieje i na pewno producenci nie chcą zawieść.
Odkąd wydano Falcona 4.0, tą dekadę temu, każdy sim wojskowych maszyn jest reklamowany jako "ten który będzie bił na głowę Falcona". Szczerze, jakoś żadnemu do tej pory sie to nie udało, ani Jane's, ani ED - z 3 tytułami od tego czasu ! Teraz też tak nie będzie bo raz - nie ma nadal dobrej kampanii, dwa - nie ma w ogóle myśliwców !
Wiesz, Red Viper u mnie ładniej wygląda niż Flaming Cliffs...
F-16 jakiś taki plastikowy, nie podoba mi się za bardzo.
Nowe video autorstwa SuperVasya:
Ten nic sensownego nie wnosi do tematu oprócz robienia mi smaka na latanie Su25T któego w BS nie będzie.
Nie za bardzo z górki, bo po Black Shark będą pracować nad nowym silnikiem - co oznacza, ze jeżeli zabiorą sie za to na poważnie (w co w sumie wątpię), to wracamy do punktu wyjścia, czyli z praktycznie zerową kompatybilnością elementów z wcześniejszych edycji (poza Ka-50), zrobienie nowego silnika to ze 2-3 lata w tym robiony przy okazji zapewne AH-64, potem niby A-10A - to co najmniej rok.... czyli na ropucha trzeba by poczekać minimum 4 lata.
Nie za bardzo z górki, bo po Black Shark będą pracować nad nowym silnikiem - co oznacza, ze jeżeli zabiorą sie za to na poważnie (w co w sumie wątpię), to wracamy do punktu wyjścia, czyli z praktycznie zerową kompatybilnością elementów z wcześniejszych edycji (poza Ka-50), zrobienie nowego silnika to ze 2-3 lata w tym robiony przy okazji zapewne AH-64, potem niby A-10A - to co najmniej rok.... czyli na ropucha trzeba by poczekać minimum 4 lata.
...do tej pory była mowa, że AH-64 będzie pierwszy.... wiec jeżeli faktycznie to będzie A-10, to sobie mogę odpuścić produkty ED na najbliższe 5 lat... w końcu spokój :118:
Jeśli dajemy Ka-50 to dla przeciwwagi dajemy AH-64. Potem jeśli A-10 to Su-25TM (39). I tak dalej, nie robić burdelu, że ot sobie damy helo, a potem myśliwiec i jest gitara.
Groove, do tej pory była mowa, że AH-64 będzie pierwszy.... wiec jeżeli faktycznie to będzie A-10, to sobie mogę odpuścić produkty ED na najbliższe 5 lat... w końcu spokój :118:
A co do tych wszystkich dywagacji... Nie wyszedł jeszcze pierwszy moduł, a my tu już debaty nad następnymi urządzamy. ;)
A co to za różnica? Obie maszyny są hamerykańskie przecież... :P
Praca nad Black Shark zostala zatrzymana...
ED robiło A-10C, nie A-10A - przynajmniej tak się wypowiadał niedawno pracownik ED. Dla graczy ma być dostępny A-10A, więc nie ma kwestii "okrajania" maszyny.
Moim zdaniem masz troche dziwne, powiedzmy "nie realne" podejscie do tematu. A-10 to jest samolot ktorego "kazdy" zna.
Drapieżniki się sprzedają, ofiary nie. Jak chcesz zarobić na symulatorze, zrób symulator śmigłowca szturmowego, lub myśliwca. Mało kto płaci za powolny samolot uderzeniowy o ograniczonym wachlarzu misji... mniej więcej tyle osób, co zapłaciłoby za symulator samolotu transportowego.
robicie symulator, a nie system zagłuszający, pewnych rzeczy wiedzieć nie musicie
IMHO jak iść po dane to tylko do producenta, nie wazne czy są prawdziwe czy nie. One mają duzy plus, jak się komuś coś nei podoba to zawsze można powiedzieć "przecież tak podał producent" i się zbędne gadki urywają.Błąd, po dane nie idzie sie do producenta - po dane idzie się do operatora, on ma wszystko czego potrzebujesz - tak tworzono simy Jane's, tak tworzono Falcona i Tornado i tak powstaje Fighter Ops.
Tu nie chodzi tylko o tajne dane ale przede wszystkim o to: "Wasz produkt zawiera dane, które mogą zagrażać bezpieczeństwu USA i w związku z tym nie będzie można dopuścić go do sprzedaży"
I tyle w temacie.
Many of the units in DCS have a very high level of detail, more so than most folks think would be needed. However, when we create new objects for DCS, we are creating them for the long-haul when such levels of detail may be needed later. This is more efficient than having to go back and redo the models again and to add detail. Also, in addition to using these models in DCS, they will be used for other purposes that require such detail. Naturally, most objects have level of detail (LOD) models to keep the frame rates up.
Actually, more simple than that: the A-10A is simply much further along in development due to number of factors over the past year.
Zresztą Sun, zrób eksperyment. Zacznij zarabiać na koszulkach ze znaczkiem Nvidii. Logo jest ogólnie dostępne w google, zobaczymy jak szybko po Ciebie przyjdą. A jak nie przyjdą to no cóż, będziesz chociaż zarobiony :DOczywiście nie zauważyłeś, ze LOGO jest zastrzeżonym znakiem firmowym i jest chronione prawnie ?
DISTRIBUTION STATEMENT A: Approved for public
release; distribution is unlimited.
HEADQUARTERS,
DEPARTMENT OF THE ARMY
31 AUGUST 1994
While we would love to to the A-10C, we simply cannot because the information we have on it was obtained via the A-10C DTS contract we did for the ANG and the US DoD must approve that information (any of it) to be used in game. After a year of waiting we have yet to hear anything back. Rather than wait heaven knows how much longer, we decided to do the A model for which we have plenty of data acquired elsewhere.
Regarding the AH-64A vs. AH-64D, we chose the A model because it is a better counter part to the Ka-50, we have better data on it, and access to SME help on it. All in all, we have much better resources to do the A at this time.
That's not to say that we don't do these two aircraft later in the DCS, just not in the immediate future.
The simulation algorithms of ground vehicles, ships and weapons had been improved to provide a significant system performance improvement. This allows users to place many detailed units in a mission without a large system performance penalty.
Zgadzam, się - wymaganie TrackIr'a jest niemarketingowe. Ale może do czasu wyjścia Black Shark'a cena TrackIr'a spadnie i większość z nas sobie na niego pozwoli.
FreeTrack też jest alternatywą i jesli komuś bardzo zależy na 6 osiach oraz lubi dłubać to za cenę TIR2 spokojnie poskłada. Z czasem, w jednym i drugim przypadku, powyłącza wszystkie osie oprócz X,Y oraz Zooma i wyjdzie na to samo co TIR2.
Now take the difficulty of either Longbow 2 or EECH and multiply that times a factor of about 10 and you have an idea of why I look like a monkey juggling bananas while I’m in the Ka-50 cockpit.
Abrisa mało kto będzie próbował zgłębiać
Prawda jest taka, że jak ktoś latał do tej pory w Falconie i FSach z dobrymi dodatkami, to nie będzie miał żadnych problemów. Gorzej z tymi co zatwardziale siedzą tylko w Ilach i Lockach, gdzie "naciśnij 'I' by uruchomić silnik". Ci będą kląć na czym świat stoi :021:
FT mam od dawna, i gdzie się da (FSX, RV) to 6DOF wykorzystuję. A wyłączam właśnie zooma, bo jest dla mnie nienaturalny i steruję nim przy pomocy pokrętła na przepustnicy.
Każdy lubi to co lubi. Dla mnie w Su25 przy ataku na cele naziemne to podstawa.
Gorzej z tymi co zatwardziale siedzą tylko w Ilach i Lockach, gdzie "naciśnij 'I' by uruchomić silnik". Ci będą kląć na czym świat stoi :021:
Q: Will I have to spend several minutes starting the Ka-50 every time I start a mission?
A: No. If you wish to start on the ramp/FARP, you can either manually start the aircraft (as seen in videos) or press a key for an automatic start sequence. The option is yours. You can also start on the runway or FARP with all systems up and running. Finally, you can start in the air with all systems up and running.
Ja też się cieszę, ale pamiętajcie że to nie jest lista co już zrobili, ani co zrobią, tylko co chcą zrobić. A co wyjdzie to zobaczymy ;)
Miejmy nadzieję, że nad nowymi teatrami też będą pracować...
Dla mnie priorytetem jest odwzorowanie maszyn i uzbrojenia. Od podziwiania widoków to jest FSX. ;) A na serio: Afganistan. To byłoby coś. A Gruzja paradoksalnie jest też bardzo na czasie. ::)
Chyba pójdę dać na tacę... Jak Hind wyjdzie...
Tylko co się stało z Su-25? Po stronie czerwonych mamy lukę - niebiescy będą dysponować aż dwoma wersjami szturmowców... Może Wags zapomniał dopisać...
Czy istnieje choćby minimalna możliwość, że w engine BS zaistnieje nazwijmy to "luka", która pozwoliłaby utalentowanym moderom, jakich w światku Loczka nie brakuje dokonać swoistej transplantacji istniejących maszyn flyable z FC do BS?
Tylko w jakim celu? Jaki sens miałaby mieć taki zabieg? To są (a raczej mają być) zupełnie dwa różne standardy symulacji. Pojemność dysku nie stanowi chyba problemu? Czy tak trudno trzymać na kompie LO:FC i DCS, jeżeli na prawdę ktoś nie będzie mógł się obejść od tego pierwszego?
Dlaczego jakby na siłę chcecie sprowadzić DSC, który ma szanse być niczym Falcon (a nawet lepszy) do marnego poziomu symulacji LO?! Na prawdę nie jestem w stanie tego pojąć...
Miejmy nadzieję, że DCS nie doprowadzi do sytuacji, w której żeby kogoś w dogu po ludzku pociągnąć z rury, będę musiał najpierw przewertować instrukcję od rozdizału 50 do 125.
Miejmy nadzieję, że DCS nie doprowadzi do sytuacji, w której żeby kogoś w dogu po ludzku pociągnąć z rury, będę musiał najpierw przewertować instrukcję od rozdizału 50 do 125.
LO/FC, żeby już nie cofać się do lat 90. XXw, jest grą nastawioną na akcję z jednym, jedynym plusm, który osładza wszystkie minusy: sensowny FM.Bravo Sierra :118: FM'em to sie Schmeisser zachwycał, do momentu aż nie dostał parę razy po 4 literach, dopiero wtedy zaczął widzieć jego niedociągnięcia. FM w Locku nie ważne jakiej maszyny nie jest idealny i nawet ten od Su-25T nie jest najrealniejszy. Chcesz realnego FM - zakup X-Plane 9, tam FM jest na prawdę przeliczany w czasie rzeczywistym, według wzorów, a nie wyciągany z tabel, w których zresztą ktoś zapomniał, że prędkość odrzutowca może być ujemna :121: Inną grą mająca świetny FM jest Condor, ale tam już strzelać sie nie da ;)
Su-25 szkoda. :) Ale z drugiej strony gdzie to jest napisane, że to ma wychodzić w ten sposób. Jakieś liczenie co mają niebiescy a co różowi trochę mnie irytuje powiem szczerze. Różowi mają na liście 2 śmigłowce, a niebiescy tylko jeden. Tylko jakie to ma znaczenie?No ma znaczenie - dla później organizowanych kampanii internetowych. Jeżeli są dwie wersje szturmowców po jednej stronie, a po drugiej jedna lub dwie wersje śmigłowców kontra jedna to ok. Taki działanie nie ma większego znaczenia. Ale gdy jest luka... Niebiescy będą wstanie wykonywać szybkie i dokładne misje bliskiego wsparcie, a czerwoni nie. Po to przecież rządy dwóch mocarstw wypełniają te luki (na swój sposób oczywiście). Ale i tak brak równowagi. Przykład: F-16C kontra MiG-29A...
Forum miłośników symulatorów lotniczych
Komuś brak procedur, to proszę bardzo, inny dział, symulacje orbiterów - proceduralne do bólu... po co od razu niszczyć dobry symulator walki, którym jest seria Flankera.
Kurcze jak czytam niektóre posty, to normalnie zastanawiam się czy niektórzy nie trafili tutaj przypadkiem... :P ;)
Ale kto tu tylko o procedurach pisze? DSC ma być dobry pod każdym względem, a nie tylko proceduralnym. Od kiedy to też zostało przyjęte, że LO ma idealny FM!? Jeśli już to jedyny FM , który zasługuje na uznanie (moje w każdym razie) to Su-25T. Pozostałe samoloty są potraktowane po macoszemu. Dlaczego tak uważam? Czy jestem pilotem? Nie. Ale wiem, że jeśli za pierwszym podejściem mogę wylądować w jakimś simie danym samolotem to to jest d*** nie symulator. Co innego Su-25T. Tam nawet wystartować nie dawałem rady. ;) To tak w kwestii FM w LO, który ku mojemu zdziwieniu niektórzy przeceniają mocno.
PS. Widzę, że tu większość symulację walki utożsamia z kręceniem doga. Szacun! ::)
I nikt z nas nie napisał że LO ma idealny model lotu, ale na moje pytanie o wskazanie lepszego wśród combat simów nie potrafiłeś udzielić odpowiedzi.
Na stronie Yoya jest jego relacja z lotu na symulatorze Orlika. Wylądował za pierwszym razem - i co? Znaczy że symulator też do dupy?
A jakby jeszcze tak się znalazł (albo ktoś by znał) na przykład pilot naszego migacza, który mógłby coś powiedzieć na temat awioniki, byłoby wspaniale. Byłby jakiś punkt odniesienia.
Navy aircraft may well be part of the DCS environment at a later point; the posted list just indicates what is currently in work NOW. Also, to pursue any aircraft (like F-14 or F/A-18) we need the proper documents that we currently do not have.
Po prostu się im nie chce, będą robić to co przyniesie najwięcej pieniędzy przy najmniejszym wysiłku.
Jesteście żałośni :118::D
Po prostu się im nie chce, będą robić to co przyniesie najwięcej pieniędzy przy najmniejszym wysiłku.
Racja bo to w końcu firma, która chce zarobić a nie grupa zapaleńców.
No i zawsze sami możecie założyć taką grupę zapaleńców i zabrać się za tworzenie swojego wymarzonego sima zamiast tylko narzekać. Droga wolna...
A my skaczemy sobie w międzyczasie do gardeł :118:
Niniejszym, będąc do tej pory zdystansowanym, choć zaciekawionym obserwatorem procesu wydawniczego BS dołączam do tej znacznie mniej zrównoważonej grupy oczekującej na ten tytuł z przekrwionymi oczami wgapionymi w kolejne zapowiedzi i śliną zalewającą klawiaturę.
Zresztą, praktycznie wszystkie są nie na temat, nie chodziło o jakiegokolwiek pilota, ale o to, by jakiś pilot dał swoje zdjęcie :|
Reviewer's System SpecsChyba ich cycki pieką - Używają sprzętu z najwyższej półki cenowej, co świadczy że starsze kompy raczej nie dadzą sobie rady z tym simem. Nie każdego z nas będzie stać na zakup takiego sprzętu.
* Intel Core 2 Quad Q6700
* 4GB RAM
* BFG 9800 GX2 PCIe 2.0 (1 GB)
* Saitek X52 Joystick
* CH Products Pro Pedals
* NaturalPoint TrackIR 4:PRO™
Wcale nie podali że działa dobrze na tym sprzęcie. :118:
@Some1Chciałbym w to wierzyć, ale myślę że skoro oficjalnie wypowiadali się, że ani multicore ani SLI nie będzie wspierane, to zapewne poinformowaliby przed premierą o tak drastycznej zmianie, lub podali to jako przyczynę kolejnego przesunięcia terminu wydania.
Kto wie, może teraz wzieli poprawkę pod na te nowe zabawki... po premierze wszystko stanie się jasne.
@Kosi
Pedaly akurat to mus, nawet bardziej niezbedny niz TrackIR4Pro. Wszyscy testerzy to zgodnie mowia.
@ do MaverickDana- wreszcie chłopie ktoś zrobi Ci porządnego Orła i co najważniejsze z IFF!!!
Masakra chłopaki. Otwarta architektura sima to coś nieprawdopodobnego. Wyobrażam sobie już świat DCSa taki jak w MS FSX i piękne samoloty... Tylko teraz pytanie z jaką ceną wyskoczą panowie z Eagle Dynamics ?
Dodatkowo chcący robić teren już mogą zgłaszać się do Wagsa ...
Nic tylko zmontować "ekipę" i zrobić kawałek Polski? :karpikJestem za :D
Wszyscy za, a skończy się jak z modowaniem Iła :021:
Wydaje mi się że w tej kwestii chodzi im tylko o nowy teren.
Boszsz, właśnie przed oczami stanęła mi wizja Abacus i Alphasim portujących wszystkie swoje "realistyczne" produkty z FS'a do DCS. W tempie 1 na tydzień.
Tylko nie to. :587:
Zanosi się na to, ze oni faktycznie chcą zrobić bojowy odpowiednik FSa.
A mnie zastanawia czy silnik z loczka co prawda zmodyfikowany uciągnie to wszystko?
No dobrze pojawią sie samoloty w takiej "jakości" jak produkuje Alphasyf - to nieuniknione, ale jednocześnie idąc przykładem FS-ów będziemy mieli zapewne produkty o jakości takiej jak robi np. Shockwave (czy jak to się teraz tam nazywa A2A) i kilka innych firm produkujących dobre dodatki.
Jeżeli to ma być taki "bojowy FS" to przecież nie trzeba będzie mieć wszystkiego (kto kupuje produkty Alphasimu do FS-ów? - chyba tylko maniacy kupujący wszystko co się pojawia), ale co jakiś czas będzie pojawiało na pewno coś co będzie warte uwagi. Przecież w masie chłamu do FSX można było wybrać już kilka/kilkanaście produktów naprawdę dobrej jakości.
Myślę, że taka formuła wyjdzie grze na dobre.
Ciekawe co będzie widział mój przeciwnik na serwerze jeżeli ja będę leciał F16 a gość z drugiej strony nie będzie miał tego samolotu zainstalowanego ?
Nie wiem jak to będzie, ale rozwiązanie tej kwestii nie jest chyba problemem. Kiedyś ze znajomymi sporo zagrywałem w Operation Flashpoint - była do tego mnóstwo dodatków (lepszych i gorszych), jednak dla wspólnej rozgrywki należało mieć te same addony - inaczej wyskakiwał błąd i tyle.
Czyli będę musiał kupić to co ma większość, lub polatać sobie solóweczkę - bez sensu.
Opierasz swoje wnioski na domysłach. Nie wiadomo jeszcze jak ED to wszystko rozwiąże, nie wiadomo też ile tych płatnych dodatków w ogóle będzie, nie wiadomo czy w ogóle będą.
Źle mnie zrozumiałeś Razor. Jeżeli o mnie chodzi to nie płaczę że coś jest za drogie. Jak wyjdzie samolot który mnie cieszy, to go kupię, nowe tereny działań jeszcze chętniej, lecz nie każdy ma taki komfort finansowy. Gorzej, jeśli osoba stawiająca serwer nie może sobie pozwolić na zakup maszyn które ja zakupiłem, automatycznie ta sytuacja mnie wyklucza z rozgrywki.
Jadę nad wodę się ostudzić
Proszę zauważyć, że kokpit (prócz HUDa) jest cały w języku angielskim.
A po co powiedzcie mi dodany jest Izrael???
Ale nie: "Nie mamy dosc materialow"... A wystarczy wejsc na http://www.airliners.net lub nas poprosic...
Bojkotuje forum ED - napewno wielu sie ucieszy, bo chyba nas Polakow nie lubia... - wiem, ze zachowuje sie niedojrzale ;) jak obrazona baba.
A jak już skończycie "walić fochy" z byle powodu to i tak wszyscy grzecznie polecicie (polecimy :001:) kupić DCS jak tylko wyjdzie ... czyli i tak ED będzie "na wierzchu" :karpik
raczej mogę się pożegnać z obroną pracy i ukończeniem studiów...To ty jeszcze się nie obroniłeś :011: A w zeszłym roku już coś świętowałeś przecież, pamiętam jak na serwerze strzelałeś do chłopaków z drużyny i mówiłeś że ci się MFD rozmazało :118:
PS: Jak piszesz na ich forum nie pisz You z dużej litery bo pisze się zawsze z małej (za wyjątkiem oczywiście początku zdania), a napisane z dużej wygląda, jakby się chciało komuś przypodobać, żeby mocniej tego nie nazwać.. ;):) Zawsze (wroc...przewaznie) szanuje osobe, z ktora rozmawiam. Do Ciebie i do Was wszystkich tez zwracam sie w ten sposob. Zwroc uwage, ze nie dodaje "sir" - to juz by bylo lizostwo. Taka mala polityka ;)
Ale w języku angielskim w przeciwieństwie do polskiego nie używa się takiej formy grzecznościowej nawet w formalnych pismach. Co kraj to obyczaj ;)
Zwroc uwage, ze nie dodaje "sir" - to juz by bylo lizostwo. Taka mala polityka ;)
Spokojnie, to źródło nigdy się nie wyczerpie. Zawsze będzie można narzekać, że te obiekty niepotrzebnie spowalniają program, i zabierają pamięć, a przecież i tak się je ogląda z odległości setek/tysięcy metrów :002:
P.S. Odbierz esemesego :020:
Miałem raczej na myśli to, że oba te ficzersy (szczegółowe modele, i lepsze drzewa/mądrzejsze AI) mają zapotrzebowanie na moc i powodują dodatkowe obciążenie kompa.
Panowie mam wrażenie, że nim wyjdzie DCS to rozmowy w tym temacie będą się toczyć na setnej stronie hehehehehehe
To zrobić ten niewidoczny obiekt zniszczalny (segmentowo). I tak w rzeczywistości nie oświetlisz takiego celu laserem. Pozostaje użycie bomb, rakiet lub działka.Czołgu nie oświetlę laserem? Przecież najprostszy sposób na cele opancerzone to Wichry, a one naprowadzają się przy pomocy wiązki laserowej. Zastanawia mnie co decyduje o tym, że jeden obiekt jest "twardy" a inny "przezroczysty"? Dlaczego właściwie te drzewa są przezroczyste, i jaki to ma wpływ na engine gry (odciąża kompa czy jak?) Gdyby już posiłkować się takimi kombinowanymi metodami to chyba lepiej powstawiać takie pionowe niezniszczalne "szpilki" odpowiedniej wysokości w pień obiektu udającego drzewo. tylko po co dublować obiekty, skoro samo drzewo zapewne mogłoby powodować kolizję.
Ja jeszcze pewien czas temu traktowałem ten temat jako ciekawostkę, a teraz ilekroć pojawi się nowy post to lecę sprawdzić czy to może już?
Ja już z nudów odpalam sobie Target Korea w Targetware, żeby polatać na Migu-15 (to jest takie moje małe marzenie - Sim na w miarę przyzwoitym silniczku o wojnie w Korei).
Jeśli jest jakiś problem, na pewno jest jakieś rozwiązanie. Więc skoro nie ma rozwiązania, nie ma problemu.
Żadnych komentarzy??? Podobno zamknęli kod źródłowy...
Żadnych komentarzy???
Najlepszy byłby Securom, ale nie dlatego, że daje się go stosunkowo złamać ale zarówno STEAM jak i SF są strasznie upierdliwe. Cóż obstawiam, że wezmą STEAM.Agree, co do Steama - strzelasz czy wyczytałeś jakieś przesłanki na ich forum ?
Agree, co do Steama - strzelasz czy wyczytałeś jakieś przesłanki na ich forum ?Pisał o tym Wags, że biorą także STEAM pod uwagę.
No to jest KA-50! Już tylko spokojnie czekać :001:
Przecież już od ponad 3 miesięcy mieliśmy recenzję z SimHQ a pod nią opis sprzętu jaki był wykorzystywany do jej wykonania(po screenach można było już wyciągnąć wnioski, że gra nie chodziła na najmniejszych detalach):004:.Chyba nie odróżniasz recenzji od zapowiedzi, poza tym ładne screeny to i ja mogę zrobić w FC na P4 2,4 GHz i 512 MB RAM :121:...
Tak samo jest ze wszystkim, jeżeli któryś z was znajduje info na temat nowej funkcji która zostanie umieszczona w tym symulatorze zaczyna się rozpisywać na dobre dwie strony a dyskusja toczy się na czterech kolejnych :006:Przypominam Ci, że to forum dyskusyjne, poza tym nie ma przymusu czytania każdego wątku...
39,99 EUR netto.
Zapewne jest to wersja Download
Btw. http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=19184&d=1220614608 - ten screen podoba mi się bardziej niż najdokładniejsze modele AI Mi-24 :) Ciekawe, czy za silnikiem kreski się tak pięknie powyginają? ;)
(...) To jest jeden z głównych powodów dla których DCS będzie na DX10.
W skrócie - na Viście nie będzie można latać w 'duże' misje, ze względu na 'niewydajne' zarządzanie pamięcią. :| Do tego mają później wypuścić dodatkową kampanię w której będzie ok sto misji, tylko XP.
Ojejku, każdy się może pomylić stukając w klawisze.
Błehehehehe ... Wydawać nowy program na stary system operacyjny ????? Ten cały "Wags" to się metylaku opił czy jak ... Przecież to kompletny nonsens! Toż to tak jak pozbyć się (na własną prośbę) 50% potencjalnych klientów :118:
że będę mógł zagrać przy rozsądnej wydajności w 2113 roku
DirectX i OpenGL to dwie najważniejsze biblioteki graficzne używane do tworzenia gier i umożliwiające wykorzystanie akceleracji sprzętowej wyświetlania grafiki 3D oferowanej przez współczesne karty graficzne.
* Obydwie mają praktycznie takie same możliwości.
* Obydwie mają praktycznie taką samą wydajność.
* W obydwu da się zaimplementować te same efekty graficzne.
* Obydwa są darmowe zarówno dla użytkownika jak i programisty.
* OpenGL działa na wielu platformach. DirectX działa tylko w Windows i XBox.
* Gdy nauczysz się jednej w miarę łatwo jest nauczyć się drugiej.
Oj to już chyba nie będziesz mógł :002:
Ojejku, każdy się może pomylić stukając w klawisze.
Zadam jeszcze maksymalnie naiwne pytanie. Nie mam pojęcia o robieniu gier. Ale zapodam cytat z Wiki:
Wobec powyższego, czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego ludzie robiący takie gry, jak DCS korzystają z zamkniętego DirectX? W obliczu dłuższej zazwyczaj, niż w przypadku innych gatunków żywotności, oraz zastępów utalentowanych modderów gotowych wywrócić kod gry do góry nogami w dążeniu do ciągłego ulepszania ukochanych tytułów oraz dodatkowego bonusu w postaci potencjalnej multiplatformowości rozsądniejszym wyjściem wydaje mi się wybór OpenGL. Koś potrafi mi wytłumaczyć skąd bierze się mała popularność tych bibliotek?
Wydawać nowy program na stary system operacyjny ?????
Właśnie sobie uświadomiłem, że mam dość tego je****ego cyrku. Kupuję konsolę.
Stary, ale jary ;) Bardziej jary moim skromnym zdaniem, niż ten "nowszy".
Ciekaw tylko jestem, na ile jest to widzimisię autorów DCS, a na ile rzeczywiste niedostatki Visty.
Bardzo słuszne argumenty (zwłaszcza ten o ilości obsługiwanej pamięci RAM), ale... nie wiem gdzie w tym poście była informacja o dostosowaniu gry specjalnie dla XP. Napisane jest tylko, że będzie chodzić na XP lepiej, niż na Viście, a i to być może tylko do czasu.
http://wiki.gamedev.pl/DirectX_vs_OpenGL
Używa go John Carmack w swoich grach - Quake i Doom.:banan
Lol, no pewnie Mazak, 95% game developerów to idioci sponsorowani przez M$ skoro wszyscy robią gry w DirectX'ie.
A pisanie czegoś w XNA na xpudło ma tyle wspólnego z pisaniem czegoś w C++ DirectX na PC'ta co Boberros z Boskim Logosem coby daleko nie szukać :)
No wiesz, Vista jest bardziej zasobożerna. Sam fakt, że musi mieć min. 15GB na gołą instalkę, 1,1GB dla siebie na czysto (gdzie mój XP rozjechany i zapchany potrzebuje góra 0,8GB) do tego jakiś w miarę solidny proc. Wszystko po to aby powyświetlać kilka okienek. Do tego trochę aplikacji w tle i 2GB pękną. A teraz jak ED dowali sporo obiektów w misjach może być krucho. Nie mam pojęcia co ED sobie wymyśliło. To tylko takie moje przemyślenia. Jak się ma powyżej 4GB to pewnie różnicy nei robi.
@Razor
Jest jeszcze Xp x64. Vista x86 SP1 też widzi 4GB ale ich nie zaadresuje (max 4096MB czyli 2^32 bita).
Może po prostu Wags nie jest technicznym więc coś pokręcił a Vista w Rosji jest naprawdę mało popularna to i nawet o tym co napisałem nie bardzo wiedzą. Proponuję poczekać i mniej się przejmować ;)
Narazie wypada uzbroić się w cierpliwość i nie biadolić.
No oczywiście, że są - ale tak statystycznie to jak mówimy XP to rozumiemy, że chodzi o "normalnego XP-eka", a jak mówimy o Viście to w domyśle rozumiemy Vista64 - bo tak jest pewnie u większości użytkowników. Strzelam, ale chyba ilość użytkowników XP64 i Visty32 nie jest wielka.
Strzelam, ale chyba ilość użytkowników XP64 i Visty32 nie jest wielka.
Kto ma zamiar odpalać DCS na notebooku ???
może sobie zamienić legalnie wersję x32 na x64,
Poza tym chyba troszeczkę mnie źle zrozumiałeś. Nie jestem jakimś haterem Visty czy Nvidii . Ja tylko jestem sceptycznie nastawiony do takiego wpychania na siłę i mówienia, że dobre. Bo chyba nikt mi nie powie, ze taki UAC w Viście jest potrzebny i absolutny must have na który wszyscy czekali .
Nie idioci, ale to tak działa. My Wam damy zabawki a Wy róbcie to tak.
No wiesz, Vista jest bardziej zasobożerna.
Przypominam że nie ma tu nawet mowy o ewentualnym wolniejszym działaniu, tylko w ogóle nie działa (tak rozumiem wypowiedź Wagsa)
UAC - User Account Control czyli to dziadostwo co dopiernicza się do wszystkiego co robisz na kompie. Łatwo da się to wyłączyć ale nie każdy o tym wie. Poza tym w takiej postaci totalnie bezsensu.
Hmmm mówisz, ze nie ma sensu? To odpal sobie LO na procku z zegarem 1.8GHz (to chyba najbardziej popularny zegar w rodzinie C2D) i 2GB RAMu na Viscie załadowanej i XPku. Sam zobaczysz co szybciej działa i ładuje. Jesli nawet nie chodzi o same wymagania to problemy wynikające ze sterownikami i faktem, że masz dwie Visty x86 i x64 na których występują różne problemy
Jesteś nieco w błędzie. Przeciętny komputer to dziś 2GB RAMu i 200GB dysk.
Vista x64 to wciąż ciekawostka ....
Hmmm mówisz, ze nie ma sensu? To odpal sobie LO na procku z zegarem 1.8GHz (to chyba najbardziej popularny zegar w rodzinie C2D) i 2GB RAMu na Viscie załadowanej i XPku. Sam zobaczysz co szybciej działa i ładuje.
Sformułowanie "not playable" raczej zrozumiałbym właśnie jako "bardzo powolne działanie". Takiego samego określenia używa się, gdy ktoś odpala grę na starym sprzęcie - co z tego że mu się odpali, jak nie da się pograć itp.
...to dlaczego ED nie może trzasnąć focha i odmówić współpracy z Viśtulą? :D
Spoko Razor, nieco wyzej pisałeś o tym, ze nie masz pojecia o kompach. Teraz twierdzisz odwrotnie. Choćbym nawet chciał to Cię nie przekonam, bo wiesz lepiej. Wskocz na jakieś forum komputerowe (może być PPC) i zobacz jakie kompy ludzie mają w sygnaturach i jakie najczęsciej kupują. Weź jeszcze poprawkę, że 3/4 osób w takich miejscach jest zorientowana w temacie.
nie twierdzę, że się znam na komputerach - ale właśnie dlatego, że się nie znam mam inne spojrzenie na ten problem, może bardziej zbliżone "przeciętnemu użytkownikowi".Zgadzam się z Razorem,że przeciętny użytkownik może mieć problem jaki kupić pc i jaki wybrać system operacyjny.W moim przypadku mam kilka możliwości:
Panowie spokojnie, wszyscy macie rację :002: :002:
A ja wam powiem tak :118: DCS już mógłby trafić do sprzedaży, ale twórcy zdają sobie sprawę że mało który komp udźwignie taki nawał informacji do przetworzenia.
Jestem pewien, że nawet mój złom to udźwignie :118:
Sprzęt wymieniony przez Razora kupują raczej "świadomi gracze" a takich jest o wiele mniej.
Czesc,
pamietajcie o tym ze jak program ( lockon.exe, wow.exe itd. ) jest programowana w 32 bit to moze zaadresowac maksymalnie 2,4 GB ( nie wiem dokladnie ale okolo tyle ), obojetnie jaki OS uzywacie ( 32 bit czy 64 bit ), nawet jak macie 128 GB RAM w komputerze.
Widzę trochę będzie klawiszy do przypisania :D
Co oznacza ni mniej ni więcej to, że produkt jest już zamknięty i czeka na wydanie ;)
Widzę trochę będzie klawiszy do przypisania :D
Odnosnie tego TOR'a. Dmut z ED teamu skomentował go mniej więcej tak: "Super, na pewno będzie w paczu". Co oznacza ni mniej ni więcej to, że produkt jest już zamknięty i czeka na wydanie ;)I co jeszcze oznacza? Że będzie patch lol!
I co jeszcze oznacza? Że będzie patch lol!
I co jeszcze oznacza? Że będzie patch lol!Patche w dniu wydania są już w zasadzie regułą, a nie odstępstwem od niej. Nie ma się co dziwić, że pod koniec produkcji już planuje się pierwsze łatki - w końcu kiedyś trzeba tę grę wreszcie wydać, żeby zaczęła na siebie zarabiać :003:.
Pojawiła się domniemana data wyjścia BS: 17 pazdziernik.Ale którego roku? :118:
Data o tyle ważna i warta zapamiętania, że to mój dzień urodzin12 Maja też miał zostać wydany...
In addition to the Russian version, a western version including support for English, French, German and Spanish is currently in development. Much localization work still remains and there will be a 90-day period between when the western version is completed and submitted to the various Age Rating Authorities as required by law (ESRB for USA, PEGI for Europe (less Germany) and USK for Germany), then presented to distributers and when the game will be available for purchase. Although the game will be completed in 2008, it may not be available for purchase until early 2009.
Przecież to ma być sim na długie lata.
to placzenie nigdy sie nie zkonczy :|A i tak każdy poczeka ;-) Oby wszyscy się 'zadowolili' jak już nadejdzie 'TEN' moment i nie płakali dalej ;-)
to placzenie nigdy sie nie zkonczy :|Tutaj chociaż jest większa wolność wypowiedzi :/
Tutaj chociaż jest większa wolność wypowiedzi :/
to placzenie nigdy sie nie zkonczy :|
Co oni chcą tam robić pół roku? Sami sobie problemy stwarzają. Czemu nie zrobią tak jak inni, jedną grę z kilkoma językami w środku do wyboru?
A tak zrobią 15 wersji językowych gry i później będą się męczyć z 15 różnymi patchami. Przedziwne to.
A tak w ogóle to znajdźcie sobie chłopaki jakieś ciekawe zajęcie na te parę miesięcy i przestańcie jęczeć, bo jak czytam ten wątek ostatnio to naprawdę nachodzi mnie żeby go zamknąć i taka będzie wolność słowa że hej.Nie ma sprawy. Znudziło mi się. Do zobaczenia kiedyś.
Jeszcze nikt nie podawał wymagań więc ja je podam:
Minimum system requirements: Windows XP, Vista; CPU P4 2GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video 256MB RAM, compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; keyboard; mouse.
Recommended system requirements: Windows XP, Vista; CPU Intel Core 2 Duo 3GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video Card with 512 MB RAM (ATI Radeon HD4850+ or nVidia GF8800+), compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; TrackIR®; keyboard, mouse, joystick.
Myślałem, że będą większe sugerując się tym jakie wymagania miał Lock On. Niedługo dowiemy się dokładnie jakiego sprzętu będziemy potrzebowali do płynnej rozgrywki
A tak w ogóle to znajdźcie sobie chłopaki jakieś ciekawe zajęcie na te parę miesięcy i przestańcie jęczeć, bo jak czytam ten wątek ostatnio to naprawdę nachodzi mnie żeby go zamknąć i taka będzie wolność słowa że hej.
Wiecie, czytam ten temat bardzo długo i nie rozumiem jednej rzeczy - przecież loczka odpalić na maksie plus aa16 to nie problem. Tak samo komputery poradzą sobie z DCS
...przecież loczka odpalić na maksie plus aa16 to nie problem.W 1920x1200, czy 2560x1600 ? Śmiem wątpić.
Boberros jak masz jeszcze gdzieś tę Twoją misję multi z Ka-50 to podeślij Q-bakowi. To powinno rozwiać wszelkie jego wątpliwości w kwestii płynności działania gry, która ma jak dobrze liczę 6 latek ;)
Ale do latania misji as real jak dotąd nie potrzebuje nic więcej.
A nie powinno tak być zważywszy na to, że ta gra była robiona z myślą o zupełnie innych komputerach wiele lat temu, a mimo to nie pomagają jej o wiele większe moce obliczeniowe współczesnych kompów.
Falconem 4.0 też można zarżnąć komputer jak się wie co ustawić :) A o fetyszu ustawiania wszystkiego na maksa to sobie możemy pogadać dłuuugo.
Zupełnie niepotrzebna opcja, jedyne uzasadnienie to potencjalnie większe zyski (teoretycznie większe spektrum graczy to kupi). Rzecz w tym, że wszelkie "easy" "arcade" czy "game" mode i tak okaże się zbyt trudne do przeskoczenia dla zupełnego laika, a nie może on liczyć na pomoc bardziej doświadczonych graczy, bo ci z kolei omijają takie opcje szerokim łukiem. Z punktu widzenia najbardziej zainteresowanych (czyli chyba większości nas tutaj na forum i innych podobnych temu środowisk) ta opcja to marnotrawstwo czasu i pracy developerów, które mogliby wykorzystać w innych rejonach (eliminacja bugów, optymalizacja engine'u).
Gdyby było tak jak piszesz, wszelkie firmy robiące maksymalnie proste addony do FS'a (Alphasim, CLS) nie miałyby racji bytu. A żyją i mają się dobrze. Z naszego punktu widzenia jest to może nieprzydatne, ale na tym i podobnych forach świat się nie kończy. Przeliczając koszt wykonania na zyski, jest to moim zdaniem bardziej opłacalne niż klepanie realistycznego datalinku czy innych "hardkorowych ficzerów".
Falconem 4.0 też można zarżnąć komputer jak się wie co ustawić :)
Dopóki przesunięcie jakiegoś suwaka powoduje _zauważalną_ dla gracza różnicę w wyglądzie gry trudno się dziwić, że komuś przeszkadza, że się tego suwaka przesunąć nie da.
Właśnie jestem w trakcie instalowania gry. Zaraz zobacze jak poradzi sobie moj biedny Athlon 64 X2 3.8 3 gb ram i radek x1950 pro 256mb!
Właśnie jestem w trakcie instalowania gry. Zaraz zobacze jak poradzi sobie moj biedny Athlon 64 X2 3.8 3 gb ram i radek x1950 pro 256mb!Nie rozumiem to szanowny kolega Struger ma u siebie na Pułce(półce) świeżo upieczonego Black Sharka??
Zakupilem go na wiadomej stronie internetowej :)
Kurcze jak można ściągać Grę która jest pierwszym produktem DCS i jeżeli nie odniesie sukcesu możliwym jest, że inne tytuły już się nie ukażą lub znowu opóźnią się kolejne premiery :005:.
Łatwo.
No i widać też, że Starforce nie jest taki trudny do obejścia.
już załatwili - ja niestety jeszcze DCS nie mam, ale może niedługo
Gdybyś miał możliwość, proszę o jakiś namiar.
Sorry, can't answer your questions up to now >"NDA".
But I can tell you this:
DCS don't support "freetrack"officially.
We have to wait for the English release or the first patches to answer this.
A jest znana juz data wydania euro??styczen 2009
As often happens in an information vacuum, wild and unfounded speculation breeds accusations and unnecessary emotions. Allow us to clarify some of what has happened over the past week.
Firstly and most importantly, the security of the retail version of the Russian release of DCS: Black Shark was compromised. Understandably, in this situation 1C and ED/TFC had to reconsider their release plans for both the Russian and western versions to make sure the product and the interests of the company are protected as much as possible under the circumstances. Among other changes to the release plan, it was decided that an online version of the Russian release would no longer be offered to western consumers as we had announced earlier. We do not feel it would be appropriate to explain this decision further, except to say that ED/TFC felt it warranted by the circumstances and deemed necessary to best protect the product and the company. It is your right to disagree. Other changes to the plan include increased protection of the western version by means of required activation for both the online download and retail versions. Also, ED will now attempt to provide a western demo of Black Shark sooner than planned. We want to avoid date estimates and exact feature sets for now, but certainly a functional demo before the holidays is the goal. Please remember, these plans remain subject to change and, as you have seen, very well might.
There have also been a lot of questions in regard to the “staggered” release plan and why ED/TFC chose this method. It’s quite simple and relates to ED/TFC’s contractual obligations to 1C, which is their publisher for the Russian release, as opposed to ED/TFC’s independent release of the western version. ED/TFC is under contract with 1C and had to deliver on that product first. Naturally, 1C wasn’t going to wait for ED/TFC to finish the international release while their product set ready to ship. With the Russian release out, ED/TFC can focus on finalizing their independent western release as well (which has now been made significantly more difficult by the events described above).
I also want to address some of the issues I often come across in regard to ED/TFC's relationship with the community and our forum.
We have spent a tremendous effort over the past year to keep the community well informed and up to date with product plans. I would like to remind you of our continual presence on the forum and openness to product questions, nearly monthly development updates, Producer’s Notes videos, general screenshots and videos, feature explainers (radio modeling, AI routines), sneak peeks into some of ED/TFC’s future plans, etc. By “us,” I mean not only ED/TFC staff, but also members of the ED Testers and ED Partners teams, many of whom have been actively supporting product discussion.
Open product discussion does have a price - it may not always turn out to be accurate. Plans change and if we’re going to discuss the product openly, we have to do so with that understanding. If ED/TFC is accused of bad intentions every time something changes, it may be easier to simply not discuss anything at all, which believe me, can be a tempting option, because the level of “damned if you do, damned if you don’t” is often disheartening.
In regard to our forum moderation policy, I would like to point out that this is an official company forum and yes, it does in some ways run a stricter moderation policy than some open community forums. Our forum rules are available for viewing and if you find them too strict, you are welcome to use another forum. In general, we ask that members steer clear of insulting each other as well as our products and the companies involved in making them, which is probably the most frequent problem that earns a warning on our forum. There are ways to be critical without being insulting and our forums are full of such examples as well as such critical posters. The other frequent problem would probably be redundant postings after ED or the forum staff have already acknowledged and addressed the issue. Some of the popular themes in this category would be StarForce and missile modeling issues. We make an effort to acknowledge such issues and once we do, continual complaints on them are generally viewed as spamming/trolling the forum and treated as such.
As some of you may know, we had performed a “ban amnesty” earlier this year, where many of our formerly banned accounts were unbanned and allowed back on the forum. This action was not blind and we evaluated accounts on a case by case basis. Unfortunately, some members continue the actions that had led to their original ban and will as such remain banned.
The final issue I want to address is the string of bans on our forum over the past few days. Let’s be clear and please spread the word wherever you see us accused of “random bannings” and otherwise unreasonable moderation – we have recently issued temporary (6 month) bans to over a dozen members after confirming their participation in the illegal distribution of the product. Promises to buy later don’t excuse theft. We continue to track this behavior and will certainly continue to ban any forum member found to be stealing our product. Naturally, we have been actively deleting posts/threads which undermine the security of the product.
Although the western forum remains open to discussion and we will continue to answer questions as we have in the past, product support is now limited to the Russian forum, as the Russian release is the only version currently available for purchase and is limited to the CIS. Product support will be provided on the English forum when the western version is released.
In conclusion, there is a reason we are spending time writing this letter. There is a reason ED/TFC spends time and money keeping a forum and participating in it. If we didn’t feel you were an important part of the product, we wouldn’t be here, talking to you now; we wouldn’t be keeping a 100+ page Q&A thread and we wouldn’t open wishlist threads asking for your input. Just don’t confuse this with the idea that forum members drive development. Forum members contribute to the development process and are certainly on the developers’ minds, but there are many other considerations that must be accounted for to secure the product’s success and the company’s future, without which, none of this would even be possible. We understand and accept the reality that we can’t please everyone all the time. Do you?
A mozna by tak przetlumacz na ojczysty jezyk?
Chyba , jeszcze taki mamy
O czymś zapomniałem?
Aktywacja online wymagana zarówno w wersji download, jak i CD. W takiej postaci prawdopodobnie płytka w ogóle nie bedzie wymaga po instalacji, ale limit instalacji będzie także przy zakupie CD. (Tak jak z Bioshockiem, Mass Effect, Far Cry 2 itp).
Natomiast nie chce mi się wierzyć, że wzmocnienie Starforce uniemożliwi uruchomienie nielegalnych kopii, chyba jeszcze nie było takiego tytułu w historii.
limit instalacji będzie także przy zakupie CD. (Tak jak z Bioshockiem, Mass Effect, Far Cry 2 itp).
Nie ma opcji, że trzeba aktywować tylko raz, lub nie ma w w ogóle limitu na aktywacje dla DVD?
Prezentacja w Power Point ilustrująca uruchamianie śmigłowca (ramp start). 66 MB.Wolno sie ściąga przynajmniej dla mnie.
http://www.megaupload.com/pl/?d=5KV1VZQH
A co to jest przepustnica? :011:
Musisz ustawic "collective" na joysticku, a nie "throttle" by dodawać ciąg. Przepustnica (throttle) to dwie żółte "wajchy" na tylnym lewym panelu, które powinny niemalże w każdej sytuacji być ustawione na "auto", czyli dwa skoki licząc od dolnej pozycji.
Mam Saiteka X52 i nie miałem problemu z ustawieniem osi. O_o
Sympatycznie by było obroty silników (te 2 wspomniane żółte wajchy z lewej) przypisać pod pokrętło pod kciukiem na przepustnicy w x52, a całą tą lagę co jest po lewej stronie w śmigłowcu... pod przepustnicę hotasa.
Wydaje mi się że to byłoby najergonomiczniejsze rozwiązanie :020:
witam
Na Arcade to my tutaj nie latamy,"full real" ale życzę powodzenia.... w nauce tego "ptaszka" :-)
FSX ma "nieprzewidywalny" model lotu, szczególnie gdy chciałeś by śmigłowiec zaczął lecieć do tyłu - tutaj wiesz od razu jak zachowa sie maszyna.Wyjaśnij co dla ciebie oznacza "nieprzewidywalny model lotu" ? W FSX jak chcesz lecieć do tyłu, to - jak w rzeczywistości - siły na stabilizatorze ogonowym będą próbować "wywinąć" maszynę dziobem w kierunku ruchu. W którą stronę obróci - zależy pod jakim kątem jest przepływ powietrza (wektor ruchu i wiatr), oraz profilu aerodynamicznego stabilizatora. Ciężko powiedzieć by było to nieprzewidywalne :004:
Wyjaśnij co dla ciebie oznacza "nieprzewidywalny model lotu" ? W FSX jak chcesz lecieć do tyłu, to - jak w rzeczywistości - siły na stabilizatorze ogonowym będą próbować "wywinąć" maszynę dziobem w kierunku ruchu. W którą stronę obróci - zależy pod jakim kątem jest przepływ powietrza (wektor ruchu i wiatr), oraz profilu aerodynamicznego stabilizatora. Ciężko powiedzieć by było to nieprzewidywalne :004:No nie wiem jak to wytłumaczyć. Czasem mam wrażenie jakby FSX był skryptowany... Dla mnie BS jest łatwiejszy do opanowania i zobaczycie (!), że zaraz więcej osób zacznie tak uważać - niech tylko wszyscy dostaną DCS w swoje ręce.
Mam super joya (X52 + TrackIR4Pro, pedały) i się lekko zawiodłem. Szczerze myślałem, że będzie trudniej opanować maszynę.
A ktoś już planuje loty online na naszym forum w BlackShark'a? Kiedy? Ja się piszę.Tego niewiem ,ale jeśli chodzi o mnie zaplanuje jak tylko kupie.
A teraz wyłącz wszystkie tryby autopilota i zrób rundkę nad lotniskiem :004: ... Swoją drogą latając śmigłowcami w FSX mam odmienne zdanie co do modelu lotu niż Ty.Ale z ciebie cwaniak. Pojechałeś mi z tym autopilotem. A odmienne zdanie se możesz mieć.
Latanie tym wiertolotem to bajka, zaledwie po kilku godzinach. Kluczem do opanowania maszyny jest odpowiednie wykorzystanie poszczególnych trybów stabilizacji maszyny...itdWitam
Promises to buy later don’t excuse theft.
Obietnice że kupi się później nie usprawiedliwiają kradzieży.
Ty some1 akurat będziesz miał swoja albo dziś wieczorkiem albo jutro.
[...]Nikt nie wie jak i gdzie kupić a wszyscy latają?[...]Mówi samo za siebie
Podobnie jak wielu innych na tym forum.
Nie ważne skąd mam[...]
Mam pytanie do "pilotów" Ka-50 czy w nowym symulatorze wprowadzono nowe wersje Su-27 np Su-27SM lub MiG-29 SMT ?
Mam pytanie do "pilotów" Ka-50 czy w nowym symulatorze wprowadzono nowe wersje Su-27 np Su-27SM lub MiG-29 SMT ?Zostałeś spalony... ;-) --krótko...mig-29s i su-27s /flanker-b/.Wiem bo przeczytałem całe rosyjskie forum ED.
Zanim podpalicie stos chciałem zauważyć, że kolega nie pytał o flyable. I jeśli nie przyjmuje się za pewnik, że przeciętny użytkownik tego forum to skończony idiota to jest jasne, że pytanie dotyczy maszyn AI... ::)
A czy mozna sciagnac skas mody, ktore mial Wags z nowymi teksturami terenu i airbase mod przygotowane przez SIM-MOD community?
No to jeśli oficjalne filmy prezentujące produkt były robione na zmodowanym DCS (w dodatku na modach nieoficjalnych) to brak mi słów. Czyli prezentują one DCS inny (lepszy) niż w rzeczywistości. Marketingowe cwaniactwo.
Chyba, że ktoś zawalił termin i te tekstury miał być dodane, ale "tak się stało", że nie zostały.
Nie piszę, że wiem. Piszę jak to dla mnie wygląda. Z całym szacunkiem, mało mnie obchodzi dlaczego tych tekstur tam nie ma. Liczy się fakt, że nie są dostępne obecnie, a filmiki producer's notes powinny rzetelnie informować o programie, który zamierzam nabyć drogą kupna. Czyli de facto pokazują one DCS w lepszym świetle niż w rzeczywistości - czyli typowa zagrywka marketingowa na równi z upiększaniem w Photoshopie screenów z WIP jak to robią niektóre firmy.
(...)
Zgadza się. Ja bym nie brał. Chyba, że z osobiście podpisanym przez Waga certyfikatem ISO.
Pozwolę sobie dodać uwagę ogólną: nawet jak się kupuje "poważne" graty, to w instrukcjach jest zastrzeżone, że "bla bla bla mogą się różnić od podanej specyfikacji".
Dobrze, że sprawa z teksturami wyszła dzięki waszej czujności. Miejmy nadzieję, że wielu się nie nabierze i powstrzyma przed zanabyciem do czasu aż produkt zacznie spełniać wcześniej dane obrazki i obietnice.
pozdrawiam,
qrdl
Dla Johna Cool : według mnie nie jest możliwe w FC używanie precyzyjnego uzbrojenia p-z w tym niszczenia stacji radiolokacyjnych przy użyciu Su-27 i MiG-29 bez względu na wersję bo zmiany w podwieszeniach to nie wszystko.
50 USD, hahaha, to ile ? 3 razy więcej niż z Ukrainy wersja rosyjskojęzyczna ? :121:
English version for downloading:icon_eek: 50$?
Przypuszczam, że są jakieś problemy z zachodnim wydawcą - jak inaczej wyjaśnić przedwczesne wypuszczenie anglojęzycznej wersji do ściągnięcia z ich strony ?Czekają na certyfikaty (www.pegi.info). Żeby sprzedać legalnie grę na zachodzie trzeba oznakować produkt "wiekowo". Przez biurokrację zapewne ten etap trochę potrwa.
...które działają podczas gry.Dzięks, ale tak jak już napisałem, problem rozwiązałem. Vista lubi dodawać czasem problemów uzytkownikowi, to nie było nic leżącego po stronie DCS czy Naturalpoint :001:
DCS jest na Pilots.plJa kupiłem w http://www.flightstore.co.uk/
TYLKO 178zł!!!!!
:)
Lepiej kupcie ode mnie :118:
Polacy to dość spora grupa odbiorców, jednakże totalnie ignorowana przez producenta (zaznaczam, że nie rozchodzi się tu tylko o ten konkretny przypadek)
I tak, jest skin norweski (no niech ktoś zgadnie ze względu na jaką forumową celebrity?)
... ale niektórych widocznie w jakimś stopniu obchodzi - a zwłaszcza zapewne tych którzy coś tam grzebali przy simie czy tworzyli jakieś mody chcąc coś tam wnieść, ale bez większego odzewu ze strony developera.
Ciekawe czy dadzą tyle skórek na A-10C. Ale to będzie dziwnie wyglądało - Warthog z czerwoną gwiazdą na przykład :P.Czerwona gwiazda do świni pasuje :021: